onko totta että Hiippariaktivisti-Heidi nähtiin Tampereella
Kommentit (180)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:01"]
Onkohan croisantti-leuka hylätty kun näkyy itkevän ja kaihoavan perään siellä täällä FB:ssä?
[/quote]
Se on tuo itsensä etsiminen aikaavievää puuhaa. Ei siinä ehi rakastaa kuin itseään...
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:01"]Onkohan croisantti-leuka hylätty kun näkyy itkevän ja kaihoavan perään siellä täällä FB:ssä?
[/quote]
Croisantti on kehissä, mutta päättelisin blogin kommenttien perusteella hänen sairastuneen.
Jaa. Voi olla, mutta Heidin omakuvauksessa blogissa on tullut "rakastunut hölmö" sijaan "Dharmaan rakastunut hölmö" tjsp, ja poikkis tuntuu itkevän Facessa Heidin kuviin siellä täällä että "koska taas sanot rakastavasi minua" ja että ikävä on.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:08"]
Kahdeksi vuodeksi Intiaan joogaamaan ja etsimään elämän tarkoitusta? No jes.
[/quote]
On se outoa miten jotkut ei vaan löydä sitä tarkoitusta lähinurkilta vaan pitää aina luuhata Kauko-Itä läpi ennen kuin joku tarkoitus löytyy. Miksei Paloheinä kelpaa meditaatiokohteeksi? Häh?
[/quote]
Oletko itse siis yrittänyt?
Jos liioittelulla haluaa antaa itsestään ja elämästään jotenkin hohdokkaamman kuvan, niin kyllähän sellainen itsensä ylentäminen ärsyttää. Etenkin, jos ei myönnä sitä rehellisesti, vaan tekopyhästi kuitenkin esittää nöyrää ja henkistä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:59"]
Jaa. Voi olla, mutta Heidin omakuvauksessa blogissa on tullut "rakastunut hölmö" sijaan "Dharmaan rakastunut hölmö" tjsp, ja poikkis tuntuu itkevän Facessa Heidin kuviin siellä täällä että "koska taas sanot rakastavasi minua" ja että ikävä on.
[/quote]
Näin heidät livenä pari päivää sitten ja yhdessä näyttivät viihtyvän :)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 18:54"]
Tuon blogin uusimman postauksen kautta tulee taas jotenkin niin äärettömän mahtipontinen ja uniikki kuva tuosta bloggaajasta että huhuh. Jotenkin siis taas tuntuu, että kesä kuvailuun on käytetty värikynää aikalailla tai ainakin tarkoituksella tuotu asiat esiin tietyssä valossa.
[/quote]
Liian yksinkertainen maailmankuva, jotta jaksaisin seurata hänen tekemisiään. Kaukoitä on kaikkien ulottuvilla. Nuori keskivertokaunis nainen voi luottaa onneensa, sillä apua tarvittaessa löytyy kuitenkin lähes aina.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:29"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:15"]
Mitä ton vanhemmat tekee työkseen? Mietin että onko akateemisesta perheestä? Tuskin tyhjätaskuja vanhemmat ainakaan ovat.
[/quote]
Isästä en tiedä, mutta äiti on oletettavasti töissä Stockmannilla jossain korkeammissa hommissa koska junaili Heidille työpaikan sieltä aikoinaan.
[/quote]
Eikö se ollut Sokos? Ja mun mielestä Heidi kirjoitti että äitinsä työskentelee viestinnän parissa.
Noi asunnot on varmaan sen hippikommuuni-porukan parista. Ainakin yhdessä kommuunissa asui vuosi-pari sitten ja siitä kirjoittikin. Sen jälkeen on tosiaan ollut pari uutta kämppää.
Nyt se kirja sitten lopulta tuli kuin tulikin. Onko joku vilkaissut, miltä se vaikuttaa? Vanhaa blogia on ollut ikävä, toivottavasti kirja muistuttaa enemmän sitä kuin nykyistä.
"Rehellisyyttä kuitenkin taas peliin: epäitsekkään palveluksen tekeminen oli toisinaan aika rankkaakin, ja varsin syviä mentaalisia keloja retriitillä tuli toisinaan pyöriteltyä. Mikään Äiti Amma tahi Teresa en suinkaan ole, eikä mitään pikatietä moiseen ole. Puurokattilaa aamuviideltä kilisyttäessä ego mongertaa ja mouruaa päässä, että mitä sä nyt täällä teet rehkimässä, kun voisit olla vaikka missä kesäriennoissa hetkuttelemassa - ja siitä sitä joutuu kohtaamaan omaa pikkusieluisuuttaan ja miettimään että huhhuh, give me a break dear ego, let me finish with this kettle plz.
"
Ei ole kyllä nöyryys edelleenkään Heidin alaa. :D
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 23:03"]
Kirja tuloo 2.10. Jee! Mä en kyllä hiffaa miks juttujen liioittelu ja värittäminen tekee ihmisestä jotenkin vastenmielisen? Pikemminkin viihdyttävän, ja kyllä mä nyt bloggarissa arvostan sitä enemmän kuin jotain täydellistä rehellisyyttä. Tylsää porukkaa.
[/quote]
Värittäminen ja liioittelu on kirjailijalle hyväksi tiettyy pisteeseen asti, tuskin kukaan elämäkerroissakaan on täysin rehellinen. MUTTA kun maalailu on aivan liioiteltua (kuten Heidin tapauksessa) ja kieli muka-hienoa, tekstiä ei ole enää kiva lukea. Lisäksi kirjoituksesta paistaa nykyään läpi ylimielisyys. Tietysti jokainen haluaa luoda itsestään paremman kuvan ja tekihän Heidi niin ennenkin, mutta liika on liikaa. Sääli, sillä joskus vielä tykkäsin hänen blogistaan.
Mitä ton vanhemmat tekee työkseen? Mietin että onko akateemisesta perheestä? Tuskin tyhjätaskuja vanhemmat ainakaan ovat.
[/quote]
Isästä en tiedä, mutta äiti on oletettavasti töissä Stockmannilla jossain korkeammissa hommissa koska junaili Heidille työpaikan sieltä aikoinaan.
Isäänsä Heidi ei tunne ja kuvia on ollut ottamassa poikaystävä (nykyinen tai entinen).
Tuo jatkuva muuttaminen kyllä kiinnostaisi kanssa.
Mua yksi asia häiritsee tuossa Heidissä ja se on se, että vaikka väittää reissaavansa ilman ihmeempää materiaa ja nukkuvansa pari viikkoa rämeiköissä ja katuojissa, niin miten tällä kulkee ilmeisen kallis järjestelmäkamera mukana. Niissä vempeleissä akku ei kestä ihmeellisiä määriä, hyvä jos muutaman tunnin. Missä Heidi oikein pääsee lataamaan akkua, kun kuvia kuitenkin ottaa runsain määrin?
Heidi myös usein sanoi reissaavansa yksin, mutta selkeästi joissakin kaukoidän vuorilla otetuissa poseerauskuvissa joku muu on ottanut kuvan. Olen pohtinut näitä koko blogin seurannan ajan.
Kiinnostaa myös tietää, miksi Heidi muuttaa jatkuvaan (varmaan joka postauksessa uusi asunto) ja onko Heidillä vanhoja kavereita, joiden kanssa hengasi pinup-aikoinaan, vai vaihtuiko koko kaveripiirikin hippeihin?
Kirja tuloo 2.10. Jee!
Mä en kyllä hiffaa miks juttujen liioittelu ja värittäminen tekee ihmisestä jotenkin vastenmielisen? Pikemminkin viihdyttävän, ja kyllä mä nyt bloggarissa arvostan sitä enemmän kuin jotain täydellistä rehellisyyttä. Tylsää porukkaa.
Tuon blogin uusimman postauksen kautta tulee taas jotenkin niin äärettömän mahtipontinen ja uniikki kuva tuosta bloggaajasta että huhuh. Jotenkin siis taas tuntuu, että kesä kuvailuun on käytetty värikynää aikalailla tai ainakin tarkoituksella tuotu asiat esiin tietyssä valossa.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:29"]
[/quote]
[/quote]
Eikö se ollut Sokos? Ja mun mielestä Heidi kirjoitti että äitinsä työskentelee viestinnän parissa.
Noi asunnot on varmaan sen hippikommuuni-porukan parista. Ainakin yhdessä kommuunissa asui vuosi-pari sitten ja siitä kirjoittikin. Sen jälkeen on tosiaan ollut pari uutta kämppää.
[/quote]
Joo sokoksellahan se. Siellä hippikommuunissa Heidi asui ainakin viime vuoden keväällä, sen jälkeen asunto on vaihtunut ainakin 2-3 kertaa. Yksi asunnoista oli ainakin HOASin opiskelijakämppä, tunnistin koska olen itse asunut samoissa ja varmaan Heidi siitä taisi mainitakkin. Viimeisin oli joku pieni vaatekomeron kokoinen soppi? Outoa ettei Heidi mainitse muutoille mitään syytä, toteaa vain että "tässä uusi kämppäni".
Niin ja sieltä Sokokselta se sai silloin potkut muistaakseni, syytä en muista.
Kahdeksi vuodeksi Intiaan joogaamaan ja etsimään elämän tarkoitusta? No jes.