Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestä ei ole kuulunut....

Vierailija
16.02.2015 |

Olen tapaillut yhtä miestä jo 8kk. Olemme nähneet tähän asti säännöllisesti ja näimme viikko sitten, mutta nyt hänestä ei ole sen jälkeen kuulunut mitään, ei yhtään mitään...
Mitä olette mieltä, kannattaako jo heittää kirves kaivoon ja luovuttaa? Jotenkin ei oma ylpeys anna periksi laittaa itse viestiä ja kysyä kuulumisia..

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ns. fuckwittage.

Vierailija
2/80 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tarina kuulostaa sen takia niin tutulta koska näitähän on ja sattuu. Toinen on täysillä mukana ja toinen pelaa, vetkuttelee ja pitää varalla.

Itselle kuitenkin käsittämätön ja vieras tapa toimia- aina kun on ollut joku mies, joka ei olekaan syystä tai toisesta kolahtanut niin olen pistänyt homman poikki. Musta on epäreilua haaskata toisen aikaa, jos itselle on täysin selvää, että toinen ei ole se oikea eikä homma tule ikinä toimimaan. Mutta ehkä miehille se seksin saaminen on niin tärkeää, että sitä katselee melkein ketä vaan sillä aikaa kun etsii sitä tulevaa kumppania.

Musta ap:n kannattaisi pistää itse välit poikki vähäksi aikaa, eikä todellakaan enää vastata ko. tyypin viesteihin tai puheluihin. Selvittää itse itselleen kuinka haluaa tulla kohdelluksi ja mitä itse mieheltä tarvitsee ja haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on tapettu.

Vierailija
4/80 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan aika yleistä, että tunteet ei ole "balanssissa", toinen on toista kiinnostuneempi. Itselleni kävi samalla tavalla, tosin juttu loppui omalla kohdallani siihen, kun mies ekan kerran sanoi, ettei ole kiinnostunut seurustelemaan. Jotkut ovat sitoutumiskammoisia, mutta seurusteluintoa saattaakin löytyä, kun tapaa ihmisen, joka vie "jalat alta" Kun tajusin, etten ollut miehelle ilmeisesti tämä ihminen, oli vähän helpompaa jättää asiat sikseen. Ap, jos haluat seurustella, vaadi itsellesi parempaa. Jos mies on oikeasti kiinnostunut sinusta vakavemmin, hän haluaa sitoutua sinuun.

Vierailija
5/80 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kanssa lopettaa juttua siihen kohtaan kun mies sanoi ettei halua seurustella ja sanoinkin sen hänelle että ei ole enää järkeä nähdä. Mutta mies vain jatkoi viestittelyä ja kun edellisestä näkemisestä alkoi olla jo muutama viikko niin tuntui että on ihan sama nähdäänkö vai ei. Mutta sen jälkeen homma meni entistä tiiviimmäksi ja olin tyytyväinen mutta nyt taas sitten näin..

Sen tiedän että haluan lopettaa tän jutun, en vain ole pystynyt siihen. Josko se nyt loppuis itellään sitte.

-ap

Vierailija
6/80 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille viesti: ''Oon alkanut seurustella, poista mun numero puhelimestasi.''

Vierailija
7/80 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan selvittää asian jos miehestä vielä kuuluu jotain.

-ap

Vierailija
8/80 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mikä tässä mietityttää on hyvä seksi jota paitsi jään. Mutta se on vaikeeta ku en pysty kuollettamaan tunteita..

-ap

Vierailija
9/80 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voi vittu

-ap

Vierailija
10/80 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrän kyllä toisaalta ettei jätä urheiluharrastuksia väliin takiani, en itsekään jättäisi. Välillä on hyvinkin innokas näkemään, välillä vähemmän, mutta aina on iloinen kun nähdään. Mut nyt on oikeesti helpompi olla kun ei tarvii koko ajan odottaa että tuleeko viestiä vai ei, nyt tiedän että aikataulut ei käy yksiin kummankaan puolelta. Mä ehdotin tätä päivää, hän huomista ja kummallekaan ei sopinut.

-ap

Vierailija
11/80 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jollei nähdä pitkään aikaan, mun on helpompi unohtaa hänet.

-ap

Vierailija
12/80 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:48"]No olipa ylläri että Ap otti yhteyttä :D
[/quote]

Joo pysyin kyllä pitkään kovana mutta sitten en enää jaksanu odotella. Ja oli hyvä koska ahdistus helpotti ja olo parani huomattavasti.

-ap

Vierailija
13/80 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:48"]No olipa ylläri että Ap otti yhteyttä :D [/quote] Joo pysyin kyllä pitkään kovana mutta sitten en enää jaksanu odotella. Ja oli hyvä koska ahdistus helpotti ja olo parani huomattavasti. -ap

[/quote]

voi vittu

Vierailija
14/80 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa tutulta, muutamia vuosia sitten tapailin miestä, jonka tapasin baarissa. Tapailtiin ja nähtiin tiheästi ensin, oli ihanaa ja mukavaa. Mies sanoi haluavansa parisuhteen ja kaikkea muuta vastaavaa. Kuitenkin epäilykseni heräsi, kun kertoi kaikille että ollaan vain kavereita. Ensi alkuun tämän ymmärsin, juttu oli tuore, meillä aika iso ikäero ja miehellä lapsia, joten ajattelin ettei halua kiirehtiä ja on vain varovainen. Kuitenkin muutamaan kertaan kävi niin, ettei miehestä kuulunut viikkoihin mitään ja kysyttäessä oli aina jotain joku syy miksei ollut mitään kuulunut. Monesti myös myöhästyi tapaamisilta erittäin paljon eikä antanut edes mitään selitystä asialle. Kertoi kuitenkin edelleen haluavansa olla kanssani. Muutamaan kertaan jaksoin niitä taukoja sietää, kunnes totesin hänelle, etten halua enää olla hänen kanssaan tekemisissä. Sattui ja luulin etten ikinä asiasta pääse yli. Luojan kiitos kuitenkin niin tein, pääsin asiasta yli melko nopeasti ja tänä päivänä minä olen onnellisesti naimisissa. Tämä mies edelleen laittaa viestiä, että haluaisi seurustella ja nähdä, oli kuulema idiootti kun ei silloin aiemmin tajunnut kuinka hyvä hänelle olin. Sanomattakin selvää, etten todellakaan enää tätä kyseistä miestä halua ja että olen nyt paljon onnellisempi. Oma neuvoni on, että anna miehen mennä. Saattaa ehkä tuntua, että se on vaikeeta mutta kokemuksesta voin sanoa, että vaikeampaa on jatkaa tollasta peliä. Nykyään itseäni jopa naurattaa oma tyhmyyteni ja miehessä roikkuminen:D

Vierailija
15/80 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin viestiä tänään kun en jaksanut enää kärvistellä. Kyselin että nähtäisiinkö mutta meni onneksi aikataulut ristiin pahasti eikä siitä johtuen varmaankaan nähdä nyt sitten muutamaan viikkoon. Halua hällä kyllä olis ilmeisesti nähdä, mutta kiireet ja käytännön asiat estää molemmilla.

Nyt on helpompi olla kun ei tarvii arpoa ja miettiä koko ajan että miksi ei laita viestiä. Ja nyt ei jotenkin enää ahdista kun olin oma itseni ja ilmoitin että haluan nähdä. Jollen kelpaa seurustelukumppaniksi niin ei sitten. Mitään pelejä pelaamaan musta ei kuitenkaan ole.

-ap

Vierailija
16/80 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:25"]

Laitoin viestiä tänään kun en jaksanut enää kärvistellä. Kyselin että nähtäisiinkö mutta meni onneksi aikataulut ristiin pahasti eikä siitä johtuen varmaankaan nähdä nyt sitten muutamaan viikkoon. Halua hällä kyllä olis ilmeisesti nähdä, mutta kiireet ja käytännön asiat estää molemmilla. Nyt on helpompi olla kun ei tarvii arpoa ja miettiä koko ajan että miksi ei laita viestiä. Ja nyt ei jotenkin enää ahdista kun olin oma itseni ja ilmoitin että haluan nähdä. Jollen kelpaa seurustelukumppaniksi niin ei sitten. Mitään pelejä pelaamaan musta ei kuitenkaan ole. -ap

[/quote]

Tajua jo, että hän on vahvasti palaamassa yhteen exänsä kanssa. Sinä olit vain sellanen kriisiviihde, valitettavasti.

Vierailija
17/80 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:25"]

Laitoin viestiä tänään kun en jaksanut enää kärvistellä. Kyselin että nähtäisiinkö mutta meni onneksi aikataulut ristiin pahasti eikä siitä johtuen varmaankaan nähdä nyt sitten muutamaan viikkoon. Halua hällä kyllä olis ilmeisesti nähdä, mutta kiireet ja käytännön asiat estää molemmilla. Nyt on helpompi olla kun ei tarvii arpoa ja miettiä koko ajan että miksi ei laita viestiä. Ja nyt ei jotenkin enää ahdista kun olin oma itseni ja ilmoitin että haluan nähdä. Jollen kelpaa seurustelukumppaniksi niin ei sitten. Mitään pelejä pelaamaan musta ei kuitenkaan ole. -ap

[/quote]

Ymmärrän sinua hyvin ap, olen itse samanlainen :) Hyvää mielenrauhaa!

Vierailija
18/80 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole halua nähdä. Jos haluaisi nähdä, se järjestäisi aikaa näkemiseen. Vähintääkin se soittelisi sulle ja varmistaisi, ettet ole loukkaantunut. Älä huijaa itseäsi, sanon tämän ihan hyvällä, kun olen itsekin vastaavassa tilanteessa ollut. 

Vierailija
19/80 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:46"] [quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:43"]monet naiset luulevat voivansa muuttaa miehen. Ehei... ihmisen perusluonne pysyy samana alusta loppuun... ota asia käsittelyyn niin saat rauhan (olipa lopputulos sitten millainen hyvänsä) [/quote] Viimeksi kun otin asian käsittelyyn, siihen ei saatu mitään lopputulosta, koska mies halusi silti jatkaa tapailua. Nyt on vain sellainen olo että olis löytäny jonkun uuden tai vanhan hoidon kun ei mulle kirjoittele enää tai kysy voidaanko nähdä. -ap [/quote] No totta kai se tapailee sinua niin kauan, kunnes löytää uuden hoidon. Hanki vähän omanarvontuntoa!! [/quote] Niin varmasti. Juuri Tuon takia en haluakaan olla se aktiivinen osapuoli joka laittaa viestiä, mutta en osaa kyllä lopettaakaan tätä juttua.. -ap

[/quote]

Miksi sinun pitäisi se lopettaa? Sehän on jo loppu. Mies sen jo lopetti.

Vierailija
20/80 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:34"]

miksi haluat tapailla miestä joka ei halua seurustella? kiinnyt vain lisää koko ajan vaikka tiedät että lopulta hän satuttaa sinua.

[/quote]

Pakko korjata, ettei mies ole se joka loukkaa vaan ap itse itseään. Ei se ole toisen syy jos ei kemiat pelaa ja/tai toinen ei halua sitoutua. Tunteita ei voi pakottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän