Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä tehdä faceen feikkiprofiili?

Vierailija
14.02.2015 |

Näitähän siellä näkyy aina välillä. Avatkaa nyt mulle mikä niiden pointti on?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:23"] No jos joku haluaa pelata, tai sitten pitää yhteyttä vain johonkin tiettyyn ihmiseen, tai nykyisin esim. seurata firmoja, ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, saada tarjouskoodit, mutta sitten pelätään niitä muita ihmisiä jotka välittömästi sankoin joukoin ryntäävät vaatimaan sinua kaveriksi ja enää et saa hetken rauhaa, sinun on jaettava yksityisasioitasi kaikille, ja reagoitava kaikkien muiden intiimeimpiin asioihin joita he estoitta levittelevät... puuh, siksi. [/quote]   Tämä on juuri sitä, mitä haen! Eli haluasisin saada tarjouskoodeja firmoilta yms. En ole FB:ssä ollenkaan ja haluaisin tehdä profiilin, jota voin käyttää firmoille, mutta josta minua ei tunnisteta eikä minua löydetä. En halua kaverikutsuja tms. Miten teen feikin? Oikeaa ei siis ole tarkoituskaan tehdä. Eikö siellä vaadita oikea nimi vai miten? [/quote]

Ööö, luulet varmaan että sinne kirjaudutaan pankkitunnuksilla?

[/quote]

Tästä olikin paljon apua, mutta toivottavasti sait hyvän mielen kun pääsit kiusaamaan FB- tietämätöntä.

ohis
[/quote]

Kiusaamaan ja kiusaamaan. Samalla tavallahan se feikki profiili luodaan kun aitokin. Eihän fb sitä tiedä mikä sun oikea nimi on tai minkä näköinen olet. :D

Vierailija
22/24 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein ihan sen takia kun saa joskus peleihin bonuksia kun käy tykkäämässä jotain sivua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaus-tarkoitukseen. Ei vahingossakaan tule pyydettyä ketään kaveriksi omalla profiililla tms. :D

Vierailija
24/24 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein exän "koulukaverin" tiedoilla. Siis ei ole olemassakaan kyseistä henkilöä, mutta exä hyväksyi kaveriksi, kun ei kehdannut kieltäytyäkään/myöntää ettei tunne. :D Kätevästi voin stalkkaa nyt mitä kusipää lässyttää ja juonii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme