sänkyyn vanhan naisen kanssa? :D
Olen 24-vuotias bi nainen ja ihastunut työpaikallani olevaan 49 v naiseen. Ikäerosta huolimatta meillä on samoja kiinnostuksen kohteita (hän on aika nuorekas) ja tunnumme olevan samalla aaltopituudella. Olemme alkaneet viihtyä toistemme seurassa ja itse olisin valmis menemään hänen kanssaan sänkyyn asti jos tilaisuus tulee.. (tiedossa juhlia ja saunailtoja yms) Nainen myös sinkku ja kutsunut minut kyläänkin. Himoitsen häntä fyysisesti, kuulostaa varmaan sairaalta tuo ikäero? Lisäksi kuulin vasta vähän aikaa sitten, että hänellä on ikäiseni tytär. hän tuskin halua minua kun varmaan samaistaa minut tyttöönsä tai jtn.. :( Onko täällä joku harrastanut seksiä paljon itseä vanhemman ihmisen kanssa (jolla olisi ikäisiäsi lapsia) tai oletteko itse olleet paljon nuoremman kanssa?
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 08:53"]Anna mennä, juokaa pullo viiniä alle, se helpottaa estojen kanssa.
[/quote]
Vie pullo tuliaisina ja luontevasti alatte juomaan sitä ja avautumaan ;) tsi sitten kuljetat taskumatinja terästät teidän kahveet huomaamatta.
Tai saman tien laitat tyrmäystippoja kahvikuppiin
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:58"]Tekarit vain kalkattaa ja lonkka naksaa mummelilla kun rynkytätte toisianne kaksipäisellä dildolla.
[/quote]
nams, kiitti, nyt en saa tätä mielikuvaa pois mielestäni:/
Mistä tiedät, että hän on ylipäänsä kiinnostunut naisista? Tai vaikka olisikin, niin siinä mielessä sinusta? Aika noloa, jos ei ole. Elän itse suhteessa naisen kanssa ja työkaverini tietävät sen. Ollaan vietetty työpaikan pippaloita yhdessä ja olen mm. tanssinut naispuolisten työkavereitteni kanssa (samoin kuin miestenkin) aija rohkeasti, mutta se tarkoita sitä, että haluaisin seksiä heidän kanssaan. Tai he minun kanssani. Vaikka olisin vapaa, niin en silti alkaisi syömään kuormasta eli suhteeseen työkaverin kanssa ellen olisi tosissani. Muutaman kerran on kyllä minuakin yritetty sekä mies- että naispuolisen työkaverin toimesta vokotella, mutta olen kuitannut nuo yrityksen huumorilla ja puhumalla (kertonut, etten harrasta pettämistä). Mutta siis, älä nyt pelkästä kotiin kutsusta päättele yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 08:44"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:51"] Voi elämä. "On varmasti kiinnostunut kun on kyläänkin jo kutsunut" mitä helvettiä? Eikö tässä voi ketään kutsua enää kylään ilman että mielessä olisi seksiä? Haloo. Miksi täällä muutenkin kaikki ovat sitä mieltä että kimppuun vaan, jos tällä naisella on lapsikin niin joko on varattu miehelle, hän on hetero tai on myöhemmin tullut kaapista ulos. Kaksi vaihtoehtoa. Luultavasti pitää sinua vaan ystävänä ja tuntee itsensä nuorekkaaksi seurassasi. Miksi oletat, että kaikki ovat kiinnostuneita juuri sinusta? Olisi oikeastaan ihan oikeinkin tuollaiselle hyväksikäyttäjälle että menisit pöksyt märkänä riisumaan tämännaisen olohuoneeseen etkäsaisi miän vastakaikua, vaan paheksuntaa ja halveksuntaa kaikilta työkavereiltasi, kun tämä naisparka kertoo heille ahdisteluistasi. Olet sairas ja iljettävä, ja yleensä tällaiset avaukset tulevat juuri aina lesboilta - miksiköhän? [/quote] Siksi, koska vanhemmilta naisilta saa aina. [/quote] Siis jos on nuori mies, naisista en osaa sanoa :D.
[/quote]
Ehei, nuorelle miehelle (pojanklopille) en kuvittelisikaan antavani. t. wNha nainen 45v
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 20:47"]40+ on sairas ikäero suurimman osan mielestä, mutt alta 30 v. lienee vielä käsitettävissä.
[/quote]
Miksikö tätä on alapeukutettu, minua myös kiinnostaisi tietää missä suunnilleen menee raja kun ikäero suhteessa on liikaa. Onko jo 10 vuotta liian paljon? 15? Jos molemmat täysiikäisiä kuitenkin.
Mullekin alkoi hymyilemään jne. yksi nuori lebakkotyttö. Alkoi todella ahdistaa. Olen 4-kymppinen ja tulen toimeen eri ikäisten kanssa, ehkä siksi, että olen asperger. Monet lesbot ja muutkin luulee, että ole lesbo, vaikka asperger-naisilla on vain miehiset aivot ja kommunikaatiotyyli, mutta ei se silti tarkoita, että olisin lesbo.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:16"]Mullekin alkoi hymyilemään jne. yksi nuori lebakkotyttö. Alkoi todella ahdistaa. Olen 4-kymppinen ja tulen toimeen eri ikäisten kanssa, ehkä siksi, että olen asperger. Monet lesbot ja muutkin luulee, että ole lesbo, vaikka asperger-naisilla on vain miehiset aivot ja kommunikaatiotyyli, mutta ei se silti tarkoita, että olisin lesbo.
[/quote]
Ehkä tuo tyttökin oli samanlainen tapaus kuin sinä. .tiedätkö varmaksi? Ei kai nyt hymyily vielä mitään tarkoita.
On tuo aika pervo ikäero, sähän voisit olla sen lapsi :o
Mä oen seurustellut 15 vuotta vanhemman miehen kanssa kun olin parikymmentä itse. Aika ukko se oi, ei niin paljon sitten ollutkaan yhteistä.
Täällä vähän samanlainen tilanne. Olen ihastunut vähän vanhempaan naiseen, joka ei vilkaisekaan :( En tiedä miten etenen, pyydänkö kaveriksi facebookissa, vaikkei hän tunne minua. Käytävällä vain tervehditty, niin kuin kaikkia muitakin.
Onnea vain. Äitini on alle 50v ja hänen vartalonsa näyttää hirveältä ilman vaatteita; ihan vahingossa olen sitä vilaukselta nähnyt. Johtuu osittain raskauksista, joita on ollut kaksi.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:49"]Onnea vain. Äitini on alle 50v ja hänen vartalonsa näyttää hirveältä ilman vaatteita; ihan vahingossa olen sitä vilaukselta nähnyt. Johtuu osittain raskauksista, joita on ollut kaksi.
-Mies 29v-
[/quote]
Tässä lienee yksilöllisiä eroja.
Ikäeroista sen verran, että se on ihan siitä kyse mistä kukakin tykkää. Itse olen saanut elämäni parasta seksiä itseäni 27 vuotta vanhemmalta mieheltä, kun itse olin 3-kymppinen. Tai saan siis edelleen, koska nykyään olemme naimisissa, minä olen nyt 41v ja mieheni 67v. :)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:39"]Tunnetko puuma-ilmiön? [/quote] Provolta kuulostaa, lesbo -suhteissa yleensä ollaan aika samanikäisiä eikä niin kun äiti &tytär
[/quote]
Onko sulla kokemusta useista? :)
Mitä lesbot teette yleensä sängyssä toistenne kanssa. Imette tissejä ja alapäätä ja lisäksi sormetatte ja pistätte dildoilla menemään, vuorotellen? Aika kaukaa haettu että kun joku kutsuu kylään, niin oletetaan että se varmaan haluaa seksileikkejä mun kanssa.
Onhan sitä pariskuntia, missä ikäero tuota luokkaa, esim. meidän presidenttipari!