sänkyyn vanhan naisen kanssa? :D
Olen 24-vuotias bi nainen ja ihastunut työpaikallani olevaan 49 v naiseen. Ikäerosta huolimatta meillä on samoja kiinnostuksen kohteita (hän on aika nuorekas) ja tunnumme olevan samalla aaltopituudella. Olemme alkaneet viihtyä toistemme seurassa ja itse olisin valmis menemään hänen kanssaan sänkyyn asti jos tilaisuus tulee.. (tiedossa juhlia ja saunailtoja yms) Nainen myös sinkku ja kutsunut minut kyläänkin. Himoitsen häntä fyysisesti, kuulostaa varmaan sairaalta tuo ikäero? Lisäksi kuulin vasta vähän aikaa sitten, että hänellä on ikäiseni tytär. hän tuskin halua minua kun varmaan samaistaa minut tyttöönsä tai jtn.. :( Onko täällä joku harrastanut seksiä paljon itseä vanhemman ihmisen kanssa (jolla olisi ikäisiäsi lapsia) tai oletteko itse olleet paljon nuoremman kanssa?
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:37"]Mitä lesbot teette yleensä sängyssä toistenne kanssa. Imette tissejä ja alapäätä ja lisäksi sormetatte ja pistätte dildoilla menemään, vuorotellen? Aika kaukaa haettu että kun joku kutsuu kylään, niin oletetaan että se varmaan haluaa seksileikkejä mun kanssa.
[/quote]
No jos bileillan jälkeen joku (sinkku) kutsuu kotiinsa niin eiköhän se tarkoita, että myös tuo mahdollisuus olisi ilmassa ...
ihan mielenkiinosta, miten heteronainen tietääs, miten lesbo jutut rulettaa ??
näin heterona itse vain ihmettelen..
Jos on hoikka, lapseton ja hyvät elämäntavat, niin varmastikin ihan timmi tuon ikäinenkin.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:49"]
Onnea vain. Äitini on alle 50v ja hänen vartalonsa näyttää hirveältä ilman vaatteita; ihan vahingossa olen sitä vilaukselta nähnyt. Johtuu osittain raskauksista, joita on ollut kaksi.
-Mies 29v-
[/quote]
Off topic: Ahaa, nyt ymmärrän hieman enemmän suhtautumisestasi naisiin muutenkin. Pojalle ei ole hyväksi nähdä äitinsä vartaloa "liikaa", varsinkin, jos äiti ei ole kovinkaan viehättävä. Siitä voi kummuta naisvihaa ja se voi vaikuttaa pojan sukupuoli-identiteettiin negatiivisesti, jos äiti on vaikkapa saunassa tai suihkussa "hirviö" arpisine vartaloineen.