miks kaikki ällöt tyypit kuolaa mun perään?
Kaikki vanhat papparaiset ja luuserimiehet. Järkevät miehet ei lähesty. Tai jos lähestyy ni torjun ne, koska en ikinä usko et ne ois oikeesti kiinnostunu
Kommentit (50)
Ap kuvia jakoon muuten on vaikea sanoa mitään.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:51"]
Kaikki vanhat papparaiset ja luuserimiehet. Järkevät miehet ei lähesty. Tai jos lähestyy ni torjun ne, koska en ikinä usko et ne ois oikeesti kiinnostunu
[/quote]
Luusereita tulee vastaan se kolmetuhatta kolkytseitsemän. Ja sitten ratsastaa se uljas sydämeesi.
Kaikille vaan kivasti morojoo ja hymy. silti olet huora ja kusipää lehmä. Se niellään ja nähdään tuo oma ritari!
Ote oli täysin omasta elämästä ja aivan mahtavaa on nykyään.
Näytät liian kiltiltä, miten pukeudut?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:51"]Kaikki vanhat papparaiset ja luuserimiehet. Järkevät miehet ei lähesty. Tai jos lähestyy ni torjun ne, koska en ikinä usko et ne ois oikeesti kiinnostunu
[/quote]
Ei ne kaikki sun perääs oo mullekin on riittänyt liuta limanuljaskoita....
Onneksi olen tyylikäs ja on ylimielisen näköinen perusilme, pysyy hyypiöt kaukana :D Ja pelkkä katse riittää karkottamaan nekin rumilukset jotka uskaltautuvat yrittämään onneaan.
Missä baarissa vai kadulla? Kunnollisilla ei ole sellaiseen aikaa.
Mäkin ällösin papparaisia, kunnes huomasin, että ne on hyviä sängyssä...
Omalla kohdallani olen ajatellut että näytän kiltiltä, niin siksi minua lähestytään helpommin. Että sellaiset vanhat yli 40-vuotiaat miehet ei ehkä uskalla lähestyä jotain muita ikäisiäni, kun ne nauraisivat vaan niille. Mutta koska olen ujo ja en uskalla puolustautua niin siksi vanhat miehet uskaltaa kommentoida pöhkösti ja lähennellä julkisissa liikennevälineissä. Enkä uskalla sanoa vastaan vaan yritän kohteliaasti vastata hymyillen muutamalla sanalla, etten ärsyttäisi heitä.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:51"]
[/quote]
Ne on tasoasi.
Minua kiinnostaisi juuri kaltaisesi nainen. Valitettavasti taidan kylläkin olla jo papparainen. Ja monet pitävät myös luuserina.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:47"]Minua kiinnostaisi juuri kaltaisesi nainen. Valitettavasti taidan kylläkin olla jo papparainen. Ja monet pitävät myös luuserina.
[/quote]mite niin luuserina?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:47"]Minua kiinnostaisi juuri kaltaisesi nainen. Valitettavasti taidan kylläkin olla jo papparainen. Ja monet pitävät myös luuserina. [/quote]mite niin luuserina?
[/quote]
Vanhempi herrasmies ja kulkuneuvona ikääntynyt polkupyörä.
En jaksanut lukea ketjua, mutta ei ole vaikea arvata miltä sinä näytät ja minkä oloinen olet, kun tuollaisia puoleesi vedät. :))
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:20"]En jaksanut lukea ketjua, mutta ei ole vaikea arvata miltä sinä näytät ja minkä oloinen olet, kun tuollaisia puoleesi vedät. :))
[/quote]no miltä? Millasia ihmisiä sä vedät puolees?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:47"]Minua kiinnostaisi juuri kaltaisesi nainen. Valitettavasti taidan kylläkin olla jo papparainen. Ja monet pitävät myös luuserina. [/quote]mite niin luuserina?
[/quote]
Vanhempi herrasmies ja kulkuneuvona ikääntynyt polkupyörä.
[/quote]ei paha jos oot fiksu. Papparaisilla tarjotin yli 80vuotiait
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:50"] [quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:47"]Minua kiinnostaisi juuri kaltaisesi nainen. Valitettavasti taidan kylläkin olla jo papparainen. Ja monet pitävät myös luuserina. [/quote]mite niin luuserina? [/quote] Vanhempi herrasmies ja kulkuneuvona ikääntynyt polkupyörä. [/quote]ei paha jos oot fiksu. Papparaisilla tarjotin yli 80vuotiait
[/quote]
Helpottavaa kuulla. Sittenhän minullakin on vielä mahdollisuuksia. :)
Aikoinaan kapakassa kaikki ällöt tyypit haki joraamaan. Nyt kun käyn lenkillä täysin luomuna, miehet ovat jääneet juttelemaan arkisista asioista. Ja komeat miehet. Olen käynyt kahvilla,reissulla jne.vapaiden,urheilullisten miesten kanssa. Eikun lenkille.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:33"]Aikoinaan kapakassa kaikki ällöt tyypit haki joraamaan. Nyt kun käyn lenkillä täysin luomuna, miehet ovat jääneet juttelemaan arkisista asioista. Ja komeat miehet. Olen käynyt kahvilla,reissulla jne.vapaiden,urheilullisten miesten kanssa. Eikun lenkille.
[/quote]ei oo mahollista
Tasa-arvoa kehiin ja puheeseen:papparaiselle mammarainen....Kielestämme kun selvästikin puuttuu ´papparaista´ vastaava feminiinen muoto ja nimikeilmaus. vrt. ´pappor och mammor´ (på svenska ,naturligtvis) Nuoret pojat taas suojeltakoon yli kolmekymppisiltä ´ällötädeiltä´...