Tein testimielessä profiilin nettideitti sivulle
Kirjoittelin ihan diipadaapaa esittelyyn, en mitään seksisävytteistä lähellekkään. Iäksi laitoin omani eli 22v. Tiesin että tulen saamaan ihan sairaita viestejä mutta yllätyin miten nopeasti ja paljon niitä tulee. Suurin osa varatuilta miehiltä jotka tarjoavat jopa maksua seksiä vastaan. Paras ei laittanut muuta kuin että haluanko tavata hänet. Ei mitään muuta. Ja mulla ei ole edes kuvaa tuolla sivulla.
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 16:09"]Miksi 25-35v naiset eivät sitten vastaa 30v miehen asialliseen yhteydenottoon nettideiteissä, jos yrittää aloittaa viestittelyä kysymällä esim. harrastuksista tai työstä jne? Kuvallinen profiili ja tekstinä kuvaus itsestä. Olen naispuolisilta ystäviltä kysynyt neuvoa ja on kehuttu että hyvä profiili. Ja rehellisesti sanottuna vieläpä olen urheilullinen vartaloltani, koska harrastan liikuntaa paljon. Kasvojen osalta normaali, en ruma mutta en komeimpiakaan.
Ei väliä otanko yhteyttä kuvallisiin tai kuvattomiin profiileihin, niin tosi harva vastaa yhtään mitään. Toisaalta myöskään naiset itse eivät ota yhteyttä. Tuosta jää käteen vain fiilis että on itse tosi paska tyyppi kun kohtelu on tuollaista.
[/quote]
Naisille tulee varmasti aivan älyttömästi viestejä eli ei ole mikään pakko vastata kuin kaikkein mielenkiintoisimpiin. Eli nainen saa olla tosi nirso koska, kysyntää riittää. Seksiseuran hakuilmoituksissa lihavat naiset hakee sporttisia miehiä, koska valinnanvaraa on ja luultavasti saavatkin, koska ilmoituksissa ei vaatimukset laske.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 16:09"]
Miksi 25-35v naiset eivät sitten vastaa 30v miehen asialliseen yhteydenottoon nettideiteissä, jos yrittää aloittaa viestittelyä kysymällä esim. harrastuksista tai työstä jne? Kuvallinen profiili ja tekstinä kuvaus itsestä. Olen naispuolisilta ystäviltä kysynyt neuvoa ja on kehuttu että hyvä profiili. Ja rehellisesti sanottuna vieläpä olen urheilullinen vartaloltani, koska harrastan liikuntaa paljon. Kasvojen osalta normaali, en ruma mutta en komeimpiakaan. Ei väliä otanko yhteyttä kuvallisiin tai kuvattomiin profiileihin, niin tosi harva vastaa yhtään mitään. Toisaalta myöskään naiset itse eivät ota yhteyttä. Tuosta jää käteen vain fiilis että on itse tosi paska tyyppi kun kohtelu on tuollaista.
[/quote]
Valitettavasti tämä massa viestittely iskee myös niihin jotka ovat tosissaankin hakemassa seuraa. Sanoisin. Eli pitäisi olla todella huomiota herättävä tai erilainen ja se myönnettävästi on vaikeaa.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 16:09"]
Miksi 25-35v naiset eivät sitten vastaa 30v miehen asialliseen yhteydenottoon nettideiteissä, jos yrittää aloittaa viestittelyä kysymällä esim. harrastuksista tai työstä jne? Kuvallinen profiili ja tekstinä kuvaus itsestä. Olen naispuolisilta ystäviltä kysynyt neuvoa ja on kehuttu että hyvä profiili. Ja rehellisesti sanottuna vieläpä olen urheilullinen vartaloltani, koska harrastan liikuntaa paljon. Kasvojen osalta normaali, en ruma mutta en komeimpiakaan. Ei väliä otanko yhteyttä kuvallisiin tai kuvattomiin profiileihin, niin tosi harva vastaa yhtään mitään. Toisaalta myöskään naiset itse eivät ota yhteyttä. Tuosta jää käteen vain fiilis että on itse tosi paska tyyppi kun kohtelu on tuollaista.
[/quote]
Valitettavasti tämä massa viestittely iskee myös niihin jotka ovat tosissaankin hakemassa seuraa. Sanoisin. Eli pitäisi olla todella huomiota herättävä tai erilainen ja se myönnettävästi on vaikeaa.
[/quote]
Jep, omasta ilmoituksestani on jo reilut kymmen vuotta. Silloinkin tuli miehiltä paljon viestejä. Vaikka niistä miehistä heti karsi pois sekopäät ja pelkät seksinvonkaajat niin lopuista ihan mukiinmenevistäkin miehistä oli aika hankala seuloa muutama sellainen jolle vastasi. Ikävä kyllä kaikille ei yksinkertaisesti voinut vastata. Pakostakin niitä mukavia miehiä siis karsiintui. Itselleni sattui lopulta löytymään ihan tavismies, ei pitkä eikä komea, eikä edes rikas. Onneksi kuitenkin rakas :)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:29"]
"Joo-o, sain sut hiljaiseksi ja sulla on isot silikooni rinnat... No kyllä jotkut selkasista kovista tisseistä tykkää... Luomu rintoja on vaan niin paljon upeampaa hieroa samalla kun nuolee naisen pisliini pillua ja saa tuntea huulillaan kun nainen saa orgasmin toisensa perään... Poltathan ainakin tupakat kanssani jossain ja vasta sitten päätät saanko nuolla sun pimpsaa ilman että näytät rintojasi, kun en pidä isoista rinnoista ja en etenkään silikooni rinnoista? ;)"
[/quote]
Ei jumalauta! Olen oikeasti sanaton, kyllä miehet ovat oikeita luomakunnan kruunuja....
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:11"]Kerran tein miehenä naista naiselle ilmoituksen netistä otetulle kuvalla ja sain monta alastonkuvaa naisilta. Laitoin iäksi 18v ja kokemusta halutaan niin tuli 30v naisilta kuvia.
[/quote]
Onko alapeukuttajat niitä joille tämä 18v muutaman viestin vaihdon ja sopivan ajan etsimisen jälkeen poisti profiilin. Tyhmimmät teistä lähetti viestit työsähköpostista :-)
[/quote]
Kuvat oli vieläkin koneella tallella :-P Aika nättejä naisia lesboiksi ja ette nuukailleet kuvien määrässä, kun "nuorelle tytölle" kuvia lähetitte. Kiitos paljon!
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:29"]
"Joo-o, sain sut hiljaiseksi ja sulla on isot silikooni rinnat... No kyllä jotkut selkasista kovista tisseistä tykkää... Luomu rintoja on vaan niin paljon upeampaa hieroa samalla kun nuolee naisen pisliini pillua ja saa tuntea huulillaan kun nainen saa orgasmin toisensa perään... Poltathan ainakin tupakat kanssani jossain ja vasta sitten päätät saanko nuolla sun pimpsaa ilman että näytät rintojasi, kun en pidä isoista rinnoista ja en etenkään silikooni rinnoista? ;)"
[/quote]
Ei jumalauta! Olen oikeasti sanaton, kyllä miehet ovat oikeita luomakunnan kruunuja....
[/quote]
Älä yleistä.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:11"]Kerran tein miehenä naista naiselle ilmoituksen netistä otetulle kuvalla ja sain monta alastonkuvaa naisilta. Laitoin iäksi 18v ja kokemusta halutaan niin tuli 30v naisilta kuvia.
[/quote]
Onko alapeukuttajat niitä joille tämä 18v muutaman viestin vaihdon ja sopivan ajan etsimisen jälkeen poisti profiilin. Tyhmimmät teistä lähetti viestit työsähköpostista :-)
[/quote]
Kuvat oli vieläkin koneella tallella :-P Aika nättejä naisia lesboiksi ja ette nuukailleet kuvien määrässä, kun "nuorelle tytölle" kuvia lähetitte. Kiitos paljon!
[/quote]
Kylläpä sinä nyt jaksat elämöidä parista saamastasi nakukuvasta.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:48"]Up
[/quote]
Hups.
Ihmettelinkin kun sain johonkin 50 viestiin vain yhden vastauksen. Olen ollut selvästi liian kiltti viestien kanssa. Yleensä ainoat vastaajat ovat maksullisia. Toisaalta se ei kyllä haittaa, seuraa sekin vaikka hain ihan oikeaa vakavaa suhdetta.
Kokemukseni miehenä on, että naisilta on aika vaikea saada vastausta, vaikka panostaisi viestiinsä. Syyksi usein kelpaa se, että jokin yksityiskohta ei ollut naisen mieleen. Vaikka olisitkin heidän mielestään ok, he ehkä ovat jo hukkuneet tarjontaan ja vuoronumerosi on #124.
Ei kannata edes yrittää, ellei ole sitkeä. Lopetin, koska meni ihan älyttömästi aikaa koko hommaan. Siis, jos oikeasti haluaa kirjoittaa hyvän vastauksen sitä ei ihan hetkessä saa kasaan, koska pitää ensin lukea ajatuksella naisen profiili ja sen pohjalta rakentaa viestinsä, jos haluaa haaveilla takaisin vastauksesta. Käytät aikaa kirjoittamiseen, ja viestisi hukkuu muiden tulvaan, ei vastausta. Sellaista se on.
Miehenä ei kannata odottaa viestejä naisilta omaan profiiliinsa. Kyllä niitä sain muutamia, jos oikein yritin profiilista tehdä kiinnostavaa (tosin pysyin totuudessa), mutta tosi hartaasti sai odottaa edes yhtä viestiä, joka saattoi olla parin lauseen mittainen tyyliin "en tiedä mitä etsin, laita viestiä, jos kiinnostuit".
Muokkasin tämän ketjun perusteella profiilia. Yritin tehdä siitä mahdollisimman houkuttelevan kaikille.
