Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni oksensi illalla... huomenna päiväkotiin...

Vierailija
15.03.2015 |

... jos ei ole mitään näkyvää vikaa aamulla. Kyllä vain! Ei tässä mitään turhia karanteenipäiviä aleta pitää varmuuden vuoksi.

Tieto lisää tuskaanne, joten emme kerro joka oksennuksesta teille. Kerran olemme sen virheen tehneet ja kerroitte karanteenikäytännöstä. Pitäkää karanteeninne.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas.

Vierailija
2/56 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviäkin kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro toki lisää.

Vierailija
4/56 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No wuhuu!

Vierailija
5/56 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Well fuck you to!

Vierailija
6/56 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:50"]... jos ei ole mitään näkyvää vikaa aamulla. Kyllä vain! Ei tässä mitään turhia karanteenipäiviä aleta pitää varmuuden vuoksi.

Tieto lisää tuskaanne, joten emme kerro joka oksennuksesta teille. Kerran olemme sen virheen tehneet ja kerroitte karanteenikäytännöstä. Pitäkää karanteeninne.
[/quote]
Voi jeesus. Saletisti pidät kotona. Piste.

Vierailija
7/56 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaisten idioottien takia päiväkodeissa ja kouluissa kiertää jatkuvasti joku tauti.

Vierailija
8/56 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vuoden vanhempi- palkinto meneee....
Ap:lle! Onnittelut.

Vierailija
9/56 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja mä ajan 100 km/h teidän kodin ohi ku mul on vittu hieno Audi saatana. Paskat nakkaan muista. Minä olen tärkein!

Vierailija
10/56 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tuo sitä pikku äpärääsi meille huomenna hoitoon, ok?

Vierailija
11/56 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mahtaa lapsella olla mukavaa päiväkodissa kun on heikko olo.

Vierailija
12/56 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin lapsi oksensi. Käytiin mummolassa ja lapsella on mutkaisen tien vuoksi matkapahoinvointia. Tietty menee huomenna hoitoon.

Vierailija
13/56 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsi parka.

Vierailija
14/56 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vaan! Minä ja lapsi oltiin vatsataudissa perjantain ja lauantainvälinen yö. Saatiin tauti varmasti päväkodista. Oli ihan sairaan paska viikonloppu!

Vierailija
15/56 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminäminä...

Vierailija
16/56 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli selvästikin syönyt taas epämääräisiä herkkuja, sipsejä tms. Nukkumaan mennessä kiukutteli ja keksi kaikki mahdolliset keinot, millä päästä pois sängystä ja show huippu oli omaan sänkyyn oksentaminen, kun janoon tukehtumisesitys ei tehonnut. Huusi sieltä, että "buuhuu mä oksensin"... sitten kuitenkin ihan rauhallinen oli kun vaihdoin paidan ilman suurempaa noteerausta ja palautin sänkyyn. Meni sen jälkeen nukkumaan ilman mukinoita. Ap

Vierailija
17/56 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoa väliä vaikka et kerrokaan aamulla lapsesi oksentaneen eilen. Oma mussukkasi kertoo meille itse yleensä nämä asiat. Sääliksi käy raukkaa tunnollista lastasi. No, soitellaan huomenna taas sinua kesken päivän hakemaan lapsesi pois hoidosta.

Vierailija
18/56 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo mahatauti tavoittaa pian sinutkin:) Voit sitten mennä seuraavana päivänä reippaana töihin.*oksuhali*

Vierailija
19/56 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:27"]

Ei paljoa väliä vaikka et kerrokaan aamulla lapsesi oksentaneen eilen. Oma mussukkasi kertoo meille itse yleensä nämä asiat. Sääliksi käy raukkaa tunnollista lastasi. No, soitellaan huomenna taas sinua kesken päivän hakemaan lapsesi pois hoidosta.

[/quote]

Soita hakemaan, mutta palautan lapsen samantien. Käydään lääkärissä, lääkäri toteaa, että lapsi terve ja lapsi palaa hoitoon ennen kuin tuntia on kulunut. Laskun laitan kunnalle todeten, että tämä oli jo kolmas kerta tänä vuonna, kun soitetaan hakemaan tervettä lasta pois hoidosta.

Vierailija
20/56 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:13"]

Lapsi oli selvästikin syönyt taas epämääräisiä herkkuja, sipsejä tms. Nukkumaan mennessä kiukutteli ja keksi kaikki mahdolliset keinot, millä päästä pois sängystä ja show huippu oli omaan sänkyyn oksentaminen, kun janoon tukehtumisesitys ei tehonnut. Huusi sieltä, että "buuhuu mä oksensin"... sitten kuitenkin ihan rauhallinen oli kun vaihdoin paidan ilman suurempaa noteerausta ja palautin sänkyyn. Meni sen jälkeen nukkumaan ilman mukinoita. Ap

[/quote]

Oli varmaan huono olo kun oksetti, ehkä siksi kiukutteli? Kiva kun kuutelet lastasi... :( Toki rauhoittuu kun oksennuksen jälkeen olo on parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän