Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi huomioi sinua tänään ystävänpäivänä? Minun ei

Vierailija
14.02.2015 |

mitenkään. Melko arvoton olo, tänäänkin.

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:04"]

Minulla on hyvä mies, on ollut jo pian 30 vuotta. Tiedättekö, paras lahja toisillemme on että emme osta syntymäpäivä, äitien- tai isäinpäivälahjoja, ei joululahjoja saatikka minkään Suomen postin lanseeraaman kortinpostituspäivän (Valentine muualla maailmalla ) lahjoja jne. Huomioimme kyllä toisiamme, mutta ei tarvitse väkisin keksiä mitä toinen haluaa eikä varsinkaan aloittaa ap: n tyylistä marttyyrikitinää näistä päivistä. 

[/quote]

Mekin ollaaan oltu yhdessä jo 20 vuotta ja meillä taas erityisesti mies pitää huolen, että muistaa minua aina juhlapyhinä. Itsekin haluan nähdä vaivaa miehen vuoksi. Tuollaiset muistamiset usein tuppaavat jäämään vuosien myötä jos ei skarppaa. Ja kuinka ihanaa onkaan nähdä rakkaan tuoma lahja ja antaa hemmotella itseään, vaikka han pienestikin :)

-35

Vierailija
42/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 06:53"]Sain hajuvettä ja blondeille tarkoitetun erikoishoitoaineen sekä viiniä ja hedelmiä ja mies teki illemmalla vielä ruuankin. 

Älkää naiset tyytykö yhtään vähempään. 
[/quote]

Itse pääsit helpolla, ei tarvinnut lahjoa tai hemmotella toista. Riitti kun illan päätteeksi raotit nahkalompsaa, mies on tyytyväinen pitkään. On se vaan kumma kun akat vaatii lahjoja ja kukkia mutta olettavat ettei itsensä tartte koskaan huomioida puolisoaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä tarkoita, että me emme huomioisi toisiamme. Se vain tapahtuu ihan arjessa. Hemmottelemme ja huomioimme toisiamme jatkuvasti, pienillä teoilla. Tietysti syntymäpäiviä käymme esim ravintolassa syömässä, mutta emme koe että mitään lahjaa erikseen tarvitaan. Meillä ei todellakaan ole kyse siitä, että toista ei arvosteta  ja pidettäisiin itsestäänselvyytenä. Arvatkaapa kuinka monta stressiä tämä päätöksemme, joka on siis LAHJA toisillemme on säästänyt meiltä? Kuinka monta partakonetta, hajuvettä, merkkikosmetiikkaa, nahkavyötä, sormikkaita, kaulahuivia jne ostat enää miehelle jolla on jo kaikkea?

Mutta jos joku haluaa ja tykkää ostaa lahjoja, ei se meiltä ole pois. Halusin vain kertoa, että näin meillä on sovittu. 

Vierailija
44/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:24"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 06:53"]Sain hajuvettä ja blondeille tarkoitetun erikoishoitoaineen sekä viiniä ja hedelmiä ja mies teki illemmalla vielä ruuankin.  Älkää naiset tyytykö yhtään vähempään.  [/quote] Itse pääsit helpolla, ei tarvinnut lahjoa tai hemmotella toista. Riitti kun illan päätteeksi raotit nahkalompsaa, mies on tyytyväinen pitkään. On se vaan kumma kun akat vaatii lahjoja ja kukkia mutta olettavat ettei itsensä tartte koskaan huomioida puolisoaan

[/quote]

Puhutpa rumasti naisista. Vaikutat ilkeältä ja katkeralta eikä sinulla varmasti ole naistakaan. Ainakaan et sellaista elämääsi noilla puheilla ansaitse. 

Vastasin otsikon kysymykseen, kuinka miehesi muisti minua eilen. Ja meillä ei suhteessa osteta seksiä. 

-35

Vierailija
45/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anto mun nukkua aamulla pidempää, kun heräsin oli tehny pannari kahvit ja antoi vielä suklaarasian(sydän) .
Pieni teko mut kyllä tunsin itseni taas rakastetuksi <3

Vierailija
46/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:27"]

Ei tämä tarkoita, että me emme huomioisi toisiamme. Se vain tapahtuu ihan arjessa. Hemmottelemme ja huomioimme toisiamme jatkuvasti, pienillä teoilla. Tietysti syntymäpäiviä käymme esim ravintolassa syömässä, mutta emme koe että mitään lahjaa erikseen tarvitaan. Meillä ei todellakaan ole kyse siitä, että toista ei arvosteta  ja pidettäisiin itsestäänselvyytenä. Arvatkaapa kuinka monta stressiä tämä päätöksemme, joka on siis LAHJA toisillemme on säästänyt meiltä? Kuinka monta partakonetta, hajuvettä, merkkikosmetiikkaa, nahkavyötä, sormikkaita, kaulahuivia jne ostat enää miehelle jolla on jo kaikkea?

Mutta jos joku haluaa ja tykkää ostaa lahjoja, ei se meiltä ole pois. Halusin vain kertoa, että näin meillä on sovittu. 

[/quote]

Meillä ei toimisi tuollainen. Olisin salaa todella, todella pettynyt jos mies ei muistaisi minua esim. syntymäpäivänä. Tietenkään en mitään sanoisi, mutta olisihan se kamalaa...

Näin ihan rehellisesti sanottuna :)

Onneksi ei ole vielä koskaan tarvinnut pettyä.

-35

Vierailija
47/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä on näin negatiivisia kommentteja kun juuri viereisestä ketjusta luin kuinka ihania ja täydellisiä suomalaiset miehet ovat. 

Vierailija
48/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten itse muistit miestäsi? Et varmaan mitenkään, mutta mieheltä odotetaan viiden tähden illallista, romantiikkaa jne.. Naiset...

Vierailija
49/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:28"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:24"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 06:53"]Sain hajuvettä ja blondeille tarkoitetun erikoishoitoaineen sekä viiniä ja hedelmiä ja mies teki illemmalla vielä ruuankin.  Älkää naiset tyytykö yhtään vähempään.  [/quote] Itse pääsit helpolla, ei tarvinnut lahjoa tai hemmotella toista. Riitti kun illan päätteeksi raotit nahkalompsaa, mies on tyytyväinen pitkään. On se vaan kumma kun akat vaatii lahjoja ja kukkia mutta olettavat ettei itsensä tartte koskaan huomioida puolisoaan

[/quote]

Puhutpa rumasti naisista. Vaikutat ilkeältä ja katkeralta eikä sinulla varmasti ole naistakaan. Ainakaan et sellaista elämääsi noilla puheilla ansaitse. 

Vastasin otsikon kysymykseen, kuinka miehesi muisti minua eilen. Ja meillä ei suhteessa osteta seksiä. 

-35
[/quote]

No jospa esitän uuden kysymyksen: miten huomioit miestäsi ystävänpäivänä?

Vierailija
50/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:37"]

Ja miten itse muistit miestäsi? Et varmaan mitenkään, mutta mieheltä odotetaan viiden tähden illallista, romantiikkaa jne.. Naiset...

[/quote]

Voit perustaa aiheesta oman kyselyn. Tässähän nimenomaan puhutaan siitä, kuinka miehet muistivat ystävänpäivää.

-35

Vierailija
51/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:39"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:28"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:24"] [quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 06:53"]Sain hajuvettä ja blondeille tarkoitetun erikoishoitoaineen sekä viiniä ja hedelmiä ja mies teki illemmalla vielä ruuankin.  Älkää naiset tyytykö yhtään vähempään.  [/quote] Itse pääsit helpolla, ei tarvinnut lahjoa tai hemmotella toista. Riitti kun illan päätteeksi raotit nahkalompsaa, mies on tyytyväinen pitkään. On se vaan kumma kun akat vaatii lahjoja ja kukkia mutta olettavat ettei itsensä tartte koskaan huomioida puolisoaan [/quote] Puhutpa rumasti naisista. Vaikutat ilkeältä ja katkeralta eikä sinulla varmasti ole naistakaan. Ainakaan et sellaista elämääsi noilla puheilla ansaitse.  Vastasin otsikon kysymykseen, kuinka miehesi muisti minua eilen. Ja meillä ei suhteessa osteta seksiä.  -35 [/quote] No jospa esitän uuden kysymyksen: miten huomioit miestäsi ystävänpäivänä?

[/quote]

Olin kirjoittanut rakkaudentunnustuksen häntä kohtaan. Kun joimme viiniä niin hieroin hänen hartioitaan ja suukottelin ja hellin häntä. Mies teki ruuan ja minä leivoin kanelipullia jälkiruuaksi (hänen lemppareitaan). Annoin  pienen lahjankin, joka oli miesten kosmetiikkaan liittyvää.

-35

Vierailija
52/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:37"]Ja miten itse muistit miestäsi? Et varmaan mitenkään, mutta mieheltä odotetaan viiden tähden illallista, romantiikkaa jne.. Naiset...
[/quote]

Ei miestä tarvitse huomioida, nainen kumminkin pyörittää suuren osan arjesta ja sitä paitsi miehen tulee olla kiitollinen jo siitä että on saanut noin upean vaimon. Mies voi kyllä muuten olla kiltti ja auttavainen, mutta merkkipäivien unohtaminen sysää suhteen kriisin partaalle

Vierailija
53/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:47"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:39"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:28"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:24"] [quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 06:53"]Sain hajuvettä ja blondeille tarkoitetun erikoishoitoaineen sekä viiniä ja hedelmiä ja mies teki illemmalla vielä ruuankin.  Älkää naiset tyytykö yhtään vähempään.  [/quote] Itse pääsit helpolla, ei tarvinnut lahjoa tai hemmotella toista. Riitti kun illan päätteeksi raotit nahkalompsaa, mies on tyytyväinen pitkään. On se vaan kumma kun akat vaatii lahjoja ja kukkia mutta olettavat ettei itsensä tartte koskaan huomioida puolisoaan [/quote] Puhutpa rumasti naisista. Vaikutat ilkeältä ja katkeralta eikä sinulla varmasti ole naistakaan. Ainakaan et sellaista elämääsi noilla puheilla ansaitse.  Vastasin otsikon kysymykseen, kuinka miehesi muisti minua eilen. Ja meillä ei suhteessa osteta seksiä.  -35 [/quote] No jospa esitän uuden kysymyksen: miten huomioit miestäsi ystävänpäivänä?

[/quote]

Olin kirjoittanut rakkaudentunnustuksen häntä kohtaan. Kun joimme viiniä niin hieroin hänen hartioitaan ja suukottelin ja hellin häntä. Mies teki ruuan ja minä leivoin kanelipullia jälkiruuaksi (hänen lemppareitaan). Annoin  pienen lahjankin, joka oli miesten kosmetiikkaan liittyvää.

-35
[/quote]

Eli roikuit kimpussa koska ystävänpäivänä kuuluu SINUN mielestäsi lääppiä. Pieni lahjasi oli joku markettidödö ja pidit hirveetä meteliä pullista

Vierailija
54/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:51"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:47"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:39"] [quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:28"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:24"] [quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 06:53"]Sain hajuvettä ja blondeille tarkoitetun erikoishoitoaineen sekä viiniä ja hedelmiä ja mies teki illemmalla vielä ruuankin.  Älkää naiset tyytykö yhtään vähempään.  [/quote] Itse pääsit helpolla, ei tarvinnut lahjoa tai hemmotella toista. Riitti kun illan päätteeksi raotit nahkalompsaa, mies on tyytyväinen pitkään. On se vaan kumma kun akat vaatii lahjoja ja kukkia mutta olettavat ettei itsensä tartte koskaan huomioida puolisoaan [/quote] Puhutpa rumasti naisista. Vaikutat ilkeältä ja katkeralta eikä sinulla varmasti ole naistakaan. Ainakaan et sellaista elämääsi noilla puheilla ansaitse.  Vastasin otsikon kysymykseen, kuinka miehesi muisti minua eilen. Ja meillä ei suhteessa osteta seksiä.  -35 [/quote] No jospa esitän uuden kysymyksen: miten huomioit miestäsi ystävänpäivänä? [/quote] Olin kirjoittanut rakkaudentunnustuksen häntä kohtaan. Kun joimme viiniä niin hieroin hänen hartioitaan ja suukottelin ja hellin häntä. Mies teki ruuan ja minä leivoin kanelipullia jälkiruuaksi (hänen lemppareitaan). Annoin  pienen lahjankin, joka oli miesten kosmetiikkaan liittyvää. -35 [/quote] Eli roikuit kimpussa koska ystävänpäivänä kuuluu SINUN mielestäsi lääppiä. Pieni lahjasi oli joku markettidödö ja pidit hirveetä meteliä pullista

[/quote]

Mieheni mielestä meillä oli kivaa kuten aina kun olemme yhdessä ja hän kyllä arvosti lahjojani. 

En halua keskustella kanssasi enää, sillä puhut halventavasti ja ikävästi. Hyvää sunnuntain jatkoa.

-35

Vierailija
55/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:56"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:51"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:47"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:39"] [quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:28"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:24"] [quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 06:53"]Sain hajuvettä ja blondeille tarkoitetun erikoishoitoaineen sekä viiniä ja hedelmiä ja mies teki illemmalla vielä ruuankin.  Älkää naiset tyytykö yhtään vähempään.  [/quote] Itse pääsit helpolla, ei tarvinnut lahjoa tai hemmotella toista. Riitti kun illan päätteeksi raotit nahkalompsaa, mies on tyytyväinen pitkään. On se vaan kumma kun akat vaatii lahjoja ja kukkia mutta olettavat ettei itsensä tartte koskaan huomioida puolisoaan [/quote] Puhutpa rumasti naisista. Vaikutat ilkeältä ja katkeralta eikä sinulla varmasti ole naistakaan. Ainakaan et sellaista elämääsi noilla puheilla ansaitse.  Vastasin otsikon kysymykseen, kuinka miehesi muisti minua eilen. Ja meillä ei suhteessa osteta seksiä.  -35 [/quote] No jospa esitän uuden kysymyksen: miten huomioit miestäsi ystävänpäivänä? [/quote] Olin kirjoittanut rakkaudentunnustuksen häntä kohtaan. Kun joimme viiniä niin hieroin hänen hartioitaan ja suukottelin ja hellin häntä. Mies teki ruuan ja minä leivoin kanelipullia jälkiruuaksi (hänen lemppareitaan). Annoin  pienen lahjankin, joka oli miesten kosmetiikkaan liittyvää. -35 [/quote] Eli roikuit kimpussa koska ystävänpäivänä kuuluu SINUN mielestäsi lääppiä. Pieni lahjasi oli joku markettidödö ja pidit hirveetä meteliä pullista

[/quote]

Mieheni mielestä meillä oli kivaa kuten aina kun olemme yhdessä ja hän kyllä arvosti lahjojani. 

En halua keskustella kanssasi enää, sillä puhut halventavasti ja ikävästi. Hyvää sunnuntain jatkoa.

-35
[/quote]

Ja juuri noin toimit omassa parisuhteessasikin: pyh, en keskustele enää koska kaikki eivät ole kanssani samaa mieltä. Loukkaannun ja lepyn vasta kun minulle kannetaan lepyttelylahjoja

Vierailija
56/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin reissusta kotiin ja mies oli siivonnut kodin. Pöydällä oli tulppaanikimppu ja suklaata sain niiden lisäksi. Mies toivotti hyvää ystävänpäivää ja sanoi, että olen paras ystävä ja vaimo mitä tietää :) minulla oli miehelleni myös suklaata.

Vierailija
57/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 08:09"]

Tulin reissusta kotiin ja mies oli siivonnut kodin. Pöydällä oli tulppaanikimppu ja suklaata sain niiden lisäksi. Mies toivotti hyvää ystävänpäivää ja sanoi, että olen paras ystävä ja vaimo mitä tietää :) minulla oli miehelleni myös suklaata.

[/quote]

Toi on muuten ihanaa kun palaa puhtaaseen kotiin. Meilläkin mies siivoaa joskus viikonloppuna yksin kun itse olen asioilla :)

-35

Vierailija
58/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ystävänpäivä ole Suomessa lähinnä ystävien muistamista varten ajateltu ? En toki  tarkoita että puolisoiden välit olisivat mitään ´vihollisuuksia´ei toki rakkauttahan niiden pitäisi ihanteen mukaan olla,mutta ystäväthän  ovat kuitenkin eri asia kuin se  puoliso, tai parisuhdekumppani. Mitä jos lähettäisitte (ensi vuoden ystävänpäivänä) sen sijaan yhdessä kortteja yhteisille tai omille ystävillenne ?

Vierailija
59/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 08:13"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 08:09"]

[/quote]

Toi on muuten ihanaa kun palaa puhtaaseen kotiin. Meilläkin mies siivoaa joskus viikonloppuna yksin kun itse olen asioilla :)

-35
[/quote]

Siis mies raataa kotona kun sinä shoppailet hänen rahoillaan

Vierailija
60/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 08:16"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 08:13"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 08:09"] Tulin reissusta kotiin ja mies oli siivonnut kodin. Pöydällä oli tulppaanikimppu ja suklaata sain niiden lisäksi. Mies toivotti hyvää ystävänpäivää ja sanoi, että olen paras ystävä ja vaimo mitä tietää :) minulla oli miehelleni myös suklaata. [/quote] Toi on muuten ihanaa kun palaa puhtaaseen kotiin. Meilläkin mies siivoaa joskus viikonloppuna yksin kun itse olen asioilla :) -35 [/quote] Siis mies raataa kotona kun sinä shoppailet hänen rahoillaan

[/quote]

Kuten jo aiemmin totesin, en halua jatkaa keskustelua kanssasi. Ole hyvä ja lopeta viestiesi osoittaminen minulle. 

-35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi