Auttakaa minu treffiprofiilini kanssa
Alla on se mitä tällä hetkellä profiilissani lukee. Olisi kiva jos saisin jotain vinkkejä miten voisin parantaa sitä :)
"Olen 22-vuotias yksinäinen miespuolinen henkilö. En etsi mitään oikeaa suhdetta vaan haluan läheisyyttä ja ajan viettämistä naisen seurassa. En ole kiinnostunut seksistä, joten jos ajattelit "en etsi oikeaa suhdetta" tarkoittavan pelkkää panemista niin olit väärässä sillä en ole kykeneväinen seksiin.
Haluan siis halikaverin jonka kanssa voisi viettä aikaa esim leffoja katsellen, ulkoillen, jutustellen jne. Ihan pelkkä jutustelu netissäkin riittää minulle :)
Minua ei myöskään haittaa se jos seurustelet, koska minulla ei ole mitään seurusteluun liittyviä suunnitelmia, koska tiedän etten kykene seksiin ja monelle se seksi on tärkeä osa parisuhdetta.
Eli ihan kaveria vain etsin :)
Laittakaa ihmeessä edes jotain viestiä ja piristäkää päivääni :)
Kuvankin saa jos haluaa, mutta ensin toivon parempaa tutustumista."
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:49"]
Kaveri kännissä avautui samanlaisesta ongelmastaan. Esinahkaa ei kokonaan leikattu pois vaan jotenkin väljennettiin. Oli kuulemma aluksi kipeä, mutta moninkertaisesti sen arvoista. Eli laita se mulkku kuntoon ensiksi.
[/quote]
Joo minullakin väljennettiin, mutta olin niin nuori silloin niin en sitten venytellyt kokemukseni jälkeen nahkaa lainkaan ja se tiukkeni. Nyt olen jonkun aikaa venytellyt nahkaa ja kohta saan nahkan löysänä terskan taakse. Smegmaa on jonkun verran kertynyt nahkan alle ja se osittain hankaloittaa venyttelyä, mutta hiljaa hyvä tulee. Venyttelyn olen aloittanut ihan hygienia syistä, mutta olen myös yrittänyt totuttaa terskaani kosketukselle hakkaamalla sitä kättäni ja reisiäni vasten, sormilla en uskalla koskea kunnolla, koska se sattuu. Kyllä minä töitä sen kuntoon saamiseksi teen, mutta tällä hetkellä tilanne on tämä.
Netistä löytyy muutamia keskusteluja samanlaisesta tilanteesta kuin minulla jos kirjoittaa kuukkeliin vaikkapa tight foreskin ja sensitive glans. Ihan vain niille jotka eivät minua usko.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:48"] [quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:21"] Jo toinen hyvä perjantai-trolli! Kiitos <3 [/quote] En ole mikään trolli! Vituttaa kun ei uskota. [/quote] No onhan tää ihan tosielämästä, että mies väittää luopuneensa seksistä siksi, kun kyrvän nahka on liian tiukka. Normaali mies olisi leikkauttanut sen. Mikä on oikea ongelmasi, mikset seksiin kykene naisen kanssa? Impotenssi? Latentti homous! [/quote] No siitä nahkasta luopuisinkin jos tietäisin, että kestäisin sitä kipua, mutta kun tiedän, että en kestä sitä. Montako kertaa tämäkin pitää sanoa? Varmasti teille helppoa kun ei koske lainkaan, mutta voin kertoa, että ei teitäkään naurattaisi samassa tilanteessa. [/quote] Masturboitko? Entä selibaatista aiheutuvat tahattomat siemensyöksyt? Sattuuko, kun kulli kovettuu? Miten hoidat paineet pois?
[/quote]
Hoidan runkkaamisen siten etten koske terskaan, eli kosketan vain vartta ja esinahkaa kun runkkaan. Ei penikseeni muuten satu jos terskaan ei kosketa. Eli erektio ei satu, runkkaaminen ei satu, runkkaan paineet pois.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:49"]
Kaveri kännissä avautui samanlaisesta ongelmastaan. Esinahkaa ei kokonaan leikattu pois vaan jotenkin väljennettiin. Oli kuulemma aluksi kipeä, mutta moninkertaisesti sen arvoista. Eli laita se mulkku kuntoon ensiksi.
[/quote]
Joo minullakin väljennettiin, mutta olin niin nuori silloin niin en sitten venytellyt kokemukseni jälkeen nahkaa lainkaan ja se tiukkeni. Nyt olen jonkun aikaa venytellyt nahkaa ja kohta saan nahkan löysänä terskan taakse. Smegmaa on jonkun verran kertynyt nahkan alle ja se osittain hankaloittaa venyttelyä, mutta hiljaa hyvä tulee. Venyttelyn olen aloittanut ihan hygienia syistä, mutta olen myös yrittänyt totuttaa terskaani kosketukselle hakkaamalla sitä kättäni ja reisiäni vasten, sormilla en uskalla koskea kunnolla, koska se sattuu. Kyllä minä töitä sen kuntoon saamiseksi teen, mutta tällä hetkellä tilanne on tämä.
Netistä löytyy muutamia keskusteluja samanlaisesta tilanteesta kuin minulla jos kirjoittaa kuukkeliin vaikkapa tight foreskin ja sensitive glans. Ihan vain niille jotka eivät minua usko.
[/quote]
Anteeks mut spontaani reaktio on nauru! Voin kuvitella sut venyttelemässä nahkaasi smegma tursuten! Ei mikään ihme että olet ilman naisseuraa.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:48"] [quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:21"] Jo toinen hyvä perjantai-trolli! Kiitos <3 [/quote] En ole mikään trolli! Vituttaa kun ei uskota. [/quote] No onhan tää ihan tosielämästä, että mies väittää luopuneensa seksistä siksi, kun kyrvän nahka on liian tiukka. Normaali mies olisi leikkauttanut sen. Mikä on oikea ongelmasi, mikset seksiin kykene naisen kanssa? Impotenssi? Latentti homous! [/quote] No siitä nahkasta luopuisinkin jos tietäisin, että kestäisin sitä kipua, mutta kun tiedän, että en kestä sitä. Montako kertaa tämäkin pitää sanoa? Varmasti teille helppoa kun ei koske lainkaan, mutta voin kertoa, että ei teitäkään naurattaisi samassa tilanteessa. [/quote] Masturboitko? Entä selibaatista aiheutuvat tahattomat siemensyöksyt? Sattuuko, kun kulli kovettuu? Miten hoidat paineet pois?
[/quote]
Hoidan runkkaamisen siten etten koske terskaan, eli kosketan vain vartta ja esinahkaa kun runkkaan. Ei penikseeni muuten satu jos terskaan ei kosketa. Eli erektio ei satu, runkkaaminen ei satu, runkkaan paineet pois.
[/quote]
No miksi sanot, ettet kykene seksiin?! Siis kyseessä on se, ettet kykene yhdyntään. Taidat olla aika aika nuori vielä, kun olet noin yhdyntäkeskeinen. Kai voisit opettaa naisesi hoitelemaan sinut tavalla, joka ei tuota kipua, ja vastavuoroisesti tyydyttää naisesi esim. suulla? Vai onko tässä kuitenkin jokin muukin ongelma vielä taustalla? Seksi ok muutakin kuin yhdyntää.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:57"]
[/quote]
[/quote]
No miksi sanot, ettet kykene seksiin?! Siis kyseessä on se, ettet kykene yhdyntään. Taidat olla aika aika nuori vielä, kun olet noin yhdyntäkeskeinen. Kai voisit opettaa naisesi hoitelemaan sinut tavalla, joka ei tuota kipua, ja vastavuoroisesti tyydyttää naisesi esim. suulla? Vai onko tässä kuitenkin jokin muukin ongelma vielä taustalla? Seksi ok muutakin kuin yhdyntää.
[/quote]
Älä mene trolliin! Alilaudan pojat kirjoittelee, toisena välilehtenä Käypä hoito -sivusto tai Urologi vastaa -palsta. Siellä ne nauraa väljät esinahat hölskyen.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:57"] [quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:48"] [quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:21"] Jo toinen hyvä perjantai-trolli! Kiitos <3 [/quote] En ole mikään trolli! Vituttaa kun ei uskota. [/quote] No onhan tää ihan tosielämästä, että mies väittää luopuneensa seksistä siksi, kun kyrvän nahka on liian tiukka. Normaali mies olisi leikkauttanut sen. Mikä on oikea ongelmasi, mikset seksiin kykene naisen kanssa? Impotenssi? Latentti homous! [/quote] No siitä nahkasta luopuisinkin jos tietäisin, että kestäisin sitä kipua, mutta kun tiedän, että en kestä sitä. Montako kertaa tämäkin pitää sanoa? Varmasti teille helppoa kun ei koske lainkaan, mutta voin kertoa, että ei teitäkään naurattaisi samassa tilanteessa. [/quote] Masturboitko? Entä selibaatista aiheutuvat tahattomat siemensyöksyt? Sattuuko, kun kulli kovettuu? Miten hoidat paineet pois? [/quote] Hoidan runkkaamisen siten etten koske terskaan, eli kosketan vain vartta ja esinahkaa kun runkkaan. Ei penikseeni muuten satu jos terskaan ei kosketa. Eli erektio ei satu, runkkaaminen ei satu, runkkaan paineet pois. [/quote] No miksi sanot, ettet kykene seksiin?! Siis kyseessä on se, ettet kykene yhdyntään. Taidat olla aika aika nuori vielä, kun olet noin yhdyntäkeskeinen. Kai voisit opettaa naisesi hoitelemaan sinut tavalla, joka ei tuota kipua, ja vastavuoroisesti tyydyttää naisesi esim. suulla? Vai onko tässä kuitenkin jokin muukin ongelma vielä taustalla? Seksi ok muutakin kuin yhdyntää.
[/quote]
Niin voihan sitä hoidella muullakin tavalla kun läpsyttelemällä pissavehkeitä, mutta minusta vain on helpompi kieltäytyä kokonaan kuin alkaa selittämään tilannetta naiselle. Saattaisi hyvinkin käydä niin etten saisi enää mitään läheisyyttä jos kertoisin nahkaseikkailuistani.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:56"]
Sulla on jonkin sortin henkinen ongelma jos et halua antaa lääkärin korjata tuota elimellustä pikkuvaivaa. Face the truth.
[/quote]
PIKKUVAIVAA!? Saatana kun kosketus terskaani sattuu niin paljon etten saanut edes nukutuksi tai liikutuksi. Tiedän, että jos menisin lääkäriin niin minut ympärileikattaisiin ja saisin taas kärsiä niitä kipuja. Kiduttaisitko sinä itseäsi vapaaehtoisesti? Älä ala vähättelemään ongelmaani kun et tiedä siitä yhtään mitään! Lääkäreiden kanssa olen kivuista jutellut monesti, mutta hedän mielestään asia on kunnossa.
[/quote]
No jos on suuri vaiva, niin sitä suuremmalla syyllä kuntoon. Riittäviä turrutteita kyllä löytyy vaikka amputaatioon.
Olet muodostanut asiasta itsellesi sellaisen ongelman, että tien pääse on todennäköisesti suunnaton katkeroituminen, ellet hoida asiaa ajoissa kuntoon. Oletko oikeasti valmis luopumaan ikuisesti parisuhteesta, perheen mahdollisuudesta? Ja jos nyt oletkin, etkö näe että mielipiteesi voisi muuttua kun olet 3-4-kymppinen? Silloin täydellinen kokemattomuutesi on paljon tämänhetkistä isompi haitta.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:29"]
Olet muodostanut asiasta itsellesi sellaisen ongelman, että tien pääse on todennäköisesti suunnaton katkeroituminen, ellet hoida asiaa ajoissa kuntoon. Oletko oikeasti valmis luopumaan ikuisesti parisuhteesta, perheen mahdollisuudesta? Ja jos nyt oletkin, etkö näe että mielipiteesi voisi muuttua kun olet 3-4-kymppinen? Silloin täydellinen kokemattomuutesi on paljon tämänhetkistä isompi haitta.
[/quote]
Olen asennoitunut niin, että teen penikseni suhteen sen minkä voin ja jos se ei riitä niin sitten saa jäädä parisuhteet ja muut sellaiset. Olen taas selaillut nettiä ja etsinyt keinoja joilla päästä eroon siitä yliherkkyydestä. Löysinkin hyvän ja pitkän keskustelun aiheesta ja siellä mainittiin, että kylmä tee olisi hyväksi yliherkälle terskalle. En tiiä toimiiko, mutta saapihan sitä kokkeilla.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:57"] [quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:48"] [quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:21"] Jo toinen hyvä perjantai-trolli! Kiitos <3 [/quote] En ole mikään trolli! Vituttaa kun ei uskota. [/quote] No onhan tää ihan tosielämästä, että mies väittää luopuneensa seksistä siksi, kun kyrvän nahka on liian tiukka. Normaali mies olisi leikkauttanut sen. Mikä on oikea ongelmasi, mikset seksiin kykene naisen kanssa? Impotenssi? Latentti homous! [/quote] No siitä nahkasta luopuisinkin jos tietäisin, että kestäisin sitä kipua, mutta kun tiedän, että en kestä sitä. Montako kertaa tämäkin pitää sanoa? Varmasti teille helppoa kun ei koske lainkaan, mutta voin kertoa, että ei teitäkään naurattaisi samassa tilanteessa. [/quote] Masturboitko? Entä selibaatista aiheutuvat tahattomat siemensyöksyt? Sattuuko, kun kulli kovettuu? Miten hoidat paineet pois? [/quote] Hoidan runkkaamisen siten etten koske terskaan, eli kosketan vain vartta ja esinahkaa kun runkkaan. Ei penikseeni muuten satu jos terskaan ei kosketa. Eli erektio ei satu, runkkaaminen ei satu, runkkaan paineet pois. [/quote] No miksi sanot, ettet kykene seksiin?! Siis kyseessä on se, ettet kykene yhdyntään. Taidat olla aika aika nuori vielä, kun olet noin yhdyntäkeskeinen. Kai voisit opettaa naisesi hoitelemaan sinut tavalla, joka ei tuota kipua, ja vastavuoroisesti tyydyttää naisesi esim. suulla? Vai onko tässä kuitenkin jokin muukin ongelma vielä taustalla? Seksi ok muutakin kuin yhdyntää.
[/quote]
Niin voihan sitä hoidella muullakin tavalla kun läpsyttelemällä pissavehkeitä, mutta minusta vain on helpompi kieltäytyä kokonaan kuin alkaa selittämään tilannetta naiselle. Saattaisi hyvinkin käydä niin etten saisi enää mitään läheisyyttä jos kertoisin nahkaseikkailuistani.
[/quote]
Mitä helvettiä? Pissavehkeiden läpsyttely? What?
"Helpompi kieltäytyä kokonaan" kuin puhua naisensa kanssa asiasta ja esim. tyydyttää naisensa vaikka vibralla, kädellä, suulla...? Miksi sen, ettet kykene laittamaan kullia pimppaan, pitäisi olla riittävä syy sille että nainen luopuu seksistä? Todella itsekästä ettei ole valmis tyydyttämään kumppaniaan muuten.
Sulla taitaa olla aika isoja estoja. Itse muistan yhden yhdyntään kykenemättömän miehen, jota tapailin ja joka tyydytti minut aina aivan loistavasti. Hänellä oli hyvin pieni, siis aivan poikkeuksellisen pieni siitin, kovettuneena lapsen peukalon kokoinen, ja se oli myös "toimintakyvytön" ison osan aikaa mutta sain miehen rentoutumaan vähitellen, että tuli mahdollisesti että tyydytin hänet suulla. Yhdyntään hän ei kyennyt.
Olet nuori, hae apua ongelmiisi, myös korvien välissä oleviin.
Et ole tullut ajatelleeksi että kiputila johtuu liian tiukasta esinahkasta?
Jälkimmäisen korjaaminen korjaisi ensimmäisenkin.
Terska on kenties kroonisesti tulehtunut, koska tiukan nahan alta riittävä puhdistus ei ole mahdollinen.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:57"]
Et ole tullut ajatelleeksi että kiputila johtuu liian tiukasta esinahkasta? Jälkimmäisen korjaaminen korjaisi ensimmäisenkin. Terska on kenties kroonisesti tulehtunut, koska tiukan nahan alta riittävä puhdistus ei ole mahdollinen.
[/quote]
Olen ajatellut sitäkin. Itseasiassa luulen, että nyt kun olen päässyt tietyt alueet suihkussa pesemään niin siitä johtuu se, että kärsin edes jotenkin totuttaa terskaa kosketukselle. Luotan siihen, että saan ongelman itse hoidettua, koska minulla ei varsinaisesti ole mikään kiire sitä hoitaa kun ei ole naistakaan :) Saan jo erektiossakin aika pitkälle nahkan vedettyä, mutta en uskalla vielä vetää tosissaan ettei tule tuota jumia uudelleen.
Mitä helvettiä? Pissavehkeiden läpsyttely? What? "Helpompi kieltäytyä kokonaan" kuin puhua naisensa kanssa asiasta ja esim. tyydyttää naisensa vaikka vibralla, kädellä, suulla...? Miksi sen, ettet kykene laittamaan kullia pimppaan, pitäisi olla riittävä syy sille että nainen luopuu seksistä? Todella itsekästä ettei ole valmis tyydyttämään kumppaniaan muuten. Sulla taitaa olla aika isoja estoja. Itse muistan yhden yhdyntään kykenemättömän miehen, jota tapailin ja joka tyydytti minut aina aivan loistavasti. Hänellä oli hyvin pieni, siis aivan poikkeuksellisen pieni siitin, kovettuneena lapsen peukalon kokoinen, ja se oli myös "toimintakyvytön" ison osan aikaa mutta sain miehen rentoutumaan vähitellen, että tuli mahdollisesti että tyydytin hänet suulla. Yhdyntään hän ei kyennyt. Olet nuori, hae apua ongelmiisi, myös korvien välissä oleviin.
MISSÄ. VITUN. VAIHEESSA. OLEN. NÄIN. SANONUT? Käsittääkseni kavereiden ei edes kuulu harrastaa seksiä. Harrastatko sinä seksiä kavereidesi kanssa ja tyydytät heidät? Voisi toki olla, että kondomin kanssa pystyisin harrastamaan ihan yhdyntääkin, mutta minua ei seksi edes niin kiinnosta vaan tykkäisin ihan vain siitä kun joku käpertyisi kainaloon ja olisi halittavana. Pidän seksiä jokseenkin kuvottavana vaikka sitä välillä haluankin.
Tässä nyt muokattu ja luultavasti lopullinen versio. Mielipiteitä otetaan vastaan.
"Olen 22-vuotias mies. En etsi mitään oikeaa suhdetta vaan haluan läheisyyttä ja ajan viettämistä naisen seurassa. En ole kykeneväinen yhdyntään, joten jos ajattelit "en etsi oikeaa suhdetta" tarkoittavan pelkkää panemista niin olit väärässä.
Haluan siis halikaverin jonka kanssa voisi viettää aikaa esim leffoja katsellen, ulkoillen, jutustellen jne. Ihan pelkkä jutustelu netissäkin riittää minulle :)
Etsin ensisijaisesti ystävää, koska tiedän etten kykene yhdyntään ja monelle se on tärkeä osa parisuhdetta. En sulje parisuhdetta pois, mutta kannattaa muistaa siinä vaiheessa se, että seksi tulee olemaan jotain muuta kuin se moneen kertaan mainittu yhdyntä.
Kuvankin saa jos haluaa, mutta ensin toivon parempaa tutustumista."
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:39"]
Tuppikulli:D
[/quote]
Toivottavasti oma kalusi tipahtaa ja maatuu. En millään ymmärrä mikä ongelma minun kaluni ja esinahkani teille on. Pitäkää huoli omista vehkeistänne älkääkä murehtiko minun omastani. Hieman huolestuttavaa, että teillä on muiden munat mielessä.
Omapa on helvettisi, jos et älyä mennä kipeän munanpääsi kanssa lääkäriin. Ihanko oikeasti uhraat seksielämäsi aran terskan takia? Voi vittu sentään. :D Pakko olla trolli.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:16"]
Mitä helvettiä? Pissavehkeiden läpsyttely? What? "Helpompi kieltäytyä kokonaan" kuin puhua naisensa kanssa asiasta ja esim. tyydyttää naisensa vaikka vibralla, kädellä, suulla...? Miksi sen, ettet kykene laittamaan kullia pimppaan, pitäisi olla riittävä syy sille että nainen luopuu seksistä? Todella itsekästä ettei ole valmis tyydyttämään kumppaniaan muuten. Sulla taitaa olla aika isoja estoja. Itse muistan yhden yhdyntään kykenemättömän miehen, jota tapailin ja joka tyydytti minut aina aivan loistavasti. Hänellä oli hyvin pieni, siis aivan poikkeuksellisen pieni siitin, kovettuneena lapsen peukalon kokoinen, ja se oli myös "toimintakyvytön" ison osan aikaa mutta sain miehen rentoutumaan vähitellen, että tuli mahdollisesti että tyydytin hänet suulla. Yhdyntään hän ei kyennyt. Olet nuori, hae apua ongelmiisi, myös korvien välissä oleviin.
MISSÄ. VITUN. VAIHEESSA. OLEN. NÄIN. SANONUT? Käsittääkseni kavereiden ei edes kuulu harrastaa seksiä. Harrastatko sinä seksiä kavereidesi kanssa ja tyydytät heidät? Voisi toki olla, että kondomin kanssa pystyisin harrastamaan ihan yhdyntääkin, mutta minua ei seksi edes niin kiinnosta vaan tykkäisin ihan vain siitä kun joku käpertyisi kainaloon ja olisi halittavana. Pidän seksiä jokseenkin kuvottavana vaikka sitä välillä haluankin.
"Pidän seksiä jokseenkin kuvottavana vaikka sitä välillä haluankin."
No löytyihän se todellinen ongelma, eikä se ole liian kireä esinahka. Miksi seksi on sinusta kuvottavaa? Mitä pahaa voisi tapahtua, jos olisit intiimisti jonkun kanssa? Mikä sinua pelottaa? Ikävä kyllä harva nainen on valmis vain halimaan ja pusimaan miehen kanssa, vaan nainen useimmiten haluaa ihmissuhteen tai sitten satunnaista seksiä, jossa on toki tuota halittelua. Ja jos sinusta seksi on kuvottavaa niin susta tulee vähän pimee olo... Naiset haistaa aika nopeasti pimeät tapaukset ja kaikki lässähtää siihen. Hae apua ei ainoastaan jalkojen vaanmyls korvien väliin. Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:59"]
Omapa on helvettisi, jos et älyä mennä kipeän munanpääsi kanssa lääkäriin. Ihanko oikeasti uhraat seksielämäsi aran terskan takia? Voi vittu sentään. :D Pakko olla trolli.
[/quote]
Kuten aiemmin sanoin niin olen ongelmastani monta kertaa maininnut lääkäreille ja urologille, mutta he eivät pitäneet sitä ongelmana. En ihan oikeasti enää jaksa keskustella aiheesta kun ei liity aloitukseen millään tavalla.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:21"] Jo toinen hyvä perjantai-trolli! Kiitos <3 [/quote] En ole mikään trolli! Vituttaa kun ei uskota. [/quote] No onhan tää ihan tosielämästä, että mies väittää luopuneensa seksistä siksi, kun kyrvän nahka on liian tiukka. Normaali mies olisi leikkauttanut sen. Mikä on oikea ongelmasi, mikset seksiin kykene naisen kanssa? Impotenssi? Latentti homous!
[/quote]
No siitä nahkasta luopuisinkin jos tietäisin, että kestäisin sitä kipua, mutta kun tiedän, että en kestä sitä. Montako kertaa tämäkin pitää sanoa? Varmasti teille helppoa kun ei koske lainkaan, mutta voin kertoa, että ei teitäkään naurattaisi samassa tilanteessa.
[/quote]
Masturboitko? Entä selibaatista aiheutuvat tahattomat siemensyöksyt? Sattuuko, kun kulli kovettuu? Miten hoidat paineet pois?