Auttakaa minu treffiprofiilini kanssa
Alla on se mitä tällä hetkellä profiilissani lukee. Olisi kiva jos saisin jotain vinkkejä miten voisin parantaa sitä :)
"Olen 22-vuotias yksinäinen miespuolinen henkilö. En etsi mitään oikeaa suhdetta vaan haluan läheisyyttä ja ajan viettämistä naisen seurassa. En ole kiinnostunut seksistä, joten jos ajattelit "en etsi oikeaa suhdetta" tarkoittavan pelkkää panemista niin olit väärässä sillä en ole kykeneväinen seksiin.
Haluan siis halikaverin jonka kanssa voisi viettä aikaa esim leffoja katsellen, ulkoillen, jutustellen jne. Ihan pelkkä jutustelu netissäkin riittää minulle :)
Minua ei myöskään haittaa se jos seurustelet, koska minulla ei ole mitään seurusteluun liittyviä suunnitelmia, koska tiedän etten kykene seksiin ja monelle se seksi on tärkeä osa parisuhdetta.
Eli ihan kaveria vain etsin :)
Laittakaa ihmeessä edes jotain viestiä ja piristäkää päivääni :)
Kuvankin saa jos haluaa, mutta ensin toivon parempaa tutustumista."
Kommentit (90)
Musta ilmoituksesi on hyvä, vaikka multa ei varmaan kysytty kun olen mies. Tuo fyysinen puoli... Jos esinahka leikattaisiin, voisiko terskaan sivellä vaikka jotain puuduttavaa geeliä jonkin aikaa? Kunnes iho paksuuntuisi. Tuli vaan mieleen, en siis tiedä, onko se mahdollista. Ei seksiä ole pakko harrastaa ikinä, mutta voisi kuvitella, että ilman tuota vaivaa sulla olisi mukavampaa. Ja jos et siis olisi aseksuaali ilman tuota vaivaa ja esinahan allekin kertyy likaa. Koen myötätuntoa, koska olen itse fyysisesti poikkeava vähän samaan tyyliin, en kyllä täysin samalla tavalla.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:00"]
Jospa aloittaisit ajanvarauksella urologille. Hoida fyysinen puoli ensin kuntoon. Sitten keskityt seuraelämään.
[/quote]
Urologin kanssa olen jutellut asiasta useita kertoja. Kaikki he vain vähättelivät ongelmaani.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:09"]
Musta ilmoituksesi on hyvä, vaikka multa ei varmaan kysytty kun olen mies. Tuo fyysinen puoli... Jos esinahka leikattaisiin, voisiko terskaan sivellä vaikka jotain puuduttavaa geeliä jonkin aikaa? Kunnes iho paksuuntuisi. Tuli vaan mieleen, en siis tiedä, onko se mahdollista. Ei seksiä ole pakko harrastaa ikinä, mutta voisi kuvitella, että ilman tuota vaivaa sulla olisi mukavampaa. Ja jos et siis olisi aseksuaali ilman tuota vaivaa ja esinahan allekin kertyy likaa. Koen myötätuntoa, koska olen itse fyysisesti poikkeava vähän samaan tyyliin, en kyllä täysin samalla tavalla.
[/quote]
Minulle kerran laitettiin jotain "puuduttavaa" geeliä terskaani kun olin sairaalassa, mutta ei se auttanut yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:25"]
Vaarana on tietty, että sulle vastaa naiset jotka haluaa "parantaa" sut.
[/quote]
Siihen minulla on suunnitelma. Sanon, että lapsena sattuneen onnettomuuden vuoksi en kykene saamaan erektiota ja penikseeni sattuu aivan valtavasti jos sitä käsittelee rajummin. Erektion kyllä saan, mutta täytyy teipata penis reiteen niin ettei se aiheuta näkyvää pullotusta silloin kun nainen on lähettyvillä. Jos nainen taas sattuu "erehdyksissä" koskemaan penikseeni niin heitän oscarin arvoisen näytöksen siitä kuinka nyt sattui ja kovaa kun hän hipaisi penistäni.
[/quote]
Sulla ei olekaan mikään vaatimattoman kokoinen mulkku jos noin vaan "teippaat" sen reiteen? Älä viitsi trollata asialla joka oikeasti saattaa loukata kireästä esinahasta kärsiviä!
Jo toinen hyvä perjantai-trolli! Kiitos <3
Minusta tuossa ilmoituksessasi on hyviä juttuja. Mutta myös ei niin hyviä.
Hyvät asiat ovat: kerrot selvästi nuo tietyt asiat, mitä etsit ja että et kykene seksiin. Eli hyvä, koska siten ilmoituksesta tulee myös sinun näköisesi.
Mutta: ilmoituksen sävy on vähän ruikuttava. En laittaisi ilmoitukseen "yksinäinen", koska ei kukaan halua johonkin surkimukseen tutustua. Jos nyt etsit seuraa, niin lähde mieluummin siitä, että olet hyvä tyyppi, jolla on annettavaa kaverina. Varmasti olet sitä!
Laita myös jotain tarttumapintaa naiselle, jokin asia/asioita, joista olet kiinnostunut.
Myöskin: en usko, että tämä toimii: Laittakaa ihmeessä edes jotain viestiä ja piristäkää päivääni :)
Usein valitettavasti miehet joutuu netissä olemaan aktiivisempia ja sitä ei tuollainen ruikutus auta. Ja jos olisin nainen, joka haluaisi lähestyä niin tekisin sen sitten sen vuoksi, että ilmoituksessa on jotain kiinnostavaa, eikä tuollainen epätoivoinen "ottakaa nyt jo hei pliis yhteyttä".:-)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:21"]
Hyvät asiat ovat: kerrot selvästi nuo tietyt asiat, mitä etsit ja että et kykene seksiin. Eli hyvä, koska siten ilmoituksesta tulee myös sinun näköisesi.
Mutta: ilmoituksen sävy on vähän ruikuttava. En laittaisi ilmoitukseen "yksinäinen", koska ei kukaan halua johonkin surkimukseen tutustua. Jos nyt etsit seuraa, niin lähde mieluummin siitä, että olet hyvä tyyppi, jolla on annettavaa kaverina. Varmasti olet sitä!
Laita myös jotain tarttumapintaa naiselle, jokin asia/asioita, joista olet kiinnostunut.
Myöskin: en usko, että tämä toimii: Laittakaa ihmeessä edes jotain viestiä ja piristäkää päivääni :)
Usein valitettavasti miehet joutuu netissä olemaan aktiivisempia ja sitä ei tuollainen ruikutus auta. Ja jos olisin nainen, joka haluaisi lähestyä niin tekisin sen sitten sen vuoksi, että ilmoituksessa on jotain kiinnostavaa, eikä tuollainen epätoivoinen "ottakaa nyt jo hei pliis yhteyttä".:-)
[/quote]
Korjaan nuo :) Mutta mitä sitten kannattaisi laittaa tuohon, että naisetkin voi laittaa viestiä?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:13"]
[/quote]
Minulle kerran laitettiin jotain "puuduttavaa" geeliä terskaani kun olin sairaalassa, mutta ei se auttanut yhtään mitään.
[/quote]
Auts. Sä olet varmaan tehnyt kaikkesi sitten. Siltä kuulostaa. Yksi juttu, mikä vielä tulee mieleen, olisi joku jostain materiaalista tehty "sukka", joka suojaisi, mutta olisi varmaan aika vaikeaa. Aika kaukaa haettua.
Toivottavasti sulle löytyy joku sopiva ihminen. Mulla on kaverina aseksuaali nainen, joka varmaan tykkäisi tuollaisesta, mitä kuvailit.
Jo toinen hyvä perjantai-trolli! Kiitos <3
[/quote]
En ole mikään trolli! Vituttaa kun ei uskota.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:25"]
Vaarana on tietty, että sulle vastaa naiset jotka haluaa "parantaa" sut.
[/quote]
Siihen minulla on suunnitelma. Sanon, että lapsena sattuneen onnettomuuden vuoksi en kykene saamaan erektiota ja penikseeni sattuu aivan valtavasti jos sitä käsittelee rajummin. Erektion kyllä saan, mutta täytyy teipata penis reiteen niin ettei se aiheuta näkyvää pullotusta silloin kun nainen on lähettyvillä. Jos nainen taas sattuu "erehdyksissä" koskemaan penikseeni niin heitän oscarin arvoisen näytöksen siitä kuinka nyt sattui ja kovaa kun hän hipaisi penistäni.
[/quote]
Sulla ei olekaan mikään vaatimattoman kokoinen mulkku jos noin vaan "teippaat" sen reiteen? Älä viitsi trollata asialla joka oikeasti saattaa loukata kireästä esinahasta kärsiviä!
[/quote]
Haista nyt jo ihan oikeasti paska :D
Tuo kommenttini nyt oli lähinnä vitsi. Penikseni on kuitenkin suomalaisten keskivertokokoa jonkinverran isompi ja olenkin miettinyt, että voiko sillä olla tekemistä kireän nahkan kanssa, että levossa penikseni on varsin pieni, mutta kasvaa erektiossa varsin isoksi. Nahka muokkautuu siihen tilaan jossa se usemmiten on ja sitten kun tulee erektio niin muutos on liian suuri ja nahka jää tiukaksi. Voi tämä olla mahdollista?
Pippeli hyppeli pitkin siltaa, toivotti pillulle hyvää iltaa. Hahahaahaaa!!
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:13"]
[/quote]
[/quote]
Auts. Sä olet varmaan tehnyt kaikkesi sitten. Siltä kuulostaa. Yksi juttu, mikä vielä tulee mieleen, olisi joku jostain materiaalista tehty "sukka", joka suojaisi, mutta olisi varmaan aika vaikeaa. Aika kaukaa haettua.
Toivottavasti sulle löytyy joku sopiva ihminen. Mulla on kaverina aseksuaali nainen, joka varmaan tykkäisi tuollaisesta, mitä kuvailit.
[/quote]
No monia konsteja on tullut kokeiltua. Silloin aikanaan kun nahka jäi taakse niin se turposi ihan mahdottomasti ja siihen päälle sai kiedottua suojaksi sideharsoa, silti monesti yöllä heräsin siihen kipuun mikä aiheutui kun käänsin kylkeä. Nykyään olen kyllä yrittänyt siedättää terskaani kosketukselle, mutta arkahan se on kuin mikä. Ennen sattui jo ihan se kun penis roikkui vapaana ja osui sisäreisiin, mutta nyt se ei enää satu kun olen hakkannut terskaa reisiin. Tavallinen sormilla koskettelu taas sattuu niin perkeleellisesti, että loppuu into kosketella ihan heti. Varsinkin ihan terskan kärkeen sattuu ja kovaa enkä voi edes kuvitella miltä seksi kyseisen vehkeen kanssa tulisi tuntumaan.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:24"]
[/quote]
Korjaan nuo :) Mutta mitä sitten kannattaisi laittaa tuohon, että naisetkin voi laittaa viestiä?
[/quote]
Ei sun välttämättä tarvi ainakaan laittaa mitään kehotusta. Ja jos välttelet kliseitä, niin älä ainakaan mitään "pistä viestiä jos kiinnostuksesi heräsi". Jos kerran ilmoituksesi on deittipalstalla ja sinuun saa ottaa yhteyttä, niin jos toivot naisen niin tekevän, se varmasti tapahtuu muusta syystä kuin siitä, että kehotat naista ilmoituksessa tekemään niin.:)
Googlettakaa paraphimosis niin saatte jonkinlaisen kuvan siitä millaiseksi penikseni meni silloin kun nahka jäi jumiin. Ei ihan hirvittävästi haluttaisi kokea sitä uusiksi.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:56"]
Sulla on jonkin sortin henkinen ongelma jos et halua antaa lääkärin korjata tuota elimellustä pikkuvaivaa. Face the truth.
[/quote]
PIKKUVAIVAA!? Saatana kun kosketus terskaani sattuu niin paljon etten saanut edes nukutuksi tai liikutuksi. Tiedän, että jos menisin lääkäriin niin minut ympärileikattaisiin ja saisin taas kärsiä niitä kipuja. Kiduttaisitko sinä itseäsi vapaaehtoisesti? Älä ala vähättelemään ongelmaani kun et tiedä siitä yhtään mitään! Lääkäreiden kanssa olen kivuista jutellut monesti, mutta hedän mielestään asia on kunnossa.