Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 26v. nainen enkä ikinä seurustellut. Kysyttävää?

Vierailija
15.03.2015 |

En ole koskaan ollut seurustelusuhteessa. Tuttavapiirissäni oli vain yksi samanlainen ja nyt hänkin löysi kumppanin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:49"]Oletko harrastanut seksiä koskaan?
[/quote]

Tällä nyt ei ole seurustelun kanssa mitään tekemistä. Eiköhän aloittajakin ole ihan tavalliseen tapaan saanut harrastaa seksiä.

Vierailija
2/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:49"]

Oletko harrastanut seksiä koskaan?

[/quote]

Olen, mutta melkein pystyisin laskemaan kerrat jos yrittäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan kiinnosta kysyä vielä mitään, ennen kuin tiedän oletko myös seksuaalisesti kokematon. On siinä kuitenkin iso ero olla seurustelematon pikasuhteiden harrastaja ja olla kokematon.

-Mies 29v-

Vierailija
4/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah mä oon 35 ja en ole koskaan seurustellut, tapaillut tai harrastanut seksiä. Mitä haluisit ap kysyä minulta? Olenhan tällä kokemattomuusalalla sua kokeneempi.

Vierailija
5/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin viesti 2

Vierailija
6/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ruma? Mikä on koulutustaustasi?

Vierailija
7/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä ujouteni takia.

Mies 26v

Vierailija
8/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 21-vuotias, kun aloin seurustella ensimmäisen kerran. Harrastin silloin myös ekaa kertaa seksiä. Halusin aikaisemminkin seurustella, mutta olin tosi ujo eikä löytynyt sopivaa miestä.

Vierailija
9/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:43"]

Voisitko kiinnostua samanikäisistä tai hieman itseäsi vanhemmista (max. 5 vuotta) miehistä, jotka eivät ole myöskään koskaan seurustelleet, jos sellaisen miehen kohtaisit?

[/quote]

Voisin, jos seurustelemattomuus johtuu siitä ettei se ole ollut päällimmäisenä mielessä vaan on tavoitellut elämässä muita asioita.

[/quote]

Taas se nähtiin. Samanlainen mies ei kelpaa seurustelemattomalle naiselle.

Vierailija
10/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:02"]

Oletko ruma? Mikä on koulutustaustasi?

[/quote]

Akateeminen. Iskuyrityksiä lukuunottamatta en kuule ulkonäöstäni sen enempää hyvää kuin huonoa. Laittautuneena joku kaveri saattaa kommentoida positiivisesti.

Vierailija
11/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, kyllä se oikea vielä löytyy. :)

Vierailija
12/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:43"] Voisitko kiinnostua samanikäisistä tai hieman itseäsi vanhemmista (max. 5 vuotta) miehistä, jotka eivät ole myöskään koskaan seurustelleet, jos sellaisen miehen kohtaisit? [/quote] Voisin, jos seurustelemattomuus johtuu siitä ettei se ole ollut päällimmäisenä mielessä vaan on tavoitellut elämässä muita asioita.   [/quote] Taas se nähtiin. Samanlainen mies ei kelpaa seurustelemattomalle naiselle.

[/quote]

Mutta eihän aloittajakaan näytä miehille kelpaavan :D

Vierailija
13/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:43"] Voisitko kiinnostua samanikäisistä tai hieman itseäsi vanhemmista (max. 5 vuotta) miehistä, jotka eivät ole myöskään koskaan seurustelleet, jos sellaisen miehen kohtaisit? [/quote] Voisin, jos seurustelemattomuus johtuu siitä ettei se ole ollut päällimmäisenä mielessä vaan on tavoitellut elämässä muita asioita.   [/quote] Taas se nähtiin. Samanlainen mies ei kelpaa seurustelemattomalle naiselle.

[/quote]

En ole tavannut vielä ketään miestä joka olisi samanlainen :)

Vierailija
14/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Taas nähtiin se, että nainen ei saa koskaan vaatia mieheltä kerta kaikkiaan mitään. Aloittaja ei edes kertonut onko hänellä itsellään ollut muita tavoitteita, eikä se tätä kirjoittajaa edes kiinnosta. Heti vain haukutaan nainen jolla on jotain odotuksia.

Vierailija
15/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:12"]

[/quote]

AP varmaan kaipaa sääliäsi. Olet ruma mutta kyllä se löytyy!

Vierailija
16/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:12"]

[/quote]

En usko tuollaisiin. Olen kaksi kertaa kokenut suuria tunteita ja molemmat miehet ovat olleet varattuja. Ensimmäisellä kerralla olin liian nuori ja ujo uskaltaakseni tunnustaa tunteitani suoraan. Toisella miehellä ol jo lapsia enkä halunnut mennä väliin. En toivo tuttaviltani piristyssanoja, ja onneksi eivät niitä turhaan jakele. Kerran minua on koitettu järjestää treffeille kaverinkaverin kanssa. Tuollainen on parempi tapa piristää sinkkukaveria.

Vierailija
17/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus nyt ei naisella ole syy seurustelemattomuuteen. Katsokaa vaan pareja mitä tuolla ulkona näkee kulkevan...

Vierailija
18/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:57"]

Hah mä oon 35 ja en ole koskaan seurustellut, tapaillut tai harrastanut seksiä. Mitä haluisit ap kysyä minulta? Olenhan tällä kokemattomuusalalla sua kokeneempi.

[/quote]

Ihan beibi olet. Luulet ehkä olevasi erikoinenkin tapaus.

Vierailija
19/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:02"]En ole minäkään koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä ujouteni takia.

Mies 26v
[/quote]
Eihän se välttämättä kaikkia naisia haittaa,esim minäkin oon aika ujo enkä olis seurustellu mun eksän kanssa jos se ei olis tehny alotetta ensin. Nyt oon taas sinkkuna,kyllä se välillä ärsyttää ku mutta siihen tottuu. Mä olin myös neitsyt ennenku tapasin eksäni mutta en ole enää,mutta en oo mitenkää kokenut vaikka en neitsyt olekkaan,päinvastoin. =D mä oon tosin sua paljo nuorempi mutta en usko silti löytäväni ketää miestä,ne tuntuu enemmänkin karttavan mua. =( enkä oo ruma jos joku haluu tietää,perusnätti monen mielestä mutta ei se asiaa auta. Mulla ei oo edes hirveitä kriteereitä miehestä ni silti en oo kohdannu ketään,oon jo alkanu hyväksyy tän sinkkuuden ja yrittäny olla ahdistumatta siitä jos en ikinä ketään löydä. T. Turhautunut naikkonen

Vierailija
20/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 30 v mies, enkä ole ikinä seurustellut. Uskon kuitenkin olevani parisuhdemateriaalia, kun sopiva osuu kohdalle. Tähän mennessä ei ole löytynyt, enkä kovin aktiivisesti ole seuraa yrittänyt etsiäkään, lähinnä yrittänyt pitää silmäni auki. Olen viihtynyt yksinkin, enkä ole kokenut pakollista tarvetta löytää ketään, mutta toivon toki löytäväni vielä jonkun. Se vaatii vain sen, että täytyy varmasti ruveta enemmän panostamaan.

Olihan tuo Ensitreffit Violakin 27 vuotias, eikä koskaan seurustellut ja Esallakin taisi olla 5 vuotta sinkkuaikaa takana ja hyvin heillä näytti yhdessä menevän. Paremmin jopa kuin niillä kokeneemmilla kandidaateilla, joka mielestäni hyvin osoittaa sen, ettei se parisuhdekokemus aina todellakaan ole vain hyväksi uudessa suhteessa. Enemmän merkitsee se, kuinka paljon haluaa suhteeseen sitoutua. Minä en haluaisi joutuvani seurustelemaan useita kertoja, ennen sitä lopullista kumppania, vaan toivon että se löytyisi siitä ensimmäisestä. Minun mielestäni ei pitäisi antaa liikaa painoarvoa sille, kuinka monta suhdetta jollain takana on, vai onko yhtään, vaan arvioida se ihminen ihan muilla kriteereillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan