Muita joiden mies haluaisi juoda kaljaa ystävänpäivän vieton sijaan?
Minä ehdotin leffaa ja herkkuja, mies sanoi että juu. Myöhemmin ehottaa että lähtis kavereidensa kanssa kaljalle. Minä sanoin että eikö meidän pitänyt viettää yhdessä kotona aikaa? Mies vastas että mmh joojoo ei sit. "Janottas kyl kauheesti". Kiva et kalja menee mun edelle. Ja vielä kun olin puhunut nimenomaan "ystävänpäivän vietosta", kun oikeasti ei koskaan olla ystävänpäivänä aikasemmin mitään. Ois ollut kiva saada edes vähän sellasta ekstrahuomiota, eli sitä mikä muille on normaalia. Sanoin tuon miehelle ja vastas "no mitä sä nyt valitat"
Musta tuntuu että kaikki pitää sitä ihan itsestäänselvyytenä että puolisoa hemmotellaan esim. kukilla tai lahjalla tai edes halilla ja pusuilla ystävänpäivänä! Mun mies ei halua edes katsoa leffaa mun kanssa!!!
Saatana, tulee varmaan hyvä ystävänpäivä. Pitäsköhän vaan erota.
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 07:51"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 07:10"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:45"] [quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:41"] ...ja mua on sanottu ärsyttäväksi. [/quote] Mä en ihan oikeesti, miksi olen ärsyttävä??! Koska en halua että mut feidataan?? Että 2-3 viikkoa sitten laadittuja sopimuksia ei pidetä?? Ryyppäämään pääsee oikeesti millon vain, mutta haluaa nimenomaan mennä huomenna, vaikka on sovittu muuta! Argh oon niin raivoissani. Kertokaa siis hyvät ihmiset, MITÄ mun pitäisi tehdä? Oikeasti? Antaa olla? Lakkaa välittämästä? Samalla varmaan loppuu rakkaus ja parisuhdekin. ap [/quote] Sun pitäisi erota. Jos ei kerran ole lapsia pitämässä yhdessä niin en katselisi hetkeäkään tuollaista. Miehen pitäisi itse vapaaehtoisesti ehdottaa söpöstelyä, hankkia sinulle seksikäs alusasu, kukkia, suklaaata ja shamppanjaa. Meilläkin se onnistuu vaikka olemme vuosia naimisissa ja lapsiakin on. [/quote] Miehen pitää muistaa ja ostaa ja lahjoa ja söpöillä ja hieroa ja halata ja pussata ja tarjota oikein erikoishyvää seksiä. Miten musta nyt kuulostaa että ystävänpäivä = vaimon hemmottelupäivä? Mies saa vaan hirveän stressin kaiken suunnittelusta ja ehkä vähän pesää jos kaikki menee naisen mielestä täydellisen ihanasti
[/quote]
Edellisen vastaajan mies ei ole suomalainen joten emme vietä ystävänpäivää vaan Valentinuksen päivää. Teenhän minäkin miehelle pihviaterian ja täytekakun ja annan selkähierontaa öljyillä. Menee tasoihin mielestäni.
Voi teitä. En ole olettanut mieheltä mitään. Muuta kuin että pitäisi sopimuksensa. Leffailta saattaa kuulostaa jonkun mielestä ihan arki-illalta, mutta ei meillä. Ja jos se kerran on niin tylsä idea, että siksi mies haluaa lähteä POIS, niin eikö sen pitäs keksiä sit jotain kivempaa? Ei oo yhtään törkeetä feidata (sama se, kuinka tylsät suunnitelmat) ja lähteä kaljalle kavereiden kanssa? :-D
ap
Tuskin ketään jaksaa enää kiinnostaa mun ajatukset, mutta perkele kun on masentavaa olla kotona. En oo miehelle enää edes vihanen, oon vaan surullinen. Joka kerta kun nään sen niin tulee itku silmään. Ei vieläkään puhuta mitään, sekään ei ole yrittänyt aloittaa keskustelua. Ruusut oli roskiksessa. Ei oo koskaan aikasemmin ollut näin pitkään näin paska fiilis meidän parisuhteesta.
Mä en senkään takia haluais puhua ollenkaan, koska mua pelottaa sanoa miehelle mitä ajattelen, koska pelkään että sekin haluaa eroa tai ei aio edes taistella mun takia. Se mainitsi lauantaina kun riideltiin, että ei halua erota. Mutta jos sanon ääneen etten tiedä onko enää muita etenemisvaihtoehtoja tässä tilanteessa, niin pelkään että se vaan myötäilee eikä yritä pelastaa suhdetta. Onko sellaisen ihmisen kanssa enää edes järkeä jatkaa?
Silloin kun oltiin seurusteltu alle vuosi, muistan kun riideltiin ensimmäistä kertaa ja mies oli ihan paniikissa että en kai jätä häntä. Osti kukkia ja itki mun edessä, siis itki, että ei halua erota. Missä se mies on nyt? Sanoo ettei halua erota, mutta jos riidan aikana sanon että pitäiskö vaan erota, niin vastaus on "joo vien kamat huomenna pois hyvää loppuelämää" -tyyliä.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 07:10"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:41"]
...ja mua on sanottu ärsyttäväksi.
[/quote]
Mä en ihan oikeesti, miksi olen ärsyttävä??! Koska en halua että mut feidataan?? Että 2-3 viikkoa sitten laadittuja sopimuksia ei pidetä?? Ryyppäämään pääsee oikeesti millon vain, mutta haluaa nimenomaan mennä huomenna, vaikka on sovittu muuta! Argh oon niin raivoissani.
Kertokaa siis hyvät ihmiset, MITÄ mun pitäisi tehdä? Oikeasti? Antaa olla? Lakkaa välittämästä? Samalla varmaan loppuu rakkaus ja parisuhdekin.
ap
[/quote]
Sun pitäisi erota. Jos ei kerran ole lapsia pitämässä yhdessä niin en katselisi hetkeäkään tuollaista. Miehen pitäisi itse vapaaehtoisesti ehdottaa söpöstelyä, hankkia sinulle seksikäs alusasu, kukkia, suklaaata ja shamppanjaa. Meilläkin se onnistuu vaikka olemme vuosia naimisissa ja lapsiakin on.
[/quote]
Miehen pitää muistaa ja ostaa ja lahjoa ja söpöillä ja hieroa ja halata ja pussata ja tarjota oikein erikoishyvää seksiä.
Miten musta nyt kuulostaa että ystävänpäivä = vaimon hemmottelupäivä? Mies saa vaan hirveän stressin kaiken suunnittelusta ja ehkä vähän pesää jos kaikki menee naisen mielestä täydellisen ihanasti