Mitä syödä ennen lenkkeilyä aamulla?
Tykkään käydä lenkillä aikaisin aamulla ja syödä aamupalan vasta sen jälkeen. Nyt kuitenkin huomasin, että vähän pidemmällä lenkillä alkoi loppupuolella selvästi heikottaa ja jopa huimata. Olin siis ihan tyhjällä mahalla vettä lukuun ottamatta liikkeellä. Mikä olisi siis hyvä kevyt, mutta energiaa antava syötävä ennen lenkkeilyä?
Kommentit (16)
Vähän jugurttia tms. Tuoremehulasikin voi riittää.
Banaanin tai jonkun lastenruoka-hedelmäsoseen syö mun urheilijatytär ennen aamulenkkiä.
Heitä joku proteiinisheikki vaa naamariin ja lenkin jälkeen ateria
Mitä tahansa itselle sopivaa. Sen verran maltilla, ettei tule huono olo lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Banaanin tai jonkun lastenruoka-hedelmäsoseen syö mun urheilijatytär ennen aamulenkkiä.
Itsetehdyt soseet eli smoothiet ovat parempia.
Vierailija kirjoitti:
Proteiinisheikki 😂😂
Sumopainijatkin vetää aamutreenin tyhjällä vatsalla. Kyllä sinäkin sen kestät.
Tai voit syödä leipäpalan ennen lenkkiä. Mikä ongelma sekään on?
Purkillinen rahkaa ja marjoja päälle. Proteiinia, vitamiineja ja hieman hiilareita.
Ei taida ap:lla olla ravintoasiat ok. Ei ole normaalia, että lenkillä alkaa heikottaa, jos menee tyhjällä vatsalla.
Vierailija kirjoitti:
Liiallinen proteiinin saanti on yksi suurimmista nykyisen ylipainoepidemian syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liiallinen proteiinin saanti on yksi suurimmista nykyisen ylipainoepidemian syistä.
Proteiinin määrää ruokavaliossa painottavat nuoret urheilijat ei todellakaan ole ylipainoepidemian keskiössä. Jos jotain niin täysin päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Proteiinin määrää ruokavaliossa painottavat nuoret urheilijat ei todellakaan ole ylipainoepidemian keskiössä. Jos jotain niin täysin päinvastoin.
Urheilijat! Nimenomaan! Liiallinen proteiinin saanti on yksi suurimmista nykyisistä ylipainoepidemian syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilijat! Nimenomaan! Liiallinen proteiinin saanti on yksi suurimmista nykyisistä ylipainoepidemian syistä.
Ei ole. Syyttävä katse kannattaa kääntää rapisevien sipsipussien ja limpparipullojen suuntaan. Proteiini pitää kylläisenä ja täyttää vatsan. Auttaa painonhallinnassa ja siksi sitä suositellaan laihdutuksen tueksi.
No itse syön banaanin.