Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestä ei ole kuulunut....

Vierailija
16.02.2015 |

Olen tapaillut yhtä miestä jo 8kk. Olemme nähneet tähän asti säännöllisesti ja näimme viikko sitten, mutta nyt hänestä ei ole sen jälkeen kuulunut mitään, ei yhtään mitään...
Mitä olette mieltä, kannattaako jo heittää kirves kaivoon ja luovuttaa? Jotenkin ei oma ylpeys anna periksi laittaa itse viestiä ja kysyä kuulumisia..

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:25"]

Laitoin viestiä tänään kun en jaksanut enää kärvistellä. Kyselin että nähtäisiinkö mutta meni onneksi aikataulut ristiin pahasti eikä siitä johtuen varmaankaan nähdä nyt sitten muutamaan viikkoon. Halua hällä kyllä olis ilmeisesti nähdä, mutta kiireet ja käytännön asiat estää molemmilla. Nyt on helpompi olla kun ei tarvii arpoa ja miettiä koko ajan että miksi ei laita viestiä. Ja nyt ei jotenkin enää ahdista kun olin oma itseni ja ilmoitin että haluan nähdä. Jollen kelpaa seurustelukumppaniksi niin ei sitten. Mitään pelejä pelaamaan musta ei kuitenkaan ole. -ap

[/quote]

Tajua jo, että hän on vahvasti palaamassa yhteen exänsä kanssa. Sinä olit vain sellanen kriisiviihde, valitettavasti.

[/quote]

Jonkun exässäroikkujan fantasia...?

Vierailija
22/80 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa ylläri että Ap otti yhteyttä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ylpeys?" suosittelen omien tunteiden aitoa ilmaisua, ilman tuollaista perijenkkiläistä ihmissuhdepeliä

Vierailija
24/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulee kai ettet välitä hänestä jos hän ottaa aina yhteyttä ym..

Vierailija
25/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vahingossakaan ole sattunut mitään väärinkäsitystä?! Itse ainakin laittaisin viestiä että onhan hänellä kaikki hyvin ettei esim ole sattunut mitään

Vierailija
26/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:29"]"ylpeys?" suosittelen omien tunteiden aitoa ilmaisua, ilman tuollaista perijenkkiläistä ihmissuhdepeliä
[/quote]

Niin.. johtuu lähinnä siitä että itse olen jo ilmaissut tunteeni siitä että haluaisin seurustella ja sitoutua, mutta mies ei halua..

-ap

Vierailija
27/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä että olet ilmaissut. Muuta et voi.. Jos sinua vaivaa tuo hiljaisuus niin ota ihmeessä yhteyttä ja kysy. 

Vierailija
28/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:30"]Eihän vahingossakaan ole sattunut mitään väärinkäsitystä?! Itse ainakin laittaisin viestiä että onhan hänellä kaikki hyvin ettei esim ole sattunut mitään
[/quote]

Näen kyllä että on aktiivinen puhelimellaan. Kaikki oli hyvin kun viikko sitten erottiin.

-ap

Vierailija
29/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:29"]"ylpeys?" suosittelen omien tunteiden aitoa ilmaisua, ilman tuollaista perijenkkiläistä ihmissuhdepeliä [/quote] Niin.. johtuu lähinnä siitä että itse olen jo ilmaissut tunteeni siitä että haluaisin seurustella ja sitoutua, mutta mies ei halua.. -ap

[/quote]

Game over. Mitä sinä enää hänellä edes tekisit? Haluatte eri asioita, ei se miehen pää tuosta enää käänny.

Vierailija
30/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:32"]hyvä että olet ilmaissut. Muuta et voi.. Jos sinua vaivaa tuo hiljaisuus niin ota ihmeessä yhteyttä ja kysy. 
[/quote]

Niin kai se pitäis.. en vaan tiiä mikä laittaa niin hemmetisti vastaan.. odotan vaan että laittaa viestiä eikä mitään kuulu.

-ap

Vierailija
31/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi haluat tapailla miestä joka ei halua seurustella? kiinnyt vain lisää koko ajan vaikka tiedät että lopulta hän satuttaa sinua.

Vierailija
32/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:29"]"ylpeys?" suosittelen omien tunteiden aitoa ilmaisua, ilman tuollaista perijenkkiläistä ihmissuhdepeliä [/quote] Niin.. johtuu lähinnä siitä että itse olen jo ilmaissut tunteeni siitä että haluaisin seurustella ja sitoutua, mutta mies ei halua.. -ap

[/quote]

Game over. Mitä sinä enää hänellä edes tekisit? Haluatte eri asioita, ei se miehen pää tuosta enää käänny.
[/quote]

Näin se varmasti juurikin on. On silti ollut tähän asti hyvin innokas näkemään vaikka tietää tunteeni, mutta nyt ei mitään kuulu ja se ärsyttää.. mutta todella en tiedä mitä hänellä enää tekisin.

-ap

Vierailija
33/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita! Älä masennu, etsi uusia. Paremmat mahdollisuudet löytää se hyvä.

Vierailija
34/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy suoraan. muuten elättelet turhia (?) toiveita. Mies ei kuulosta miltään aarteelta... ettet vai tuhlaisi aikaasi..

Vierailija
35/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:34"]miksi haluat tapailla miestä joka ei halua seurustella? kiinnyt vain lisää koko ajan vaikka tiedät että lopulta hän satuttaa sinua.
[/quote]

En jotenkin pysty lopettamaan. Olen ns koukussa. Vaikka järki sanoo että parempi olisi lopettaa.

-ap

Vierailija
36/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmasti ole viimeinen mies joka saa rinnassa läikähtämään...

Vierailija
37/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:35"]Soita! Älä masennu, etsi uusia. Paremmat mahdollisuudet löytää se hyvä.
[/quote]

Tekis mieli laittaa viesti että missä mennään, sitten ainakin tietäisin. Mutta ei anna ylpeys periksi. Katuman itseäni odottaen ja tavallaan toivon ettei laittaisikaan mitään. Kerran oli jopa kuukauden tauko ettei kuulunu mitään, mutta sitten laittoi viestiä ja homma heräsi henkiin uudelleen. Se oli virhe ny kun ajattelee.

-ap

Vierailija
38/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:35"]Soita! Älä masennu, etsi uusia. Paremmat mahdollisuudet löytää se hyvä.
[/quote]

Tekis mieli laittaa viesti että missä mennään, sitten ainakin tietäisin. Mutta ei anna ylpeys periksi. Katuman itseäni odottaen ja tavallaan toivon ettei laittaisikaan mitään. Kerran oli jopa kuukauden tauko ettei kuulunu mitään, mutta sitten laittoi viestiä ja homma heräsi henkiin uudelleen. Se oli virhe ny kun ajattelee.

-ap
[/quote]

Siis kidutan.

-ap

Vierailija
39/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet vain ihastunut. tunne, joka unohtuukin nopeasti.. mutta sinun täytyy tehdä niinkuin itsestäsi tuntuu hyvältä. MUTTA, jos sama peli jatkuu vielä evään korvallakin, niin lupaa minulle, että harkitset ukon heivaamista. Voisit nauttia rakkauden kesästä 2015 ;)

Vierailija
40/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevään korvalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän