Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa minu treffiprofiilini kanssa

Vierailija
13.02.2015 |

Alla on se mitä tällä hetkellä profiilissani lukee. Olisi kiva jos saisin jotain vinkkejä miten voisin parantaa sitä :)

"Olen 22-vuotias yksinäinen miespuolinen henkilö. En etsi mitään oikeaa suhdetta vaan haluan läheisyyttä ja ajan viettämistä naisen seurassa. En ole kiinnostunut seksistä, joten jos ajattelit "en etsi oikeaa suhdetta" tarkoittavan pelkkää panemista niin olit väärässä sillä en ole kykeneväinen seksiin.

Haluan siis halikaverin jonka kanssa voisi viettä aikaa esim leffoja katsellen, ulkoillen, jutustellen jne. Ihan pelkkä jutustelu netissäkin riittää minulle :) 

Minua ei myöskään haittaa se jos seurustelet, koska minulla ei ole mitään seurusteluun liittyviä suunnitelmia, koska tiedän etten kykene seksiin ja monelle se seksi on tärkeä osa parisuhdetta.

Eli ihan kaveria vain etsin :)

Laittakaa ihmeessä edes jotain viestiä ja piristäkää päivääni :)

Kuvankin saa jos haluaa, mutta ensin toivon parempaa tutustumista."

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:21"]

Minusta tuossa ilmoituksessasi on hyviä juttuja. Mutta myös ei niin hyviä.

Hyvät asiat ovat: kerrot selvästi nuo tietyt asiat, mitä etsit ja että et kykene seksiin. Eli hyvä, koska siten ilmoituksesta tulee myös sinun näköisesi.

Mutta: ilmoituksen sävy on vähän ruikuttava. En laittaisi ilmoitukseen "yksinäinen", koska ei kukaan halua johonkin surkimukseen tutustua. Jos nyt etsit seuraa, niin lähde mieluummin siitä, että olet hyvä tyyppi, jolla on annettavaa kaverina. Varmasti olet sitä!

Laita myös jotain tarttumapintaa naiselle, jokin asia/asioita, joista olet kiinnostunut.

Myöskin: en usko, että tämä toimii: Laittakaa ihmeessä edes jotain viestiä ja piristäkää päivääni :)

Usein valitettavasti miehet joutuu netissä olemaan aktiivisempia ja sitä ei tuollainen ruikutus auta. Ja jos olisin nainen, joka haluaisi lähestyä niin tekisin sen sitten sen vuoksi, että ilmoituksessa on jotain kiinnostavaa, eikä tuollainen epätoivoinen "ottakaa nyt jo hei pliis yhteyttä".:-)

[/quote]

Korjaan nuo :) Mutta mitä sitten kannattaisi laittaa tuohon, että naisetkin voi laittaa viestiä?

[/quote]

Ei sun välttämättä tarvi ainakaan laittaa mitään kehotusta. Ja jos välttelet kliseitä, niin älä ainakaan mitään "pistä viestiä jos kiinnostuksesi heräsi". Jos kerran ilmoituksesi on deittipalstalla ja sinuun saa ottaa yhteyttä, niin jos toivot naisen niin tekevän, se varmasti tapahtuu muusta syystä kuin siitä, että kehotat naista ilmoituksessa tekemään niin.:)

[/quote]

Poistin kehotuksen.

Vierailija
82/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:33"]

Liikaa hymiöitä D: t. 17v

[/quote]

Enää on yksi hymiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen impotentti.T.Ap

Vierailija
84/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:40"]

Olen impotentti.T.Ap

[/quote]

Valitettavasti en ole. T. Oikea ap

Vierailija
85/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sä olet se viimeöinen trolli taas. Jäit vissiin koukkuun. :D

Vierailija
86/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:21"]

Jo toinen hyvä perjantai-trolli! Kiitos <3

[/quote]

En ole mikään trolli! Vituttaa kun ei uskota.
[/quote]

No onhan tää ihan tosielämästä, että mies väittää luopuneensa seksistä siksi, kun kyrvän nahka on liian tiukka. Normaali mies olisi leikkauttanut sen. Mikä on oikea ongelmasi, mikset seksiin kykene naisen kanssa?
Impotenssi? Latentti homous!

Vierailija
87/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:45"]

Ai sä olet se viimeöinen trolli taas. Jäit vissiin koukkuun. :D

[/quote]

Mikä trolli? Sinä olet varmasti itse trolli kun syytät minua jatkuvasti trolliksi.

Vierailija
88/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kännissä avautui samanlaisesta ongelmastaan. Esinahkaa ei kokonaan leikattu pois vaan jotenkin väljennettiin. Oli kuulemma aluksi kipeä, mutta moninkertaisesti sen arvoista. Eli laita se mulkku kuntoon ensiksi.

Vierailija
89/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollina sinua pidän, mutta vastaan kuitenkin. Minusta tuossa on liikaa toistoa liittyen siihen, millaista suhdetta et halua. Ihmettelen myös miksi olet 'miespuolinen henkilö' etkä pelkkä 'mies'.

Haluan siis halikaverin jonka kanssa voisi viettä aikaa esim leffoja katsellen, ulkoillen, jutustellen jne. Ihan pelkkä jutustelu netissäkin riittää minulle :) 

Kerro millaisista elokuvista pidät ja mistä muista asioista olet kiinnostunut. Ilmoitus tuollaisenaan ei oikeastaan kerro sinusta juuri mitään. 

Vierailija
90/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:21"] Jo toinen hyvä perjantai-trolli! Kiitos <3 [/quote] En ole mikään trolli! Vituttaa kun ei uskota. [/quote] No onhan tää ihan tosielämästä, että mies väittää luopuneensa seksistä siksi, kun kyrvän nahka on liian tiukka. Normaali mies olisi leikkauttanut sen. Mikä on oikea ongelmasi, mikset seksiin kykene naisen kanssa? Impotenssi? Latentti homous!

[/quote]

No siitä nahkasta luopuisinkin jos tietäisin, että kestäisin sitä kipua, mutta kun tiedän, että en kestä sitä. Montako kertaa tämäkin pitää sanoa? Varmasti teille helppoa kun ei koske lainkaan, mutta voin kertoa, että ei teitäkään naurattaisi samassa tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi