Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi huomioi sinua tänään ystävänpäivänä? Minun ei

Vierailija
14.02.2015 |

mitenkään. Melko arvoton olo, tänäänkin.

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 23:07"]mitenkään. Melko arvoton olo, tänäänkin.
[/quote]

Aivan sama täällä.

Vierailija
22/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:48"]Vei ulos syömään. Ei mua olisi haitannut vaikkei mitään oltaisi tehty/antanut, mutta ihan mukava ylläri. :)
[/quote]

Niin minunkin mieheni. Kun lasku tuli, hän lähetti tarkoilijan kuuluvalla äänellä takaisin jakamaan sen kahteen osaan, jotta kumpikin maksaa omansa. Kutsui siihen lisäksi tuttunsa mukaan pöytäämme.

Ei tullut myöskään ruusuja tms, eikä edes toivottanut hyvää valentinen päivää. Muissa pöydissä ravintolassa oli naisilla ruusuja ja naapuripöydän mies kävi maksamassa heidän laskunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi ruukkuruusun ja veti kännit. kiva.

Vierailija
24/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä näitä sankareita aina löytyy *huoh*

Vierailija
25/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:49"]Miten jaksatte tuollaisia miehiä?ettekö yhtään kunnioita itseänne??? :( Omani ei olis saanu mua alunperinkään ellei olisi nähnyt vaivaa.Tänään sain nukkua pitkään kun hän leikki taaperon kaa ja yhdessä he kävivät valkkaamassa mulle ruusukimpun..ja kauniit alusvaatteet :) itse tein hyvää illallista ja jälkkäriksi kakun..Mun mielestä huomioonottamisen kuuluu olla molemminpuolista <3
[/quote]

Siis ihana mies, mutta mua vaan naurattaa kun sieluni silmin näen iskän taaperon kanssa sössöttämässä Funky Ladyssä "saiskohan isi näillä pesää tänään äiskältä, mitäs luulet? "
[/quote] hihi ihan Lindexissä kävivät kyllä :) ja mun sisko siellä töissä niin auttoi :) mun ei tarvi pukee mtn erikoista päälle kun miehellä on korkee libido muutenkin :) mutta se ajatus!!!se saa mut sulamaan <3

Vierailija
26/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:49"]Miten jaksatte tuollaisia miehiä?ettekö yhtään kunnioita itseänne??? :( Omani ei olis saanu mua alunperinkään ellei olisi nähnyt vaivaa.Tänään sain nukkua pitkään kun hän leikki taaperon kaa ja yhdessä he kävivät valkkaamassa mulle ruusukimpun..ja kauniit alusvaatteet :) itse tein hyvää illallista ja jälkkäriksi kakun..Mun mielestä huomioonottamisen kuuluu olla molemminpuolista <3
[/quote]

Voi kuule , kyllä aluks tuotiin lahjoja ja ruusuja ja huomioitiin harva se päivä, mut eipä enää nykyään. Mistä minä olisin voinut tietää että mies muuttuu ?
[/quote] etkö itse muka muuttunut? it takes two to tango.

Vierailija
27/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään kuten ei myöskään jouluna, synttärinä tai hääpäivänä. En tosin muuta odottanutkaan. 

Enpä kyllä itsekään muistanut miestä mitenkään. Lopetin aikoja sitten moisen kun en koskaan saanut vastakaikua, homma oli siis aika yksipuolista.

Vierailija
28/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ruusun ja geisha-keksejä. Ja alotusvuoron sekä veto-oikeuden teknologiapuuvalintoihin Civilizationissa :D

Vierailija
29/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset miehet näyttäytyvät tosi aarteina

Vierailija
30/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, ei edes muistanut koko päivää, eikä haittaa. Huomioi normaalisti arjessa kuten minäki miestä, mikä riittää hyvin. Tänään tein kyllä miehelle aamupalan vuoteeseen, koska satuin heräämään ensin.

Vierailija
31/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltäni kauniin kukkakimpun.Se oli todellakin yllätysten yllätys,sillä en ole koskaan ennen saanut häneltä mitään ystävänpäivänä.Kaiken lisäksi kukat olivat vielä lempikukkiani lempiväreissäni eikä mikä tahansa markettikimppu.Meinasin lentää perseelleni.Jouluna,äitienpäivänä ja synttäreinä muistaa aina.Tämä on asia jonka muistan varmasti pitkään.

Vierailija
32/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ensimmäistä kertaa elämässä lahjan mieheltä!;) Aina olen kaikkina merkkipäivinä pettynyt ja valittanut kun en ole mitään saanut; (enkä kaipaa miljoonan arvoisia lahjoja vaan se merkitys on minulle tärkeämpi. Nyt mies oli ostanut koruja, ei satojen arvoisia, mutta ainakin jotain ja se merkitsee minulle enemmän:)

Vierailija
33/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää se, että mies on pysynyt rinnallani jo 15 vuotta, vaikka en ole ollut kehuttava vaimo. Tänään käytiin yhdessä ruokakaupassa ja mies laittoi ruokaa samaan aikaan kun tiskasin ja siivosin keittiötä. 

En kaipaa mitään turhanpäiväisiä lahjoja. Tärkeämpää on, että mies on arjessa läsnä ja että meillä on mukavaa yhdessä. 

En tosin itsekään muistanut koko ystävänpäivää ja muutenkin pidän sitä turhana hömpötyksenä.

Vierailija
34/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt vähän hyvät rouvat, mistä vedätte herneitä nenään. Ystävänpäivä on näitä kauppiaitten kotkotuksia, joilla yritetään saada ihmiset ostamaan kaikkea turhaa. Aivan samalla tavalla kun äitienpäivä ja isänpäivä, sillä erotuksella että äitienpäivänä jaetaan myös mitaleja sankariäideille, eli se on vähän eri tavalla tunnustettu kuin nämä muut. Miksi teidän mielestä kaupalliset tahot saavat sanella, milloin teille pitää antaa lahjoja tai saatte itkupotkuraivarit? Eikö riitä että joulu ja syntymäpäivä jotenkin huomioidaan? Ja lisäksi tavallinen huomaavaisuus arjessa?

Vierailija
35/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hajuvettä ja blondeille tarkoitetun erikoishoitoaineen sekä viiniä ja hedelmiä ja mies teki illemmalla vielä ruuankin. 

Älkää naiset tyytykö yhtään vähempään. 

Vierailija
36/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignooraamalla niin kauan että raivostuin. Tosin ystävänpäivä on ihan tyhmä ja vammainen turhake"juhla" että en edes odota mitään koko päivältä.

Vierailija
37/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 06:53"]

Sain hajuvettä ja blondeille tarkoitetun erikoishoitoaineen sekä viiniä ja hedelmiä ja mies teki illemmalla vielä ruuankin. 

Älkää naiset tyytykö yhtään vähempään. 

[/quote]

Lisään vielä, että tämä ei suinkaan poissulje arjessa huomioimista, vaan on ihana lisä. Todella ihanaa juhlistaa rakkautta ja ystävyyttä -ei ole mikään turha juhla!

Vierailija
38/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oik mitenkään. Iha sama. Tyhmä pvä.

Vierailija
39/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä mies, on ollut jo pian 30 vuotta. Tiedättekö, paras lahja toisillemme on että emme osta syntymäpäivä, äitien- tai isäinpäivälahjoja, ei joululahjoja saatikka minkään Suomen postin lanseeraaman kortinpostituspäivän (Valentine muualla maailmalla ) lahjoja jne. Huomioimme kyllä toisiamme, mutta ei tarvitse väkisin keksiä mitä toinen haluaa eikä varsinkaan aloittaa ap: n tyylistä marttyyrikitinää näistä päivistä. 

Vierailija
40/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:00"]Toi ruusun ja oli tehnyt kynttilä-illallisen kun pääsin duunista :) he is a keeper.
[/quote]

Miltä kynttilä maistui?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi