Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v miettii; vierailin yössä

Vierailija
14.02.2015 |

Naisbaarimikolla tuntui olevan huono päivä, kun oli kireä ja kyseli asiakkaalta, josko tällä on joku ongelma. Asioita ei varmaan auttanut sekään, että maksoin pikkukolikoilla virvoitusjuoman. Löysin sitten tyhjän pöydän, jonne muutkin saisivat tulla. Viereisessä pöydässä istui pari naista myös, mutta en kokenut kuuluvani siihen joukkoon. Sitten paikalle tuli myös nörttimäinen mies, joka jäi pienen kierroksen jälkeen seisomaan siihen naisten pöydän viereen juomatta juomaansa. Huikkasin miehelle, että hän voisi tulla pöytääni istumaan, jos muuta paikkaa ei ole. Hän ei reagoinut mitenkään.

Sitten kokis loppui ja lähdin pois; vilkaisin muutamaa ihmistä poistuessa. Sitten harkitsin vielä yhtä paikkaa ja kysyin tupakoivilta naisilta, josko menisin sinne, mutta en saanut heiltä oikein selvää vastausta ja loputkin fiilikset menivät. Meinasin käydä vielä yhdessä paikassa, mutta harmikseni se oli jo suljettu.

Mietin myös sitä, miten ikävän poissaolevia kadulla yksin vastaantulevat naiset ovat; eivät luo minkäänlaista katsekontaktia, joka voisi piristää iltaa...ikään kuin se olisi sallittua vain siellä juomaravintolojen möykässä. Silloin ajattelin myös, että vakiosuhde on miehelle ikään kuin sellainen tyyny omien fantasioiden ja reaalimaailman välillä, joka pehmentää sellaisia iskuja, jotka tulevat yksinäisen miehen arkeen ilman suojien vaikutusta; perusasennoituminen miestä kohtaan kun on jokseenkin negatiivinen, mutta parisuhde on ikään kuin tulitauko, jossa parannellaan haavoja ja itsetunnon luonnollista madaltumista, joka on seurausta tavallisesta huomiotyhjiöstä useimpien silmissä.

Mutta rahaa säästyi tälle vuorokaudelle, jota olen nyt pitänyt mässäilypäivänä. Unta tekisi jo mieli.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:21"]

32-v nainen miettii, että perhana kun pääsis täältä pyykkivuorten ja vaipanvaihtojen välistä joskus vierailemaan yöelämässä! On sullaki murheet, voi luoja!!!!!!

[/quote]

Mies 41v m muistelee kuinka mukavaa oli Thaimaassa lomilla (2013/14) naisystävän (yh) luona.

Lomat oli kyllä mallia työloma, koska jokaisella lomalla, ja joka päivä, osallistuin (0-2v) lapsen hoitamiseen. Mutta 30v naisystävä oli todella mukavaa petiseuraa ja muutenkin viihdyn naisen seurassa. 41v m

Vierailija
2/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 02:07"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:32"]Ootko koskaan ollut parisuhteessa? [/quote] Eiks tää oo se sama joka selitti, että miehen terskassa ei oo paljoo mitään tuntoa tms? Ei selvästikkään oo ikinä pannu/ tyydyttäny itteensä eikä täten mitä luultavimmin ole ollut parisuhteessakaan..

[/quote]

Tämä tyyppi on se, jonka mielestä naisen litteissä, lautamaisissa sukupuolielimissä ei ole mitään tuntoa eikä nainen halua seksiä, koska ei saa siitä mitään nautintoa, mutta suostuu siihen kuitenkin vain saadakseen vietellä miestä. Tämä kolmikymppinen mies tietää omasta mielestään aivan kaiken naiskehon toiminnasta ja naisten ajattelusta ja loukkaantuu verisesti, kun hänen kanssaan ollaan eri mieltä. Hän ei ole ollenkaan sinut oman kehonsa kanssa. Hänen kokemuksensa naisista rajoittuvat filmien katsomiseen ja nettifoorumeihin, joilla hän öisin lyöttäytyy juttusille nuorten tyttöjen kanssa ja utelee näiltä seksiasioista ja omasta mielestään myös opettaa. Kun televisiossa näkyy pariluistelua ja jäätanssia, hän laatii pitkiä valituksia siitä, että miesluistelija joutuu tekemään kaiken työn ja naisluistelija vain keikistelee nätissä mekossa ja antaa passiivisena vain heitellä itseään. Ja siitä sitten taas seksiasioihin samalla periaatteella.

Tyyppi on kiinnostunut hyvin nuorista tytöistä, joita hän nimittää "teininaisiksi" ja jopa "varhaisteininaisiksi" ja joita hän lähestyy eläinkaupoissa käydessään ostamassa jyrsijöilleen siementankoja. Hän asuu äitinsä luona ja yrittää käydä koulua, muttei jostain syystä oikein menesty siinä. Hän on seksuaalisesti täysin kokematon, ei siis ole pidellyt tyttöä tai poikaa edes kädestä. Hän yrittää saada kontaktia tyttöihin baarissa ja puistonpenkillä istumalla syrjässä itsekseen ja ottamalla tiukasti katsekontaktia; jossain nuorisotilassa houkutteli teinityttöä polvelleen istumaan ja tämän kieltäydyttyä kirjoitti pitkän ja oudon vuodatuksen  siitä, että nainen istuu sukupuolielimiensä päällä ja pystyykö ne tuntemaan reiden päällä ja ei se mitään seksuaalista ole. Aikuisten naisten kanssa hän ei halua olla tekemisissä, koska nämä ovat hankalia.

Mies1985 oli eräällä toisella palstalla erittäin tuottelias kirjoittaja: lähes kuusituhatta kirjoitusta sinkkupalstalla. Hän selitti mielellään tutkineensa naisasioita vuosikausia ja yritti turhaan lanseerata itselleen professori-titteliä. Hän oli pitkään jonkinlainen joka paikan sorkkija, mutta juuri nuo jutut nuorten tyttöjen nettiahdistelusta ja sanasta sanaan kopioidut todella oudot yksipuoliset öiset keskustelut vinksahtaneine analyseineen taisivat saada hänelle porttikiellon, ja hän pulpahti pinnalle täällä Aihe vapaa -palstalla. On näköjään oppinut hillitsemään itseään jonkin verran, mutta ei vieläkään ymmärrä sitä, että hänen ihmissuhteiden ja pelkän juttuseurankin puutteensa ei välttämättä ole yksinomaan koko muun ihmiskunnan vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:21"]

32-v nainen miettii, että perhana kun pääsis täältä pyykkivuorten ja vaipanvaihtojen välistä joskus vierailemaan yöelämässä! On sullaki murheet, voi luoja!!!!!!

[/quote]

Mies 41v m muistelee kuinka mukavaa oli Thaimaassa lomilla (2013/14) naisystävän (yh) luona.

Lomat oli kyllä mallia työloma, koska jokaisella lomalla, ja joka päivä, osallistuin (0-2v) lapsen hoitamiseen. Mutta 30v naisystävä oli todella mukavaa petiseuraa ja muutenkin viihdyn naisen seurassa. 41v m
[/quote]

Mitäs vaimo tykkäs

Vierailija
4/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:33"]27 jatkaa, olen juuri se n23 jota sinun piti treffata.
[/quote]

mitä tapahtui?
[/quote]

Voit lukea kaiken ketjusta : Lähden drinkille mies29:n kanssa.

Surkuhupaisaa luettavaa. Mutta me mt-ongelmaiset ollaan :D

N23

Vierailija
5/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko tänään mennä?

Vierailija
6/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites, naisitko minua peppuun jos minä katsoisin sinua Kuopion yössä?

N23

Olen sivupersoonallisuushäiriöinen, ja pervo sosiopaati-identiteetti kumautti juuri fiksulta identiteetiltä tajun kankaalle, siksi kirjoittelen nyt tällaisia, kunnes se fiksu persoonani virkoaa.

Saatoit jo aiemmissa keskusteluissa saada vihiä ongelmastani.

Vierailija
7/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 jatkaa, olen juuri se n23 jota sinun piti treffata.

Vierailija
8/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä, mies 29v, koskaan ajatellut, että elämästäsi tulisi ehkä parempaa, jos alentaisit hieman rimaa toisten ihmisten suhteen?

Vierailija
9/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:33"]27 jatkaa, olen juuri se n23 jota sinun piti treffata.
[/quote]

mitä tapahtui?

Vierailija
10/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti nyky-yhteiskunnassa yksinäisen naisen ei todellakaan kannata katsoa vastaantulijaa pimeään aikaan. Joillekin etelän ihmeille (ja suomalaisille) pelkkä vilkaisukin on jo lupa lähestyä ja/tai raiskata. Päiväsaikaan katseet ovat vaarattomampia kun ympärillä on muitakin ihmisiä.

[/quote]

Ja varsinkaan Temeä ei kannata vilkaistakaan...sairas hymy hyypiön naamalla on oiva varoitussignaali.

Vierailija
11/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että on oikea mies 29! oikea mies 29 muistaa aina ja ihan aina mainita seikkaileensa juuri Kuopiossa.

Vierailija
12/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut sitä mieltä, että baari on huonoin paikka etsiä seuraa. Itse en sieltä koskaan hakisi itselleni seuraa enkä varsinkaan kumppania, mutta toisaalta, en juo enkä muutenkaan biletä.

