Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v miettii; vierailin yössä

Vierailija
14.02.2015 |

Naisbaarimikolla tuntui olevan huono päivä, kun oli kireä ja kyseli asiakkaalta, josko tällä on joku ongelma. Asioita ei varmaan auttanut sekään, että maksoin pikkukolikoilla virvoitusjuoman. Löysin sitten tyhjän pöydän, jonne muutkin saisivat tulla. Viereisessä pöydässä istui pari naista myös, mutta en kokenut kuuluvani siihen joukkoon. Sitten paikalle tuli myös nörttimäinen mies, joka jäi pienen kierroksen jälkeen seisomaan siihen naisten pöydän viereen juomatta juomaansa. Huikkasin miehelle, että hän voisi tulla pöytääni istumaan, jos muuta paikkaa ei ole. Hän ei reagoinut mitenkään.

Sitten kokis loppui ja lähdin pois; vilkaisin muutamaa ihmistä poistuessa. Sitten harkitsin vielä yhtä paikkaa ja kysyin tupakoivilta naisilta, josko menisin sinne, mutta en saanut heiltä oikein selvää vastausta ja loputkin fiilikset menivät. Meinasin käydä vielä yhdessä paikassa, mutta harmikseni se oli jo suljettu.

Mietin myös sitä, miten ikävän poissaolevia kadulla yksin vastaantulevat naiset ovat; eivät luo minkäänlaista katsekontaktia, joka voisi piristää iltaa...ikään kuin se olisi sallittua vain siellä juomaravintolojen möykässä. Silloin ajattelin myös, että vakiosuhde on miehelle ikään kuin sellainen tyyny omien fantasioiden ja reaalimaailman välillä, joka pehmentää sellaisia iskuja, jotka tulevat yksinäisen miehen arkeen ilman suojien vaikutusta; perusasennoituminen miestä kohtaan kun on jokseenkin negatiivinen, mutta parisuhde on ikään kuin tulitauko, jossa parannellaan haavoja ja itsetunnon luonnollista madaltumista, joka on seurausta tavallisesta huomiotyhjiöstä useimpien silmissä.

Mutta rahaa säästyi tälle vuorokaudelle, jota olen nyt pitänyt mässäilypäivänä. Unta tekisi jo mieli.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo elämä, rikas isä ja koira?? Kun tälläset murheet on.

Vierailija
22/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ap on oikea -Mies 29v-.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:46"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:39"]

"Mietin myös sitä, miten ikävän poissaolevia kadulla yksin vastaantulevat naiset ovat; eivät luo minkäänlaista katsekontaktia, joka voisi piristää iltaa...ikään kuin se olisi sallittua vain siellä juomaravintolojen möykässä." Yöaikaan ei naisen ole mitään järkevintä luoda katsekontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, koska ikinä ei voi tietää. Ehkä se on "sallittua" juomaravintoloissa sen vuoksi, että siellä ollaan harvemmin ihan yksin ilman ketään ulkopuolista, joka voi suojella naista tarvittaessa (järjestyksenvalvojat).. Vaikka käyn välillä öisin juoksemassa, niin olen pyrkinyt olemaan häiritsemättä mahdollisimman paljon muita kanssaliikkujia, etenkin miehiä, osaksi terveen järjen ja osaksi huonojen kokemusten vuoksi. Pienikin väärä katsekontakti voi provosoida ja sit ollaankin kusessa (osaksi siksi juoksen, jaksan sitten juosta, jos tarve vaatii). Minua yritettin jo vuosia sitten saada autoon, huutelijoina olivat +10-v itseäni vanhemmat suomalaiset nuoret miehet, joten olen katsonut parhaaksi jättää nämä kokonaan huomioimatta. Päiväsaikaan hymyilen takaisin, jos minulle hymyillään jne, mutta yöllä olen töykeämpi ihan vain jo kokemusteni perusteella. t. se 17-vuotias teini

[/quote]Joo, ei tarvitse toistaa samoja asioita uudelleen.

-Mies 29v-

[/quote]Tällaista kommentointia katsellessa ei ole vaikea ymmärtää, että olet säilyttänyt poikuutesi. Mänttiys yhdistettynä tilannetajuttomuuteen ei edistä pariutumista. Voisin luulla, että olet eräs kaverini - joka on täysin samanlainen järkihöylä naisten kanssa, mutta olet paljon nuorempi.

Hyvää asiassa on se, ettet ole asiasi kanssa yksin, huonon saat itse päätellä.

t: toinen mies

Vierailija
24/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee nukkuu mies

-Panomies 20v-

Vierailija
25/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:51"]

"Mietin myös sitä, miten ikävän poissaolevia kadulla yksin vastaantulevat naiset ovat; eivät luo minkäänlaista katsekontaktia, joka voisi piristää iltaa...ikään kuin se olisi sallittua vain siellä juomaravintolojen möykässä." Yöaikaan ei naisen ole mitään järkevintä luoda katsekontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, koska ikinä ei voi tietää. Ehkä se on "sallittua" juomaravintoloissa sen vuoksi, että siellä ollaan harvemmin ihan yksin ilman ketään ulkopuolista, joka voi suojella naista tarvittaessa (järjestyksenvalvojat).. Vaikka käyn välillä öisin juoksemassa, niin olen pyrkinyt olemaan häiritsemättä mahdollisimman paljon muita kanssaliikkujia, etenkin miehiä, osaksi terveen järjen ja osaksi huonojen kokemusten vuoksi. Pienikin väärä katsekontakti voi provosoida ja sit ollaankin kusessa (osaksi siksi juoksen, jaksan sitten juosta, jos tarve vaatii). Minua yritettin jo vuosia sitten saada autoon, huutelijoina olivat +10-v itseäni vanhemmat suomalaiset nuoret miehet, joten olen katsonut parhaaksi jättää nämä kokonaan huomioimatta. Päiväsaikaan hymyilen takaisin, jos minulle hymyillään jne, mutta yöllä olen töykeämpi ihan vain jo kokemusteni perusteella. t. se 17-vuotias teini

-Mies 29v-

[/quote]Tällaista kommentointia katsellessa ei ole vaikea ymmärtää, että olet säilyttänyt poikuutesi. Mänttiys yhdistettynä tilannetajuttomuuteen ei edistä pariutumista. Voisin luulla, että olet eräs kaverini - joka on täysin samanlainen järkihöylä naisten kanssa, mutta olet paljon nuorempi.

[/quote]Luule sinä puskaveikko mitättömien tietojesi perusteella mitä haluat, niin me muut tiedetään (taustat, konteksti ym.asiat).

-Mies 29v-

Vierailija
26/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:26"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:21"]

Valitettavasti nyky-yhteiskunnassa yksinäisen naisen ei todellakaan kannata katsoa vastaantulijaa pimeään aikaan. Joillekin etelän ihmeille (ja suomalaisille) pelkkä vilkaisukin on jo lupa lähestyä ja/tai raiskata. Päiväsaikaan katseet ovat vaarattomampia kun ympärillä on muitakin ihmisiä.

[/quote]Tavallaan ymmärrän senkin. Harmittaa vain se mitättömyyden tunne, mikä tulee tuosta naisten tunnelikatseesta, kun ei ole sitä tyynyä pehmentämässä sitä.

-Mies 29v-
[/quote]

Hienoa, olin jo lähes varma että tästä(kin) aiheesta jäisimme väittelemään. Uskon että harmittaa, mutta eikös sinulla ollut jo kokemusta kun tuntematon hymyilee kadulla? Eli turhaa tunnet mitättömyyttä, kulttuuriimme vain kuuluu vieraiden jättäminen huomiotta. Kannattaa unohtaa öiset kohtaamiset ja katsella mieluumin ympärilleen valoisan aikaan, kyllä niitä katseita ja hymyjä silloin tällöin tulee ja piristävät varmasti jokaisen päivää.

Vierailija
27/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:46"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:39"]

-Mies 29v-
[/quote]

Just näitä asioita pitää toistaa uudelleen ja uudelleen. Vasta äsken oli se porin tapaus, siinäkin 17-v lenkkeilijätyttö, ikinä ei voi olla liian varovainen.

Vierailija
28/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:21"]

32-v nainen miettii, että perhana kun pääsis täältä pyykkivuorten ja vaipanvaihtojen välistä joskus vierailemaan yöelämässä! On sullaki murheet, voi luoja!!!!!!

[/quote]Niin...no sinä olet valintasi tehnyt vai oletko? Ja jos on ensimmäinen lapsi vasta, niin kauan olet kerennyt rillutellakin. Naisen yö kun vastaa kymmentä miehen yötä rikkaudessaan.

-Mies 29v-
[/quote]

Siis mitä helvettiä sä selität?

Vierailija
29/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 02:01"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:46"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:39"] "Mietin myös sitä, miten ikävän poissaolevia kadulla yksin vastaantulevat naiset ovat; eivät luo minkäänlaista katsekontaktia, joka voisi piristää iltaa...ikään kuin se olisi sallittua vain siellä juomaravintolojen möykässä." Yöaikaan ei naisen ole mitään järkevintä luoda katsekontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, koska ikinä ei voi tietää. Ehkä se on "sallittua" juomaravintoloissa sen vuoksi, että siellä ollaan harvemmin ihan yksin ilman ketään ulkopuolista, joka voi suojella naista tarvittaessa (järjestyksenvalvojat).. Vaikka käyn välillä öisin juoksemassa, niin olen pyrkinyt olemaan häiritsemättä mahdollisimman paljon muita kanssaliikkujia, etenkin miehiä, osaksi terveen järjen ja osaksi huonojen kokemusten vuoksi. Pienikin väärä katsekontakti voi provosoida ja sit ollaankin kusessa (osaksi siksi juoksen, jaksan sitten juosta, jos tarve vaatii). Minua yritettin jo vuosia sitten saada autoon, huutelijoina olivat +10-v itseäni vanhemmat suomalaiset nuoret miehet, joten olen katsonut parhaaksi jättää nämä kokonaan huomioimatta. Päiväsaikaan hymyilen takaisin, jos minulle hymyillään jne, mutta yöllä olen töykeämpi ihan vain jo kokemusteni perusteella. t. se 17-vuotias teini [/quote]Joo, ei tarvitse toistaa samoja asioita uudelleen.   -Mies 29v- [/quote] Just näitä asioita pitää toistaa uudelleen ja uudelleen. Vasta äsken oli se porin tapaus, siinäkin 17-v lenkkeilijätyttö, ikinä ei voi olla liian varovainen.

[/quote]Tavallaan totta, mutta mielestäni tuota on toitotettu jo ihan tarpeeksi erilaisissa medioissa monen sukupolven ajan. Halusin avata erilaista näkökulmaa tähän asiaan, vaikka en siinä välttämättä täysin onnistunutkaan. Ongelmahan on muutenkin enintään osaksi se, siis miesten kannalta, että naiset pelkäisivät. Perusongelma on miesten yleinen huomiotyhjiössä oleminen, jolloin päiväsaikaan tapahtuva katse on sekin usein enemmänkin sellainen valmiiksi varautunut tarkistuskatse eikä visuaalista mielihyvää hakeva katse.

-Mies 29v-

Vierailija
30/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:32"]Ootko koskaan ollut parisuhteessa?
[/quote]

Eiks tää oo se sama joka selitti, että miehen terskassa ei oo paljoo mitään tuntoa tms?
Ei selvästikkään oo ikinä pannu/ tyydyttäny itteensä eikä täten mitä luultavimmin ole ollut parisuhteessakaan..

Vierailija
31/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 02:06"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 02:01"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:46"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:39"] "Mietin myös sitä, miten ikävän poissaolevia kadulla yksin vastaantulevat naiset ovat; eivät luo minkäänlaista katsekontaktia, joka voisi piristää iltaa...ikään kuin se olisi sallittua vain siellä juomaravintolojen möykässä." Yöaikaan ei naisen ole mitään järkevintä luoda katsekontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, koska ikinä ei voi tietää. Ehkä se on "sallittua" juomaravintoloissa sen vuoksi, että siellä ollaan harvemmin ihan yksin ilman ketään ulkopuolista, joka voi suojella naista tarvittaessa (järjestyksenvalvojat).. Vaikka käyn välillä öisin juoksemassa, niin olen pyrkinyt olemaan häiritsemättä mahdollisimman paljon muita kanssaliikkujia, etenkin miehiä, osaksi terveen järjen ja osaksi huonojen kokemusten vuoksi. Pienikin väärä katsekontakti voi provosoida ja sit ollaankin kusessa (osaksi siksi juoksen, jaksan sitten juosta, jos tarve vaatii). Minua yritettin jo vuosia sitten saada autoon, huutelijoina olivat +10-v itseäni vanhemmat suomalaiset nuoret miehet, joten olen katsonut parhaaksi jättää nämä kokonaan huomioimatta. Päiväsaikaan hymyilen takaisin, jos minulle hymyillään jne, mutta yöllä olen töykeämpi ihan vain jo kokemusteni perusteella. t. se 17-vuotias teini [/quote]Joo, ei tarvitse toistaa samoja asioita uudelleen.   -Mies 29v- [/quote] Just näitä asioita pitää toistaa uudelleen ja uudelleen. Vasta äsken oli se porin tapaus, siinäkin 17-v lenkkeilijätyttö, ikinä ei voi olla liian varovainen.

[/quote]Tavallaan totta, mutta mielestäni tuota on toitotettu jo ihan tarpeeksi erilaisissa medioissa monen sukupolven ajan. Halusin avata erilaista näkökulmaa tähän asiaan, vaikka en siinä välttämättä täysin onnistunutkaan. Ongelmahan on muutenkin enintään osaksi se, siis miesten kannalta, että naiset pelkäisivät. Perusongelma on miesten yleinen huomiotyhjiössä oleminen, jolloin päiväsaikaan tapahtuva katse on sekin usein enemmänkin sellainen valmiiksi varautunut tarkistuskatse eikä visuaalista mielihyvää hakeva katse.

-Mies 29v-

[/quote]

Mee jo runkun kautta nukkuu! ketää ei sun selitykset kiinnosta!

-Panomies 20v-

Vierailija
32/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:58"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:51"]

-Mies 29v-

[/quote]Luule sinä puskaveikko mitättömien tietojesi perusteella mitä haluat, niin me muut tiedetään (taustat, konteksti ym.asiat).

-Mies 29v-

[/quote]Sinun tapauksessasi ei tarvitse juuri luulla mitään. Toisella meistä on perhe, johon kuuluu myös nainen. Toinen jää haaveilemaan siitä.

Vierailija
33/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä katselen hyvännäköisiä miehiä joka päivä.

Vierailija
34/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:15"]

Silloin ajattelin myös, että vakiosuhde on miehelle ikään kuin sellainen tyyny omien fantasioiden ja reaalimaailman välillä, joka pehmentää sellaisia iskuja, jotka tulevat yksinäisen miehen arkeen ilman suojien vaikutusta; perusasennoituminen miestä kohtaan kun on jokseenkin negatiivinen, mutta parisuhde on ikään kuin tulitauko, jossa parannellaan haavoja ja itsetunnon luonnollista madaltumista, joka on seurausta tavallisesta huomiotyhjiöstä useimpien silmissä.

[/quote]

29-vuotias nainen ei voi olla miettimättä: Ei ole kivaa huomata olevansa miehelle tyyny laadukkaamman lihan metsästämisen välissä. Sillä sitähän tuo sinun(kin) lauseesi pohjimmiltaan tarkoittaa. Nainen haluaa siis miehen, joka osaa asiansa: Luo naiselle illuusion siitä, että tämä on halutuin ja kaunein, se fantasian kohde. Ja ehkä niin aina lyhyen aikaa onkin.

Huoutko ympärillesi liikaa sitä tulitauon kaipuuta? Ehkä kannattaisi kokeilla kunnon rauhanneuvotteluja samantien?

Vierailija
35/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin 22v naisena sanon mies 29v:lle että miten vitussa oletat että kenenkään naisen tulisi haluta vilkaistakaan sinua. Olet kaikkien täällä esittämiesi mielipiteiden mukaan kenties ahdasmielisimpiä ihmisiä, joita tiedän. Nyt itket sitten täällä kun pilkka osuukin omaan nilkkaan. Kuten niin monet epäkypsät miehet, luulet olevasi niin ylitsepääsemättömän erinomainen ja täydellinen, ettei sinun tarvitse hyväksyä ketään muita ihmisiä, mutta kaikkien tuleekin kuitenkin hymyillä sinulle iloisesti niinkuin olisit joku maailman mahtavin puolijumala.

Mene itseesi.