Missä olit WTC-iskujen aikana? ev
Kommentit (50)
katsomassa ja tukemassa ystävääni joka odotteli pinokaisen tuloa.
omien kirjoitustesi perusteella kun esikoisesi syntymä osuu just tuonne WTC iskujen aikoihin...
Meillä oli juuri loppunut neuvottelu ja palailimme työpisteisiimme lähteäksemme kotiin. Työkaverini näki heti netistä uutisen ensimmäisen koneen törmäämisestä. Pistimme TV:n auki juuri ennen toisen koneen törmäystä.
Olisi ollut huiman pelottavaa olla New Yorkissa tuolloin! Ihan suomen kamarallakin kun olin järkyttynyt.
toimittajat selostivat, että heidän täytyy mennä suojaan jne. Samoin kuuntelin BBC:tä Lontoon pommi-iskujen aikaan..:(. Tykkään seurata maailman menoa, mutta tuollaisia uutisia on onneksi harvemmin.
ja kun mies avasi telkkarin niin koko kauheus paljastui, ei voitu muuta kuin kerääntyä järkyttyneinä telkkarin ääreen. Ei sitä meinannut heti todeksi uskoa.
katsoin vahingossa NBCtä (luulin tapahtumaa jenkkileffaksi, joka sopivaa viihdettä imetyksen aikana.) ja joo iltapäivä oli, pauttirallaa 15-16 väliä, kun mieskin tuli töistä. ihmeteltiin yhdessä.
Kuulin iskusta pomoltani, joka soitti mulle asiasta töihin. Kipitin äkkiä omalta osastoltani kodinkoneosaston isojen telkkarien ääreen katsomaan uutisia, sillä koko juttu kuulosti puhelimessa niin uskomattomalta. Olin vielä siihen aikaan Jumbossa töissä, ja monet asiakkaat kertoivat tulleensa kauppaan suoraan lentokentältä ja olivat aika järkyttyneitä tapahtuneesta. Sitä sitten puitiin tapahtunutta yhdessä asiakkaiden kanssa, lähes kaikilla oli tarve ottaa asia jollain lailla puheeksi.
Luin, nukuin ja siivoilin. Telkkaria katselin illalla ja vasta silloin sain tietää koko tapahtumasta.
Asuin yksin ,eikä mulla ollut lapsia.(Seukkailin kyllä.)