En myöskään katso ihmisiä kadulla vastaan kulkiessa silmiin. Kyllä itse ainakin pelästyisin, jos yksin kävellessä joku mies tulee juttelemaan, kun ei sitä koskaan tiedä, jos onkin hämärämpi veikko.

Paras paikka etsiä seuraa on harrastuksien kautta, on se sitten netissä tai sen ulkopuolella. Mutta baarissa se on vähän sellaista, että pitäisi suoraan mennä puhumaan ja iskemään, ja olla ottamatta itseensä jos torjutaan.

Vierailija
13/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti nyky-yhteiskunnassa yksinäisen naisen ei todellakaan kannata katsoa vastaantulijaa pimeään aikaan. Joillekin etelän ihmeille (ja suomalaisille) pelkkä vilkaisukin on jo lupa lähestyä ja/tai raiskata. Päiväsaikaan katseet ovat vaarattomampia kun ympärillä on muitakin ihmisiä.

Vierailija
15/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Niin...no sinä olet valintasi tehnyt vai oletko? Ja jos on ensimmäinen lapsi vasta, niin kauan olet kerennyt rillutellakin. Naisen yö kun vastaa kymmentä miehen yötä rikkaudessaan.

-Mies 29v-

Vierailija
16/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Tavallaan ymmärrän senkin. Harmittaa vain se mitättömyyden tunne, mikä tulee tuosta naisten tunnelikatseesta, kun ei ole sitä tyynyä pehmentämässä sitä.

-Mies 29v-

Vierailija
17/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koskaan ollut parisuhteessa?

Vierailija
18/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:32"]

Ootko koskaan ollut parisuhteessa?

[/quote]Onko joku ollut?

-Mies 29v-

Vierailija
19/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mietin myös sitä, miten ikävän poissaolevia kadulla yksin vastaantulevat naiset ovat; eivät luo minkäänlaista katsekontaktia, joka voisi piristää iltaa...ikään kuin se olisi sallittua vain siellä juomaravintolojen möykässä."

Yöaikaan ei naisen ole mitään järkevintä luoda katsekontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, koska ikinä ei voi tietää. Ehkä se on "sallittua" juomaravintoloissa sen vuoksi, että siellä ollaan harvemmin ihan yksin ilman ketään ulkopuolista, joka voi suojella naista tarvittaessa (järjestyksenvalvojat).. Vaikka käyn välillä öisin juoksemassa, niin olen pyrkinyt olemaan häiritsemättä mahdollisimman paljon muita kanssaliikkujia, etenkin miehiä, osaksi terveen järjen ja osaksi huonojen kokemusten vuoksi. Pienikin väärä katsekontakti voi provosoida ja sit ollaankin kusessa (osaksi siksi juoksen, jaksan sitten juosta, jos tarve vaatii). Minua yritettin jo vuosia sitten saada autoon, huutelijoina olivat +10-v itseäni vanhemmat suomalaiset nuoret miehet, joten olen katsonut parhaaksi jättää nämä kokonaan huomioimatta. Päiväsaikaan hymyilen takaisin, jos minulle hymyillään jne, mutta yöllä olen töykeämpi ihan vain jo kokemusteni perusteella.

t. se 17-vuotias teini

Vierailija
20/35 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:39"]

"Mietin myös sitä, miten ikävän poissaolevia kadulla yksin vastaantulevat naiset ovat; eivät luo minkäänlaista katsekontaktia, joka voisi piristää iltaa...ikään kuin se olisi sallittua vain siellä juomaravintolojen möykässä." Yöaikaan ei naisen ole mitään järkevintä luoda katsekontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, koska ikinä ei voi tietää. Ehkä se on "sallittua" juomaravintoloissa sen vuoksi, että siellä ollaan harvemmin ihan yksin ilman ketään ulkopuolista, joka voi suojella naista tarvittaessa (järjestyksenvalvojat).. Vaikka käyn välillä öisin juoksemassa, niin olen pyrkinyt olemaan häiritsemättä mahdollisimman paljon muita kanssaliikkujia, etenkin miehiä, osaksi terveen järjen ja osaksi huonojen kokemusten vuoksi. Pienikin väärä katsekontakti voi provosoida ja sit ollaankin kusessa (osaksi siksi juoksen, jaksan sitten juosta, jos tarve vaatii). Minua yritettin jo vuosia sitten saada autoon, huutelijoina olivat +10-v itseäni vanhemmat suomalaiset nuoret miehet, joten olen katsonut parhaaksi jättää nämä kokonaan huomioimatta. Päiväsaikaan hymyilen takaisin, jos minulle hymyillään jne, mutta yöllä olen töykeämpi ihan vain jo kokemusteni perusteella. t. se 17-vuotias teini

[/quote]Joo, ei tarvitse toistaa samoja asioita uudelleen.

-Mies 29v-