Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi huomioi sinua tänään ystävänpäivänä? Minun ei

Vierailija
14.02.2015 |

mitenkään. Melko arvoton olo, tänäänkin.

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin kahdestaan keilaamaan ja syömään, oli kuin ekoilla treffeillä oltais oltu. ❤️ Mun mies on semmoinen ettei osaa yllättää tai hoksaa tuoda kukkia yms. Minä sanon suoraan jos haluan jotain.

Vierailija
82/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:08"]

Ei mitenkään. Miksi ihmeessä olisi pitänyt? Seurustelin joskus äijän kanssa joka osti sydänsuklaata ja kukkia yms ja musta se oli jotenkin niin kiusallista ja naismaista. Hyi.

[/quote]

Ai jaa. Minusta toi on just ihanaa, mut mä olenkin tosi naisellinen tyttö ja haluan, että mua myös kohdellaan naisena. Sä taidat olla näitä "yksi jätkistä"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:08"]

Ei mitenkään. Miksi ihmeessä olisi pitänyt? Seurustelin joskus äijän kanssa joka osti sydänsuklaata ja kukkia yms ja musta se oli jotenkin niin kiusallista ja naismaista. Hyi.

[/quote]

Ai jaa. Minusta toi on just ihanaa, mut mä olenkin tosi naisellinen tyttö ja haluan, että mua myös kohdellaan naisena. Sä taidat olla näitä "yksi jätkistä"?
[/quote]

Ehkä mulle vaan riittää vähempikin huomioiminen enkä vaadi mitään prinsessakohtelua :)

Vierailija
84/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:17"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:08"] Ei mitenkään. Miksi ihmeessä olisi pitänyt? Seurustelin joskus äijän kanssa joka osti sydänsuklaata ja kukkia yms ja musta se oli jotenkin niin kiusallista ja naismaista. Hyi. [/quote] Ai jaa. Minusta toi on just ihanaa, mut mä olenkin tosi naisellinen tyttö ja haluan, että mua myös kohdellaan naisena. Sä taidat olla näitä "yksi jätkistä"? [/quote] Ehkä mulle vaan riittää vähempikin huomioiminen enkä vaadi mitään prinsessakohtelua :)

[/quote]

No mä haluan olla prinsessa mun prinssille :) Sä voit olla se sika sun sikapaimenelle.

Vierailija
85/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon vaan turhakepäivä, mutta meillä ainakin oli kivaa. Minä siivosin tällä kertaa kodin ja tein hienon illallisen, kun mies oli päivällä töissä. Mies toi kukkia ja teki jälkkärin. Huomioidaan toisiamme totta kai arjessakin, mutta joskus on vaan kiva tehdä jotain vähän juhlavampaa. En ole oikeastaan ikinä ollut mikään juhlaihminen, mutta vanhemmalla iällä minusta on näköjään tullut sellainen. Merkkipäivien ja pyhien viettäminen tuo elämään rytmiä ja vaihtelua.

Vierailija
86/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:17"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:08"] Ei mitenkään. Miksi ihmeessä olisi pitänyt? Seurustelin joskus äijän kanssa joka osti sydänsuklaata ja kukkia yms ja musta se oli jotenkin niin kiusallista ja naismaista. Hyi. [/quote] Ai jaa. Minusta toi on just ihanaa, mut mä olenkin tosi naisellinen tyttö ja haluan, että mua myös kohdellaan naisena. Sä taidat olla näitä "yksi jätkistä"? [/quote] Ehkä mulle vaan riittää vähempikin huomioiminen enkä vaadi mitään prinsessakohtelua :)

[/quote]

No mä haluan olla prinsessa mun prinssille :) Sä voit olla se sika sun sikapaimenelle.
[/quote]

Ja mitään vaihtoehtoa ei siitä väliltä ole? Voi teillä onvvielä paljon oppimista :) Tsemppiä elämäänne!

Vierailija
87/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli saunasta seisokki päällä, leveä punainen nauha rusetille solmittuna varren ympärille :-)

Vierailija
88/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:25"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:17"] [quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:08"] Ei mitenkään. Miksi ihmeessä olisi pitänyt? Seurustelin joskus äijän kanssa joka osti sydänsuklaata ja kukkia yms ja musta se oli jotenkin niin kiusallista ja naismaista. Hyi. [/quote] Ai jaa. Minusta toi on just ihanaa, mut mä olenkin tosi naisellinen tyttö ja haluan, että mua myös kohdellaan naisena. Sä taidat olla näitä "yksi jätkistä"? [/quote] Ehkä mulle vaan riittää vähempikin huomioiminen enkä vaadi mitään prinsessakohtelua :) [/quote] No mä haluan olla prinsessa mun prinssille :) Sä voit olla se sika sun sikapaimenelle. [/quote] Ja mitään vaihtoehtoa ei siitä väliltä ole? Voi teillä onvvielä paljon oppimista :) Tsemppiä elämäänne!

[/quote]

Kiitoksia vain. Ainakaan tällä "prinsessalla" ei ole koskaan ollut ongelmaa saada miestä, jolla on sekä rahaa että halua miellyttää minua... Tsemppiä sinulle, sinähän sitä enemmän kaipaat :) 

Vierailija
89/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kymmenen ruusua ja vähintään yhtä monta suudelmaa :)

Vierailija
90/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:25"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:17"] [quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:08"] Ei mitenkään. Miksi ihmeessä olisi pitänyt? Seurustelin joskus äijän kanssa joka osti sydänsuklaata ja kukkia yms ja musta se oli jotenkin niin kiusallista ja naismaista. Hyi. [/quote] Ai jaa. Minusta toi on just ihanaa, mut mä olenkin tosi naisellinen tyttö ja haluan, että mua myös kohdellaan naisena. Sä taidat olla näitä "yksi jätkistä"? [/quote] Ehkä mulle vaan riittää vähempikin huomioiminen enkä vaadi mitään prinsessakohtelua :) [/quote] No mä haluan olla prinsessa mun prinssille :) Sä voit olla se sika sun sikapaimenelle. [/quote] Ja mitään vaihtoehtoa ei siitä väliltä ole? Voi teillä onvvielä paljon oppimista :) Tsemppiä elämäänne!

[/quote]

Kiitoksia vain. Ainakaan tällä "prinsessalla" ei ole koskaan ollut ongelmaa saada miestä, jolla on sekä rahaa että halua miellyttää minua... Tsemppiä sinulle, sinähän sitä enemmän kaipaat :) 
[/quote]

Miellyttäminen ja raha ei kuulu lainkaan omiin arvoihini eli olemme todella erilaisia ihmisiä. Mutta hyvä ettei kaikki ole samanlaisia :)

Vierailija
91/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aivan sama vaikka tuhat jankkaajaa vannoo että ystävänpäivä on turha päivä kuin myös muut juhlapäivät eikä mitään huomionosoituksia kukaan tarvitse. Prinsessojen juttuja.

Minä ainakin tarvitsen ja tuntuu pahalta kun rakastamaani miestä ei kiinnosta minua huomioida vaikka minä huomioin häntä. t.AP

Vierailija
92/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

....ja taas yksi ketju todisteena siitä miksi ei todellakaan kannata jäädä naisen kanssa vakituiseen kimppaan.

Hox nuorukaiset. Säästytte monelta ongelmalta kun uskotte jo kerran typerän päätöksen tehnyttä. Kun kestätte +30 vuotiaaksi asti ilman vakituista naista, niin sen jälkeen ymmärrätte kuinka lähellä oli elämänne suurin moka...

Vierailija
93/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:25"] [quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:17"] [quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:08"] Ei mitenkään. Miksi ihmeessä olisi pitänyt? Seurustelin joskus äijän kanssa joka osti sydänsuklaata ja kukkia yms ja musta se oli jotenkin niin kiusallista ja naismaista. Hyi. [/quote] Ai jaa. Minusta toi on just ihanaa, mut mä olenkin tosi naisellinen tyttö ja haluan, että mua myös kohdellaan naisena. Sä taidat olla näitä "yksi jätkistä"? [/quote] Ehkä mulle vaan riittää vähempikin huomioiminen enkä vaadi mitään prinsessakohtelua :) [/quote] No mä haluan olla prinsessa mun prinssille :) Sä voit olla se sika sun sikapaimenelle. [/quote] Ja mitään vaihtoehtoa ei siitä väliltä ole? Voi teillä onvvielä paljon oppimista :) Tsemppiä elämäänne! [/quote] Kiitoksia vain. Ainakaan tällä "prinsessalla" ei ole koskaan ollut ongelmaa saada miestä, jolla on sekä rahaa että halua miellyttää minua... Tsemppiä sinulle, sinähän sitä enemmän kaipaat :)  [/quote] Miellyttäminen ja raha ei kuulu lainkaan omiin arvoihini eli olemme todella erilaisia ihmisiä. Mutta hyvä ettei kaikki ole samanlaisia :)

[/quote]

Siis et halua miellyttää sun miestä? Etkä rahaakaan mihinkään tarvitse? :D

Älä viitsi selittää. Sä vain sanot noin, koska sä haluat mielistellä täällä sellaisia miehiä, jotka kritisoivat ystävänpäivää "amerikkalaisena, kaupallisena humpuukina". Sä yrität tuoda esiin muka syvällisyyttäsi ja fiksuuttasi korostamalla kuinka maanläheinen ja materiakriittinen olet. Toi jos mikä on mielistelyä ja itselleen valehtelua! :D

Etkö muka ilahtuisi, jos olisit kertonut miehelle tarinoita elämästäsi ja mies muistaisi nämä ja antaisi sinulle ystävänpäivänä siihen liittyvän lahjan? Joko ostetun tai itsetehdyn. 

Siis sä mieluummin ottaisit miehen, joka ei nää yhtään vaivaa sun eteen ja on välinpitämätön jos vaihtoehtona on mies, jolle sä olet koko maailma ja se myös osoittaa sen sulle niin arjessa kuin juhlapyhinä?

Ole rehellinen :)

Vierailija
94/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vei minut syömään ravintolaan kylään, jossa en ollut ennen käynyt. Kierreltiin siellä putiikkeja ja sitten kotona odotti jälkkärikahvit ja mies oli leiponut. Oli kyllä hyvää :) Seksiä kolmisen kertaa ja sitten illalla käytiin vielä elokuvissa. Oli kyllä paras ystävänpäivä ikinä. :)

Vierailija
95/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:49"]

Miten jaksatte tuollaisia miehiä?ettekö yhtään kunnioita itseänne??? :( Omani ei olis saanu mua alunperinkään ellei olisi nähnyt vaivaa.Tänään sain nukkua pitkään kun hän leikki taaperon kaa ja yhdessä he kävivät valkkaamassa mulle ruusukimpun..ja kauniit alusvaatteet :) itse tein hyvää illallista ja jälkkäriksi kakun..Mun mielestä huomioonottamisen kuuluu olla molemminpuolista <3

[/quote]

Tulivatko ruusut ja alusvaatteet miehen aloitteesta, vai olitko nätisti "vaatinut"?

Vierailija
96/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:47"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:49"]

Miten jaksatte tuollaisia miehiä?ettekö yhtään kunnioita itseänne??? :( Omani ei olis saanu mua alunperinkään ellei olisi nähnyt vaivaa.Tänään sain nukkua pitkään kun hän leikki taaperon kaa ja yhdessä he kävivät valkkaamassa mulle ruusukimpun..ja kauniit alusvaatteet :) itse tein hyvää illallista ja jälkkäriksi kakun..Mun mielestä huomioonottamisen kuuluu olla molemminpuolista <3

[/quote]

Tulivatko ruusut ja alusvaatteet miehen aloitteesta, vai olitko nätisti "vaatinut"?

[/quote]

En ole toi jolta kysyt, vaan se naisellinen tyttö ja mä vastaan sulle, että miehiltä on hyvä vähän vaatiakin :) Ei hyvää saa helpolla tässä elämässä. Jos se ei sulle sovi niin valitse vähän vaatimattomampi puoliso. Onhan noita tässä ketjussakin "ei mulle tarvii, ihan tyhmä päivä jne" :D

Et sä autokaupassakaan saa Audia ladan hinnalla :)

Vierailija
97/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotta sitten sinulla ei olisi ollut mitenkään arvoton olo. Koko ystävänpäivä lanseerattiin Suomessa vasta 80-luvun loppupuoliskolla ihan tietoisena kaupallisena projektina Amerikan pyhän Valentinuksen päivän pohjalta. Ennen sitä 14.2. tunnettiin Suomeessa ihan vain Aku Ankoista tai TV-sarjoista. Ei kannata murhetia, jos miehesi ei seuraa tuollaisia tuoreita kaupallisia kulttuurivaikutteita. Eivät kaikki muutakaan niistä välitä.

Vierailija
98/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoin kuin joka päivä viimeiset kymmenen vuotta. Suukotteli, halaili ja helli. Ja kertoi rakastavansa. Sekstailtiin, ulkoiltiin ja kokkailtiin yhdessä. Ja illalla avattiin kuohuviini. Normi lauantai siis.

Ystävänpäivää emme kuitenkaan vietä millään tavoin, se on mielestämme yltiökaupallista hömppää. Ystävät ja rakkaat ovat meille tärkeitä ihan jokainen päivä.

(Eräs tuttumme muuten vaatimalla vaatii mieheltään lahjoja joka jeesuksen juhlapäivä. Jos lahja ei miellytä rouvaa (kuten usein käy), saa mies kuulla kunniansa. Ja nainen itkee somessa sitä, että mies ei välitä. Hohhoijaa. Arvatkaapa onko miehellä toinen nainen. Ai mistäkö tiedän? Siitä, että tuo mies on työparini.)

Vierailija
99/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:59"]

Ihan samoin kuin joka päivä viimeiset kymmenen vuotta. Suukotteli, halaili ja helli. Ja kertoi rakastavansa. Sekstailtiin, ulkoiltiin ja kokkailtiin yhdessä. Ja illalla avattiin kuohuviini. Normi lauantai siis.

Ystävänpäivää emme kuitenkaan vietä millään tavoin, se on mielestämme yltiökaupallista hömppää. Ystävät ja rakkaat ovat meille tärkeitä ihan jokainen päivä.

(Eräs tuttumme muuten vaatimalla vaatii mieheltään lahjoja joka jeesuksen juhlapäivä. Jos lahja ei miellytä rouvaa (kuten usein käy), saa mies kuulla kunniansa. Ja nainen itkee somessa sitä, että mies ei välitä. Hohhoijaa. Arvatkaapa onko miehellä toinen nainen. Ai mistäkö tiedän? Siitä, että tuo mies on työparini.)

[/quote]

Hmm...

Vierailija
100/133 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:25"] [quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:17"] [quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:08"] Ei mitenkään. Miksi ihmeessä olisi pitänyt? Seurustelin joskus äijän kanssa joka osti sydänsuklaata ja kukkia yms ja musta se oli jotenkin niin kiusallista ja naismaista. Hyi. [/quote] Ai jaa. Minusta toi on just ihanaa, mut mä olenkin tosi naisellinen tyttö ja haluan, että mua myös kohdellaan naisena. Sä taidat olla näitä "yksi jätkistä"? [/quote] Ehkä mulle vaan riittää vähempikin huomioiminen enkä vaadi mitään prinsessakohtelua :) [/quote] No mä haluan olla prinsessa mun prinssille :) Sä voit olla se sika sun sikapaimenelle. [/quote] Ja mitään vaihtoehtoa ei siitä väliltä ole? Voi teillä onvvielä paljon oppimista :) Tsemppiä elämäänne! [/quote] Kiitoksia vain. Ainakaan tällä "prinsessalla" ei ole koskaan ollut ongelmaa saada miestä, jolla on sekä rahaa että halua miellyttää minua... Tsemppiä sinulle, sinähän sitä enemmän kaipaat :)  [/quote] Miellyttäminen ja raha ei kuulu lainkaan omiin arvoihini eli olemme todella erilaisia ihmisiä. Mutta hyvä ettei kaikki ole samanlaisia :)

[/quote]

Siis et halua miellyttää sun miestä? Etkä rahaakaan mihinkään tarvitse? :D

Älä viitsi selittää. Sä vain sanot noin, koska sä haluat mielistellä täällä sellaisia miehiä, jotka kritisoivat ystävänpäivää "amerikkalaisena, kaupallisena humpuukina". Sä yrität tuoda esiin muka syvällisyyttäsi ja fiksuuttasi korostamalla kuinka maanläheinen ja materiakriittinen olet. Toi jos mikä on mielistelyä ja itselleen valehtelua! :D

Etkö muka ilahtuisi, jos olisit kertonut miehelle tarinoita elämästäsi ja mies muistaisi nämä ja antaisi sinulle ystävänpäivänä siihen liittyvän lahjan? Joko ostetun tai itsetehdyn. 

Siis sä mieluummin ottaisit miehen, joka ei nää yhtään vaivaa sun eteen ja on välinpitämätön jos vaihtoehtona on mies, jolle sä olet koko maailma ja se myös osoittaa sen sulle niin arjessa kuin juhlapyhinä?

Ole rehellinen :)

[/quote]

Ole sinä rehellinen ja kerro ilahdutko yhtä paljon jos miehesi huomioi sinut 15.2., vai onko sen pakko tapahtua juuri 14.2.? Jos päivämäärällä on merkitystä, voit kysyä miksi 80-luvulla Suomeen kaupallisiin tarkoituksiin tuotettu päivämäärä on jotenkin tärkeämpi kuin jokin toinen päivämäärä. Sen sijaan, jos huomoiminen on sinulle se iso juttu, niin olet varmaan ihan yhtä tyytyväinen jos se tapahtuu 15.2.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä