Tein testimielessä profiilin nettideitti sivulle
Kirjoittelin ihan diipadaapaa esittelyyn, en mitään seksisävytteistä lähellekkään. Iäksi laitoin omani eli 22v. Tiesin että tulen saamaan ihan sairaita viestejä mutta yllätyin miten nopeasti ja paljon niitä tulee. Suurin osa varatuilta miehiltä jotka tarjoavat jopa maksua seksiä vastaan. Paras ei laittanut muuta kuin että haluanko tavata hänet. Ei mitään muuta. Ja mulla ei ole edes kuvaa tuolla sivulla.
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:25"]
Minäkin tein joskus pari kk sitten!! :D Olen 15v ja kerroin vaihtelevasti olevani 13-15v tyttö. Iso osa pyysi videopuheluun skypeen ja paljon myös kyseltiin olenko märkä ja olenko neitsyt. Vedin tarkoituksella lapsenomaisesti sillai "En ole edes pussannut koskaan, sattuuko eka kerta? Pelottaa, että sattuu" ja muutama ehdotti, että voisivat tulla opettamaan mua ja tekemään sen rauhallisesti, ettei muhun sattuis! :D Yksi ehdotti, että voisi tulla mun kaupunkiin tapaamaan mua ja se asu yli 250km päässä mua... Ja siis alle 10min sisällä sain niin paljon viestejä, että teki mieli lyödä läppärin läppä alas, koska en pysynyt enää viesteissä perässä, niitä tuli niin paljon.. Miehet olivat noin 30-40v, osa nuorempia, osa vanhempia. Mun profiilissa ei ollut mitään muuta, kuin nimimerkki ja ikä, välillä teksti "Tylsää xd ". SIIS HYI SAATANA :D Oksettaa vieläkin! D: Hyihyi. Kävin tuon jälkeen kolmesti suihkussa, koska oli niin likainen olo D: t. 15v tyttö
[/quote]Minusta on tyhmää 15v leikkiä aikuisten miesten kanssa, vastaillen heille ja pitäen mielenkiintoa yllä. Jätä nuo hommat poliisille.
[/quote]
En aloittanut ainuttakaan keskustelua :) Se joka leikkiin ryhtyy...
t. 15v tyttö
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:31"]
Ah... laitettiin kaverin (miehiä ollaan molemmat) kanssa kerran kaksi identtistä deitti-ilmoitusta.Ainoa ero oli ilmoitusten "miesten" välillä oli heidän pituutensa... toinen oli 192cm ja toinen 165cm - tuo pituus oli juuri testimme tarkoitus mutta ei siitä nyt enempää.No, siis tuo 192cm pitkä sai hirveän määrän vastauksia joissa naiset todella useassa ehdotivat aivan suoraan seksiä, "yhden illan juttuja", ja kaikkea muuta seksiin liittyvää... Niin... tarkoitus oli vain sanoa että kyllä te naisetkin osaatte!
[/quote]Oikein hirveän määrän viestejä saitte?? Mitä ne miehet sitten valittaa ettei heille kirjoiteta. Mitä laitoitte ammatiksi...?
kokeiles uudestsan niin että oletkin samoiila tiedoilla 22v mies.
Voisko poliisi herätä ja ottaa nuo pedofiilit kiinni?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:25"] Minäkin tein joskus pari kk sitten!! :D Olen 15v ja kerroin vaihtelevasti olevani 13-15v tyttö. Iso osa pyysi videopuheluun skypeen ja paljon myös kyseltiin olenko märkä ja olenko neitsyt. Vedin tarkoituksella lapsenomaisesti sillai "En ole edes pussannut koskaan, sattuuko eka kerta? Pelottaa, että sattuu" ja muutama ehdotti, että voisivat tulla opettamaan mua ja tekemään sen rauhallisesti, ettei muhun sattuis! :D Yksi ehdotti, että voisi tulla mun kaupunkiin tapaamaan mua ja se asu yli 250km päässä mua... Ja siis alle 10min sisällä sain niin paljon viestejä, että teki mieli lyödä läppärin läppä alas, koska en pysynyt enää viesteissä perässä, niitä tuli niin paljon.. Miehet olivat noin 30-40v, osa nuorempia, osa vanhempia. Mun profiilissa ei ollut mitään muuta, kuin nimimerkki ja ikä, välillä teksti "Tylsää xd ". SIIS HYI SAATANA :D Oksettaa vieläkin! D: Hyihyi. Kävin tuon jälkeen kolmesti suihkussa, koska oli niin likainen olo D: t. 15v tyttö [/quote]Minusta on tyhmää 15v leikkiä aikuisten miesten kanssa, vastaillen heille ja pitäen mielenkiintoa yllä. Jätä nuo hommat poliisille. [/quote] En aloittanut ainuttakaan keskustelua :) Se joka leikkiin ryhtyy... t. 15v tyttö
[/quote]Aloittanut? Mitä se tähän vaikuttaa.
"....se leikin kestäköön". Miehet kestivät sen hyvin, itse menit kolme kertaa suihkuun, joten sinä et sitä kestänyt.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:38"]kokeiles uudestsan niin että oletkin samoiila tiedoilla 22v mies.
[/quote]
Aattelin kokeilla sen ja sitten että olen 16v tyttö kun se on tuolla sivulla mahdollista
Ap
Pakko sanoa että ajatus poliisista vähän kiihottaa...
Naiset miksi jotkut seksiseuraa hakevat naiset haluaa varattua miestä? Olen sinkkuna mennyt 'varattuna' miehenä ja nainen ei kysynyt koko asiasta mitään eli takaako varattu mies laadun?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:41"]Naiset miksi jotkut seksiseuraa hakevat naiset haluaa varattua miestä? Olen sinkkuna mennyt 'varattuna' miehenä ja nainen ei kysynyt koko asiasta mitään eli takaako varattu mies laadun?
[/quote]
Mun mielestä juuri päinvastoin ja siksi en varattuun koskaan sekaannu. Jos varattu tekee aloituksen kertoo se jo ettei ole laatua...
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:41"]
Naiset miksi jotkut seksiseuraa hakevat naiset haluaa varattua miestä? Olen sinkkuna mennyt 'varattuna' miehenä ja nainen ei kysynyt koko asiasta mitään eli takaako varattu mies laadun?
[/quote]
Koska et olisi deittisivustolla varattuna ellei sinulla nimenomaan ole mielessä vain seksi. Tai varatuilla ei juuri muuta olekaan mielessä.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:38"]kokeiles uudestsan niin että oletkin samoiila tiedoilla 22v mies. [/quote] Aattelin kokeilla sen ja sitten että olen 16v tyttö kun se on tuolla sivulla mahdollista Ap
[/quote]Haluat kirjoittaa pedojen kanssa. Aha.
Kokeile että oot yli 30v mies ja työtön. Jos saat jotain yhteyden ottoja niin voit alkaa samantien lottoamaan.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:41"]Naiset miksi jotkut seksiseuraa hakevat naiset haluaa varattua miestä? Olen sinkkuna mennyt 'varattuna' miehenä ja nainen ei kysynyt koko asiasta mitään eli takaako varattu mies laadun?
[/quote]
Mun mielestä juuri päinvastoin ja siksi en varattuun koskaan sekaannu. Jos varattu tekee aloituksen kertoo se jo ettei ole laatua...
[/quote]
Tämä oli sinkku nainen ja en itsekään halua sekaantua varattuihin. Ajatteleeko nainen, että se on jollekkin muulle kelvannut niin ei se aivan paska mies ole?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:38"]kokeiles uudestsan niin että oletkin samoiila tiedoilla 22v mies. [/quote] Aattelin kokeilla sen ja sitten että olen 16v tyttö kun se on tuolla sivulla mahdollista Ap
[/quote]Haluat kirjoittaa pedojen kanssa. Aha.
[/quote]
En mä vastaa niille mitään ikinä. Tahdon nähdä miten sairaita ihmiset on. Ei tarvii miettiä et kaikki on liian hyvin kun herää välillä siihen miten hulluja ihmiset on. Avaa silmät.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:46"]
Kokeile että oot yli 30v mies ja työtön. Jos saat jotain yhteyden ottoja niin voit alkaa samantien lottoamaan.
[/quote]
Tän vois oikeastaan ottaa haasteena. Minä olen aika hyvä puhuja ja biseksuaalina tiedän mistä naiset tykkää ;) , joten vois katsoa onnistuuko. Nimittäin väitän että on asenteesta kiinni. Toisaalta en pidä huijaamisesta, mutta ehkä saan asian käännettyä ihan vain jutteluseuran hauksi. -3
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:31"]
Ah... laitettiin kaverin (miehiä ollaan molemmat) kanssa kerran kaksi identtistä deitti-ilmoitusta.Ainoa ero oli ilmoitusten "miesten" välillä oli heidän pituutensa... toinen oli 192cm ja toinen 165cm - tuo pituus oli juuri testimme tarkoitus mutta ei siitä nyt enempää.No, siis tuo 192cm pitkä sai hirveän määrän vastauksia joissa naiset todella useassa ehdotivat aivan suoraan seksiä, "yhden illan juttuja", ja kaikkea muuta seksiin liittyvää... Niin... tarkoitus oli vain sanoa että kyllä te naisetkin osaatte!
[/quote]Oikein hirveän määrän viestejä saitte?? Mitä ne miehet sitten valittaa ettei heille kirjoiteta. Mitä laitoitte ammatiksi...?
[/quote]
Kai niitä viestejä tulee jos on 192 pitkä ja rahakkaassa työssä tai käyttää töissä univormua.
Tavismies ei kiiinnosta ketään.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:46"]
[/quote]
Tän vois oikeastaan ottaa haasteena. Minä olen aika hyvä puhuja ja biseksuaalina tiedän mistä naiset tykkää ;) , joten vois katsoa onnistuuko. Nimittäin väitän että on asenteesta kiinni. Toisaalta en pidä huijaamisesta, mutta ehkä saan asian käännettyä ihan vain jutteluseuran hauksi. -3
[/quote]
Otapa haasteeksi. Luulen, että moni nainen voi kyllä jutella mut siihen se sit jääkin.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:38"]
Voisko poliisi herätä ja ottaa nuo pedofiilit kiinni?
[/quote]
Mitä sä selität? Kuusitoistavuotiasta tyttöä tai poikaa saa vetää perseeseen vaikka 100-vuotias MIES jos siltä tuntuu.
[/quote]ja miten se liittyy 13-15 vuotiaaseen?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 16:00"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:38"] Voisko poliisi herätä ja ottaa nuo pedofiilit kiinni? [/quote] Mitä sä selität? Kuusitoistavuotiasta tyttöä tai poikaa saa vetää perseeseen vaikka 100-vuotias MIES jos siltä tuntuu. [/quote]ja miten se liittyy 13-15 vuotiaaseen?
[/quote]
Sinua tuntuu nuo 13-15-ikäisistä puhumiset kiinnostaa. Pistetäänkö Muumilaakson poliisille postia?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:33"]No mitä odotit, kun on aina joku 100 naista ja 10 000 miestä tms. Ei sielä kukaan tavallinen mies jaksa edes olla, ainoastaan nuo jotka pommittavat ihan kaikkia mahdollisia naisia saavat jotain "tulosta". Onnekas on se mies joka nykyään netistä seuraa saa.
[/quote]
Mähän sanoin odottaneeni niitä sairaita viestejä. Vois tavata näitä varattuja ja käräyttää puolisoilleen... Mä halusin nähdä miten säälittäviä ihmiset voi olla.
Ap