Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies välttelee puhumista

Vierailija
14.02.2015 |

Millainen mies välttelee puhumista parisuhdeasioista viimeiseen asti riippumatta siitä kuinka paljon kiristäisi ja mitä asialle voi tehdä? Kauanko tuollaista kannattaa katsella? Johtuuko käytös traumasta, itsekkyydestä tms.? 

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:07"]

Kuulostaa siltä, että yrität jokseenkin ylihysteerisesti saada miehestä selville 'kaiken'. Miksi sulla on sellainen tarve? Ei hyvä suhde 'vaadi' sitä, että tietää toisesta - ihan - kaiken. Miestä todennäköisesti ahdistaa sun utelut ja vaatimukset.

Tai sitten ei vaan luota suhun, jolloin olis pieni peiliin katsomisen paikka -sulla.

[/quote]

En enää yritä saada mitään selville miehestä, koska se saa aikaan vain tällaisia reaktioita. Olen katsellut elämässäni peiliin enemmän kuin kukaan muu tuntemani ihminen ja yrittänyt korjata ja kehittää itseäni aina vain paremmaksi. Jollei toinen tee samoin - mitä siitä pitäisi päätellä? 

Siihen nähden että mies asuu vielä toisessa maassa, vaatimukseni ovat olemattomat. Olisitko itse satsannut kaukosuhteeseen näin paljon? 

Ei ihme, että AV-palstalla kehotetaan heti jättämään mies, kun suhteen pelastamisyrityksiin suhtaudutaan näin. 

En voi muuta kuin katua omaa kiltteyttäni ja sitä miten olen pistänyt omaa itseäni likoon vain tullakseni haukutuksi nettikeskustelussa. Loppujen lopuksi minulla ei ole jäänyt koko suhteesta mitään käteen. 

Kiitos neuvoistanne ja tulen olemaan tästä edespäin lyhytjännitteinen jokaisen miehen kohdalla. 

Ap 

[/quote]Olet ollut ihan 'jäljillä' siinä, että olet kehittänyt itseäsi ja pyrkinyt olemaan parempi sinä. Mutta tiedäthän, että muutos lähtee vain ja ainoastaan itsestä? Et voi vaatia toiselta samanlaista muuttumista, itsensä kehittämistä jne. jos vastapuoli ei ole siihen omasta halustaan motivoitunut.

Luin koko ketjun, mutta tämä viestisi, jossa paljastat suhteenne olevan näinkin etä-suhde, laittoi tahtomattanikin hymyn huulille... Voi sinua, eihän se mies tosissaan kanssasi ole. Tunteiden 'tunnustaminen' kun tuppaa olemaan hieman 'kiven alla', jos toista ei näe, viesteissä/puheluissa jatkuvaa jankkausta aiheesta yksipuolisesti. Väkisin tulee mieleen, että taidat olla hieman riippa sille miehelle. Ei todennäköisesti vain uskalla sanoa, että siellä löytyy uusi (tai 'vanha') suhde/nainen/koko perhe tms.

Vierailija
42/72 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:16"]

Ininä kuuluu tänne asti, jankuttaja!

[/quote]

En edes suhtaudu sinuun vakavasti, eikä kukaan muukaan. Sairasta kirjoittelua. Mene jankuttamaan jokun toisen kanssa. Ap
[/quote]

Luuletko että ketään muuta kiinnostaa sun jankutuksesi? Ei muakaan kiinnosta, sun reaktio vaan, jankuttaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:04"] Tsiisus, taidat olla oikea 'unelma', hanki kissa ja analysoi sitä, mutta jätä se miesparka jo rauhaan. Jos se vaan odottaa että tajuat lähteä kalppimaan! [/quote]   Ei minun tarvitse kalppia mistään, kun olen jo toisessa maassa. Riittäisi kun mies pistäisi suodattimen sähköpostiin ja vaihtaisi numeronsa ja homma olisi siinä. Ap [/quote] Ininää, etkö osaa lopettaa ilman että toisen pitää muuttaa nronsa tms. Eikö puhe mene perille? Pitääkö hakea lähestymiskielto? Jankuttaja!

[/quote]

OK, ymmärrän että olet naisten vihaaja ja tänään on jäänyt lääkitys ottamatta ja olen pahoillani kaikkien niiden naisten puolesta, jotka ovat kohdelleet sinua huonosti, mutta valitettavasti en voi auttaa sinua, enkä allekirjoita väitteitäsi. Huomaathan ettei ko. oleva mies ole halunnut minusta eroon. Minä olen enemmän harkinnut hänen jättämistään kuin hän minun jättämistäni. Ainoa mikä tässä tarvisee hankkia on banni sinulle. Tarvitset psykologin apua, et nettipalstalla tappelua. PS. En ole soittanut miehen puhelimeen kertaakaan, vaan lähinnä kirjoittanut. Ap 

Vierailija
44/72 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:04"] Tsiisus, taidat olla oikea 'unelma', hanki kissa ja analysoi sitä, mutta jätä se miesparka jo rauhaan. Jos se vaan odottaa että tajuat lähteä kalppimaan! [/quote]   Ei minun tarvitse kalppia mistään, kun olen jo toisessa maassa. Riittäisi kun mies pistäisi suodattimen sähköpostiin ja vaihtaisi numeronsa ja homma olisi siinä. Ap [/quote] Ininää, etkö osaa lopettaa ilman että toisen pitää muuttaa nronsa tms. Eikö puhe mene perille? Pitääkö hakea lähestymiskielto? Jankuttaja!

[/quote]

OK, ymmärrän että olet naisten vihaaja ja tänään on jäänyt lääkitys ottamatta ja olen pahoillani kaikkien niiden naisten puolesta, jotka ovat kohdelleet sinua huonosti, mutta valitettavasti en voi auttaa sinua, enkä allekirjoita väitteitäsi. Huomaathan ettei ko. oleva mies ole halunnut minusta eroon. Minä olen enemmän harkinnut hänen jättämistään kuin hän minun jättämistäni. Ainoa mikä tässä tarvisee hankkia on banni sinulle. Tarvitset psykologin apua, et nettipalstalla tappelua. PS. En ole soittanut miehen puhelimeen kertaakaan, vaan lähinnä kirjoittanut. Ap 
[/quote]

Mistä päättelet että olen mies? Jankuttaja.

Vierailija
45/72 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:18"]

Jos ei nytkään osaa avata suutaan ei se sitä enää opi. Monet miehet eivät muutenkaan ole tuossa itseilmaisussa erityisen hyviä. Sano suoraan että suhde ei etene jos ei ala puhumaan.

[/quote]

Kyllä oppii jos opetetaan. Ukolla on iso ongelma, josta seuraa toi passiivis-aggressiivinen käytös. Tunnistan itseni myös hylätyksi tulemisen pelon osalta. Ehkä nämä liittyvät toisiinsa. Ukko hoitoon, ei se muuten muutu.

Vierailija
46/72 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:23"]

Kuulostaa siltä, että yrität jokseenkin ylihysteerisesti saada miehestä selville 'kaiken'. Miksi sulla on sellainen tarve? Ei hyvä suhde 'vaadi' sitä, että tietää toisesta - ihan - kaiken. Miestä todennäköisesti ahdistaa sun utelut ja vaatimukset.

Tai sitten ei vaan luota suhun, jolloin olis pieni peiliin katsomisen paikka -sulla.

[/quote]

En enää yritä saada mitään selville miehestä, koska se saa aikaan vain tällaisia reaktioita. Olen katsellut elämässäni peiliin enemmän kuin kukaan muu tuntemani ihminen ja yrittänyt korjata ja kehittää itseäni aina vain paremmaksi. Jollei toinen tee samoin - mitä siitä pitäisi päätellä? 

Siihen nähden että mies asuu vielä toisessa maassa, vaatimukseni ovat olemattomat. Olisitko itse satsannut kaukosuhteeseen näin paljon? 

Ei ihme, että AV-palstalla kehotetaan heti jättämään mies, kun suhteen pelastamisyrityksiin suhtaudutaan näin. 

En voi muuta kuin katua omaa kiltteyttäni ja sitä miten olen pistänyt omaa itseäni likoon vain tullakseni haukutuksi nettikeskustelussa. Loppujen lopuksi minulla ei ole jäänyt koko suhteesta mitään käteen. 

Kiitos neuvoistanne ja tulen olemaan tästä edespäin lyhytjännitteinen jokaisen miehen kohdalla. 

Ap 

[/quote]Olet ollut ihan 'jäljillä' siinä, että olet kehittänyt itseäsi ja pyrkinyt olemaan parempi sinä. Mutta tiedäthän, että muutos lähtee vain ja ainoastaan itsestä? Et voi vaatia toiselta samanlaista muuttumista, itsensä kehittämistä jne. jos vastapuoli ei ole siihen omasta halustaan motivoitunut.

Luin koko ketjun, mutta tämä viestisi, jossa paljastat suhteenne olevan näinkin etä-suhde, laittoi tahtomattanikin hymyn huulille... Voi sinua, eihän se mies tosissaan kanssasi ole. Tunteiden 'tunnustaminen' kun tuppaa olemaan hieman 'kiven alla', jos toista ei näe, viesteissä/puheluissa jatkuvaa jankkausta aiheesta yksipuolisesti. Väkisin tulee mieleen, että taidat olla hieman riippa sille miehelle. Ei todennäköisesti vain uskalla sanoa, että siellä löytyy uusi (tai 'vanha') suhde/nainen/koko perhe tms.

[/quote]

Miten olen riippa miehelle, joka ei halua minusta eroon, ja jolta on vähän aikaa sitten kuollut lähiomainen ja myös päättynyt pitkä suhde? Olen uskonut että näillä asioilla on vaikutusta ja antanut miehelle aikaa ja tiedän myös ettei miehellä ole ketään muutakaan. Jos olen riippa niin miksi lukee kaikki viestini vaikka voisi milloin tahansa poistua elämästäni? Ja sorry, it takes two to tango muuten se tarkoittaa sitä että toinen ihminen dominoi suhdetta ja toisen tehtävä on vain muuttua hänen toiveidensa mukaiseksi. En ole kiinnostunut niin epätasa-arvoisesta suhteesta. Miehellä on myös annettu kaikki mahdollisuudet kertoa tunteensa missä tahansa muodossa ja milloin tahansa. Ja olen myös 100% varma ettei miehellä ole omaa perhettä tai vaimoa. Luuletko että olemme vain koko ajan olleet etäällä toisistamme. Ainoa mitä olen tehnyt väärin on, että olen suostunut halvaksi terapeutiksi ja lohduttajaksi. Ja siitäkin on nyt kaksi ihmistä vastuussa. Ap

Vierailija
47/72 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:16"] Ininä kuuluu tänne asti, jankuttaja! [/quote]   En edes suhtaudu sinuun vakavasti, eikä kukaan muukaan. Sairasta kirjoittelua. Mene jankuttamaan jokun toisen kanssa. Ap [/quote] Luuletko että ketään muuta kiinnostaa sun jankutuksesi? Ei muakaan kiinnosta, sun reaktio vaan, jankuttaja.

[/quote]

Mene nyt höpöttämään omiasi muualle. Juttusi eivät liity alkuperäiseen kysymykseeni enää mitenkään, haluat vain tapella ja purkaa omaa pahaa oloasi ja katkeruuttasi. Ap

Vierailija
48/72 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:30"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:22"] [quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:04"] Tsiisus, taidat olla oikea 'unelma', hanki kissa ja analysoi sitä, mutta jätä se miesparka jo rauhaan. Jos se vaan odottaa että tajuat lähteä kalppimaan! [/quote]   Ei minun tarvitse kalppia mistään, kun olen jo toisessa maassa. Riittäisi kun mies pistäisi suodattimen sähköpostiin ja vaihtaisi numeronsa ja homma olisi siinä. Ap [/quote] Ininää, etkö osaa lopettaa ilman että toisen pitää muuttaa nronsa tms. Eikö puhe mene perille? Pitääkö hakea lähestymiskielto? Jankuttaja! [/quote]   OK, ymmärrän että olet naisten vihaaja ja tänään on jäänyt lääkitys ottamatta ja olen pahoillani kaikkien niiden naisten puolesta, jotka ovat kohdelleet sinua huonosti, mutta valitettavasti en voi auttaa sinua, enkä allekirjoita väitteitäsi. Huomaathan ettei ko. oleva mies ole halunnut minusta eroon. Minä olen enemmän harkinnut hänen jättämistään kuin hän minun jättämistäni. Ainoa mikä tässä tarvisee hankkia on banni sinulle. Tarvitset psykologin apua, et nettipalstalla tappelua. PS. En ole soittanut miehen puhelimeen kertaakaan, vaan lähinnä kirjoittanut. Ap  [/quote] Mistä päättelet että olen mies? Jankuttaja.

[/quote]

Voin päätellä sinusta puoleen ja toiseen. Mutta ei ihan oikeasti edes kiinnosta. Lähinnä tulee oksettava olo sinun kommentoinnistasi. Ap

Vierailija
49/72 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin päätellä sinusta puoleen ja toiseen. Mutta ei ihan oikeasti edes kiinnosta. Lähinnä tulee oksettava olo sinun kommentoinnistasi. Ap
[/quote]

Taitaa vähän kiinnostaa kun koko ajan vastailet ja reagoit mun kirjoituksiin. Jankuttaja.

Vierailija
50/72 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:30"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:18"]

Jos ei nytkään osaa avata suutaan ei se sitä enää opi. Monet miehet eivät muutenkaan ole tuossa itseilmaisussa erityisen hyviä. Sano suoraan että suhde ei etene jos ei ala puhumaan.

[/quote]

Kyllä oppii jos opetetaan. Ukolla on iso ongelma, josta seuraa toi passiivis-aggressiivinen käytös. Tunnistan itseni myös hylätyksi tulemisen pelon osalta. Ehkä nämä liittyvät toisiinsa. Ukko hoitoon, ei se muuten muutu.

[/quote]

Kiitos, tätä olen aavistellut ja siksi en ole halunnut hylätä.On sanonut menevänsä jonain päivänä hoitoon, mutta ei ole tehnyt mitään asian eteen. Olen myös huomauttanut passiivis-aggressiivisesta käytöksestä. On alusta saakka käyttäytynyt rankaisevasti itseään ja minua kohtaan. Ap 

Vierailija
51/72 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:26"]

Olen sanonut jo monta kertaa, ettei suhde etene mihinkään, jos sama meno jatkuu. Olen yrittänyt puhua miehen lapsuudesta, traumaattisista kokemuksista, huonosta itsetunnosta jne. muttei mikään tunnu auttavan. Vähän on ehkä muuten vapautuneempi paitsi tunneasioissa siis. Ap

[/quote]Kuulostat todella painajaismaiselta kumppanilta. Koko ajan tenttaamassa asioista - miks sun tarviis olla selvillä miehesi lapsuudesta, tai siis sen ajan 'traumoista'. Mitäpä jos sillä ei ole mitään 'traumoja'? Tai onkin jo käsitellyt ne. Miks hänen tarvitsisi niitä asioita alkaa vielä sulle jauhamaan?

Vai ootko justiinsa aloittanut jotkut 'psykan' opinnot... Kun on noin karmaiseva tarve 'analysoida' ja päästä miehen pään 'sisälle' ja 'auttaa...' Jos ei vaan tarvii sun 'apuas'.

[/quote]

Siksi koska haluaisin tasa-arvoisen ja vastavuoroisen suhteen, jossa ollaan rehellisiä ja avoimia ja oikeasti tunnetaan toisemme. Kun asiat on kerran käsitelty, ei niihin enää tarvitse mennä. Mutta kun niitä ei käsitellä ollenkaan, tunnen olevani yksin suhteessa eikä se voi päättyä kuin eroon. Eli luuletko että jaksan tätä enää yhtään pidemmälle? Painajainen tämä on ollut minulle, koska en ole tiennyt toisesta mitään ja sijoittanut häneen paljon aikaani, energiaani ja rahaani. Miehen vastaantulo on ollut vähäinen minun panokseeni verrattuna. Ilmeisesti täällä hyvä kumppani on sellainen, joka on käytettävissä silloin kun tarvitaan, eikä kaipaa mitään syvällisempää eikä häiritse muuta kuin silloin kun on absoluuttinen pakko? Ei ihme että suhteet päättyvät eroon, kun mistään ei voi oikeasti puhua. Mies on kyllä ilmaissut arvostavansa apuani. Kuten olen todennut, välitän miehestä, enkä haluaisi haavoittaa häntä. Vaan olen yrittänyt tehdä parhaani, mutta ilmeisesti työn teko suhteen eteen ja optimismi ovat nykyajan parisuhdekulttuurissa naurettavia. Ap

[/quote]

Tulit siis tnne palstalle hakemaan apua ja kun sitä ei löydy, niin pauhaat kulttuurista, jossa ei arvosteta pitkiä suhteita. Ja nyt sitten jätät miehesi. 

Oliko muita asioita, joihin halusit ratkaisun netissä?

Vierailija
52/72 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:34"]

[/quote]

Ap 

[/quote]

Miten olen riippa miehelle, joka ei halua minusta eroon, ja jolta on vähän aikaa sitten kuollut lähiomainen ja myös päättynyt pitkä suhde? Olen uskonut että näillä asioilla on vaikutusta ja antanut miehelle aikaa ja tiedän myös ettei miehellä ole ketään muutakaan. Jos olen riippa niin miksi lukee kaikki viestini vaikka voisi milloin tahansa poistua elämästäni? Ja sorry, it takes two to tango muuten se tarkoittaa sitä että toinen ihminen dominoi suhdetta ja toisen tehtävä on vain muuttua hänen toiveidensa mukaiseksi. En ole kiinnostunut niin epätasa-arvoisesta suhteesta. Miehellä on myös annettu kaikki mahdollisuudet kertoa tunteensa missä tahansa muodossa ja milloin tahansa. Ja olen myös 100% varma ettei miehellä ole omaa perhettä tai vaimoa. Luuletko että olemme vain koko ajan olleet etäällä toisistamme. Ainoa mitä olen tehnyt väärin on, että olen suostunut halvaksi terapeutiksi ja lohduttajaksi. Ja siitäkin on nyt kaksi ihmistä vastuussa. Ap

[/quote]'...toinen ihminen dominoi suhdetta ja toisen tehtävä on vain muuttua hänen toiveidensa mukaiseksi. En ole kiinnostunut niin epätasa-arvoisesta suhteesta'. 

Sanot näin, mutta toteutat itse tuota 'dominointia'. Sinähän tässä haluat, että mies muuttuu sellaiseksi kun sinä haluat. En muutenkaan ymmärrä, mitä täältä tällä aloituksellasi haet - suurin osa vastauksista kun koskee sitä, että olet hieman liian tunkeileva, tai yrität liiallisesti päästä selville miehen kaikista asioista. Mutta jääräpäisesti edelleen koet, ettei omassa toiminnassasi ole mitään vikaa - olet vain ja ainoastaan oikeassa ja mies on 'huono' ja 'onneton', kun ei näemmä tätä sinun ominaisuuttasi ymmärrä/tajua.

Vierailija
53/72 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:26"]

Olen sanonut jo monta kertaa, ettei suhde etene mihinkään, jos sama meno jatkuu. Olen yrittänyt puhua miehen lapsuudesta, traumaattisista kokemuksista, huonosta itsetunnosta jne. muttei mikään tunnu auttavan. Vähän on ehkä muuten vapautuneempi paitsi tunneasioissa siis. Ap

[/quote]Kuulostat todella painajaismaiselta kumppanilta. Koko ajan tenttaamassa asioista - miks sun tarviis olla selvillä miehesi lapsuudesta, tai siis sen ajan 'traumoista'. Mitäpä jos sillä ei ole mitään 'traumoja'? Tai onkin jo käsitellyt ne. Miks hänen tarvitsisi niitä asioita alkaa vielä sulle jauhamaan?

Vai ootko justiinsa aloittanut jotkut 'psykan' opinnot... Kun on noin karmaiseva tarve 'analysoida' ja päästä miehen pään 'sisälle' ja 'auttaa...' Jos ei vaan tarvii sun 'apuas'.

[/quote]

Siksi koska haluaisin tasa-arvoisen ja vastavuoroisen suhteen, jossa ollaan rehellisiä ja avoimia ja oikeasti tunnetaan toisemme. Kun asiat on kerran käsitelty, ei niihin enää tarvitse mennä. Mutta kun niitä ei käsitellä ollenkaan, tunnen olevani yksin suhteessa eikä se voi päättyä kuin eroon. Eli luuletko että jaksan tätä enää yhtään pidemmälle? Painajainen tämä on ollut minulle, koska en ole tiennyt toisesta mitään ja sijoittanut häneen paljon aikaani, energiaani ja rahaani. Miehen vastaantulo on ollut vähäinen minun panokseeni verrattuna. Ilmeisesti täällä hyvä kumppani on sellainen, joka on käytettävissä silloin kun tarvitaan, eikä kaipaa mitään syvällisempää eikä häiritse muuta kuin silloin kun on absoluuttinen pakko? Ei ihme että suhteet päättyvät eroon, kun mistään ei voi oikeasti puhua. Mies on kyllä ilmaissut arvostavansa apuani. Kuten olen todennut, välitän miehestä, enkä haluaisi haavoittaa häntä. Vaan olen yrittänyt tehdä parhaani, mutta ilmeisesti työn teko suhteen eteen ja optimismi ovat nykyajan parisuhdekulttuurissa naurettavia. Ap

[/quote]

Tulit siis tnne palstalle hakemaan apua ja kun sitä ei löydy, niin pauhaat kulttuurista, jossa ei arvosteta pitkiä suhteita. Ja nyt sitten jätät miehesi. 

Oliko muita asioita, joihin halusit ratkaisun netissä?

[/quote]

Olenko sinusta väärässä? Eikö tämä keskustelu heijasta mainitsemiani arvoja? Ilmeisesti netissä ei voi sitten saada kunnollisia ratkaisuja asialleen ja en halunnut juoruta yksityisiä asioita psykologille tai ystäville. Olisiko pitänyt?

Se mitä en uskonut palstalta löytäväni, on valtava pessimismi, kyynisyys, sarkastisuus ja tuomitsevuus ja nyt se sitten tarttui minuunkin. 

En huomaa että sinunkaan kommenttisi sisältää todellisuudessa mitään muuta kuin em. asioita.

Ap 

Vierailija
54/72 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:46"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:34"]

[/quote]

Ap 

[/quote]

[/quote]'...toinen ihminen dominoi suhdetta ja toisen tehtävä on vain muuttua hänen toiveidensa mukaiseksi. En ole kiinnostunut niin epätasa-arvoisesta suhteesta'. 

Sanot näin, mutta toteutat itse tuota 'dominointia'. Sinähän tässä haluat, että mies muuttuu sellaiseksi kun sinä haluat. En muutenkaan ymmärrä, mitä täältä tällä aloituksellasi haet - suurin osa vastauksista kun koskee sitä, että olet hieman liian tunkeileva, tai yrität liiallisesti päästä selville miehen kaikista asioista. Mutta jääräpäisesti edelleen koet, ettei omassa toiminnassasi ole mitään vikaa - olet vain ja ainoastaan oikeassa ja mies on 'huono' ja 'onneton', kun ei näemmä tätä sinun ominaisuuttasi ymmärrä/tajua.

[/quote]

En halua mitään muuta kuin selvyyden muutamaan asiaan. Itse olen antanut miehelle kaikki vastaukset. 

Suhde jossa ei ole avoimuutta ja sitä kautta luottamusta, on tuhoon tuomittu. 

Olisi pitänyt vain älytä lopettaa aikaisemmin, mutta en hennonnut, vaan säälin miestä.

Ap

Vierailija
55/72 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
56/72 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies

Vierailija
57/72 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen mies myös kuolemakseen pelkää jätetyksi tulemista. Takana ero 7 vuoden suhteesta, mutta siitä erosta jo 2,5 vuotta. Ankara lapsuus, mutta mies on jo 38. Yrittää olla huomaavainen, mutta en saa vastauksia kysymyksiini, joten mies vaikuttaa minusta epäluotettavalta ressukalta, jonka kanssa ei kovinkaan hyvää tulevaisuutta voi saada. Olen myös jo tutkinut kaikki psykologiset teoriat, jotka vain keksin, ja kertonut niistä miehelle, muttei vastausta. Itse taas sanon suoraan asiat.

Juttelee kyllä small-talkia ihmisten kanssa ja on ylikohtelias ihmisten seurassa. ap

Vierailija
58/72 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom, mies myös antaa kaikki kilarini anteeksi, mutta suhde ei edisty mihinkään, koska välttelee tunteista puhumista. Toisaalta olen alkanut jo kyseenalaistaa miesten kyvykkyyttä puhua tunteista, mutta toisaalta kyseessä on ranskalainen mies. Tuo kulttuurierokin stressaa. Ap 

Vierailija
59/72 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

terve mies

Vierailija
60/72 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:15"]

terve mies

[/quote]