Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi teitä miehen rahapussilla loisivia onnenonkijoita!

Vierailija
17.02.2015 |

Olen tullut siihen tulokseen, että valtaosa naisista täällä käyttää miehiään elämänsä rahoittamiseen. Samat ämmät haukkuu työssäkäyviä tavallisia ihmisiä white trash -ihmisiksi. Newsflash for you bitches, aidosti tyylikkäät ja fiksut ihmiset eivät ole tuollaisia nousukkaita. Yliopistokoulutus ja raha eivät tee ihmisestä parempaa ja viisaampaa. Itsekin olen maisteri enkä koe olevani toisia parempi. Mieheni ei ole korkeakoulutettu, eikä se ole minulle ongelma. Hän on hyvä, fiksuja ajatuksia omaava, rehti ja uskollinen mies. Meillä ei osteta lahjoja ja matkoja todistaaksemme toisille rakkauttamme. Tuntuu, että monet muut vaativat parisuhteensa näyttävän hyvältä toisille. Käsi sydämellä, tuoko se onnen?

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 12:09"]

Kysymyshän ei ole äityslomalaiset, mutta nämä äidit jotka jäävät kotirouvaksi. Eli lapset ovat jos lähemmäs 10 vuotta ja vielä jää kotiin. SInä joka sanoit että käytätte vakuutuksia ja yksityisiä lääkäreitä. Nistäkin maksetaan KELA korvauksia. Joten kirjastot ja tiet ja muut jota käytät maksetaan verorahoilla. Kun viet lapset teatteriin, niin sekin maksetaan verorahoilla. En niin ylpeänä kertoisi että mamma ja pappa betalar, kun itse hankkinut itselleen koulutuksen ja ei maksa sen jälkeen veroja. Vaikka et olisikaan nostanut opintotukea, olet saaanut koulutuksen ilmaiseksi.

[/quote]

Verotettavaa tuloa valtiolle kertyy useita satoja tuhansia vuosittain. Riittääkö? Sinultakin?

[/quote]

Maksan enemmän koska pidänkin oman yrityksen. Työllistän tällä hetkellä 7 työntekijää + minut. Olen palkannut vain naisia, ja maksanut äityslomat, poissaolot. Palkannut sijaisia, hankin työnteikijöille tehtäviä jolla he ansaitsevat omat tulonsa. Maksan relusti palkkaa ja mielellään koska he ovat arvokkaita minun yritykselle. Se on minulle kunnia kysymys että jokainen viihtyy työpaikalla.

Olet lapsellinen, sinä et ansaitse mitään mutta huutelet että pappa betalar. Eli et SINÄ tee mitään, siulla ei ole rahallista arvoa suomelle. Se jos isäsi ansaitsee enemmän, ei tee sinusta parempaa ihmistä. Se tekee sinun isästä hyvän ihmisen koska hän työllistää ja pitää rattaat pyörimässä jotta suomessa on töitä. hyvinvointi yhteiskunta tulee siitä, että tehdään töitä käytetään sitä voimavaraa jota meillä on. Sinulla sitä ei ole, mutta isälläsi on. Se että osaa synnyttää lapsia, ei tee sinusta parempaa ihmistä. Sen osaa jokainen jos siikseen tulee.

Vierailija
2/119 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:18"]Jos parisuhteen molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä tilanteeseen, jossa toinen tienaa ja toinen ''loisii'', en näe syytä, miksi sen pitäisi olla ongelma jollekin, jota asia ei edes koske. -N22 [/quote] Koen sen olevan väärin, että nainen istuu perse homeessa kotona puhaltelemassa kynsilakkaa kuivaksi samaan aikaan, kun mies käy töissä. Eikä vain se, vaan lisäksi nämä naiset kokevat jotenkin itse vissiin tienanneensa miehensä rahat, joilla voi ostaa mitä huvittaa ja ennen kaikkea huutaa kovaan ääneen olevansa hyvätuloinen. Ei miehen hyvätuloisuus tee naisesta hyvätuloista :D

[/quote]

Samalla nämä naiset aiheuttavat uraongelmia kaikille naisille, jotka haluavat menestyä omilla avuillaan! Tämä ihmistyyppi on naisten pahin tasa-arvo-ongelma nykypäivän Suomessa!

[/quote]

Siitä vaan menestymään omin avuin, mikä estää nykyaikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhteiskunta pyörii sen takia koska meillä on veronmaksija ja yrityksiä, ei sen takia että joku on kotona hoitamassa lapsia. Jokainen työntekijä maksaa veroja ja työnantaja maksaa työnantaja maksuja. Yritys tekee myös voittoa ja samalla työllistää muita yrityksiä joka myös maksaa veroja jne jne"

Olet aitiopaikalla yrityselämässä ja tiedän kyllä miten yritys kuin yhteiskuntakin pyörii.  Ja olen todella iloinen, kun tämän päivän lapselliset työntekijät voivat täydellisesti keskittyä työhönsä, toisin kuin ennen, kun kunnallista päivähoito-oikeutta ei tunneta.

Samoin olen todella iloinen kaikista kotiäideistä, jotka hoitavat lapsensa kotona, eikä työnantaja tarvitse maksaa työntekijöiden lasten sairaanhoidosta palkkaa, puhumattakaan neuvola- tai hammaslääkärin ajoista.  Ja kaikista niistä kotiäideistä, jotka jo 80-luvun alussa olivat kotona ja kasvattivat vastuullisia ja hyviä työntekijöitä, jotka nyt ovat elinkeinoelämän työntekijöinä, vastuun kantajina tai yrittäjinä ja mahdollistavat yrityselämän sukupolven vaihdokset. Onnellinen ja tasapainoinen lapsuus, on paras tae tulevaisuudessa elinkeinoelämän parhaimistoon.

Vierailija
4/119 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattakaan että työtön "luuseri" kelpais kenellekkään, vaikka kukaan ei myönnä olevansa rahan perässä ikinä, niin on se silti kumma ettei ketään kiinnosta köyhä mies. Jos voittasin joskus lotossa tai rikastuisin, niin sanoisin silti kaikille naisille olevani työtön.

Vierailija
5/119 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä se maksaja on lähtökohtaisesti mies, koska hän itse niin haluaa. Toki on välillä useampi isompi kulu maksettavaksi saman kuun aikana (esim kahvinkeitin ja pyykkikone hajosi heti PS4:sen oston jälkeen ja vakuutusmaksut erääntyivät), niin silloin maksellaan mun tililtä. Kun yhdessä asutaan ja samasta jääkaapista syödään, ei kumpikaan näe tarpeelliseksi jakaa taloutta puoliksi. Ehdotin yhteisen taloustilin tekoa, jolle kumpikin maksaisi puolet/tulojen mukaan ja kummallekin kertyisi henkilökohtaisia säästöjä mutta tosiaan mies ei moiseen suostunut. Anteeksi vain kaikille ei-loisille joita meidän elämämme ja taloutemme niin ärsyttävät :(.

Vierailija
6/119 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:18"]Jos parisuhteen molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä tilanteeseen, jossa toinen tienaa ja toinen ''loisii'', en näe syytä, miksi sen pitäisi olla ongelma jollekin, jota asia ei edes koske.
-N22
[/quote]

Koen sen olevan väärin, että nainen istuu perse homeessa kotona puhaltelemassa kynsilakkaa kuivaksi samaan aikaan, kun mies käy töissä. Eikä vain se, vaan lisäksi nämä naiset kokevat jotenkin itse vissiin tienanneensa miehensä rahat, joilla voi ostaa mitä huvittaa ja ennen kaikkea huutaa kovaan ääneen olevansa hyvätuloinen. Ei miehen hyvätuloisuus tee naisesta hyvätuloista :D
[/quote]
Entä jos mies on tyytyväinen tilanteeseen, jossa siistissä kodissa odottaa huoliteltu vaimo? Miksi sinä pidät sitä silloin vääränä?
-N22

Vierailija
7/119 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla nämä naiset aiheuttavat uraongelmia kaikille naisille, jotka haluavat menestyä omilla avuillaan!

[/quote]

Päinvastoin. Eivät ole kilpailemassa samoissa hyvistä työpaikoista.

Vierailija
8/119 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:18"]Jos parisuhteen molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä tilanteeseen, jossa toinen tienaa ja toinen ''loisii'', en näe syytä, miksi sen pitäisi olla ongelma jollekin, jota asia ei edes koske. -N22 [/quote] Koen sen olevan väärin, että nainen istuu perse homeessa kotona puhaltelemassa kynsilakkaa kuivaksi samaan aikaan, kun mies käy töissä. Eikä vain se, vaan lisäksi nämä naiset kokevat jotenkin itse vissiin tienanneensa miehensä rahat, joilla voi ostaa mitä huvittaa ja ennen kaikkea huutaa kovaan ääneen olevansa hyvätuloinen. Ei miehen hyvätuloisuus tee naisesta hyvätuloista :D

[/quote]

Samalla nämä naiset aiheuttavat uraongelmia kaikille naisille, jotka haluavat menestyä omilla avuillaan! Tämä ihmistyyppi on naisten pahin tasa-arvo-ongelma nykypäivän Suomessa!
[/quote]

Se että joku nainen viihtyy kotona miehensä rahoilla, ei mitenkään estä muita naisia menestymään omilla urillaan! Aivan hölmö ajatus.
-N22

Vierailija
9/119 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:40"]

Puhumattakaan että työtön "luuseri" kelpais kenellekkään, vaikka kukaan ei myönnä olevansa rahan perässä ikinä, niin on se silti kumma ettei ketään kiinnosta köyhä mies. Jos voittasin joskus lotossa tai rikastuisin, niin sanoisin silti kaikille naisille olevani työtön.

[/quote]

Niinhän se valitettavasti menee, että moni nainen haluaa varakkaan miehen ja moni mies kauniin naisen. Mutta ei kaikki ihmiset ole sellaisia, toiset arvostavat muutakin kuin pinnallisia arvoja.

Olen itsekin kokenut työttömyyttä ja sen aikana moni tuttava vaikutti aika arvostelevalle, pitivät ilmeisesti loisijana vaikka työttömyys johtui terveyssyistä. Tylyttivät ihan kunnolla ja aina piti udella työasioista, vaikka tiesivät että olin työtön ja suhtauduttiin alentavasti ym. Kuitenkin sain aika hyvän työn myöhemmin ja tällä alalla tulot kasvavat reippaasti vuosi vuodelta. En kertonut heti kaikille töistä, minun puolestani olisivat saaneet luulla että olen työtön vaikka ties kuinka kauan. Olisi ollut mielenkiintoista kuulla että miten minuun olisi suhtauduttu jos olisin paljon pidempään ollut "työtön". En nimittäin pidä siitä että minua arvotetaan ihmisenä sen mukaan millainen asema tai työtilanne milloinkin on. Ja ei tosiaan ole hyvät välit enää niihin tuttaviin, vähän vaikea arvostaa seuraa joka lyttää ja tylyttää kun on vähän heikommassa asemassa, mutta sitten kun rahaa tulee niin johan seura kelpaisi. Ihmisten todellisen luonteen näkee kyllä silloin kun on itse työtön tai tulee jotain oikeasti vakavia takaiskuja elämässä, se on aika hyvä "testi" ihmissuhteille ja silloin tietää kenen seurassa haluaa olla. Pinnalliset tyypit saa jäädäkin pinnallisiksi ihmissuhteiksi jos sitäkään. Kaikille kun ei se asema ja varallisuus merkitse juuri mitään, vaan arvot on muissa asioissa. Toki varmasti lähes jokainen ihminen haluaisi tehdä työkseen jotain mistä nauttii ja tienata sen verran että jää säästöön ja mukavaan elämäntapaan jossa ei tarvitse kituuttaa, mutta joillekin se raha ja työ vain merkitsee lähes kaikkea elämässä...

Vierailija
10/119 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:18"]

En minä ainakaan semmoista naista katselisi päivääkään joka haluaisi elää minun rahoillani ja jäädä töistä vuosien "mammalomalle". Olen tasa-arvon kannalla! T. Mies

[/quote]

En halua loukata mut yleensä ne miehet jotka ovat hanakasti tasa-arvon kannalla ovat niitä joilla ei olisi varaakaan "elättää" naista. Voin toki olla väärässä mutta on paljon miehiä jotka tienaavat todella hyvin ja heistä on kiva että vaimo on kotona kun he tulevat töistä eikä tekemässä ylitöitä, jolloin yhteinen aika on tosi kortilla. 

No mut mielipiteitä löytyy joka lähtöön, joku haluaa et vaimo/mies käy ehdottomasti töissä ja toiselle se on herttaisen yhdentekevää. Yleensä samoin ajattelevat löytävät toisensa ja se on hyvä.

En kyl sitäkään tajua miksi apsta on niin väärin et joku elää eri tavalla kuin hän? Haluaisiko hän itse oikeasti löhöä kotona haha mut ei oo tsäänssiä

JA loppuselvennykseksi vielä että itse en elä kenenkään miehen rahoilla joten en puolustele ketään, vain ihmisten oikeutta erilaisiin elämäntapoihin.

Vierailija
11/119 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä ap on miehistä jotka ovat jääneet kotiin lapsia hoitamaan yhteisestä sopimuksesta vaimon kanssa. Ja vaimo töissä.

Vierailija
12/119 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote] Millä tavalla kotirouvat ovat aiheuttamassa uraongelmia kaikille naisille? Perustele toki.

Vierailija
13/119 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Kyllähän se köyhiä yh:naisia kirpaisee, kun rikkaan miehen vaimo karauttaa autotallista uuden karhean auton ulos ja ajelee milloin mihinkin muualle kuin orjaksi töihin. :) Ja kaiken lisäksi kynnet maalissa rattia käännellen:) ja peppu pinkeänä päivän liikuntahetkistä ja yöllisistäkin hetkistä rikkaan miehen kanssa:D

Vierailija
14/119 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:02"]

En usko, että se on kateutta. Se on ennemminkin inhoa ja ällötystä sellaisia hyväksikäyttäjiä kohtaan. Ap

[/quote] Rikkaista miehistä hyötyy melko iso osa naisistakin, koska rikkaat maksavat verojakin enemmän kuin köyhät, niin saavat pikkupalkkaiset akat käydä valtion ja kuntien töissä persettään istuttamassa leventäen pitkien kahvitaukomunkkien kera:D

Vierailija
15/119 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 02:23"]

[/quote]

[/quote] Millä tavalla kotirouvat ovat aiheuttamassa uraongelmia kaikille naisille? Perustele toki.

[/quote]

Kun ei voi tietää kuka pamahtaa paksuksi ja jättää työelämän 10 vuodeksi niin työnantajat palkkaavat vakivirkoihin mieluummin miehiä kuin naisia. Jos kaikki naiset pitäisivät kohtuullisen äitiysloman ja eläisivät miehen lompakon sijaan omilla tuloillaan, naisten arvostus nousisi työelämässä eikä tarvittaisi mitään sukupuolikiintiöitä yms. omilla avuilla menestyviä naisia loukkaavia systeemeitä.

Vierailija
16/119 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juuri sitä tasa-arvoa. Nainen voi itse päättää, meneekö töihin vai jääkö kotiin. Jälkimmäisessä vaihtoehdossa on toki keskusteltava miehen kanssa koska luonnollisesti tuossa tilanteessa mies on se pääasiallinen elättäjä. Mutta mikä ettei, kunhan se sopii kummallekin. 

Oma mieheni haluaisi minun myös jäävän kotiin mutta valitettavasti tuolla kahden tonnin kuukausipalkalla se ei ole mahdollista. Jos mies tienaisi vaikkapa pari tonnia enemmän niin jäisin kotiin. Eihän tuolloinkaan tietenkään varaa olisi mihinkään merkkilaukkuihin tms. (ei sen puoleen, että moisen edes kiinnostavat minua) mutta elintasosta ei tarvitsisi tinkiä kovinkaan paljoa.

Vierailija
17/119 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:55"]

Olen tullut siihen tulokseen, että valtaosa naisista täällä käyttää miehiään elämänsä rahoittamiseen. Samat ämmät haukkuu työssäkäyviä tavallisia ihmisiä white trash -ihmisiksi. Newsflash for you bitches, aidosti tyylikkäät ja fiksut ihmiset eivät ole tuollaisia nousukkaita. Yliopistokoulutus ja raha eivät tee ihmisestä parempaa ja viisaampaa. Itsekin olen maisteri enkä koe olevani toisia parempi. Mieheni ei ole korkeakoulutettu, eikä se ole minulle ongelma. Hän on hyvä, fiksuja ajatuksia omaava, rehti ja uskollinen mies. Meillä ei osteta lahjoja ja matkoja todistaaksemme toisille rakkauttamme. Tuntuu, että monet muut vaativat parisuhteensa näyttävän hyvältä toisille. Käsi sydämellä, tuoko se onnen?

[/quote] No ainakaan et ole sivistyneen kielenkayton maisteri kun pitaa nimitella ammiksi ja nartuiksi. On oikein hyva etta et koe olevasi muita parempi.

Vierailija
18/119 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva kun laitetaan ihmiset taas näin lokeroihin. Itse olen maisteri, 20 vuotta nousevaa työuraa takana ja nyt ulkomailla kotirouvana, koska miehen palkka on täällä parempi kuin yhteiset palkkamme kotimaassa. Aika vaikea nähdä itseäni loisijana, vaikka monen mielestä varmaan sellainen olen. Ei ollut helppoa jättää omaa työtä miehen työn takia, mutta halusin kuitenkin asua ulkomailla.

Vierailija
19/119 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin mieheni, en tiennyt hänen olevan rikas. Se ei näkynyt mitenkään treffatessamme tai hänen kotonaan. Myöhemmin toki kun menimme naimisiin sain tietää miten asiat ovat. Miehen toiveesta olen hoitanut kotiasioita ja lapsia eikä hän ole olettanut että siksi etten käy kodin ulkopuolella töissä minun pitäisi kulkea virttyneissä vaatteissa ja unohtaa shoppailut, liikunta ja ulkomaailma. Ihan ihmeellisiä käsityksiä teillä täällä!

Jotkut nuoret naiset toki haluavat lähinnä käyttää miehen rahoja mutta kyllä ne miehet sen tietävät. Ei teidän tarvitse siitä huolehtia. Kun nyt huolehditte vaan omat asianne kuntoon.

Vierailija
20/119 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AvioLIITTO nakyy olevan aivan tuntematon kasite nyky Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme