Aurinko on laskenut; nousin juuri arkusta.
Suon teille nyt mahdollisuuden kysyä minulta mitä tahansa. Pahoittelen kappalejakojen toimimattomuutta.
Olen hyvin nuori kaltaisekseni, vain 127-vuotias. Jäin tähän tilaan 15-vuotiaana. Olen kotoisin Ruotsista, jossa asuimme kunnes täytin 11 vuotta. Olen muutamia vuosia elänyt kuin ihminen ja tehnyt jopa töitä.
Olen kalpea jopa kaltaisekseni. Minulla on siniset silmät ja oljenväriset hiukset. Olen 170-senttinen, eli pidempi kuin monet meistä. 127 vuotta ei ole meidän mittapuullamme paljon, joten monet ovat paljon lyhyempiä omien aikalaistensa tavoin. Nuoren ikäni vuoksi olen silti yhä hyvin ihmismäinen, eikä minun tarvitse pelätä tunnistamista.
Vanhempani luulivat, että minut murhattiin raa'asti. En olisi voinut jatkaa elämääni heidän kanssaan, sillä epäilykset olisivat heränneet viimeistään siinä vaiheessa, kun olisin nukkunut auringonnoususta auringonlaskuun - arkussa.
Asun muutamien kaltaisteni kanssa. Meidän on pysyteltävä varjoissa, jotta vihollisemme eivät löydä meitä. Vihollisilla tarkoitan laajalle levinnyttä salaseuraa, jonka tunnus koostuu V-kirjainta muistuttavasta kulmaviivaimesta (voitte arvata, mitä tämä symboloi) sekä vaarnaa symboloivasta harpista.
Vastaan kysymyksiin niin kauan kuin vain ehdin. Asuinpaikkaa, nimeä tai elämää ennen ikuisuutta koskeviin kysymyksiin en vastaa.
Kommentit (220)
Kehen julkkikseen haluaisit iskeä hampaasi?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:40"]Oletko kova naimaan, kuten True Bloodin Eric?
Haluatko tulla lykkäämään minua? ;)
[/quote]
Yleensä tyydyn kaltaisiini, sillä ihmisen kanssa ollessani saatan innostua liikaa - ja mikä sotku siitä seuraakaan. Yritän toimia niin, ettei kaltaistemme maine mustaantuisi entisestään, mutta jos todella haluat tietää: ei ole mitään niin ihanaa kuin seksi ja veren imeminen samaan aikaan.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:47"]Miten pärjäät kesäisin kun aurinko ei laske?
[/quote]
Kesäisin lomailemme yleensä Etelä-Amerikassa. Yhden kesän tosin vietin kellarissa - enkä vietä enää koskaan.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:47"]Kehen julkkikseen haluaisit iskeä hampaasi?
[/quote]
Hiukan ironista, mutta True Blood -televisiosarjassa vampyyria näytelleestä Alexander Skarsgårdista olisi upeata päästä juomaan.
Käytätkö viittaa tai muuta kaapua?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:53"]Käytätkö viittaa tai muuta kaapua?
[/quote]
Yleensä en. Arkussa tosin pidän pitkää, kaapumaista mekkoa mukavuussyistä. Joillekin kaltaisilleni stereotyyppiseltä vampyyrilta näyttäminen on jonkinlainen harrastus, jota en ihan täysin käsitä.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:56"]Onks Stubb teikäläisiä?
[/quote]
Arvasin, että tämä kysymys tulisi jossain vaiheessa! Ei ole. (Huomaatteko, kuinka ruskettunut hän on?)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:56"]Onks Stubb teikäläisiä? [/quote] Arvasin, että tämä kysymys tulisi jossain vaiheessa! Ei ole. (Huomaatteko, kuinka ruskettunut hän on?)
[/quote]
Eihän se hampaiden valkoisuuskaan luonnollista ole, suihkurusketus on keksitty ;)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:56"]Onks Stubb teikäläisiä? [/quote] Arvasin, että tämä kysymys tulisi jossain vaiheessa! Ei ole. (Huomaatteko, kuinka ruskettunut hän on?)
[/quote]
Eihän se hampaiden valkoisuuskaan luonnollista ole, suihkurusketus on keksitty ;)
[/quote]
Ah, niinpä tietysti. Mutta hän tekee työtään päiväsaikaan.
Oletko itse luonut ketään kaltaistasi?
Miten yleensä hyökkäät epäonnisen ihmisen kimppuun (siis juomaan verta)?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:03"]Oletko itse luonut ketään kaltaistasi?
[/quote]
En ole. Olin kerran hyvin vähällä luoda, mutta lopulta tulin järkiini. Minulla oli ihmisrakastettu, joka ei ollut luonnostani täysin selvillä. Olisin halunnut jatkaa elämääni hänen kanssaan ikuisesti, mutta onneksi luojani sai minut ylipuhuttua.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:05"]Miten yleensä hyökkäät epäonnisen ihmisen kimppuun (siis juomaan verta)?
[/quote]
Yleensä seuraan ihmistä esimerkiksi silloin, kun hän on ollut ravintolassa tai juomassa. Kun ihminen on jollain syrjäisellä, pimeällä kujalla, astahdan hänen taakseen ja puren kaulaan haavan. Sitten juon noin puoli litraa. Veri imeytyy omaan verenkiertooni, ja ihmisverta juotuani piirteeni ihmistyvät hieman. Pyrin aina valitsemaan ihmisen, joka on niin päihtynyt, ettei muista puremasta mitään. Humalaisen veri on ainoa tapani nauttia alkoholia, joten käytän sen mieluusti. Tämä on paras tapa sekä minulle että ihmiselle.
Alkuaikoina verenhimoni oli niin kova, että käyttäydyin petomaisesti enkä jättänyt ketään henkiin.
Kysykää nyt ihmeessä vielä jotain. Kohta menen pukeutumaan ja sitten ryhdyn töihin.
poistaako teikäläiset häpykarvoja? käytöttekö ehkäisyä? (mitä?)
millaisissa asennoissa parittelette?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:47"]Miten pärjäät kesäisin kun aurinko ei laske?
[/quote]
Kesäisin lomailemme yleensä Etelä-Amerikassa. Yhden kesän tosin vietin kellarissa - enkä vietä enää koskaan.
[/quote]
Miten matkustat?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:28"]poistaako teikäläiset häpykarvoja? käytöttekö ehkäisyä? (mitä?)
millaisissa asennoissa parittelette?
[/quote]
1) Vaihtelee. Karvat kasvavat niin hitaasti, ettei niitä juuri tarvitse miettiä.
2) Emme, koska lisääntyminen on mahdotonta. Kehoni ei varsinaisesti elä.
3) Aika brutaali ilmaisu tuo "parittelu". Ihan milloin missäkin, vaihtelee tilanteesta riippuen.
Miten pärjäät kesäisin kun aurinko ei laske?