Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein testimielessä profiilin nettideitti sivulle

Vierailija
16.02.2015 |

Kirjoittelin ihan diipadaapaa esittelyyn, en mitään seksisävytteistä lähellekkään. Iäksi laitoin omani eli 22v. Tiesin että tulen saamaan ihan sairaita viestejä mutta yllätyin miten nopeasti ja paljon niitä tulee. Suurin osa varatuilta miehiltä jotka tarjoavat jopa maksua seksiä vastaan. Paras ei laittanut muuta kuin että haluanko tavata hänet. Ei mitään muuta. Ja mulla ei ole edes kuvaa tuolla sivulla.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:08"]Kokeile lisätä sinne, että en vastaa varatuille, enkä seksiehdotuksiin.
[/quote]
Tämä olikin ihan testimielessä tehty ilmoitus omalta osaltani ja jos omistaa yhtään aivoja kun ilmoitukseni lukaisee käy selväksi etten etsi seksiseuraa enkä etenkään varattuja. Siellä vaan on se tyhtä jaosto jonka huomaa myös tuosta nainen kiinnostunut naisista ja miehet laittaa silti viestiä - esimerkistä.
Ap

Vierailija
22/79 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän muuten vielä että nuo miehet copy-pastaa saman vastauksen monelle naiselle, joten niiden sisältöäkään ei voi ottaa tosissaan -3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika suuri osa miehistä postaa ihan täsmälleen saman viestin kaikille naisille. Ja katsoo, tärppääkö. Mutta tämänhän varmaan tiesitkin?

Vierailija
24/79 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tein miehenä naista naiselle ilmoituksen netistä otetulle kuvalla ja sain monta alastonkuvaa naisilta. Laitoin iäksi 18v ja kokemusta halutaan niin tuli 30v naisilta kuvia.

Vierailija
25/79 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:07"]Tein kerran profiilin ja laitoin että etsin parisuhdetta ja mies voisi olla iältään n. 22-28, ja silti 40-50-vuotiaat seksiseuraa etsivät ottivat varmaan eniten yhteyttä. Poistin profiilin melko pian, ei sieltä mitään järkevää löytynyt.
[/quote]
Joo, mulle kanssa tulee oikeasti ihan isäni ikäisiltä viestiä ja kysellään olenko sponssin tarpeessa.. Yksi ihan mukava oman ikäinen pisti myös viestiä mutta eipä siinäkään ollut muuta kuin seksi mielessä sillä.
Ap

Vierailija
26/79 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:11"]Väitän muuten vielä että nuo miehet copy-pastaa saman vastauksen monelle naiselle, joten niiden sisältöäkään ei voi ottaa tosissaan -3
[/quote]
Tästä olen ihan samaa mieltä. Moni ei edes katso mun profiilia ja silti tulee viestiä. Siinä vaiheessa petti pokka kun samalta tyypiltä tulee uusi viesti kun ei ilmeisesti muistanut laittaneensa mulle jo aiemmin viestiä mihin en vastannut..
Ap

Vierailija
27/79 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tähän sanoisi. Miehillä on vitun läskit ja rumat vaimot kotona, jotka ovat räjähtäneet synnytyksen jälkeen. Kumpi siis on inhottavampaa: läskipillu vai 40 kaljuuntuva äijä joka haluaa naida tyttölapsia?

Vierailija
28/79 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:14"]

http://sinkkutaivas.blogspot.fi/

Minä hankin usein seuraa noilta deittisivuilta. Ja voin kertoa että seksiä on naiselle tarjolla, ja paljon, ei tarvi baarissa lantiota vatkata vaan tuolta vaan naps valitsemaan! Ja on varattuja ja vapaita!

[/quote]Niin, jos ei ole yhtään väliä miehen aivokapasiteetistä...

Vierailija
29/79 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moi, milloin tavataan" siis jumalauta, luuleeko joku tuollaisella avauksella saavansa joskus jotain?!?! Ja aina kun avaan sivun niin laatikko on täynnä viestejä.
Ap

Vierailija
30/79 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:11"]Väitän muuten vielä että nuo miehet copy-pastaa saman vastauksen monelle naiselle, joten niiden sisältöäkään ei voi ottaa tosissaan -3 [/quote] Tästä olen ihan samaa mieltä. Moni ei edes katso mun profiilia ja silti tulee viestiä. Siinä vaiheessa petti pokka kun samalta tyypiltä tulee uusi viesti kun ei ilmeisesti muistanut laittaneensa mulle jo aiemmin viestiä mihin en vastannut.. Ap

[/quote]

Ehkä tämä selittääkin, miksi minullekin läheteltiin viestiä. Kukaan ei oikeasti lukenut minkälaista seuraa etsin vaan sukupuolen perusteella näppäimistö sauhuten lähetetään yhteydenottoja. -3

Vierailija
31/79 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tein joskus pari kk sitten!! :D Olen 15v ja kerroin vaihtelevasti olevani 13-15v tyttö. Iso osa pyysi videopuheluun skypeen ja paljon myös kyseltiin olenko märkä ja olenko neitsyt. Vedin tarkoituksella lapsenomaisesti sillai "En ole edes pussannut koskaan, sattuuko eka kerta? Pelottaa, että sattuu" ja muutama ehdotti, että voisivat tulla opettamaan mua ja tekemään sen rauhallisesti, ettei muhun sattuis! :D Yksi ehdotti, että voisi tulla mun kaupunkiin tapaamaan mua ja se asu yli 250km päässä mua...

Ja siis alle 10min sisällä sain niin paljon viestejä, että teki mieli lyödä läppärin läppä alas, koska en pysynyt enää viesteissä perässä, niitä tuli niin paljon..

Miehet olivat noin 30-40v, osa nuorempia, osa vanhempia. Mun profiilissa ei ollut mitään muuta, kuin nimimerkki ja ikä, välillä teksti "Tylsää xd ".

SIIS HYI SAATANA :D

Oksettaa vieläkin! D: Hyihyi. Kävin tuon jälkeen kolmesti suihkussa, koska oli niin likainen olo D:

t. 15v tyttö

Vierailija
32/79 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:25"]Minäkin tein joskus pari kk sitten!! :D Olen 15v ja kerroin vaihtelevasti olevani 13-15v tyttö. Iso osa pyysi videopuheluun skypeen ja paljon myös kyseltiin olenko märkä ja olenko neitsyt. Vedin tarkoituksella lapsenomaisesti sillai "En ole edes pussannut koskaan, sattuuko eka kerta? Pelottaa, että sattuu" ja muutama ehdotti, että voisivat tulla opettamaan mua ja tekemään sen rauhallisesti, ettei muhun sattuis! :D Yksi ehdotti, että voisi tulla mun kaupunkiin tapaamaan mua ja se asu yli 250km päässä mua...

Ja siis alle 10min sisällä sain niin paljon viestejä, että teki mieli lyödä läppärin läppä alas, koska en pysynyt enää viesteissä perässä, niitä tuli niin paljon..

Miehet olivat noin 30-40v, osa nuorempia, osa vanhempia. Mun profiilissa ei ollut mitään muuta, kuin nimimerkki ja ikä, välillä teksti "Tylsää xd ".

Oksettaa vieläkin! D: Hyihyi. Kävin tuon jälkeen kolmesti suihkussa, koska oli niin likainen olo D:

t. 15v tyttö
[/quote]
Tää on jotenkin aina niin hyvä herätys siihen miten paha paikka maailma on oikeesti.

Vierailija
33/79 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Osaan hyvin kuvitella pituutesi ja siron vartalosi takia, eli uskoisin että sulla on upeat pienet tai käteen sopivat rinnat ja muutenkin herkku tasku kokoinen vartalo ja kun sua nai takaapäin niin on varmasti upeaa nostaa sut ilmaan ja vedellä sua edestakaisin outkin kaluni vartta ;) Siis jos mahdun sisällesi ;)"

Vierailija
34/79 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto....ja nämä ovat niitä samoja miehiä, jotka itkee yksinäisyyttään?

Vierailija
35/79 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo-o, sain sut hiljaiseksi ja sulla on isot silikooni rinnat... No kyllä jotkut selkasista kovista tisseistä tykkää...
Luomu rintoja on vaan niin paljon upeampaa hieroa samalla kun nuolee naisen pisliini pillua ja saa tuntea huulillaan kun nainen saa orgasmin toisensa perään...
Poltathan ainakin tupakat kanssani jossain ja vasta sitten päätät saanko nuolla sun pimpsaa ilman että näytät rintojasi, kun en pidä isoista rinnoista ja en etenkään silikooni rinnoista? ;)"

Vierailija
36/79 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:25"]Minäkin tein joskus pari kk sitten!! :D Olen 15v ja kerroin vaihtelevasti olevani 13-15v tyttö. Iso osa pyysi videopuheluun skypeen ja paljon myös kyseltiin olenko märkä ja olenko neitsyt. Vedin tarkoituksella lapsenomaisesti sillai "En ole edes pussannut koskaan, sattuuko eka kerta? Pelottaa, että sattuu" ja muutama ehdotti, että voisivat tulla opettamaan mua ja tekemään sen rauhallisesti, ettei muhun sattuis! :D Yksi ehdotti, että voisi tulla mun kaupunkiin tapaamaan mua ja se asu yli 250km päässä mua...

t. 15v tyttö
[/quote]
Tää on jotenkin aina niin hyvä herätys siihen miten paha paikka maailma on oikeesti.
[/quote]

On! Ja en siis itse aloittanut kertaakaan puhumaan mistään seksuaalusesta, puhelin esim jtn "Mun kissan nimi on Täplä, koska sillä on täpliä ja se tykkää katkaravuista, onko sinulla kissaa? :)) " ja vastaukset oli luokkaa "Ei, mutta märkä mirri kelpais.. ". Hyyi :D

t. 15v tyttö

Vierailija
37/79 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah... laitettiin kaverin (miehiä ollaan molemmat) kanssa kerran kaksi identtistä deitti-ilmoitusta.

Ainoa ero oli ilmoitusten "miesten" välillä oli heidän pituutensa... toinen oli 192cm ja toinen 165cm - tuo pituus oli juuri testimme tarkoitus mutta ei siitä nyt enempää.

No, siis tuo 192cm pitkä sai hirveän määrän vastauksia joissa naiset todella useassa ehdotivat aivan suoraan seksiä, "yhden illan juttuja", ja kaikkea muuta seksiin liittyvää...

Niin... tarkoitus oli vain sanoa että kyllä te naisetkin osaatte!

Vierailija
38/79 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:25"]

Minäkin tein joskus pari kk sitten!! :D Olen 15v ja kerroin vaihtelevasti olevani 13-15v tyttö. Iso osa pyysi videopuheluun skypeen ja paljon myös kyseltiin olenko märkä ja olenko neitsyt. Vedin tarkoituksella lapsenomaisesti sillai "En ole edes pussannut koskaan, sattuuko eka kerta? Pelottaa, että sattuu" ja muutama ehdotti, että voisivat tulla opettamaan mua ja tekemään sen rauhallisesti, ettei muhun sattuis! :D Yksi ehdotti, että voisi tulla mun kaupunkiin tapaamaan mua ja se asu yli 250km päässä mua... Ja siis alle 10min sisällä sain niin paljon viestejä, että teki mieli lyödä läppärin läppä alas, koska en pysynyt enää viesteissä perässä, niitä tuli niin paljon.. Miehet olivat noin 30-40v, osa nuorempia, osa vanhempia. Mun profiilissa ei ollut mitään muuta, kuin nimimerkki ja ikä, välillä teksti "Tylsää xd ". SIIS HYI SAATANA :D Oksettaa vieläkin! D: Hyihyi. Kävin tuon jälkeen kolmesti suihkussa, koska oli niin likainen olo D: t. 15v tyttö

[/quote]Minusta on tyhmää 15v leikkiä aikuisten miesten kanssa, vastaillen heille ja pitäen mielenkiintoa yllä. Jätä nuo hommat poliisille.

Vierailija
39/79 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:11"]Kerran tein miehenä naista naiselle ilmoituksen netistä otetulle kuvalla ja sain monta alastonkuvaa naisilta. Laitoin iäksi 18v ja kokemusta halutaan niin tuli 30v naisilta kuvia.
[/quote]
Onko alapeukuttajat niitä joille tämä 18v muutaman viestin vaihdon ja sopivan ajan etsimisen jälkeen poisti profiilin. Tyhmimmät teistä lähetti viestit työsähköpostista :-)

Vierailija
40/79 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä odotit, kun on aina joku 100 naista ja 10 000 miestä tms. Ei sielä kukaan tavallinen mies jaksa edes olla, ainoastaan nuo jotka pommittavat ihan kaikkia mahdollisia naisia saavat jotain "tulosta". Onnekas on se mies joka nykyään netistä seuraa saa.