Kulta soitti, että ehtii käväistä luonani ennen kotiin menoa :)
Perheellinen rakastettuni laittoi päivällä viestin, että ehtii käydä meillä tänään tai huomenna. Tänään töistä kotiin mennessään tai huomenna harrastukseen mennessään. Olen niin onnellinen, että on pakko julistaa koko maailmalle! :)
Kommentit (118)
Jalkavaimot pitäisi sallia Suomeenkin. Miehillä on haluja, jotka pitää tyydyttää, kun vaimo ei esim. Raskauden takia pysty
Lähinnä tässä ällöttää ton miehen käytös, mutta eipä aloittajankaan moraali kovin korkea ole. Toivon vaan, ettet ole yksi näistä säälittävistä naisista, jotka oikeasti uskovat, että miehet muka jättäisivät perheensä, koska sitä tapahtuu vain aniharvoin. Aloituksen perusteella vaikutat olevan aika alhaalla miehen tärkeysjärjestyksessä. Jos tämä riittää sinulle, niin ok. Minulle ei riittäisi.
Minä olisin toivonut, että mies olisi löytänyt jonkun panoreiän. Kiukutteli puutteessa, kun en väsyneenä jaksanut seksiä useasti
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:57"]
Jalkavaimot pitäisi sallia Suomeenkin. Miehillä on haluja, jotka pitää tyydyttää, kun vaimo ei esim. Raskauden takia pysty
[/quote]
Minulla ainakaan ei ole mitään tätä vastaan, mutta en kyllä hetkeäkään katselisi jotain ällöttävää ukkoa, joka pitää jotain jalkavaimoa... Onneksi Suomessa naiset voivat elättää itsensä, ettei tarvitse sietää kaikenlaisia sikoja. Vai pitäisikö naisten töissäkäyminenkin kieltää, jotta naisten olisi pakko antaa teille lassukoille pimpsaa elääkseen? Muuten kun ette sitä saa.
Mun mielestä kuulosti upealta sen miehen viesti, joka työkoneelta katseli vaimon kuvia! Se on sitä parisuhdetta jossa erotiikka kukoistaa, eipä tarvii sen miehen salasuhteita etsiskellä, käydä moikkaamassa jotain panoreikää välillä...! Hyvä Te!!!
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:08"]Mun mielestä kuulosti upealta sen miehen viesti, joka työkoneelta katseli vaimon kuvia! Se on sitä parisuhdetta jossa erotiikka kukoistaa, eipä tarvii sen miehen salasuhteita etsiskellä, käydä moikkaamassa jotain panoreikää välillä...! Hyvä Te!!!
[/quote]
Kiitos:) Meillä vain on ne onnellisen ja uskollisen avioliiton avaimet hallussa. Elämää ja erotiikkaa, niin se menee!
Mä olin alussa tosi rakastunut..kunnes hillitsin tunteeni ja selvitin miksi olen tässä suhteessa.
..mutta kyllä mä sitten joskus haluan oikessti oman rakkaan .mutta en usko että sellainen eteeni kävelee
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:08"]Mun mielestä kuulosti upealta sen miehen viesti, joka työkoneelta katseli vaimon kuvia! Se on sitä parisuhdetta jossa erotiikka kukoistaa, eipä tarvii sen miehen salasuhteita etsiskellä, käydä moikkaamassa jotain panoreikää välillä...! Hyvä Te!!! [/quote] Kiitos:) Meillä vain on ne onnellisen ja uskollisen avioliiton avaimet hallussa. Elämää ja erotiikkaa, niin se menee!
[/quote]
ja ite kirjoiti tuon edellisenkin, kun kukaan muu ei kompannut. :D
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:57"]
[/quote]
Miten raskaus estää seksin? Ei se ole pelkkää panemista, toisensa voi tyydyttää muutenkin, eikä raskaus ole kuin tekosyy. Toivottavasti miehesi löytää oikean naisen.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:35"]
Minäkin mies ja olisin valmis ottamaan salasuhteen riskin, jos sellaisen löytäisin. Ihmisen, jolle voisin jutella ja joka kuuntelisi ilman, että samalla roikkuu netissä tai telkkarin edessä. Jolla olisi mielipiteitä ja joka kuuntelisi minun mielipiteitäni. Seksi ei tarvi olla, vaikka ei sitä kotonakaan juuri saa.
[/quote]
Missäpäin Suomea vaikutat? Minkä ikäinen suunnilleen? ;)
[/quote]
Kaakkois-Suomi, ikä +40. :)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:26"]
Minäkin mies ja olisin valmis ottamaan salasuhteen riskin, jos sellaisen löytäisin. Ihmisen, jolle voisin jutella ja joka kuuntelisi ilman, että samalla roikkuu netissä tai telkkarin edessä. Jolla olisi mielipiteitä ja joka kuuntelisi minun mielipiteitäni. Seksi ei tarvi olla, vaikka ei sitä kotonakaan juuri saa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nimikirjaimet?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:56"] [quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:50"]
Mun kulta tuleekin mun luo kotiin ja asuu täällä ja viettää täällä joka ikisen yön. Oletko kateellinen?
[/quote] Onko mieleesi juolahtanut, että kaikki eivät halua tai tarvitse viettää joka minuuttia toisen ihmisen kanssa? Että on ihmisiä, joilla on omia tarpeita, omaa tekemistä ilman, että koko ajan pitää olla joku siinä vieressä jatkeena? Tekisi hyvää sinullekin elää itse, eikä toisen jatkeena. Enkä minäkään ole ap. [/quote]
Kyllä vain harmittaa, kun "kultasi" lähtee kotiin toisen kainaloon ja käyttää sua vain panopuuna. Kauniit puheet saa panopuun pysymään hommassaan. Ja harmittaa silloinkin, kun heräät aina yksin, kun istut saunassa yksin, kun käyt lenkillä yksin, sairastat yksin, kun olet aina juhlissa yksin, kun olet aina lomat yksin, aina joulut yksin, juhannukset, vaput, kun kulta on silloin toisen kulta - and you don´t exist. Ja harmittaa silloinkin, kun mies vaihtaa sinut uuteen panopuuhun, mutta pysyy silti vaimonsa kainalossa.
Hauska selityshän tuo tosin on, vaikkei todellisuudessa päde koskaan. Tai sitten on tunne-elämä säälittävän hajalla, jos haluaa pelkästään seksiä, ei koskaan kumppanuutta tai sitoutunutta rakkautta.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:56"] [quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:50"]
Mun kulta tuleekin mun luo kotiin ja asuu täällä ja viettää täällä joka ikisen yön. Oletko kateellinen?
[/quote] Onko mieleesi juolahtanut, että kaikki eivät halua tai tarvitse viettää joka minuuttia toisen ihmisen kanssa? Että on ihmisiä, joilla on omia tarpeita, omaa tekemistä ilman, että koko ajan pitää olla joku siinä vieressä jatkeena? Tekisi hyvää sinullekin elää itse, eikä toisen jatkeena. Enkä minäkään ole ap. [/quote]
Kyllä vain harmittaa, kun "kultasi" lähtee kotiin toisen kainaloon ja käyttää sua vain panopuuna. Kauniit puheet saa panopuun pysymään hommassaan. Ja harmittaa silloinkin, kun heräät aina yksin, kun istut saunassa yksin, kun käyt lenkillä yksin, sairastat yksin, kun olet aina juhlissa yksin, kun olet aina lomat yksin, aina joulut yksin, juhannukset, vaput, kun kulta on silloin toisen kulta - and you don´t exist. Ja harmittaa silloinkin, kun mies vaihtaa sinut uuteen panopuuhun, mutta pysyy silti vaimonsa kainalossa.
Hauska selityshän tuo tosin on, vaikkei todellisuudessa päde koskaan. Tai sitten on tunne-elämä säälittävän hajalla, jos haluaa pelkästään seksiä, ei koskaan kumppanuutta tai sitoutunutta rakkautta.
[/quote]
Jos sinäkin lukisit ketjua, huomaisit, että suuri osa hakee salasuhteeltaan ihan muuta kuin seksiä.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:44"]
K.L
[/quote]
No nuo eivät ole minun, kaakkoissuomalaisen nelikymppisen nimikirjaimet, joku ehti väliin. Enkä niitä tässä edes kerro, koska ne eivät kuulu tähän.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kuulostaa hyvältä. :) Meillä voisi olla yhteisiä intressejä, olen 36, Kouvolan seudulta ja samoissa ajatuksissa kuin sinäkin. Koulutukseltani opettaja, ei lapsia.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:25"]Missä oot tavannu tän miehen? Haluan myös sellaisen joka ei jää roikkumaan. Mulle kyllä riittäisi naimissa olevakin, en jaksa mitään "oikeaa" parisuhdetta. [/quote] ei ap löysi chatista :) naimisissa. Elämme ihania tunteita läpitse :) hän muistaa kertoa tunteistaan ja siitä kuinka tärkeä olen ;) [/quote] ja silti pitää sua vain toisena naisena. Miksi [/quote] Koska tässä on mukava jännitys :) enkä mä halua itsekään kuin parhaat palat :) en arkea,
[/quote]
Mukava jännitys? Aina kun mä luen näitä juttuja, mä toivon, että nää pettäjäoksetukset saa maistaa omaa lääkettänsä. Toivottavasti ap (vaikka taidatkin olla provo ) rakastut jonain päivänä johonkin mieheen oikein kovasti ja toteat olevasi valmis sitoutumaan. Ja huomaat hetken päästä, että miehelläsi on "mukava jännitys" liittonne lisäksi jossain toisessa osoitteessa. Nämä jutut toivon aina kiertävän takaisin näille löysämoraalisille meduusoille.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:59"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kuulostaa hyvältä. :) Meillä voisi olla yhteisiä intressejä, olen 36, Kouvolan seudulta ja samoissa ajatuksissa kuin sinäkin. Koulutukseltani opettaja, ei lapsia.
[/quote]
No tämäpä sattui. Keksitäänpä jokin keino saada yhteys. :)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:25"]Missä oot tavannu tän miehen? Haluan myös sellaisen joka ei jää roikkumaan. Mulle kyllä riittäisi naimissa olevakin, en jaksa mitään "oikeaa" parisuhdetta. [/quote] ei ap löysi chatista :) naimisissa. Elämme ihania tunteita läpitse :) hän muistaa kertoa tunteistaan ja siitä kuinka tärkeä olen ;) [/quote] ja silti pitää sua vain toisena naisena. Miksi [/quote] Koska tässä on mukava jännitys :) enkä mä halua itsekään kuin parhaat palat :) en arkea,
[/quote]
Mukava jännitys? Aina kun mä luen näitä juttuja, mä toivon, että nää pettäjäoksetukset saa maistaa omaa lääkettänsä. Toivottavasti ap (vaikka taidatkin olla provo ) rakastut jonain päivänä johonkin mieheen oikein kovasti ja toteat olevasi valmis sitoutumaan. Ja huomaat hetken päästä, että miehelläsi on "mukava jännitys" liittonne lisäksi jossain toisessa osoitteessa. Nämä jutut toivon aina kiertävän takaisin näille löysämoraalisille meduusoille.
[/quote]
Minä, jonka kirjoitusta kommentoit, en kyllä ollut ap.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:25"]Missä oot tavannu tän miehen? Haluan myös sellaisen joka ei jää roikkumaan. Mulle kyllä riittäisi naimissa olevakin, en jaksa mitään "oikeaa" parisuhdetta.
[/quote]
ei ap löysi chatista :) naimisissa. Elämme ihania tunteita läpitse :) hän muistaa kertoa tunteistaan ja siitä kuinka tärkeä olen ;)
[/quote] ja silti pitää sua vain toisena naisena. Miksi
[/quote]
Koska tässä on mukava jännitys :) enkä mä halua itsekään kuin parhaat palat :) en arkea,
[/quote] sitten itketään tuhkimotarinoissa, kun mies ei jättänytkään vaimoa. Hohhoijaa