Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtia kropassanne, joista pidätte/ette niin paljon?

Vierailija
18.05.2023 |

Minä pidin nelikymppiseksi asti vatsastani tosi paljon. Nyt keski-iässä on kuitenkin tullut pieni pömppis. Ei se mitään, mutta en viitsi enää käyttää vanhoja paitoja.
Sääret ovat myös hyvät - mutta en koskaan näytä niitä julkisesti. Se ei kuulu tyyliini.
Olen myös siirtynyt minimalismin ihonhoidssa ja tykkään ihostani.

Entä te?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis alle keskikokoa ja kaljapullohartiat.

Vierailija
2/11 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään ylhäältä ja edetään siitä alaspäin

Ohuet hiukset

Arpi näkyvällä paikalla kasvoissa

Kalkkunanhelttakaula ja leuanalunen

Emännänkyhmy niskassa

Läskimaha

Lättäperse

Sellureidet

Tätipolvet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin kun mun jalkapohjat on niin rumat etten saa miestä.

Vierailija
4/11 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän fiiliksestä miten positiivisessa tai negatiivisessa valossa näkee itsensä, mutta noin keskimäärin olen ihan sinut vartaloni kanssa ja pidän siitä, vaikka se ei ihanteideni mukainen olekaan.

Peppureikä on ruma, ja rinnat vähän eri kokoiset ja liian löysät, käsivarsissa liikaa rasvaa. Jalat saisivat olla pidemmät ja sirommat, etenkin sääret. Pohkeet liian isot. Kasvojen ihossa näppyjä nyt keväällä tullut. Tukka ruma, kun pilasin sen leikkaamalla liikaa ja huonosti. 

Hyvää se, että vyötärö erottuu selvästi, reidet ei osu yhteen (en jostain syystä tykkää jos osuu) ja ryhtini on hyvä. Sirot ranteet. 

Vierailija
5/11 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdetään ylhäältä ja edetään siitä alaspäin

Ohuet hiukset

Arpi näkyvällä paikalla kasvoissa

Kalkkunanhelttakaula ja leuanalunen

Emännänkyhmy niskassa

Läskimaha

Lättäperse

Sellureidet

Tätipolvet

Ja nämä siis siinä en pidä-osastossa. Tai ainakin ymmärsin että sitä kysyttiin?

Vierailija
6/11 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa pullottaa liiasta rasvasta, mutta kaikki muu kehossani on täydellistä. Liikunnalla hankitut hyvät lihakset. Saisin viikossa tai kahdessa vatsani kutistumaan, jos  vähentäisin jälkiruokaherkuistani. Vatsa on liian helppo kasvattaa takaisin jo 3-4 vrk:ssa.

Vierailija
7/11 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää:

-leveät ja muodokkaat hartiat

-päärynänmuotoiset ja yksityiskohtaiset kyynärvarret

-virtaviivaiset ja muodokkaat reidet ja pohkeet

-symmetriset ja täyteläiset kivekset

huonoa:

-leikkausten jäljeltä hieman pussimaiset rinnan sivut ja löysää nännien ympärillä

-pakarat suoraan takaapäin katsottuna littanan näköiset

-leukalinja ehkä vähemmän terävä johtuen imusolmuketurvotuksen aiheuttamasta ihon venymisestä

-kaljuuntuminen

Vierailija
8/11 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään rinnoistani nykyään. Nillle tehty kohotus.

Pidän myös silmistäni ja oikeastaan koko kasvoista. Hiuksetkin ok vaikka ennen oli kauniimmat.

Lopuista en niin kovin paljoa pidä.

Ennen tykkäsin jaloistani mutta nykyään niissä ei ole juurikaan lihaksia ja on selluliittia joka näkyy housujenkin läpi. Polvet "roikkuu" jotenkin rumasti. No ehkä nilkat ja sääret vielä on ok jos nyt mietin.

Vatsaa inhoan yli kaiken! Löysää nahkaa.

Olen pilannut vartaloni jojolaihdutuksella ja raskauksilla. Ehkä laihdutus ja kuntoilu pelastaisi vielä jotakin.

Vierailija
9/11 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksista pidän, väri on aika jännä vaaleahko rusehtava.

Nenä on suurin murheenkryynini. Sain kuulla siitä niin valtavasti nöyryyttäviä kommentteja lapsena, ja eipä se ole lähelläkään kaunista tai edes keskivertoa, joten harkitsen sen leikkauttamista.

Vatsa meni kamalan näköiseksi viimeisen raskauden myötä - napa on ns. pullahtanut eli koholla oleva puolipallo. Sellainen keskellä isoa pömppövatsaa ei ole mikään mieltä ylentävä näky.

Vierailija
10/11 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän myötä vatsaan kertyy läskiä, jota ei aikaisemmin ole kertynyt. Muuten olen ikäisekseni hyvännäköinen.

Vierailija
11/11 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit polvet. Silloinkin kun olin alipainoinen, polvien päällä ja sivuilla oli löllöä. On aina ollut. Ja ruusufinni kasvoissa. Ei haittaa ulkonäössä itseäni niinkään, mutta on inhottavan tuntuinen, kun kirvelee ja polttaa melkein koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi