Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestä ei ole kuulunut....

Vierailija
16.02.2015 |

Olen tapaillut yhtä miestä jo 8kk. Olemme nähneet tähän asti säännöllisesti ja näimme viikko sitten, mutta nyt hänestä ei ole sen jälkeen kuulunut mitään, ei yhtään mitään...
Mitä olette mieltä, kannattaako jo heittää kirves kaivoon ja luovuttaa? Jotenkin ei oma ylpeys anna periksi laittaa itse viestiä ja kysyä kuulumisia..

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:40"]olet vain ihastunut. tunne, joka unohtuukin nopeasti.. mutta sinun täytyy tehdä niinkuin itsestäsi tuntuu hyvältä. MUTTA, jos sama peli jatkuu vielä evään korvallakin, niin lupaa minulle, että harkitset ukon heivaamista. Voisit nauttia rakkauden kesästä 2015 ;)
[/quote]

Nyt alkaa olla ne hetket käsillä kun on pakko lopettaa koko juttu, se on pyörinyt mielessä jo pari kk. Mutta vaikka en itse lähettäisi mitään niin mies ehdottaa taas tapaamista ja sitten sitä taas mennään.. nyt ei ihme kyllä ole pitkään aikaan kuulunut mitään ja tuntuu oudolta.

-ap

Vierailija
42/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet naiset luulevat voivansa muuttaa miehen. Ehei... ihmisen perusluonne pysyy samana alusta loppuun... ota asia käsittelyyn niin saat rauhan (olipa lopputulos sitten millainen hyvänsä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta samalla toivon ettei laittaisi enää mitään että voisin alkaa unohtaa hänet..

-ap

Vierailija
44/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ette näe säännöllisesti? tapaatteko aina seksin merkeissä?

Vierailija
45/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy teidän jutulle joku "päätös" saada. muuten jatkuu on-offina ja kaivelee sinua

Vierailija
46/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:43"]monet naiset luulevat voivansa muuttaa miehen. Ehei... ihmisen perusluonne pysyy samana alusta loppuun... ota asia käsittelyyn niin saat rauhan (olipa lopputulos sitten millainen hyvänsä)
[/quote]

Viimeksi kun otin asian käsittelyyn, siihen ei saatu mitään lopputulosta, koska mies halusi silti jatkaa tapailua. Nyt on vain sellainen olo että olis löytäny jonkun uuden tai vanhan hoidon kun ei mulle kirjoittele enää tai kysy voidaanko nähdä.

-ap

Vierailija
47/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala katsella ympärillesi, löydät varmasti muutakin seuraa :)

Vierailija
48/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:44"]miksi ette näe säännöllisesti? tapaatteko aina seksin merkeissä?
[/quote]

Nähdään kyllä säännöllisesti. Ollaan nähty 8kk sitä yhden kuukauden taukoa lukuunottamatta. Ei me pelkkää seksiä harrasteta, mutta kyllä se aina tapaamisten sisältöön kuuluu.

-ap

Vierailija
49/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toki jos sinulla on sellainen tunne että teillä on toivoa niin sitten sinun täytyy tehdä niinkuin oikealta tuntuu... tuntuu nuo pitkät tauot vaan niin kummallisilta...

Vierailija
50/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:46"]ala katsella ympärillesi, löydät varmasti muutakin seuraa :)
[/quote]

Näin olen tehnytkin. :) silti vain ärsyttävästi häiritsee kun miehestä ei kuulu mitään.. mutta kai se siitä ajan kanssa unohtuu.

-ap

Vierailija
51/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:44"]miksi ette näe säännöllisesti? tapaatteko aina seksin merkeissä? [/quote] Nähdään kyllä säännöllisesti. Ollaan nähty 8kk sitä yhden kuukauden taukoa lukuunottamatta. Ei me pelkkää seksiä harrasteta, mutta kyllä se aina tapaamisten sisältöön kuuluu. -ap

[/quote]

ihan kysyn vaan kun minulla oli juuri tällainen tapaus nuorempana.. no, täytyy sanoa että mies ei ole iän myötä muuttunut miksikään.. 

Vierailija
52/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:43"]monet naiset luulevat voivansa muuttaa miehen. Ehei... ihmisen perusluonne pysyy samana alusta loppuun... ota asia käsittelyyn niin saat rauhan (olipa lopputulos sitten millainen hyvänsä) [/quote] Viimeksi kun otin asian käsittelyyn, siihen ei saatu mitään lopputulosta, koska mies halusi silti jatkaa tapailua. Nyt on vain sellainen olo että olis löytäny jonkun uuden tai vanhan hoidon kun ei mulle kirjoittele enää tai kysy voidaanko nähdä. -ap

[/quote]

No totta kai se tapailee sinua niin kauan, kunnes löytää uuden hoidon. Hanki vähän omanarvontuntoa!!

Vierailija
53/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:48"]mutta toki jos sinulla on sellainen tunne että teillä on toivoa niin sitten sinun täytyy tehdä niinkuin oikealta tuntuu... tuntuu nuo pitkät tauot vaan niin kummallisilta...
[/quote]

No kun mies antaa niin ristiriitaisia signaaleja että en aina tiedä missä mennään. Välillä on todella lähellä ja sitten taas etäänyy.. Sen takia tässä olen jaksanutkin olla.. mutta nyt alkaa jo pikkuhiljaa riittää, häiritsee asia sen verran paljon.