Mulla oli myös kerran normaalilla deittisivustolla ilmoitus, että etsin kumppania. Tulihan niitä vastauksia paljonkin, mutta suurin osa oli seksijuttuja ja vonkauksia. Sitten vihdoin luulin löytäneeni sieltä ok miehen, kun tavallisen oloinen mies otti yhteyttä. Juteltiin niitä näitä viikon verran, mikään ei ollut seksiin viittaavaa. Aloin kiinnostua ja hän myös. Eräänä päivänä alkoi puhua, että lapsia pitäisi lähteä kuskaamaan vähän matkan päähän, että odotatko. Olin ihan, et joo ja mielessä oli vaan kysymys "Ai, sulla on lapsia". Ei siinä mitään, on mullakin yksi, mutta olisi luullut, että aiemmin olisi maininnut, eikä ohimennen sano. Noo, tuli takaisin juttelemaan ja selvitettiin lapsiasia. Taas juteltiin kaikenlaista, mutta pikkuhiljaa alkoi kertomaan, että kiinnostaisi kolmenkimppa. Menin aika vaikeaksi ja selitin ettei ole mun juttu. Siinä yritti ympäripuhua, olin vaan et ei, että taidan tästä nyt lopetella. Sitten tyyppi heittää "Mut kun tuo meidän emäntä olisi kiinnostunut susta, olet just vaimon tyyppinen ja sun ulkonäkö kiihottaa, että eikö onnistuisi?" Siinä tuijotin hetken ruutua ja yritin tajuta, et voi helvetti, äijällä on VAIMO ja etsivät kolmatta. Sanoin vaan jotain "nyt täytyy mennä, palaillaan" ja poistin profiilin samantien. Ei nyt kauheasti kiinnostanut jäädä selvittelemään asiaa sen kummemmin. Täysin hukkaan heitettyä aikaa moisen pelleilyn takia. Ensiksi lämmitellään ja sitten pommi perään. Eipä tuon jälkeen ole tullut mentyä deittipalstoille, ei jaksa noita vedätyksiä ja seksijuttuja.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 19:14"]Löysin rakkaan mieheni netistä 12 v.sitten ja tuli kyllä mulle älyttömästi viestejä eikä juuri mitään seksististä. Ajat tais olla erilaiset sillon ja mun ilmoitus oli ilman kuvaa & mahdollisimman rehellinen = tylsä= arkipäiväinen.
[/quote]
Ajat on aina samat naisille, kissanpäivät ja voi olla niin pinnallista nirppanokkaa että. Voi olla kuvaton ilmoitus niin siltikin tulee yhteydenottoja ja siitä vaan valkkaamaan. Miehelle ei riitä sekään että on kuvia ja mahdollisimman kattavasti täytetty profiili, sillä yhteydenottoja naisilta ei tule, vastauksia naisille lähetettyihin viesteihin ei tule.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:17"]Mitäpä tähän sanoisi. Miehillä on vitun läskit ja rumat vaimot kotona, jotka ovat räjähtäneet synnytyksen jälkeen. Kumpi siis on inhottavampaa: läskipillu vai 40 kaljuuntuva äijä joka haluaa naida tyttölapsia?
[/quote] mutta erota ei voida kun kuka sitten pesisi miesparan sukat kun itse ei osaa? :( miesraukat.
minä laitoin kerran ihan oikean profiilin nettideitti palstalle, etsin silloin seuraa, en mitään iänikuista parisuhdetta, mutten pelkkää seksiseuraakaan. kolme minuuttia profiilin luonnin jälkeen tuli ensimmäinen vietsi, joka meni jotakuinkin näin; "Haluan puskeutua sun kireeseen reikään, mun iso k***ä repis sun pi***n ja samalla kun tärisisit pelosta ja kiihotuksesta nuolisin koko kroppasi, panisin sen jälkeen perseeseen samalla sormettaen sua koko nyrkillä..." menin ihan lukkoon viestistä, kirjoittaja lähetti viestin ihan omilla kasvoillaan, ja tiedoillaan, asuimme samassa kaupungissa, ja perheellinenkin mainitsi olevansa. oli ainut viesti joka ehti tulla, kun heti tämän jälkeen poistin profiilin.
Löysin rakkaan mieheni netistä 12 v.sitten ja tuli kyllä mulle älyttömästi viestejä eikä juuri mitään seksististä. Ajat tais olla erilaiset sillon ja mun ilmoitus oli ilman kuvaa & mahdollisimman rehellinen = tylsä= arkipäiväinen.
Miksi 25-35v naiset eivät sitten vastaa 30v miehen asialliseen yhteydenottoon nettideiteissä, jos yrittää aloittaa viestittelyä kysymällä esim. harrastuksista tai työstä jne? Kuvallinen profiili ja tekstinä kuvaus itsestä. Olen naispuolisilta ystäviltä kysynyt neuvoa ja on kehuttu että hyvä profiili. Ja rehellisesti sanottuna vieläpä olen urheilullinen vartaloltani, koska harrastan liikuntaa paljon. Kasvojen osalta normaali, en ruma mutta en komeimpiakaan.
Ei väliä otanko yhteyttä kuvallisiin tai kuvattomiin profiileihin, niin tosi harva vastaa yhtään mitään. Toisaalta myöskään naiset itse eivät ota yhteyttä. Tuosta jää käteen vain fiilis että on itse tosi paska tyyppi kun kohtelu on tuollaista.