Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joiden mies haluaisi juoda kaljaa ystävänpäivän vieton sijaan?

Vierailija
13.02.2015 |

Minä ehdotin leffaa ja herkkuja, mies sanoi että juu. Myöhemmin ehottaa että lähtis kavereidensa kanssa kaljalle. Minä sanoin että eikö meidän pitänyt viettää yhdessä kotona aikaa? Mies vastas että mmh joojoo ei sit. "Janottas kyl kauheesti". Kiva et kalja menee mun edelle. Ja vielä kun olin puhunut nimenomaan "ystävänpäivän vietosta", kun oikeasti ei koskaan olla ystävänpäivänä aikasemmin mitään. Ois ollut kiva saada edes vähän sellasta ekstrahuomiota, eli sitä mikä muille on normaalia. Sanoin tuon miehelle ja vastas "no mitä sä nyt valitat"

Musta tuntuu että kaikki pitää sitä ihan itsestäänselvyytenä että puolisoa hemmotellaan esim. kukilla tai lahjalla tai edes halilla ja pusuilla ystävänpäivänä! Mun mies ei halua edes katsoa leffaa mun kanssa!!! 

Saatana, tulee varmaan hyvä ystävänpäivä. Pitäsköhän vaan erota.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:30"]

Eikö ystävänpäivänä olla ystävien kanssa? Minä lähdin likkakaverin kanssa ulkoilemaan yöelämään pitkästä aikaa ja mies meni yötöihin. Matkustin ystäväni luokse junalla. Aamulla kiehnättiin eilen ennen mun lähtöä miehen kanssa ja toivotettiin hyvää ystävänpäivää.

[/quote]

Joo, kaikkien on pakko olla ystävien kanssa 14.2 koska kalenterissa lukee ystävänpäivä. Siis oikeasti ei saa viettää aikaa kumppanin kanssa vaikka olisi sovittu. Moni ei tätä tiedä mutta siitä voi saada jopa rangaiustuksen jos silloin on kahdestaan murun kanssA!

Vierailija
62/104 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet nukkumaan, ja mietit asiaa uudestaan aamulla. Turha sitä nyt on vatvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:23"]

Mitä kuuluu ap?

[/quote]

Täällä vielä vanhemmillani olen, mies laitto tossa pari tuntia sitten viestiä, monelta olen menossa kotiin (hän on nyt myös vanhemmillaan tällä samalla paikkakunnalla, sillon kun riideltiin niin sanoi että menee sinne ja tulee tiistaina kotiin). Vastasin että en tiedä, miksi? "Kunhan kysyin, ite tuun varmaan huomenna". Jaah, en tiie. Mulla ei oo yhtään sellanen keskusteluolo, kun tietää että toinen luulee ettei se oo tehnyt mitään väärää. Alkaa loppua ideat miten tästä etenisi. Miten saisi miehelle oikeasti näytettyä, miten turhalta musta tuntuu?

ap

Vierailija
64/104 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:43"]

Minä ehdotin leffaa ja herkkuja, mies sanoi että juu. Myöhemmin ehottaa että lähtis kavereidensa kanssa kaljalle. Minä sanoin että eikö meidän pitänyt viettää yhdessä kotona aikaa? Mies vastas että mmh joojoo ei sit. "Janottas kyl kauheesti". Kiva et kalja menee mun edelle. Ja vielä kun olin puhunut nimenomaan "ystävänpäivän vietosta", kun oikeasti ei koskaan olla ystävänpäivänä aikasemmin mitään. Ois ollut kiva saada edes vähän sellasta ekstrahuomiota, eli sitä mikä muille on normaalia. Sanoin tuon miehelle ja vastas "no mitä sä nyt valitat"

Musta tuntuu että kaikki pitää sitä ihan itsestäänselvyytenä että puolisoa hemmotellaan esim. kukilla tai lahjalla tai edes halilla ja pusuilla ystävänpäivänä! Mun mies ei halua edes katsoa leffaa mun kanssa!!! 

[/quote] jätä se sika

Vierailija
65/104 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:38"]

Minun mielestäni ystävänpäivä on suomessa enemmän ystävien juhla kuin sellainen parisuhdejuhla kuten jenkkilässä.

[/quote]

Tajuutteko nyt yhtään miten idiooteilta kuulostatte. Jos joku tekisi saman keskustelun joulusta, että oltiin sovittu että vietetään kahdestaan joulua takkatulen ääressä, mutta mies haluaa kaljalle, niin oisitteko sinnekin tulleet sanomaan että "turha juhla" ja "joulua kuuluu viettää PERHEEN kanssa, että suutuit kyllä ihan turhasta"

ap

Vierailija
66/104 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:34"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:28"]

Juuh ryyppäämässähän se, pitämässä oikein hauskaa. Näin Facebookista. Ei yhtään vituta. Mitä mun pitäs oikeesti tehä? Ei tota ees kiinnosta mun tunteet

ap

[/quote]Jos himassa olet, pakkaat tyypin kamat noutovalmiiksi. Tuon pällin kanssa juttu oli tuossa.

Se lisääntymisestä varoitellut

[/quote]

Täällä vanhemmillani oon evakossa tän yön. Tosin mies sanoi tulevansa vasta tiistaina kotiin koska lähti kostoksi omille vanhemmilleen.

Saas nähä mitä fiksua se nyt keksii kun oli näin paha riita ja lähti ryyppäämään. Vaikea lähteä suhteesta kun syynä on vaan "ei se vaan toimi". Ehkä antaa tänä yönä konkreettisen syyn lähteä? Voisin kuvitella.

ap

Vierailija
67/104 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:30"]

Aamulla kiehnättiin eilen ennen mun lähtöä miehen kanssa ja toivotettiin hyvää ystävänpäivää.

[/quote]

Niin. Eli sinäkin sait enemmän tänä ystävänpäivänä mitä minä oikeastaan ikinä.

ap

Vierailija
68/104 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:39"]

Juuh ryyppäämässähän se, pitämässä oikein hauskaa. Näin Facebookista. Ei yhtään vituta. Mitä mun pitäs oikeesti tehä? Ei tota ees kiinnosta mun tunteet

ap

[/quote]Jos himassa olet, pakkaat tyypin kamat noutovalmiiksi. Tuon pällin kanssa juttu oli tuossa.

[/quote]

Täällä vanhemmillani oon evakossa tän yön. Tosin mies sanoi tulevansa vasta tiistaina kotiin koska lähti kostoksi omille vanhemmilleen.

Saas nähä mitä fiksua se nyt keksii kun oli näin paha riita ja lähti ryyppäämään. Vaikea lähteä suhteesta kun syynä on vaan "ei se vaan toimi". Ehkä antaa tänä yönä konkreettisen syyn lähteä? Voisin kuvitella.

ap

[/quote]Etköhän tuossa ole melko konkreettisia syitä jo luetellut: vastuuttomuus ja oman perseen tärkeys ovat aika hyviä syitä todeta, ettei se vaan toimi. Tai sitten teet sille pari kakaraa, toivot parasta ja toteat viiden vuoden päästä tämän saman.

Vierailija
69/104 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:54"]

Voi jeesus sun kanssas. Kyllä munkin tekis mieli lähteä kaljalle, jos kotona piipitetään jotain teennäistä "nyt vietetään ystävänpäivää ja mua pitää huomioida erityisesti..."

Mies lähteeä YSTÄVIEN kanssa kaljalle YSTÄVÄNpäivänä.

[/quote]

Naurattaa, ensin ystävänpäivä on jenkkien höpsötystä ja sit yhtäkkiä se onkin YSTÄVÄNpäivä. Ystävänpäivä on tosiaan tullut Jenkeistä, mutta on suomennettu väärin. Oikeasti se on Valentine's Day eli Valentinon päivä. Lukaseppas:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyh%C3%A4_Valentinus

"Tästä päivästä on tullut monessa maassa rakastavaisten juhla, joka Suomessa tunnetaan nimellä ystävänpäivä."

Rakastavaisten, ei ystävien. Tyhmästi nimetty, kyllä. 

Pointtiin: eikö minun keksimillä suunnitelmilla, mihin mies on sanonut kyllä, tehdään näin, ole mitään painoarvoa? Pitääkö mun aina olla hiljaa jos mies haluaa lähteä ryyppäämään sen sijaan että pitää sopimuksistaan kiinni?

ap

[/quote]

Voi vittu, kun olet ylimielinen. Ihan kuin kukaan ei tietäisi mikä on oikeasti ystävänpäivä. Ja sitten linkkailet jotain Wikipedia juttuja. Hankkiudu hoitoon. Toivottavasti miehes jättää sut nalkuttamaan yksinäs. Varmasti sillä on hauskempaa ystäviensä kanssa, kun sun.

[/quote]

Siksi linkkasin, kun et muuten minua uskonut. Kyllähän nyt kaikki tietää ystävänpäivän olevan rakkauden päivä. Ja kun et tiennyt, kerroin. Lisäsin lähteet, että uskot. Ehkä sinun pitäisi mennä sinne hoitoon kuitenkin. *passiivisaggressiivinen hymynaama*

ap
[/quote]
2 eri ihmistä huom ap on tässä ollut kommentoimassa. Miksi oletit olevan sama ihminen? Täällä on paljon keskustelijoita, eikä aina yksi ja sama lainauksissa. Joten oikeasti, nyt kannattaa sun mennä hoitoon. ;)

Vierailija
70/104 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:41"]

Etköhän tuossa ole melko konkreettisia syitä jo luetellut: vastuuttomuus ja oman perseen tärkeys ovat aika hyviä syitä todeta, ettei se vaan toimi. Tai sitten teet sille pari kakaraa, toivot parasta ja toteat viiden vuoden päästä tämän saman.

[/quote]

Totta, mutta nää on aina niitä sellasia syitä jotka ei perus arjessa näy oikeestaan ollenkaan, vaan kaikki menee hyvin siihen asti että pam tulee tilanne ja miehen paskat puolet tulee esiin. Siks siinä ikävänhuumassa on vaikea muistaa niitä konkreettisia syitä, varsinkin jos toinen lupaa muuttua, vaikkei sit kuitenkaan tekisi niin.

ap

Vierailija
71/104 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa, enpä ihmettele yhtään miksi miehesi valitsi ystävänsä ja kaljan.

Järkyttävän nalkuttava akka ei innosta ketään.

T. lady 42v

Vierailija
72/104 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:45"]

Etköhän tuossa ole melko konkreettisia syitä jo luetellut: vastuuttomuus ja oman perseen tärkeys ovat aika hyviä syitä todeta, ettei se vaan toimi. Tai sitten teet sille pari kakaraa, toivot parasta ja toteat viiden vuoden päästä tämän saman.

[/quote]

Totta, mutta nää on aina niitä sellasia syitä jotka ei perus arjessa näy oikeestaan ollenkaan, vaan kaikki menee hyvin siihen asti että pam tulee tilanne ja miehen paskat puolet tulee esiin. Siks siinä ikävänhuumassa on vaikea muistaa niitä konkreettisia syitä, varsinkin jos toinen lupaa muuttua, vaikkei sit kuitenkaan tekisi niin.

ap

[/quote]Olet näemmä valintasi tehnyt. Eipä minulla muuta tähän ketjuun.

Vierailija
73/104 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:46"]Tätä ketjua lukiessa, enpä ihmettele yhtään miksi miehesi valitsi ystävänsä ja kaljan.

T. lady 42v
[/quote]
Samaa mieltä. T. toinen lady 40v.

Vierailija
74/104 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:50"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:45"]

[/quote]

ap

[/quote]Olet näemmä valintasi tehnyt. Eipä minulla muuta tähän ketjuun.

[/quote]

Pitkästä suhteesta on oikeesti tosi vaikea päästää irti vaikka ois minkälaisia ongelmia. Ja vaikka kuinka tahtoisi parempaa.

ap

Vierailija
75/104 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä suhteesta eroaminen on raskasta, mutta joskus se on tehtävä. Kehottaisin sua miettimään onko nyt sen aika. Ite kuulun "uskon keskustelemisen parantavaan voimaan" lahkoon, joten kehottaisin jutteleen vielä asiat läpi. Toisaalta parisuhteessa voi tulla vaihe, jossa keskustelujen aika on ohi ja on parempi jatkaa erillään.

Kehottaisin sua myös miettimään teidän suhdetta lapsiasian kannalta, koska ehkäisynkin olitte jättäneet pois. Onko miehes sellainen mies, jonka haluaisit isäksi lapsillesi? Jos ei, niin eroa. Jos et itsesi, niin sitten niiden lasten takia.

Vierailija
76/104 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:51"]

Viesti 3 oli ap.

Ja kun sanoin miehelle, että musta on aika törkeää jos nyt peruu meidän ystävänpäivän suunnitelmat kaljalla, niin huokas että "joojoo" ja nyt kiukuttelee. Menipäs hyvin. Nyt kaikki on onnellisia, kyllä. Mihin asti sitä toiselle saa sanoa jos loukkaantuu?? Vai pitääkö aina päästää toinen kaljalle, vaikka oiskin jo yhteiset suunnitelmat sovittu? Huoh.

ap

[/quote]

Sinä olit sopinut ei mies. 

Vierailija
77/104 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:38"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:43"]

[/quote] jätä se sika

[/quote]

Provo

Vierailija
78/104 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:39"]

ap

[/quote]

ap

[/quote]

Eli miehesi lähdöllä ei ollut koko asian kanssa mitään tekemistä. Halusit vain tekosyyn valittaa ja saada syyt miehen niskoille jotta voisi erota ja saada hänelle huonon omantunnon. 

Miehesi on onnen mies jos jätät hänet. Hän ansaitsee parempaa

Vierailija
79/104 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:46"]

Tätä ketjua lukiessa, enpä ihmettele yhtään miksi miehesi valitsi ystävänsä ja kaljan.

T. lady 42v

[/quote]

Joo ei tota valitusta kukaan jaksa. Siis edes yhtä päivää en kuuntelisi tuollaista valitusta kun nainen lentäisi ulos

Vierailija
80/104 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvarin illankoitto on tulossa!!!!! on aika mutttuua!!!!!!!!!!!!!!1 sumen kansa vihaa teitä petolliset kokkarisiat!!!!! ja persut on teidä kätyritr!!olwette pahoja rasisteja!! tiellä ei ole paikkaa paratiisisa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1