Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miks kaikki ällöt tyypit kuolaa mun perään?

Vierailija
14.02.2015 |

Kaikki vanhat papparaiset ja luuserimiehet. Järkevät miehet ei lähesty. Tai jos lähestyy ni torjun ne, koska en ikinä usko et ne ois oikeesti kiinnostunu

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naista vaan kiinnostaa enemmän sellainen mies, joka ei ole kiinnostunut naisesta. Toisinpäin kans, mutta vähemmän.

Vierailija
42/50 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:21"]Kuvaile itseäsi? Oma ulkoasusi todennäköisesti houkuttelee tietynlaisia miehiä. Minkälaisen vaikutelman haluaisit antaa?
[/quote]oon aika hiljanen ja ujo mut hymyilen usein. En oo tyrkky mut mun hymy kai tulkitaan joskus tyrkkyydeksi:( kai? Tai huomaan joskus kun oon hymyillyt niin se onkin tulkittu lähestymisyritykseksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät varmaan arvaa että oot kusipää.

Vierailija
44/50 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä itsellesi t-paita,jossa lukee vaikkapa :"Vain hyvännäköiset, samanikäiset ja hyvätuloiset kelpaa mulle-muut suksikoot suolle" Eiköhän luulisi tehoavan ...

Vierailija
45/50 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan itsekin ällö. Ihmiset iskevät ns. oman tasoisiaan.

Mies

Vierailija
46/50 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit ja hymyilevät juuri houkuttelevat niitä vähän oudompia miehiä lähestymään sinua. Vanhat ukot nyt lähestyvät kaikkia itseään nuorempia vähänkään miellyttävänäköiseksi kokemiaan naisia. Olet varmasti kivan ja kiltin näköinen, eli siksi sua uskaltaa lähestyä. Inhottava sanoa,mutta ala välttämään katsekontaktia outojen ihmisten kanssa ja säästä hymy vain tietyille ihmisille. Oudoillekin voi toki hymyillä, mutta älä katso heitä pidempään silmiin. 

Outoja kommentteja olet kyllä tässä ketjussa saanut, ei tosiaan tarvi olla mikään tyrkky, paremminkin tosiaan päinvastoin, että jotkut miehet lähestyvät. 

Vierailija
47/50 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:28"]Teetä itsellesi t-paita,jossa lukee vaikkapa :"Vain hyvännäköiset, samanikäiset ja hyvätuloiset kelpaa mulle-muut suksikoot suolle" Eiköhän luulisi tehoavan ...
[/quote]en kaipaa hyvätuloista....

Vierailija
48/50 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään kaikki ällöt ja papparaiset vetivät herneen tästä ketjusta nenään. :D 

Vierailija
49/50 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:30"]Kiltit ja hymyilevät juuri houkuttelevat niitä vähän oudompia miehiä lähestymään sinua. Vanhat ukot nyt lähestyvät kaikkia itseään nuorempia vähänkään miellyttävänäköiseksi kokemiaan naisia. Olet varmasti kivan ja kiltin näköinen, eli siksi sua uskaltaa lähestyä. Inhottava sanoa,mutta ala välttämään katsekontaktia outojen ihmisten kanssa ja säästä hymy vain tietyille ihmisille. Oudoillekin voi toki hymyillä, mutta älä katso heitä pidempään silmiin. 

Outoja kommentteja olet kyllä tässä ketjussa saanut, ei tosiaan tarvi olla mikään tyrkky, paremminkin tosiaan päinvastoin, että jotkut miehet lähestyvät. 
[/quote]jos mua uskaltaa lähestyä ni miks ei kivat miehet lähesty? Blääh
.. Ne on kyl aina jo valmiiks varattuja

Vierailija
50/50 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi