Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lemmikkistore, antakaa tulla mielipiteenne!

Vierailija
17.02.2015 |

Vahingossa  tilasin heiltä selvittämättä firman toimintaa. Tilaus maksettu ja tavaraa ei ole tullut. Kuukausi on mennyt  ja asia on nyt selvityksessä jos siihenkään voi luottaa. Enpä viitsi omasta asiastani ennen puhua, kun saan tuotteeni.  Jos en saa tavaroitani niin vien asian eteenpäin. Pitääkö tehdä rikosilmoitus vai meneekö asia kuluttasuojaneuvojan  kautta? 

Nyt sitten hain netistä tietoa ja pelkkää haukkumista löytyi eli tavaraa ei toimiteta tai sitten se tulee todella myöhässä. Mites teillä muilla?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää missään nimessä tilatko kyseistä firmasta mitään, ainakaan siten, että maksatte etukäteen. Itse tilasin koiranruokasäkin, laadukas merkki, tarjouksessa, mutta sisältö olikin vanhaa paskaa. Yritys ei vastaa sähköposteihin ja poistaa facebookin sivuille kirjoitetut palautteet. Googlettakaa kyseinen yritys, sieltä löytyy faktaa.

Vierailija
62/87 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin aikoinaan tilailin tuolta, koskaan en ole sentään 3 viikkoa joutunut odottelemaan, max. 2 viikkoa on tainnut olla, mikä on sekin jo ihan liian pitkä aika, kun monilla muilla sivuilla tuotteet tulee perille jo muutamassa päivässä.

Itselleni vastattiin nopeasti sähköposti tiedusteluihini, kun yhden kerran joskus jotain tilaukseen liittyen kysyin. Mutta sen enempää ei ole kokemusta. Ehkäpä sattui vaan itselleni hyvä tuuri, kun vastasivat, kerta täällä moni sanoo, etteivät edes vastaa mihinkään mitään.

Ihan hyvät valikoimat siellä on, mutta en ole nyt tilannut varmaan vajaa vuoteen mitään, enkä uskalla tilatakaan.

Peten Koiratarvike on huippu :) Ihan näin vinkkinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

puudeli kirjoitti:

Älkää missään nimessä tilatko kyseistä firmasta mitään, ainakaan siten, että maksatte etukäteen. Itse tilasin koiranruokasäkin, laadukas merkki, tarjouksessa, mutta sisältö olikin vanhaa paskaa. Yritys ei vastaa sähköposteihin ja poistaa facebookin sivuille kirjoitetut palautteet. Googlettakaa kyseinen yritys, sieltä löytyy faktaa.

Jossain vaiheessa ne vierailijoiden julkaisut näkyi (hetken) mutta "varmistamattomana" tai jtn. Otin kuvakaappauksia talteen monista palautteista, 99% negatiivista... kesti yli kuukausi, iteltäni yli 10 spostitiedustelua, mukaan lukien miettimistä yhtiön epämääräisistä toimintatavoista, ja "uhkaus" peruuttaa koko perkeleen tilaus jos ei tilaus siirry kahden päivän sisällä pakkaukseen, ja kiroomista että odotan loppuvaiheiden menevän vähän perkeleesti opeemmin ja lemmikkistoren hoitavan tilauksen kunnolla loppuun. Seuraavana päivänä olikin mennyt pakkaukseen, eilen sain seurantakoodin paketille. Aktivoivat laskun klarnalle kun oli vielä käsittelyvaiheessa. Otin klarnaan yhteyttä, etten maksa ennen ku oon saanut paketin. Lasku "kiistettiin" ja sanoivat olevansa lemmikkistoreen yhteydessä... Nyt odotan että paketti saapuu. Mielenkiinnolla odotan, saanko kaikki tilaamani tuotteet. Meinasin aluksi tilata zooplussalta, mutta suosin sitte suomalaista ja tilasin tuolta.

Vierailija
64/87 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

E n  s u o s i t t e l e. 

Menin hömelönä tilaamaan ennen googlailua ja ihmettelin kun ei tavaraa kuulu yli parissa viikossa. Tiedusteluihin tai puhelinroon joka oli tilausvahvistuksessa eivät vastaa (numeroon ei saada yhteyttä). Voihan se olla, että tuotteet olisivat tulossa hitaalla vauhdilla (toimitusajaksi tosiaan luvataan 1-14 pvää, joskus kauemmin), mutta kokemuksien perusteella päätin perua tilauksen. Rahoja odotellessa.

Vierailija
65/87 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ IKINÄ TILATKO TÄÄLTÄ!!! Tein tilauksen, sain kyllä tuotteet 2 viikossa. Palautin niistä osan ja siitä tämä show vasta alkaakin. Kuukausi jo mennyt eikä vahvistusta tuotteiden palautuksesta ole tullut. Eikä myöskään mennyt tieto klarnalle joka nyt riitapuolella kyselee minulta lisätietoja.

Kun yritin mennä omille sivuille katsomaan tilannetta niin väittää ettei kyseistä tiliä ole. Että näin. Olen mennyt tyhmänä poistamaan tilausvahvistuksen. Nyt on asia käsittelyssä klarnalla ja yhteyttä otettu lemmikkistoreen.

Epäilen pahasti että omaan nilkkaani tää homma kosahtaa. Mitään en kyllä suostu maksamaan enää.

Kuumeisesti mietin mitä voisin tehdä etten joutuisi yrityksen uudeksi uhriksi!

Vierailija
66/87 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoon maksettu tilaukseni oli toimitettu aivan väärälle paikkakunnalle (vahingossa? epäilen... ). Soitin Matkahuoltoon, jossa kehottivat olemaan suoraan yhteydessä yritykseen, jotta voivat toimittaa oikeaan paikkaan. Firman sivuilla tosiaan vain yhteydenottolomake eikä tule edes mitään vahvistusta s-postiin, että viesti on lähetetty. Kaksi kertaa olen laittanut viestiä nyt heille. Seuraavaksi pitänee sitten jotain järeämpää keksiä. Oli viimeinen tilaus siitä firmasta.

Vierailija
67/87 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin helmikuun alkupuolella 2017....Lasku ilmoitus tuli...sähköposteihin ei vastattu...

Tavara tuli lopulta maaliskuun lopussa...Liian pitkä toimitus aika jos firma kerran Heinolassa. ...En tilaa koskaan enää...

Vierailija
68/87 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo tämän firman tukeminen! Saatavia on velkojilla vaikka kuinka, toimitukset myöhässä tai ei tule ollenkaan, aspapuhelimeen ei saa yhteyttä, puljun FB-sivuilta lähtee asiakkaiden negat palautteet poistoon samantien.. oiskohan jo konkassa

Vierailija
69/87 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä enää firman Facebook-sivuja, nettisivut vielä pystyssä kylläkin.. Tein rikosilmoituksen, kun rahat vietiin eikä tuotetta toimitettu.

Vierailija
70/87 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ MAKSAKO ETU KÄTEEN ITSE MAKSOIN EN SAANUT TAVAROITA ENKÄ RAHOJA

Vierailija
71/87 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa zooplussasta. Sieltä minä tilaan koirille ja kissoille sapuskat. Halvempaa kun mustissa ja mirrissä ja posti tuo koti ovelle saakka muutamassa päivässä

Vierailija
72/87 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikkistoren sivuilla lukee varaston loppuunmyynti, eli onkohan firma lopettamassa toimintansa? Toivottavasti.

Vierailija
73/87 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin Marraskuussa 2016.. sain osan 1.5kk jälkeen. Puolet tuotteista saamatta edelleen ja peruin loput Huhtikuussa 2017. Ei tavaraa eikä rahoja takaisin. Ei vastauksia kyselyt. Poliisi tuttavani kehoitti tekemään rikosilmoituksen jotta saadaan nämä huijarit lopettamaan.

Ohjeet myös kuinka nostaa petos syyte omistajia vastaan. Korvausvaade ajasta ja vaivasta.

Kulut mukaan ja eikun käräjille. Firmalta ei varmaan saa koska velkojia niin paljon. Mut omistaja on vastuussa.

Vierailija
74/87 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vahingossakaan tilatko mitään Lemmikkistorelta. Yrityksellä on verovelkaa, siitä on tehty useita kuluttajavalituksia ja rikosilmoituksia. Uskomatonta, että verkkokauppa edelleen pyörii?

Vierailija
75/87 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin koiran tossut jotka sitten palautin koska eivät olleet hyvät. Klarna ei saanut tietoa palautuksesta. Yritin soittaa lemmikkistoreen mutta numero ei käytössä, laitoin spostia muutaman kerran, ei vastausta. Klarnan kanssa selvitettiin asiaa, ensin klarnan sivuilla luki tuotteen kohdalla että odottaa palautusta (jonka itse ilmotin) ja nyt siellä lukee: kiistetty. Mutta klarna hyvitti summan laskullani joten itselleni ei kuitenkaan tule kuluja siitä. Ihmeellistä toimintaa lemmikkistorelta, EN TODELLAKAAN SUOSITTELE!!!!!!

Vierailija
76/87 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tilauksen 6.6.2017. Koko kesäkuu odoteltiin, yritettiin tavoittaa niin puhelimitse kuin sähköpostilla, turhaan. Puhelin aina suljettu ja viestejä yuskin kukaan lukee. 26.6 tuli ilmoitus että tilaus lähetetty mutta vielä 14.7 ei ole näkynyt. Älkää tehkö samaa virhettä, muitakin kauppoja löytyy. Enpä olisi uksonut että tälläiset lafkat voi olla toiminnassa vaikka tätä on ilmeisesti jatkunut jo pidempään. Jatkossa selvitän taustat ennenkuin tilaan mistään. Onneksi maksoin paypalin kautta ja sain rahat takaisin.

Vierailija
77/87 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa todellakin kiertää kyseinen firma kaukaa! Itsekin erehdyin tilaamaan, tarkastamatta taustoja. Ei vaan tule ensimmäisenä mieleen tutkia Suomalaista verkkokauppaa huijauksista.

Tilaus roikkunut jo monta viikkoa odottaa käsittelyä tilassa, eikä kyselyihin vastata mitään. No tein tilauksen peruutuksen ja onneksi olin maksanut PayPalin kautta, niin sieltä saa ainakin rahansa pois jos myyjä ei ota sitä kautta yhtettä lähiaikoina.

Pitäisi oikein ottaa tehtäväksi ajaa tämä firma konkkaan ja levittää tietoa netissä joka kanavaan. Onhan tuo nyt älytöntä, että sama pelleily jatkunut jo monta vuotta ja kauppa vaan pystyssä?!

Vierailija
78/87 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin käynyt minulle😏

Vierailija
79/87 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä aika neuvoton olo, kun on luottaen tehnyt tilauksen ja maksanut sen, kuten monen verkkokaupan kohdalla tulee tehdä. Minä tilasin koiranruokaa 19.8.2017. Tilaamaani en ole saanut.  Olen kysellyt tilaukseni perään kaikin mahdollisin tavoin, mutta vastaus ja tuote on edelleen saamatta. Tästä viestiketjusta käy ilmi, että yrityksen toiminta on ollut kiikun kaakun jo pitkään, tai sitten se on tapa hoitaa asiakassuhteita. Niin tai näin - tällainen yritys pitäisi saada pois toiminnasta!

Vierailija
80/87 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nimestä. Varmaan nytkin joku kielioppinatsimamma kihisee ja haluaisi kertoa jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän