Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juha Sipilän poika kuoli! :(

Vierailija
18.02.2015 |

Osanottoni. :( Todella surullista.

Kommentit (176)

Vierailija
121/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan verensiirto kielletty Sipilöiden uskonnossa (Rauhan sana LYRS, osa lestadiolaista liikettä)?

Vierailija
122/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kertoa, ennenkuin paska lentää tuulettimeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta että tällaiseenkin on pakko tulla huutelemaan vaaleista ja ilkkumaan puolueita...kun toinen on menettänyt yllättäen lapsensa ja joutuu siksi perumaan työmenonsa. Minun ääneni menee kokoomukselle mutta ihan samalla tavalla ymmärtäisin ja ottaisin osaa vaikka lapsensa menettänyt poliitikko olisi kommunistisesta puolueesta. Hankkikaa ilkkujat oikeasti käytöstapoja tai olkaa hiljaa. Toinen on juuri menettänyt lapsensa :(

Vierailija
124/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:30"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:27"]

Olin keskustapuolueen risteilyllä ja näin tämän pojan, oli pukupäällä ja niin isänsä näköinen. Kysyin vielä oletko Juha Sipilän poika ja hän sanoi että on. Siskoni kysyi että oletko vanhin niin kertoi olevansa nuorin. 

[/quote]

No mutt sittenhän tää on sulle ihan henkilökohtainen tragedia. Kriisiapua!?

[/quote]

On kyllä surullista sekin että jonkun ihmisen tunne-elämä on tuolla lailla rikki kuin sun. Jotain todella ikävää täytyy ihmiselle tapahtua, että hänestä tulee tuolla lailla tunnevammainen. Olen surullinen sunkin puolesta. Ja todella, hyvin surullinen niiden vanhempien puolesta jotka menettivät lapsensa. Se on suurimpia suruja mitä kuvitella saattaa. Jos et tiennyt, esim. hautajaisissakin ihminen suree ja liikuttuu usein siksi, että kollektiivisen surun hetket herättävät myös hänen omia surujaan. Suru on yhdistävä, puhdistava asia. Jos ei osaa surra, on todnäk muukin tunne-elämä ihan palasina. Suru auttaa toipumaan. Mitä enemmän on itselle tullut kriisejä elämään, sen paremmin on ymmärtänyt surun merkityksen. ja sen, kuinka suuri voima ovat saman kokeneet, ja ne, jotka myötäelävät suruasi. Kun itse koin erään todella ikävän asian, hyvät ystäväni itkivät. Ja mulle tuli olo etten ole täällä yksin vaan muiden kanssa. ja ne muut tukevat mua. Ehkä sitä voi sanoa rakkaudeksikin. Sinuna miettisin miksi toisten suru herättää sussa halun halveksia.

Vierailija
125/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:33"]

Sipilällä on viisi lasta

[/quote]OLI viisi. nyt on neljä

Vierailija
126/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:31"]

Montako on lapsia? Lestadiolaisiahan ovat?

[/quote]

Meinaatko, että "vielähän niitä jäi jäljellekkin?" 

Vierailija
127/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä kertoi itse asian julkisuuteen, ennen kuin joku rahanahne juoruakka ehtii rahastamaan tiedolla Seiskaa.

Voimia koko perheelle, jälleen tuli mieleen, kuinka yllättäen täältä lähdetään ja että jokainen päivä voi olla nuorenkin ihmisen viimeinen.

Vierailija
128/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:32"]

Sairasta että tällaiseenkin on pakko tulla huutelemaan vaaleista ja ilkkumaan puolueita...kun toinen on menettänyt yllättäen lapsensa ja joutuu siksi perumaan työmenonsa. Minun ääneni menee kokoomukselle mutta ihan samalla tavalla ymmärtäisin ja ottaisin osaa vaikka lapsensa menettänyt poliitikko olisi kommunistisesta puolueesta. Hankkikaa ilkkujat oikeasti käytöstapoja tai olkaa hiljaa. Toinen on juuri menettänyt lapsensa :(

[/quote]

Minä ainakin kirjoitin sekä surunvalittelut että osallistuin keskusteluun vaaleista. Mikä siinä on niin pelottavaa, että ihmisillä tällaiset kysymykset nostavat esiin erilaisia asioita, ajatuksia ja kysymyksiä. Ei tämä ole mikään Juha Sipilän perheen kotisivu. Tämän palstan tarkoitus on keskustella asioista. Onko joku sanonut jotain asiatonta tai törkeää tässä keskustelussa? Keskustelut nyt sattuvat polveilemaan, kun osallistujia on satoja. 

Voihan erikseen tehdä aloituksen, jonka otsikko on "Suruvalitteluja Sipilöille", jos sellainen halutaan.

Vierailija
129/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:30"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:27"]

Olin keskustapuolueen risteilyllä ja näin tämän pojan, oli pukupäällä ja niin isänsä näköinen. Kysyin vielä oletko Juha Sipilän poika ja hän sanoi että on. Siskoni kysyi että oletko vanhin niin kertoi olevansa nuorin. 

[/quote]

No mutt sittenhän tää on sulle ihan henkilökohtainen tragedia. Kriisiapua!?

[/quote]

On kyllä surullista sekin että jonkun ihmisen tunne-elämä on tuolla lailla rikki kuin sun. Jotain todella ikävää täytyy ihmiselle tapahtua, että hänestä tulee tuolla lailla tunnevammainen. Olen surullinen sunkin puolesta. Ja todella, hyvin surullinen niiden vanhempien puolesta jotka menettivät lapsensa. Se on suurimpia suruja mitä kuvitella saattaa. Jos et tiennyt, esim. hautajaisissakin ihminen suree ja liikuttuu usein siksi, että kollektiivisen surun hetket herättävät myös hänen omia surujaan. Suru on yhdistävä, puhdistava asia. Jos ei osaa surra, on todnäk muukin tunne-elämä ihan palasina. Suru auttaa toipumaan. Mitä enemmän on itselle tullut kriisejä elämään, sen paremmin on ymmärtänyt surun merkityksen. ja sen, kuinka suuri voima ovat saman kokeneet, ja ne, jotka myötäelävät suruasi. Kun itse koin erään todella ikävän asian, hyvät ystäväni itkivät. Ja mulle tuli olo etten ole täällä yksin vaan muiden kanssa. ja ne muut tukevat mua. Ehkä sitä voi sanoa rakkaudeksikin. Sinuna miettisin miksi toisten suru herättää sussa halun halveksia.

[/quote]

Voihan olla, että empatianpuute johtuu jostain synnynnäisestä seikasta, täytyy ymmärtää, että se ei ole ihmisen itsensä vika, jos tunnepuolella on puutteita.

Vierailija
130/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poika vaan yksi pojista...

Vierailija
131/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:43"]

Ei kertonut missä sairaalassa oli leikattavana. Taitaa olla miljonäärin poika yksityisellä leikattu

[/quote]

Tällä palstalla on TODELLA outoa porukkaa. Miten jollain voi tulla nuoren miehen kuolemasta mieleen raha?

Vierailija
132/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:32"]Sairasta että tällaiseenkin on pakko tulla huutelemaan vaaleista ja ilkkumaan puolueita...kun toinen on menettänyt yllättäen lapsensa ja joutuu siksi perumaan työmenonsa. Minun ääneni menee kokoomukselle mutta ihan samalla tavalla ymmärtäisin ja ottaisin osaa vaikka lapsensa menettänyt poliitikko olisi kommunistisesta puolueesta. Hankkikaa ilkkujat oikeasti käytöstapoja tai olkaa hiljaa. Toinen on juuri menettänyt lapsensa :(
[/quote]
No mitä väliä? En minä tuntenut lasta, en tunne Sipilää, kuvan olen lehdessä nähnyt, joten miksi ihmeessä pillittäisin tuntemattoman takia tai edes tuntisin surua? Kyllä minä suren sitten, kun läheinen kuolee, mutta en nobodyn takia. Kyllä minulla tunteet pelaa, mutta vain, kun tarpeeksi läheltä koskettaa. Tässähän saisi itkeä joka minuutti, jos alkaa miettimään jokaista kuollutta maailmassa ja Suomessa. Tänäänkin varmaan joku kuolee täällä liikenneonnettomuudessa tai sairauden vuoksi, itketkö/suretko myös silloin? Tekin surijat olette jo iltaan mennessä unohtaneet koko asian, tai jo aikaisemmin, joten aika naurettavaa on tämä teidän osanottonne ja kyynelehtiminen. Ja onhan tuo nyt huomionhakua tuoda julkisuuteen lapsensa kuolema, onko kannatus meinannut laskea...

Vierailija
133/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tunnen surua myös Syyriassa lapsuutensa pakolaisleireillä viettämään joutuvien lasten, Intiassa raiskattujen ja hirtettyjen tyttöjen ja ympäri maailmaa ihmiskaupan uhreiksi joutuvien puolesta. Ihan kansallisuudesta ja ihonväristä riippumatta. En koko aikaa, mutta kuitenkin. Saanko nyt arvoisilta av-mammoilta luvan tuntea empatiaa myös lapsensa menettänyttä tunnettua suomalaista kohtaan?

Vierailija
134/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusterve esim nilkan murtuma yms . Veritulppa voi tulla äkillisesti leikkauksen jälkeen ja seuraus voi olla nopea menehtyminen. Voimia

Vierailija
135/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalien kannalta vähän liian aikaisin. 

Vierailija
136/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusterveellä voi olla vaikka tyrä,suukirurgia, peräpukamat yms onhan vaivoja, joita leikataan. Silmäleikkaus,yms

Vierailija
137/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä leikkaus oli kyseessä? Hoitovirhekö? Meneekö oikeuteen?

Vierailija
138/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 12:06"]

Kyllä minä tunnen surua myös Syyriassa lapsuutensa pakolaisleireillä viettämään joutuvien lasten, Intiassa raiskattujen ja hirtettyjen tyttöjen ja ympäri maailmaa ihmiskaupan uhreiksi joutuvien puolesta. Ihan kansallisuudesta ja ihonväristä riippumatta. En koko aikaa, mutta kuitenkin. Saanko nyt arvoisilta av-mammoilta luvan tuntea empatiaa myös lapsensa menettänyttä tunnettua suomalaista kohtaan?

[/quote]Mitä vikaa on Syyrian pakolaisleirillä vietetyssä lapsuudessa. Siellä pelaa palvelut paremmin kuin Suomessa. Kaikilla on lautasantennit ja koulut toimii, aurinko paistaa

Vierailija
139/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:43"]

Ei kertonut missä sairaalassa oli leikattavana. Taitaa olla miljonäärin poika yksityisellä leikattu

[/quote]

Tällä palstalla on TODELLA outoa porukkaa. Miten jollain voi tulla nuoren miehen kuolemasta mieleen raha?

[/quote]

Vai sivistymätön moukka käytäytyy noin.

Vierailija
140/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä tekstit kertovat suurimman osan täällä kirjoittavien arvomaailmasta ja asenteesta elämään.Oksettavaa.Ei mulla muuta.Paitsi,että itse myötäelän tuon perheen tämän hetken tuskaa,koska olen siellä tuskassa ollut myös itse ja en kenellekään sitä toivo.

Ketju on lukittu.