Juha Sipilän poika kuoli! :(
Kommentit (176)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:22"]Leikkauskomplikaatioon. Tietääkö joku minkätyyppisestä leikkauksesta on ollut kysymys?
[/quote]
Se asia ei taida kuulua sulle millään tavalla.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:30"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:27"]
Olin keskustapuolueen risteilyllä ja näin tämän pojan, oli pukupäällä ja niin isänsä näköinen. Kysyin vielä oletko Juha Sipilän poika ja hän sanoi että on. Siskoni kysyi että oletko vanhin niin kertoi olevansa nuorin.
[/quote]
No mutt sittenhän tää on sulle ihan henkilökohtainen tragedia. Kriisiapua!?
[/quote]Sut vois viedä empatiakurssille. Sivuaineena järjenkäyttö.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:27"]
Olin keskustapuolueen risteilyllä ja näin tämän pojan, oli pukupäällä ja niin isänsä näköinen. Kysyin vielä oletko Juha Sipilän poika ja hän sanoi että on. Siskoni kysyi että oletko vanhin niin kertoi olevansa nuorin.
[/quote]
No mutt sittenhän tää on sulle ihan henkilökohtainen tragedia. Kriisiapua!?
[/quote]
Huh huh, voiko ilkeilyllä olla mitään rajaa??
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:28"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:22"]
Leikkauskomplikaatioon. Tietääkö joku minkätyyppisestä leikkauksesta on ollut kysymys?
[/quote]
Ihan oikeesti - mitä helvettiä se kuuluu av-palstalaisille? Kysy suoraan Sipilältä sähköpostise jos noin kiinnostaa. Sairasta.
[/quote]
En nyt tiedä onko niin sairasta. Kai sitä voi jotenkin spekuloida kun on itse asiasta kertonut, että leikkauskomplikaatio. Lähinnä oliko jokin isoriskinen leikkaus, esim sydänleikkaus vai jokin pieni toimenpide missä kuolema on todella yllättävä tapahtuma? Esim keuhkoembolia voi tulla vaikka nilkkamurtumaleikkauksen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:31"]Montako on lapsia? Lestadiolaisiahan ovat?
[/quote]
Viisi lasta. Ja kyllä, ovat lestadiolaisia mutta mitä se tähän liittyy?
Muistan tästä pojasta hymyn kun utelin onko Juha sipilän poika ja vastasi että on. Sanoin vielä että isästäsi tulee seuraava pääministeri.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:41"]
Tämä ketju taas todistaa miten vieraantuneita ihmiset ovat kuolemasta.
[/quote]
Ja ennekaikkea tyhmiä idiootteja.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:35"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:33"]
Raadollista ajatella, mutta keskustan kannatus todennäköisesti nousee. Sipilän inhimillinen puoli nousee esiin, mikäli jaksaa jatkaa puolueen johdossa vaaleihin. Toisaalta myös muut puoluejohtajat kenties varovat piikiittelemästä raskaimman menetyksen kohdannutta kollegaansa.
[/quote]
Hullu.
[/quote]
Näin se vaan toimii, olit sinä siitä mitä mieltä tahansa.
[/quote]
Ymmärrä jo lopettaa.
Rauhan sana (LYRS) näyttää olevan osa lestadiolaista liikettä. En ole koskaan kuullutkaan, luulin samaksi porukaksi kuin Livets Ord (Tukiaiset).
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:32"]
Miksi hän kertoo sen julkisuuteen ?
[/quote]
Koska hän on poliitikko ja julkisuudessa on parempi kertoa itse. Jos ei itse kerro, toimittajat kaivavat syyt esiin, miksi Sipilä on perunut tämän päivän tapaamiset ja tekevät aiheesta isommat otsikot.
[/quote]Eivät kerro henkilökohtaisia asioita. Eikä se mitään menoja voi perua ilman työnantajan lupaa.
[/quote]
Ja kuka on Sipilän työnantaja? Suomen kansa...
[/quote]
Koska hän on poliitikko ja julkisuudessa on parempi kertoa itse. Jos ei itse kerro, toimittajat kaivavat syyt esiin, miksi Sipilä on perunut tämän päivän tapaamiset ja tekevät aiheesta isommat otsikot.
[/quote]Eivät kerro henkilökohtaisia asioita. Eikä se mitään menoja voi perua ilman työnantajan lupaa.
[/quote]
Minkä työnantajan? SIpilä on yritysjohtaja eli oma työnantajansa. Lisäksi kansanedustaja joiden menot ja tulot kiinnostaa lehtimiehiä vain kerran vuodessa kun tehdään tilastoja kansanedustajien poissaoloista ja taksimatkoista.
Pikemminkin voidaan ihmetellä jos puoluejohtaja rupeaa perumaan näitä vaaleja edeltäviä puheenjohtajatenttejä yms.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:35"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:33"]
Raadollista ajatella, mutta keskustan kannatus todennäköisesti nousee. Sipilän inhimillinen puoli nousee esiin, mikäli jaksaa jatkaa puolueen johdossa vaaleihin. Toisaalta myös muut puoluejohtajat kenties varovat piikiittelemästä raskaimman menetyksen kohdannutta kollegaansa.
[/quote]
Hullu.
[/quote]
Näin se vaan toimii, olit sinä siitä mitä mieltä tahansa.
[/quote]
Näin juuri. Maailma ei pysähdy, vaaleja ei peruta ja keskusta on vaalivoittaja. Tämä kaikki kulkee sivussa tämän inhimillisen tragedian kanssa, yhtymäkohtana ko. henkilö. Irrallisia tapahtumia, mutta niinkuin episodimaisessa elokuvassa, kaikki liittyy kaikkeen.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:31"]
Montako on lapsia? Lestadiolaisiahan ovat?
[/quote]Luterilaisia ja viisi lasta.
[/quote]
Lestoja ne on. Kuuluvat yhteen puenehköön lestalahkoon jonka nimeä en nyt muista. Valtaosa lestoista kuuluu kirkkoon ja ovat siten myös luterilaisia. Sipilä ei tästä lestadiolaisuudestaan juuri halua puhua, pelkää kai äänimäärän putoamista.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:43"]
Ei olisi palstalla kansallista suruaikaa, jos olisi uutisoitu "Tuomo, 22, kuoli komplikaatioihin" vaan olisi tapeltu lääkäreiden sössimisestä ja terveydenhuollosta.
Mutta nyt olikin julkkiksen kakara, joten hattu päästä ja hiljainen hetki.
[/quote]Totta ihmeessä kenen tahansa 22-vuotiaan kuolema leikkauskomplikaatioon on/olisi surullista. Eikö sinusta? Mikä tässä nyt niin ärsyttää joitakin? Vai onko tällä palstalla tosiaan liikkeellä normaalia enemmän mielenterveydeltään epävakaita ihmisiä (tällaisilta kun usein empatiakyky puuttuu)?
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:33"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:31"]
[/quote]
Rauhansanalaisia
[/quote]
Rauhansanalaiset ovat lestadiolaisia.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:27"]Olin keskustapuolueen risteilyllä ja näin tämän pojan, oli pukupäällä ja niin isänsä näköinen. Kysyin vielä oletko Juha Sipilän poika ja hän sanoi että on. Siskoni kysyi että oletko vanhin niin kertoi olevansa nuorin.
[/quote]
Keskustapuolueen risteily.oujee...
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:45"]
[/quote]
[/quote]
Minkä työnantajan? SIpilä on yritysjohtaja eli oma työnantajansa. Lisäksi kansanedustaja joiden menot ja tulot kiinnostaa lehtimiehiä vain kerran vuodessa kun tehdään tilastoja kansanedustajien poissaoloista ja taksimatkoista.
Pikemminkin voidaan ihmetellä jos puoluejohtaja rupeaa perumaan näitä vaaleja edeltäviä puheenjohtajatenttejä yms.
[/quote]Miksi sen mitään perua pitää. Hautajaiset pidetään yleensä sunnuntaisin
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:31"]
[/quote]
Eivät ole luterilaisia.Lestoja.
Kalevan mukaan ollut sunnuntaina jossain keskustan tilaisuudessa. Siis poika. Ja terveenä
[/quote]