-ap

Vierailija
54/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aivan sama, mitä ap:lle sanoo, niin silti ei suostu näkemään todellisuutta. Ehkä sitten opit kantapään kautta, kun mies löytää kauniimman panon tai tyttöystävän. Ehkä on nyt sitten löytänyt ja unohtanut sinut.

Vierailija
55/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:43"]monet naiset luulevat voivansa muuttaa miehen. Ehei... ihmisen perusluonne pysyy samana alusta loppuun... ota asia käsittelyyn niin saat rauhan (olipa lopputulos sitten millainen hyvänsä) [/quote] Viimeksi kun otin asian käsittelyyn, siihen ei saatu mitään lopputulosta, koska mies halusi silti jatkaa tapailua. Nyt on vain sellainen olo että olis löytäny jonkun uuden tai vanhan hoidon kun ei mulle kirjoittele enää tai kysy voidaanko nähdä. -ap

[/quote]

No totta kai se tapailee sinua niin kauan, kunnes löytää uuden hoidon. Hanki vähän omanarvontuntoa!!
[/quote]

Niin varmasti. Juuri Tuon takia en haluakaan olla se aktiivinen osapuoli joka laittaa viestiä, mutta en osaa kyllä lopettaakaan tätä juttua..

-ap

Vierailija
56/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:48"]mutta toki jos sinulla on sellainen tunne että teillä on toivoa niin sitten sinun täytyy tehdä niinkuin oikealta tuntuu... tuntuu nuo pitkät tauot vaan niin kummallisilta... [/quote] No kun mies antaa niin ristiriitaisia signaaleja että en aina tiedä missä mennään. Välillä on todella lähellä ja sitten taas etäänyy.. Sen takia tässä olen jaksanutkin olla.. mutta nyt alkaa jo pikkuhiljaa riittää, häiritsee asia sen verran paljon. -ap

[/quote]

Tarviiko miehen nähdä paljonkin vaivaa silloin, kun kuvittelet hänen olevan läheisempi? Puhuu vähän enemmän kauniita, antaa vähän enemmän fyysistä läheisyyttä ja laittaa muutaman viestin enemmän? Ei sen tarvitse tarkoittaa mitään. Mies vain pelaa.

Vierailija
57/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:52"]Varmaan aivan sama, mitä ap:lle sanoo, niin silti ei suostu näkemään todellisuutta. Ehkä sitten opit kantapään kautta, kun mies löytää kauniimman panon tai tyttöystävän. Ehkä on nyt sitten löytänyt ja unohtanut sinut.
[/quote]

Näin luulen käyneen, siltä ainakin tuntuu.

-ap

Vierailija
58/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:26"]

Olen tapaillut yhtä miestä jo 8kk. Olemme nähneet tähän asti säännöllisesti ja näimme viikko sitten, mutta nyt hänestä ei ole sen jälkeen kuulunut mitään, ei yhtään mitään... Mitä olette mieltä, kannattaako jo heittää kirves kaivoon ja luovuttaa? Jotenkin ei oma ylpeys anna periksi laittaa itse viestiä ja kysyä kuulumisia..

[/quote]

nainen arvioi miehen kiinnostusta miehen aktiivisuuden perusteella. 

ja nyt YLLÄTYS: 

miehetkin arvioivat naisen kiinnostusta naisen aktiivisuuden perusteella.  

RUMMUNPÄRINÄÄ: 

Mies arvioi ettet ole kiinnostunut koska et pidä mitään yhteyttä.  

t. mies 

Vierailija
59/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:48"]mutta toki jos sinulla on sellainen tunne että teillä on toivoa niin sitten sinun täytyy tehdä niinkuin oikealta tuntuu... tuntuu nuo pitkät tauot vaan niin kummallisilta... [/quote] No kun mies antaa niin ristiriitaisia signaaleja että en aina tiedä missä mennään. Välillä on todella lähellä ja sitten taas etäänyy.. Sen takia tässä olen jaksanutkin olla.. mutta nyt alkaa jo pikkuhiljaa riittää, häiritsee asia sen verran paljon. -ap

[/quote]

Tarviiko miehen nähdä paljonkin vaivaa silloin, kun kuvittelet hänen olevan läheisempi? Puhuu vähän enemmän kauniita, antaa vähän enemmän fyysistä läheisyyttä ja laittaa muutaman viestin enemmän? Ei sen tarvitse tarkoittaa mitään. Mies vain pelaa.
[/quote]

Luultavasti näin. Toivon että pystyisin nyt vaan riuhtaisemaan itseni irti. Jos siitä nyt enää mitään kuuluu.

-ap

Vierailija
60/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:26"]

Olen tapaillut yhtä miestä jo 8kk. Olemme nähneet tähän asti säännöllisesti ja näimme viikko sitten, mutta nyt hänestä ei ole sen jälkeen kuulunut mitään, ei yhtään mitään... Mitä olette mieltä, kannattaako jo heittää kirves kaivoon ja luovuttaa? Jotenkin ei oma ylpeys anna periksi laittaa itse viestiä ja kysyä kuulumisia..

[/quote]

nainen arvioi miehen kiinnostusta miehen aktiivisuuden perusteella. 

ja nyt YLLÄTYS: 

miehetkin arvioivat naisen kiinnostusta naisen aktiivisuuden perusteella.  

RUMMUNPÄRINÄÄ: 

Mies arvioi ettet ole kiinnostunut koska et pidä mitään yhteyttä.  

t. mies 

[/quote]

Hän kyllä tietää että olen kiinnostunut.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme