Hammaslääkäri laittoi pääni tisseihinsä
Juu eli tämä tapahtui aikaisemmin tällä viikolla. Olin ihan perus tarkistuksessa ja makasin siinä ihme tuolissa samalla kun hammaslääkäri (sanoisin about 35-40-vuotias nainen) tarkisti hampaani. Sitten hän jossain vaiheessa kääntyi hakemaan jotain ja palasi niin kuin pääni taakse ja alkoi siitä suunnasta touhuamaan suuni kanssa. Arvatkaa oliko epämukavaa olla silmiä myöten hänen tissivaossa?
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:57"]
Yks ihanimmista kokemuksista, kun teinipoikana kävin kerran ja nuori opiskelija nainen tissitti minua myös hammaslääkärissä! :)
[/quote]
Juu mutta kyseinen nainen ei siis näyttänyt mielestäni haluttavalta. ap
Minä olin parikymppisenä mamu-hammaslääkärillä, joka ei käyttänyt peiliä, vaan makasi siinä päälläni kurkistellen suuhuni.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:55"]
Juu eli tämä tapahtui aikaisemmin tällä viikolla. Olin ihan perus tarkistuksessa ja makasin siinä ihme tuolissa samalla kun hammaslääkäri (sanoisin about 35-40-vuotias nainen) tarkisti hampaani. Sitten hän jossain vaiheessa kääntyi hakemaan jotain ja palasi niin kuin pääni taakse ja alkoi siitä suunnasta touhuamaan suuni kanssa. Arvatkaa oliko epämukavaa olla silmiä myöten hänen tissivaossa?
[/quote]
Oli?
Täällä myös yksi tissiin hautautunut ja asiasta hämmentynyt kansalainen.
6lk 80-luvulla poikien kanssa jäätiin aina tukiopetukseen, jota veti nuori lyhyt isotissinen blondi; kun tuli niskan taakse tarkistamaan tehtäviä rinnat tuntuivat niskassa ja olkapäillä. Jos tarkasti vastapäisen pojan tehtäviä, näki suoraa sisään cleavagesta. Hämmentäävää ja innostavaa samanaikaisesti. Näytti ihan Dallain lucylta, jos joku muistaa...
Nyt kun mietin niin minullakin on monta kokemusta. Osa varmasti tahattomia, en usko että juurihoidon aikana tarkoituksella tungetaan tissejä.
Kerran hammaslääkärin pöytä ei mahtunut mun päälle, koska tissit otti kiinni siihen xD
Monesti tissit on osunu päähän ja ite olen kuitenkin nainen. Eli tuskin ne tyrkyllä siinä on :D
Yks ihanimmista kokemuksista, kun teinipoikana kävin kerran ja nuori opiskelija nainen tissitti minua myös hammaslääkärissä! :)