miks kaikki ällöt tyypit kuolaa mun perään?
Kaikki vanhat papparaiset ja luuserimiehet. Järkevät miehet ei lähesty. Tai jos lähestyy ni torjun ne, koska en ikinä usko et ne ois oikeesti kiinnostunu
Kommentit (50)
Kertokaa mulle vastaus tähän!!! Oon sitä aina ihmetellyt. Oon äälömagneetti!!!!! Voisko joku mies vaikka vastata?
Koska olet itsekin ällö?
Justhan sä sanoit, että muutkin lähestyy, mutta torjut ne.
Mulla sama ongelma! Aina kaikki hieltähaisevat, lihavat, tai muuten vaan "kummalliset" kuolaa perään ja yrittää iskeä. Todella ahdistavaa ja masentavaa, saankohan koskaan itselle hyvää miestä, kun tuntuu että ne ei musta kiinostu. :|
Johtuiskohan siitä että olet itsekin ällö?
Vanhat papat aina kehuu kuorossa , että oot niin KAAUUNIIS! Ei ketkään muut.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:58"]Johtuiskohan siitä että olet itsekin ällö?
[/quote]niin kai sitten :(
Sinun pitää pudottaa hieman standarteja vastaamaan paremmin realistisia mahdollisuuksiasi. Alkavat papparaiset ja luuseritkin näyttämään paremmilta..
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:03"]Sinun pitää pudottaa hieman standarteja vastaamaan paremmin realistisia mahdollisuuksiasi. Alkavat papparaiset ja luuseritkin näyttämään paremmilta..
[/quote]niin kai sitten...
Ensin kaikki epämääräiset alkoholistit ja itsemurhakandidaatit ja sitten lopulta joku helmi, johon rakastut syvästi.
Oletko lihava? Tai pahaluonteinen?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:56"]
Luulet vaan.
[/quote]
T
Klikkaa T, jos artikkeli on mielestäsi tärkeä IL.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:15"]Oletko lihava? Tai pahaluonteinen?
[/quote]en oo lihava. Ja oon tosi ystävällinen :\
alat itse lähestymään niitä, joista olet oikeasti kiinnostunut. Helppo ratkaisu pulmaan, ihan varmasti joku nappaa kun olet avoin ja hymyilevä. :) Jostain syystä ne "ällöt" ovat usein korskean itsevarmoja, joillakin on varmaan vääristynyt itsekuva ja toiset ajattelevat että eipä tässä ole mitään menetettävää.
Ja no ne papparaiset/vanhat äijät ovat nyt vain pervoja.
jos oot tyrkky mutta et hottis, niin silloin oot arabi- ja aijamagneetti, ainakin mita omasta ystavapiirista on katsellut
laita enemman tyylia, niin papparaiset lopettaa vankaamisen kun nakee etta et ole niiden saavutettavissa
Kuvaile itseäsi? Oma ulkoasusi todennäköisesti houkuttelee tietynlaisia miehiä. Minkälaisen vaikutelman haluaisit antaa?
Mutta miks? Onko kaikilla naisilla sama ongelma vai vaan mulla?
Olet varmaan jollain tavalla naiivin ja helpon näköinen. Sillai lapsellisella ja viattomalla tavalla. Tai sitten olet raskaasti meikillä määlailtu ja vähän epävakaan näköinen.
Kuulostat amikselta. M21