Miehestä ei ole kuulunut....
Olen tapaillut yhtä miestä jo 8kk. Olemme nähneet tähän asti säännöllisesti ja näimme viikko sitten, mutta nyt hänestä ei ole sen jälkeen kuulunut mitään, ei yhtään mitään...
Mitä olette mieltä, kannattaako jo heittää kirves kaivoon ja luovuttaa? Jotenkin ei oma ylpeys anna periksi laittaa itse viestiä ja kysyä kuulumisia..
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:26"]
Olen tapaillut yhtä miestä jo 8kk. Olemme nähneet tähän asti säännöllisesti ja näimme viikko sitten, mutta nyt hänestä ei ole sen jälkeen kuulunut mitään, ei yhtään mitään... Mitä olette mieltä, kannattaako jo heittää kirves kaivoon ja luovuttaa? Jotenkin ei oma ylpeys anna periksi laittaa itse viestiä ja kysyä kuulumisia..
[/quote]
nainen arvioi miehen kiinnostusta miehen aktiivisuuden perusteella.
ja nyt YLLÄTYS:
miehetkin arvioivat naisen kiinnostusta naisen aktiivisuuden perusteella.
RUMMUNPÄRINÄÄ:
Mies arvioi ettet ole kiinnostunut koska et pidä mitään yhteyttä.
t. mies
[/quote]
Ap on sanonut miehelle, että on kiinnostunut seurustelemaan hänen kanssaan. Mitä tekee kiinnostunut mies tuossa tapauksessa? Ap:n tapailema mies sanoo, että hän ei halua sitoutua vaan vain tapailla.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:26"]
Olen tapaillut yhtä miestä jo 8kk. Olemme nähneet tähän asti säännöllisesti ja näimme viikko sitten, mutta nyt hänestä ei ole sen jälkeen kuulunut mitään, ei yhtään mitään... Mitä olette mieltä, kannattaako jo heittää kirves kaivoon ja luovuttaa? Jotenkin ei oma ylpeys anna periksi laittaa itse viestiä ja kysyä kuulumisia..
[/quote]
nainen arvioi miehen kiinnostusta miehen aktiivisuuden perusteella.
ja nyt YLLÄTYS:
miehetkin arvioivat naisen kiinnostusta naisen aktiivisuuden perusteella.
RUMMUNPÄRINÄÄ:
Mies arvioi ettet ole kiinnostunut koska et pidä mitään yhteyttä.
t. mies
[/quote]
Ap on sanonut miehelle, että on kiinnostunut seurustelemaan hänen kanssaan. Mitä tekee kiinnostunut mies tuossa tapauksessa? Ap:n tapailema mies sanoo, että hän ei halua sitoutua vaan vain tapailla.
[/quote]
Juuri näin, kiitos.
-ap
Onneksi teillä ei ole lasta. Ite olen viimmesilläni ja äijä huinaa ties missä.
Miksi roikut, kun olet selvästi pelkkä panopuu. Oletko epätoivoinen?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:08"]Miksi roikut, kun olet selvästi pelkkä panopuu. Oletko epätoivoinen?
[/quote]
En roiku enkä ole epätoivoinen. Siitä asti kun olen tiennyt ettei mies halua seurustella, en ole ollut aktiivinen yhteydenpidossa. Tai siis joo kai mä roikun henkisesti mutta mies ei tiedä sitä.
-ap
Mistä päin olet ap kun toi kuvio kuulostaa sen verran tutulta?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:22"]Mistä päin olet ap kun toi kuvio kuulostaa sen verran tutulta?
[/quote]
Turusta
-ap
miksi tänne tulee päivittäin ihan samanlaisia stooreja naisilta? eikö naiset ymmärrä et toi on ihan selvä merkki siitä että miestä ei enää kiinnosta. se on luultavasti löytänyt jonkun toisen, paremman.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:37"]miksi tänne tulee päivittäin ihan samanlaisia stooreja naisilta? eikö naiset ymmärrä et toi on ihan selvä merkki siitä että miestä ei enää kiinnosta. se on luultavasti löytänyt jonkun toisen, paremman.
[/quote]
Niin en tiedä.. vituttaa kun ei voi sitten suoraan sanoa.
-ap
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:37"]miksi tänne tulee päivittäin ihan samanlaisia stooreja naisilta? eikö naiset ymmärrä et toi on ihan selvä merkki siitä että miestä ei enää kiinnosta. se on luultavasti löytänyt jonkun toisen, paremman. [/quote] Niin en tiedä.. vituttaa kun ei voi sitten suoraan sanoa. -ap
[/quote]
Mitä hän itse sillä voittaisi, että sanoisi suoraan? Olettaa, että sitten sinulta ei enää heru ihailua, seuraa, seksiä tai mitään muutakaan.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:37"]miksi tänne tulee päivittäin ihan samanlaisia stooreja naisilta? eikö naiset ymmärrä et toi on ihan selvä merkki siitä että miestä ei enää kiinnosta. se on luultavasti löytänyt jonkun toisen, paremman. [/quote] Niin en tiedä.. vituttaa kun ei voi sitten suoraan sanoa. -ap
[/quote]
Hänhän on sanonut, että haluaa vain kasuaalia tapailua.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:39"]
[/quote]
Hänhän on sanonut, että haluaa vain kasuaalia tapailua.
[/quote]
Niin, totta.
-ap
"perijenkkiläistä ihmissuhdepeliä"
Selitä tarkemmin mitä se on.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:46"]
"perijenkkiläistä ihmissuhdepeliä"
Selitä tarkemmin mitä se on.
[/quote]
Joo mäkin oon kiinnostunut kuulemaan, mitä se on.
Terveisin ulkomamma Jenkeissä
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 10:27"]
Yks mikä tässä mietityttää on hyvä seksi jota paitsi jään. Mutta se on vaikeeta ku en pysty kuollettamaan tunteita.. -ap
[/quote]
No sen munan takia kannattaakin odotella tuon ihanan könsikkään soittoa hamaan tulevaisuuteen saakka.
Älä nyt toista jatkuvasti häiritse! On varmaan toisen naisen kanssa hyvä juttu kehitteillä ja ovat pitäneet koko viikon hauskaa keskenään.
Älä haaskaa aikaasi tuollaiseen pelleen.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 11:43"]Älä nyt toista jatkuvasti häiritse! On varmaan toisen naisen kanssa hyvä juttu kehitteillä ja ovat pitäneet koko viikon hauskaa keskenään.
En ole millään tavoin häirinnytkään, viestin viestiä en ole laittanut. Itsekseni vain kärvistelen.
-ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 10:27"]
Yks mikä tässä mietityttää on hyvä seksi jota paitsi jään. Mutta se on vaikeeta ku en pysty kuollettamaan tunteita.. -ap
[/quote]
No sen munan takia kannattaakin odotella tuon ihanan könsikkään soittoa hamaan tulevaisuuteen saakka.
[/quote]
Totta, kai sitä hyvää seksiä löytyy muualtakin.
-ap
Luultavasti oot ollut varalla ja nyt miehellä on jotain kiinnostavampaa menossa. Testaa kuuluuko seuraavan viikon aikanakaan.