Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi huomioi sinua tänään ystävänpäivänä? Minun ei

Vierailija
14.02.2015 |

mitenkään. Melko arvoton olo, tänäänkin.

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 23:07"]

[/quote]

Ystävänpäivä oli jo eilen 14.2.2015

Vierailija
62/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Ei ole meillä tapana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 08:16"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 08:13"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 08:09"] Tulin reissusta kotiin ja mies oli siivonnut kodin. Pöydällä oli tulppaanikimppu ja suklaata sain niiden lisäksi. Mies toivotti hyvää ystävänpäivää ja sanoi, että olen paras ystävä ja vaimo mitä tietää :) minulla oli miehelleni myös suklaata. [/quote] Toi on muuten ihanaa kun palaa puhtaaseen kotiin. Meilläkin mies siivoaa joskus viikonloppuna yksin kun itse olen asioilla :) -35 [/quote] Siis mies raataa kotona kun sinä shoppailet hänen rahoillaan

[/quote]

Kuten jo aiemmin totesin, en halua jatkaa keskustelua kanssasi. Ole hyvä ja lopeta viestiesi osoittaminen minulle. 

-35
[/quote]

Tai menet itkemään miehellesi? Kyllä hän sitten jonkun lahjan ostaa lohduksi

Vierailija
64/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 08:22"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 08:16"] [quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 08:13"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 08:09"] Tulin reissusta kotiin ja mies oli siivonnut kodin. Pöydällä oli tulppaanikimppu ja suklaata sain niiden lisäksi. Mies toivotti hyvää ystävänpäivää ja sanoi, että olen paras ystävä ja vaimo mitä tietää :) minulla oli miehelleni myös suklaata. [/quote] Toi on muuten ihanaa kun palaa puhtaaseen kotiin. Meilläkin mies siivoaa joskus viikonloppuna yksin kun itse olen asioilla :) -35 [/quote] Siis mies raataa kotona kun sinä shoppailet hänen rahoillaan [/quote] Kuten jo aiemmin totesin, en halua jatkaa keskustelua kanssasi. Ole hyvä ja lopeta viestiesi osoittaminen minulle.  -35 [/quote] Tai menet itkemään miehellesi? Kyllä hän sitten jonkun lahjan ostaa lohduksi

[/quote]

Vai niin.

Tämä palstailu riittääkin minulle tältä erää.

Hyvää ystävänpäivää, näin viiveellä, kaikille! :) Lahjoilla tai ilman :)

-35

Vierailija
65/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:27"]Ei tämä tarkoita, että me emme huomioisi toisiamme. Se vain tapahtuu ihan arjessa. Hemmottelemme ja huomioimme toisiamme jatkuvasti, pienillä teoilla. Tietysti syntymäpäiviä käymme esim ravintolassa syömässä, mutta emme koe että mitään lahjaa erikseen tarvitaan. Meillä ei todellakaan ole kyse siitä, että toista ei arvosteta  ja pidettäisiin itsestäänselvyytenä. Arvatkaapa kuinka monta stressiä tämä päätöksemme, joka on siis LAHJA toisillemme on säästänyt meiltä? Kuinka monta partakonetta, hajuvettä, merkkikosmetiikkaa, nahkavyötä, sormikkaita, kaulahuivia jne ostat enää miehelle jolla on jo kaikkea?

Mutta jos joku haluaa ja tykkää ostaa lahjoja, ei se meiltä ole pois. Halusin vain kertoa, että näin meillä on sovittu. 
[/quote]

Erittäin hyvin sanottu siellä takana

Vierailija
66/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jankkasi päivämäärästä. No, minulle kelpaisi ihan mikä tahansa päivä jos vaan saisi edes halauksen. AP

Vierailija
67/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun otitte puheeksi niin itse heräsin aikaisemmin ja keitin kahvit. Lähileipomosta olin hakenut leivoksia jo aiemmin. Herätin miehen ja annoin teatteriliput hänen lempinäytelmäänsä. Minusta on kiva ajatella toista ja miettiä mikä ilahduttaisi.

Takaisin sain sitten hymyttömän kiitoksen. Itselleni olisi riittänyt huomionosoitukseksi edes halaus ja suukko. Että näin meillä. t.AP

Vierailija
68/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Illalla toivotti hyvää ystävänpäivää. En toki itsekään muistanut häntä mitenkään, koska viime vuosina en ole saanut joulu-, syntymäpäivä- tai äitienpäivälahjaa. Nyt päätin lopettaa itsekin muistamisen. Hän on kyllä muuten ihana aviomies ja selittää lahja-asiaa aina kiireellä. Vaikka itsekin tiedän, että ruuhkavuodet on käsillä ja ymmärrän häntäkin, niin silti pieni pettymys aina iskee kun mitään huomiota ei saa. Varsinkin nyt, kun tuoreena on takana rankka raskaus ja pieleen mennyt synnytys (josta selvittiin), mutta ei. Enkä halua edes mitään koruja tai tms kalliita lahjoja, vaan vaikka jumalauta korttiki tuntuis jo mukavalta.

Vierailija
69/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miten huomioit miestäsi ystävänpäivänä?

Vierailija
70/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kukkia :)

Vierailija
71/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku hullu mies raivoaa niille naisille, joilla on huomioiva mies :D Vinkki:ota opiksesi niin saat ehkä seuraakin joskus!

Vierailija
72/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on vähän laidasta laitaan näiden lahjojen kanssa. Jouluna en saanut lahjaa ja eilen yllättäen kukkia, kortin ja viisi todella huomaavaista lahjaa jotka oli paketoinut ja kaikki (jota ei voi sietää). Tiedäpä tuosta. Mutta onnellinen olin. :) Hänen mukaan haluaa antaa silloin kun siltä tuntuu eikä silloin kun "pitäisi".

Vierailija
73/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitti ja toivotti hyvää ystävänpäivää :)

Vierailija
74/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietettiin laatuaikaa kaupungilla shoppaillen, käytiin ulkona syömässä, kahvilassa ja illalla vielä ystävien kanssa iltaruokapaikassa viinilasillisella. -Naispari, useampi vuosi yhdessä

Vierailija
75/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 08:15"]

Eikös ystävänpäivä ole Suomessa lähinnä ystävien muistamista varten ajateltu ? En toki  tarkoita että puolisoiden välit olisivat mitään ´vihollisuuksia´ei toki rakkauttahan niiden pitäisi ihanteen mukaan olla,mutta ystäväthän  ovat kuitenkin eri asia kuin se  puoliso, tai parisuhdekumppani. Mitä jos lähettäisitte (ensi vuoden ystävänpäivänä) sen sijaan yhdessä kortteja yhteisille tai omille ystävillenne ?

[/quote]

Mulla on ulkomaalainen mies, ja hänelle Valentine's day tuntuu olevan suurempi juttu kuin mitä me Suomessa mielletään. Eli muistaa minua todella ylenpalttisesti aina 14.2. :) Ja nimenomaan niin, että hän hemmottelee minua, eikä odota mitään vastalahjaa. Näin se kuulemma hänen kulttuurissaan menee.

No, mulle nuo päivät on todellisia prinsessapäiviä, enkä kyllä valita. Ihanaa olla nainen!!

Vierailija
76/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kiukutteli koko päivän ja väänsi riitaa jokaisesta aiheesta. Käytiin ravintolassa syömässä ja kiukuttelu jatkui, joten lähdin ulos ystävieni kanssa.

Vierailija
77/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miten itse huomioit tänään miestäsi? vai oletko niitä jotka odottelee miehen tuovan kuun taivaltaa ja leikkit samalla prinsessaa jonka ei tarvitse itse huomioda ketään,kun pääasia on että prinsessa saa mitä haluaa ja prinsessaa pitää palvoa.

Mitä jos kipuaisit alas sielt tornistasi.

Ja toisekseen se on YSTÄVÄNpäivä! ei PUOLISONpäivä eikä varsinkaan PRINSESSANpäivä

Vierailija
78/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotti ystävänpäivää ja antoi pusun, kaupasta osti kukkia joissa oli sydän. :) Eilen siis.

Vierailija
79/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 23:07"]

[/quote]

Miten itse huomioit tänään miestäsi? vai oletko niitä jotka odottelee miehen tuovan kuun taivaltaa ja leikkit samalla prinsessaa jonka ei tarvitse itse huomioda ketään,kun pääasia on että prinsessa saa mitä haluaa ja prinsessaa pitää palvoa.

Mitä jos kipuaisit alas sielt tornistasi.

Ja toisekseen se on YSTÄVÄNpäivä! ei PUOLISONpäivä eikä varsinkaan PRINSESSANpäivä
[/quote]Lue viesti numero 66. Siellä on jo vastaus. Idiootti.

Vierailija
80/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Miksi ihmeessä olisi pitänyt? Seurustelin joskus äijän kanssa joka osti sydänsuklaata ja kukkia yms ja musta se oli jotenkin niin kiusallista ja naismaista. Hyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi