Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestä ei ole kuulunut....

Vierailija
16.02.2015 |

Olen tapaillut yhtä miestä jo 8kk. Olemme nähneet tähän asti säännöllisesti ja näimme viikko sitten, mutta nyt hänestä ei ole sen jälkeen kuulunut mitään, ei yhtään mitään...
Mitä olette mieltä, kannattaako jo heittää kirves kaivoon ja luovuttaa? Jotenkin ei oma ylpeys anna periksi laittaa itse viestiä ja kysyä kuulumisia..

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti oot ollut varalla ja nyt miehellä on jotain kiinnostavampaa menossa. Testaa kuuluuko seuraavan viikon aikanakaan.

Vierailija
62/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:26"]

Olen tapaillut yhtä miestä jo 8kk. Olemme nähneet tähän asti säännöllisesti ja näimme viikko sitten, mutta nyt hänestä ei ole sen jälkeen kuulunut mitään, ei yhtään mitään... Mitä olette mieltä, kannattaako jo heittää kirves kaivoon ja luovuttaa? Jotenkin ei oma ylpeys anna periksi laittaa itse viestiä ja kysyä kuulumisia..

[/quote]

nainen arvioi miehen kiinnostusta miehen aktiivisuuden perusteella. 

ja nyt YLLÄTYS: 

miehetkin arvioivat naisen kiinnostusta naisen aktiivisuuden perusteella.  

RUMMUNPÄRINÄÄ: 

Mies arvioi ettet ole kiinnostunut koska et pidä mitään yhteyttä.  

t. mies 

[/quote]

Ap on sanonut miehelle, että on kiinnostunut seurustelemaan hänen kanssaan. Mitä tekee kiinnostunut mies tuossa tapauksessa? Ap:n tapailema mies sanoo, että hän ei halua sitoutua vaan vain tapailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:26"]

Olen tapaillut yhtä miestä jo 8kk. Olemme nähneet tähän asti säännöllisesti ja näimme viikko sitten, mutta nyt hänestä ei ole sen jälkeen kuulunut mitään, ei yhtään mitään... Mitä olette mieltä, kannattaako jo heittää kirves kaivoon ja luovuttaa? Jotenkin ei oma ylpeys anna periksi laittaa itse viestiä ja kysyä kuulumisia..

[/quote]

nainen arvioi miehen kiinnostusta miehen aktiivisuuden perusteella. 

ja nyt YLLÄTYS: 

miehetkin arvioivat naisen kiinnostusta naisen aktiivisuuden perusteella.  

RUMMUNPÄRINÄÄ: 

Mies arvioi ettet ole kiinnostunut koska et pidä mitään yhteyttä.  

t. mies 

[/quote]

Ap on sanonut miehelle, että on kiinnostunut seurustelemaan hänen kanssaan. Mitä tekee kiinnostunut mies tuossa tapauksessa? Ap:n tapailema mies sanoo, että hän ei halua sitoutua vaan vain tapailla.
[/quote]

Juuri näin, kiitos.

-ap

Vierailija
64/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi teillä ei ole lasta. Ite olen viimmesilläni ja äijä huinaa ties missä. 

Vierailija
65/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi roikut, kun olet selvästi pelkkä panopuu. Oletko epätoivoinen?

Vierailija
66/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:08"]Miksi roikut, kun olet selvästi pelkkä panopuu. Oletko epätoivoinen?
[/quote]

En roiku enkä ole epätoivoinen. Siitä asti kun olen tiennyt ettei mies halua seurustella, en ole ollut aktiivinen yhteydenpidossa. Tai siis joo kai mä roikun henkisesti mutta mies ei tiedä sitä.

-ap

Vierailija
67/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin olet ap kun toi kuvio kuulostaa sen verran tutulta?

Vierailija
68/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:22"]Mistä päin olet ap kun toi kuvio kuulostaa sen verran tutulta?
[/quote]

Turusta

-ap

Vierailija
69/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tänne tulee päivittäin ihan samanlaisia stooreja naisilta? eikö naiset ymmärrä et toi on ihan selvä merkki siitä että miestä ei enää kiinnosta. se on luultavasti löytänyt jonkun toisen, paremman.

Vierailija
70/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:37"]miksi tänne tulee päivittäin ihan samanlaisia stooreja naisilta? eikö naiset ymmärrä et toi on ihan selvä merkki siitä että miestä ei enää kiinnosta. se on luultavasti löytänyt jonkun toisen, paremman.
[/quote]

Niin en tiedä.. vituttaa kun ei voi sitten suoraan sanoa.

-ap

Vierailija
71/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:37"]miksi tänne tulee päivittäin ihan samanlaisia stooreja naisilta? eikö naiset ymmärrä et toi on ihan selvä merkki siitä että miestä ei enää kiinnosta. se on luultavasti löytänyt jonkun toisen, paremman. [/quote] Niin en tiedä.. vituttaa kun ei voi sitten suoraan sanoa. -ap

[/quote]

Mitä hän itse sillä voittaisi, että sanoisi suoraan? Olettaa, että sitten sinulta ei enää heru ihailua, seuraa, seksiä tai mitään muutakaan.

Vierailija
72/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:37"]miksi tänne tulee päivittäin ihan samanlaisia stooreja naisilta? eikö naiset ymmärrä et toi on ihan selvä merkki siitä että miestä ei enää kiinnosta. se on luultavasti löytänyt jonkun toisen, paremman. [/quote] Niin en tiedä.. vituttaa kun ei voi sitten suoraan sanoa. -ap

[/quote]

Hänhän on sanonut, että haluaa vain kasuaalia tapailua.

Vierailija
73/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:39"]

[/quote]

Hänhän on sanonut, että haluaa vain kasuaalia tapailua.
[/quote]

Niin, totta.

-ap

Vierailija
74/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"perijenkkiläistä ihmissuhdepeliä"

Selitä tarkemmin mitä se on.

Vierailija
75/80 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:46"]

"perijenkkiläistä ihmissuhdepeliä"

Selitä tarkemmin mitä se on.

[/quote] 

Joo mäkin oon kiinnostunut kuulemaan, mitä se on. 

Terveisin ulkomamma Jenkeissä

Vierailija
76/80 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 10:27"]

Yks mikä tässä mietityttää on hyvä seksi jota paitsi jään. Mutta se on vaikeeta ku en pysty kuollettamaan tunteita.. -ap

[/quote]

No sen munan takia kannattaakin odotella tuon ihanan könsikkään soittoa hamaan tulevaisuuteen saakka.

Vierailija
77/80 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt toista jatkuvasti häiritse! On varmaan toisen naisen kanssa hyvä juttu kehitteillä ja ovat pitäneet koko viikon hauskaa keskenään.

Vierailija
78/80 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä haaskaa aikaasi tuollaiseen pelleen.

Vierailija
79/80 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 11:43"]Älä nyt toista jatkuvasti häiritse! On varmaan toisen naisen kanssa hyvä juttu kehitteillä ja ovat pitäneet koko viikon hauskaa keskenään.

En ole millään tavoin häirinnytkään, viestin viestiä en ole laittanut. Itsekseni vain kärvistelen.

-ap
[/quote]

Vierailija
80/80 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 10:27"]

Yks mikä tässä mietityttää on hyvä seksi jota paitsi jään. Mutta se on vaikeeta ku en pysty kuollettamaan tunteita.. -ap

[/quote]

No sen munan takia kannattaakin odotella tuon ihanan könsikkään soittoa hamaan tulevaisuuteen saakka.
[/quote]

Totta, kai sitä hyvää seksiä löytyy muualtakin.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi