Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olit WTC-iskujen aikana? ev

Vierailija
11.09.2006 |

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri ennen iskuja. Sieltähän siis myös kaapattiin kone. Pääsin juuri onneksi alta pois..

Vierailija
2/50 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin tv:n päälle bbc:llä näytettiin, kun toinen kone iskeytyi torniin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt kauan kun näytettiin kun se jälkimmäinen kone lensi torniin.

Ei sitä meinannut todeksi uskoa!

Vierailija
4/50 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasimme tilannetta livenä ja olin suhteellisen shokissa...Samalla viikolla minulla alkoi opinnot uudessa koulussa ja ajatukset olivat kyllä enemmän WTC:ssä kuin koulussa....

Vierailija
5/50 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kuulin tunnin alussa erään oppilaan kertovan lentokoneen lentäneen pilvenpiirtäjään. En jotenkaan tajunnut tilanteen vakavuutta, kuten ei kai oikein kukaan muukaan. Vasta kotona tajusin miten järkyttävästä asiasta oli kyse!

Vierailija
6/50 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä, en enää muista milloin Suomen aikaa iskut tapahtui. Telkkarista näin uutisen töistä tulon jälkeen iltapäivällä enkä meinannut millään uskoa, että ihan oikeesti ihmisiä täynnä ollut kone on lentänyt päin ihmisiä täynnä olleita torneja. Muistan vieläkin sen järkytyksen tunteen, melkeinpä sananmukaisesti putosin sohvalle istumaan kun avasin vaan telkkarin kuunnellakseni puolella korvalla uutisia.

Vierailija
7/50 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv:sta seurasin suoraa lähetystä ja muistan vieläkin sem epäuskon...

Vierailija
8/50 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin kotiin vasta myöhään. Minä menin keittiöön ja kaveri meni avaamaan telkkarin. Kohta se tuli mun perään, ja sanoi varovasti, että jotain outoa on tekeillä. Ummikkokin tajusi, että edes eksoottisessa Suomessa ei tuollaiset lähetykset ole ihan normaaleja. Siinä sitten pari tuntia käänsin sille uutisia, lähteyksiä ja teksti-tv:tä.

Vierailija
9/50 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tänäänkin joku iskis jenkkeihin oikein kunnolla.

Vierailija
10/50 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yövuorossa töissä ja siellä seurasimme suoraa uutislähetystä!

Vierailija
11/50 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin siivoamassa vanhaa asuntoa josta muutin pois.

Vierailija
12/50 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koulussa silloin.

Vierailija
13/50 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen vuosi lukiossa ja rankka päivä takana. Bussissa kuuntelin omaa musiikkia (olisin varmaan radiosta kuullut muuten). Kotona äiti tuli ovella vastaan ja käski katsomaan telkkaria.

Vierailija
14/50 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olin yövuorossa töissä ja siellä seurasimme suoraa uutislähetystä!

Eikä se mitään yöllä Suomen aikaa ollut vaan iltapäivällä kun koneet lensivät torneihin (Jenkeisä oli aamu), mutta tokihan palot jatkuivt pitkään.

Vierailija
15/50 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas tuli pyytämään, että käännä television kanavaa kun jotain isoa on kuulemma tapahtunut.

Vierailija
16/50 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuin onnellinen ilme kasvoilla bussissa kun ystäväni soitti... : ( sinne meni se hetken huuma.

Vierailija
17/50 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten äitini soitti ja sanoi, että laitapa telkkari päälle. Jäi vähäksi aikaa leipominen... :(

Vierailija
18/50 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona mieheni laittoi TV:n päälle ja näimme mitä oli tapahtunut.

Vierailija
19/50 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuuntelin autoradiosta uutisia aiheesta. Ajattelin, että jo nyt on typerästä aiheesta alettu leffaa tehdä, eihän toi oo mahdollista...

Kauhea tunne, kun tajusin sitten että se on TOTTA!

Vierailija
20/50 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei silloin ollut kaapelia ja katsottiin anoppilassa aina kaapelikanavia. Luultiin pari minuuttia kyseessä olevan joku bbc:n " fantasiadokkarin" , kunnes tajuttiin toden olevan kyseessä, hetki sen jälkeen nähtiin suorassa lähetyksessä tokan koneen iskeytyvän torniin.

Oltiin just tultu sieltä kotiin ja kauhea läjä kavereita oli nykissä. Oltiin oltu viisi päivää aikaisemmin tornissa itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi