Vain harvat käyttää skanneria prismassa, miksi?
Nautitteko siitä jonottelusta ja tuotteiden edes takaisin lappaamisesta?
Kommentit (447)
Olisko tasot väärällä korkeudella? Kova ääni laitteessa? Liian kirkas näyttö? Onko helppokäyttöinen.
Kerran kokeilin, ei toiminut. Oli vain kenkäpari ostoksina joten ajattelin kokeilla mutta ei sanut viivakoodia luettua. Jatkossa taas tavalliselle kassalle.
Käyttäjässä tuskin vikaa kun ulkomailla nuo aina toimineet.
Hoh, samaan aikaan vongutte, vingutte ja rääytte työpaikkojen vähenemisestä. Sitten kumminkin heti kun vaan vihjaistaankin itsepalvelusta, hyökkäätte päät märkinä sitä käyttämään, vaikka se ei näkyisi hinnoissa yhtään. Tuo jos mikä on kaksinaismoralismia pahimmasta päästä.
Hankala ja en sitten kassalla ollut varma olinko skannannut kaikkea. Siinä ei auta selitellä, jos vahingossa jäänyt joku tuote.
Vierailija kirjoitti:
Skannerit on lapsiperheiden pelastus.
Mihin niitä tarvii?
Mä tilaan tavarat valmiiksi noudettavaksi.
T. Neljän isä
Mua ahdistaa skannerit. Tuntisin olevani katseen alainen ja lähtökohtaisesti mun kuviteltaisiin yrittävän varastaa. Siksi maksan ihmiskassalla.
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa skannerit. Tuntisin olevani katseen alainen ja lähtökohtaisesti mun kuviteltaisiin yrittävän varastaa. Siksi maksan ihmiskassalla.
Olet sitä kassalla jos kassa mokaa ja et huomaa olet myös
Vierailija kirjoitti:
Mä maksan pankkikortilla.
Toimii hyvin, jos on vain yksi tai pari hassua tuotetta. Menee muuten helposti sekaisin.
Pikakassat on jees!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä maksan pankkikortilla.
😄
Skannerit on lapsiperheiden pelastus.