Kävitkö koskaan Michael Jacksinin konsertissa?
Kommentit (13)
Mä kävin Göteborgissa. Konsertti kärsi kovasti tähden jatkuvista vaatteiden vaihdosta, oli kovin rikkonainen sen takia. Tuli suunnilleen yksi biisi ja taas tauko jollain täytemusiikilla.
-ap-
Kyllä vain, Helsingissä pääsin työnantajan piikkiin. 1996? Aivan supermahtava keikka.
Kävin Helsingissä v. 1997. Voitin liput eräästä kilpailusta ja istumapaikka oli varsin hyvä. Konsertti oli todella hyvä ja mieleenpainuva; lisäksi suurin missä olen itse ollut. Kävin silloin yleensä paljon pienemmissä konserteissa.
Kävin kerran Stadikalla. Olihan se ihan taattua Maikkelia. Hassua oli se, et vedätti loppuja joidenkin kappaleiden kohdalla liian pitkään. Kun yleisö luuli kappaleen loppuneen jo moneen kertaan, aina vaan jatkoi taputusten heruttelua. Se ei ihan toiminut.
Helsingissä juu. Unelmien täyttymys se oli silloin.
Vierailija kirjoitti:
Stadikalla, vuotta en muista...
Sama. Joku suunnilleen 1997?
Liput oli stadikalle, mutta kaveri katkaisi jalkansa juuri ennen lähtöä, joten jouduttiin myymään liput. Harmittaa tänä päivänäkin!
Joo siellä Stadikalla, oliko 96 vai 97. Hyvä konsertti oli. Oltiin possen kanssa ja eturivissä vedettiin muuvit joukolla. Joskus pari vuotta myöhemmin aloin enemmän diggaa vanhempaa discoa, soulia ja r’n beetä. Usein vieläkin illanvietoissa Michael soi levylautasella.
Kävin Helsingissä katsomassa. Aika kliininen esitys, mutta oli kuitenkin hyvä.
Valitettavasti en