Muita joiden mies haluaisi juoda kaljaa ystävänpäivän vieton sijaan?
Minä ehdotin leffaa ja herkkuja, mies sanoi että juu. Myöhemmin ehottaa että lähtis kavereidensa kanssa kaljalle. Minä sanoin että eikö meidän pitänyt viettää yhdessä kotona aikaa? Mies vastas että mmh joojoo ei sit. "Janottas kyl kauheesti". Kiva et kalja menee mun edelle. Ja vielä kun olin puhunut nimenomaan "ystävänpäivän vietosta", kun oikeasti ei koskaan olla ystävänpäivänä aikasemmin mitään. Ois ollut kiva saada edes vähän sellasta ekstrahuomiota, eli sitä mikä muille on normaalia. Sanoin tuon miehelle ja vastas "no mitä sä nyt valitat"
Musta tuntuu että kaikki pitää sitä ihan itsestäänselvyytenä että puolisoa hemmotellaan esim. kukilla tai lahjalla tai edes halilla ja pusuilla ystävänpäivänä! Mun mies ei halua edes katsoa leffaa mun kanssa!!!
Saatana, tulee varmaan hyvä ystävänpäivä. Pitäsköhän vaan erota.
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:23"]
No onhan sellainen leffan tuijottaminen aivan helvetin tylsää. Kuulostat nalkuttavalta takertujalta ja tuo hemmottelutouhu nyt on ihan bullshittiä.
[/quote]
Kyllä mä jotain muutakin suostuisin tekemään, kunhan vaan oltaisiin yhdessä kun niin on sovittu... Ei oo mies ehottanut mitään muuta... paitsi kavereidensa kanssa ryyppäämistä.
Mies kyllä tietää että yks asia mitä en todellakaan siedä on feidaaminen. Pitäisin oikeasti henkilökohtaisena loukkauksena jos jättäisi mut nyt yksin. Vielä ystävänpäivänä, jota oon hehkuttanut miehelle tässä.
ap
Teidän ystävänpäivänvietto kuulostaa ihan normaalilta lauantailta. Ei ihme että mies haluaa vähän ulos. Miksi et ehdottanut ulos menoa, leffaan, raflaa, pubiin?
"Jos mun miehisyys kestää". Et kai ole tuon moukan kanssa mennyt lisääntymään?
siellä on nyt työnnetty koko herneviljelmä nenään. Meilläkin oli suunnitelmissa käydä leffassa ja viettää yhteistä aikaa mutta annoin miehen mennä kaverin kanssa kun halusi, vuodessa on kuitenkin 365 päivää, ei yksi päivä niin merkittävä ole vaikka kalenterissa lukeekin jotain ekstraa nimipäivän lisäksi. Tietty jos et koskaan saa erityistä huomiota, kannattaa ehkä miettiä oletko itse antanut sitä miehellesi tai oletko kenties väärän miehen kanssa.
Ihan älyttömiä vastauksia täällä.
Mies oli luvannut, että ovat ystävänpäivänä kotona yhdessä. Lupauksista on pidettävä kiinni.
Mun ex oli samanlainen. Oikeastaan "ei kai sua haittaa"-lause oli aivan turha, ukko lähti aina juomaan, jos joku pyysi, meidän suunnitelmista ja mun vastauksesta viis. Siksi on ex.
Mun mies on kans just tollanen k-pää. Ja aina se kääntyy niin, että yhtäkkiä mä oonkin se joka saa olla pyytelemässä anteeksi vaikka oiskin ite toiminut väärin. En tiiä mitä tommosille pitäis tehdä.
Miksi tuollaisilla takertuvilla marttyyrinaisilla on aina miehiä?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:54"]
Voi jeesus sun kanssas. Kyllä munkin tekis mieli lähteä kaljalle, jos kotona piipitetään jotain teennäistä "nyt vietetään ystävänpäivää ja mua pitää huomioida erityisesti..."
Mies lähteeä YSTÄVIEN kanssa kaljalle YSTÄVÄNpäivänä.
[/quote]
Naurattaa, ensin ystävänpäivä on jenkkien höpsötystä ja sit yhtäkkiä se onkin YSTÄVÄNpäivä. Ystävänpäivä on tosiaan tullut Jenkeistä, mutta on suomennettu väärin. Oikeasti se on Valentine's Day eli Valentinon päivä. Lukaseppas:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyh%C3%A4_Valentinus
"Tästä päivästä on tullut monessa maassa rakastavaisten juhla, joka Suomessa tunnetaan nimellä ystävänpäivä."
Rakastavaisten, ei ystävien. Tyhmästi nimetty, kyllä.
Pointtiin: eikö minun keksimillä suunnitelmilla, mihin mies on sanonut kyllä, tehdään näin, ole mitään painoarvoa? Pitääkö mun aina olla hiljaa jos mies haluaa lähteä ryyppäämään sen sijaan että pitää sopimuksistaan kiinni?
ap
[/quote]
Voi vittu, kun olet ylimielinen. Ihan kuin kukaan ei tietäisi mikä on oikeasti ystävänpäivä. Ja sitten linkkailet jotain Wikipedia juttuja. Hankkiudu hoitoon. Toivottavasti miehes jättää sut nalkuttamaan yksinäs. Varmasti sillä on hauskempaa ystäviensä kanssa, kun sun.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:30"]
Teidän ystävänpäivänvietto kuulostaa ihan normaalilta lauantailta. Ei ihme että mies haluaa vähän ulos. Miksi et ehdottanut ulos menoa, leffaan, raflaa, pubiin?
[/quote]
Koska mulla ei tällä hetkellä oo ylimäärästä rahaa yhtään, tuli tosi paska palkka viime kuussa ja miehellä tuli eilen (hyvä palkka, mutta en halua suunnitella mitään missä se "joutuu" tuhlaamaan rahojaan muhun ilman että ihan itse on ehdottanut). Tuo leffa+herkut oli miehen mielestä tosi hyvä idea sillon kun ekan kerran kysyin ystävänpäiväsöpöilystä.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:31"]
[/quote]
Ei ole lapsia vielä. Ehkäisyä ei olla kyllä käytetty, koska haaveillaan lapsesta. Nyt musta kyllä tuntuu siltä ettei meidän parisuhde IHAN ole valmis perheenlisäykselle!! Jos edes parisuhteen jatkamisellekaan. Huoh. Se siitä tulevaisuudesta yhdessä sitten
ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:54"]
Voi jeesus sun kanssas. Kyllä munkin tekis mieli lähteä kaljalle, jos kotona piipitetään jotain teennäistä "nyt vietetään ystävänpäivää ja mua pitää huomioida erityisesti..."
Mies lähteeä YSTÄVIEN kanssa kaljalle YSTÄVÄNpäivänä.
[/quote]
Naurattaa, ensin ystävänpäivä on jenkkien höpsötystä ja sit yhtäkkiä se onkin YSTÄVÄNpäivä. Ystävänpäivä on tosiaan tullut Jenkeistä, mutta on suomennettu väärin. Oikeasti se on Valentine's Day eli Valentinon päivä. Lukaseppas:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyh%C3%A4_Valentinus
"Tästä päivästä on tullut monessa maassa rakastavaisten juhla, joka Suomessa tunnetaan nimellä ystävänpäivä."
Rakastavaisten, ei ystävien. Tyhmästi nimetty, kyllä.
Pointtiin: eikö minun keksimillä suunnitelmilla, mihin mies on sanonut kyllä, tehdään näin, ole mitään painoarvoa? Pitääkö mun aina olla hiljaa jos mies haluaa lähteä ryyppäämään sen sijaan että pitää sopimuksistaan kiinni?
ap
[/quote]
Voi vittu, kun olet ylimielinen. Ihan kuin kukaan ei tietäisi mikä on oikeasti ystävänpäivä. Ja sitten linkkailet jotain Wikipedia juttuja. Hankkiudu hoitoon. Toivottavasti miehes jättää sut nalkuttamaan yksinäs. Varmasti sillä on hauskempaa ystäviensä kanssa, kun sun.
[/quote]
Siksi linkkasin, kun et muuten minua uskonut. Kyllähän nyt kaikki tietää ystävänpäivän olevan rakkauden päivä. Ja kun et tiennyt, kerroin. Lisäsin lähteet, että uskot. Ehkä sinun pitäisi mennä sinne hoitoon kuitenkin. *passiivisaggressiivinen hymynaama*
ap
Nyt ystävänpäivien vannoutunut vihaaja kyllä puolustaa ap:ta!
Kyse ei ole niinkään siitä, että ap olisi vihainen kun mies ei suostu viettämään ystävänpäivää romanttisen olohuonepiknikin merkeissä, vaan siitä, että AP:N MIES PETTI LUPAUKSENSA.
Totta kai siitä tulee paha mieli. Jos vielä kalja on alkanut kiinnostaa epäilyttävän paljon muutenkin, niin todellakin on aihetta keskustella vakavasti ukon kanssa.
Usein valitetaan, kun mies ei ole tarpeeksi romanttinen ja suhde on arkinen, ap sentään yrittää olla aktiivinen! Tsempit ap:lle, yritä selittää sille miehelle miksi pahoitit mielesi, ja kysy, voisitteko sitten tehdä jotain edes sunnuntaina. Jos mies ei ala huomioimaan sinua toivomallasi tavalla, etsi uusi mies, joka arvostaa aloitekykyistä naista.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:37"]
[/quote]
Ei ole lapsia vielä. Ehkäisyä ei olla kyllä käytetty, koska haaveillaan lapsesta. Nyt musta kyllä tuntuu siltä ettei meidän parisuhde IHAN ole valmis perheenlisäykselle!! Jos edes parisuhteen jatkamisellekaan. Huoh. Se siitä tulevaisuudesta yhdessä sitten
ap
[/quote]Sinä haaveilet, ei tämä "mies". Meno ei muutu mihinkään mahdollisen lapsen synnyttyä, joten älä tuon kanssa lisäänny missään tapauksessa.
...ja mua on sanottu ärsyttäväksi.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:39"]
Nyt ystävänpäivien vannoutunut vihaaja kyllä puolustaa ap:ta!
Kyse ei ole niinkään siitä, että ap olisi vihainen kun mies ei suostu viettämään ystävänpäivää romanttisen olohuonepiknikin merkeissä, vaan siitä, että AP:N MIES PETTI LUPAUKSENSA.
Totta kai siitä tulee paha mieli. Jos vielä kalja on alkanut kiinnostaa epäilyttävän paljon muutenkin, niin todellakin on aihetta keskustella vakavasti ukon kanssa.
Usein valitetaan, kun mies ei ole tarpeeksi romanttinen ja suhde on arkinen, ap sentään yrittää olla aktiivinen! Tsempit ap:lle, yritä selittää sille miehelle miksi pahoitit mielesi, ja kysy, voisitteko sitten tehdä jotain edes sunnuntaina. Jos mies ei ala huomioimaan sinua toivomallasi tavalla, etsi uusi mies, joka arvostaa aloitekykyistä naista.
[/quote]
ISO kiitos tsempistä!!!
ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:37"]
[/quote]
ap
[/quote]Sinä haaveilet, ei tämä "mies". Meno ei muutu mihinkään mahdollisen lapsen synnyttyä, joten älä tuon kanssa lisäänny missään tapauksessa.
[/quote]
Voi hyvin olla. Alankin muuten nyt käyttämään miehestä nimitystä "mies", koska se kuulostaa sopivammalta. Niin, siis, "mies" ehdotti, että jätetään ehkäisy pois. Olin tyytyväinen. Olen kysynyt, että mitäs kun olen raskaana, aikooko jatkaa yksillä käymistä? "En, kyllä mä sitten vähennän." Minä raukka uskoin. Onneksi en tosiaan ole vielä raskaana. Tuskin tuo oikeesti mihinkään loppuisi.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:41"]
[/quote]
Mä en ihan oikeesti, miksi olen ärsyttävä??! Koska en halua että mut feidataan?? Että 2-3 viikkoa sitten laadittuja sopimuksia ei pidetä?? Ryyppäämään pääsee oikeesti millon vain, mutta haluaa nimenomaan mennä huomenna, vaikka on sovittu muuta! Argh oon niin raivoissani.
Kertokaa siis hyvät ihmiset, MITÄ mun pitäisi tehdä? Oikeasti? Antaa olla? Lakkaa välittämästä? Samalla varmaan loppuu rakkaus ja parisuhdekin.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:41"]
[/quote]
Mä en ihan oikeesti, miksi olen ärsyttävä??! Koska en halua että mut feidataan?? Että 2-3 viikkoa sitten laadittuja sopimuksia ei pidetä?? Ryyppäämään pääsee oikeesti millon vain, mutta haluaa nimenomaan mennä huomenna, vaikka on sovittu muuta! Argh oon niin raivoissani.
Kertokaa siis hyvät ihmiset, MITÄ mun pitäisi tehdä? Oikeasti? Antaa olla? Lakkaa välittämästä? Samalla varmaan loppuu rakkaus ja parisuhdekin.
ap
[/quote]
No koska tuollainen kotona möllöttäminen ei ole mitään "tekemistä", kun taas miehen tekeekin mieli tehdä jotain. Olematonta ei oikein voi sopia ja mies kokee tuon mukamas-sopimuksen ainoastaan ahdistavana rajoitteena.
Jos lapsiakaan ei ole, ehdottaisin että ainakin mietit, miksi olet miehen kanssa. Mikä tekee hänestä ihanan? Rakastatko häntä?
Minusta lupausten pettäminen ei kuulostanut hyvältä, puhumattakaan passiivis-aggressiivisesta vallankäytöstä (rangaistaan sinua mököttämällä, kun protestoit). Liian moni tyytyy kurjaan suhteeseen, kun ei uskalla vetää omia rajojaan. Täälläkin vain haukutaan ap:ta ärsyttäväksi, todennäköisesti koska aloituksessa vilahti sana ystävänpäivä, mutta tuollaista ei tarvitse jaksaa.
No onhan sellainen leffan tuijottaminen aivan helvetin tylsää. Kuulostat nalkuttavalta takertujalta ja tuo hemmottelutouhu nyt on ihan bullshittiä.