Auttakaa minu treffiprofiilini kanssa
Alla on se mitä tällä hetkellä profiilissani lukee. Olisi kiva jos saisin jotain vinkkejä miten voisin parantaa sitä :)
"Olen 22-vuotias yksinäinen miespuolinen henkilö. En etsi mitään oikeaa suhdetta vaan haluan läheisyyttä ja ajan viettämistä naisen seurassa. En ole kiinnostunut seksistä, joten jos ajattelit "en etsi oikeaa suhdetta" tarkoittavan pelkkää panemista niin olit väärässä sillä en ole kykeneväinen seksiin.
Haluan siis halikaverin jonka kanssa voisi viettä aikaa esim leffoja katsellen, ulkoillen, jutustellen jne. Ihan pelkkä jutustelu netissäkin riittää minulle :)
Minua ei myöskään haittaa se jos seurustelet, koska minulla ei ole mitään seurusteluun liittyviä suunnitelmia, koska tiedän etten kykene seksiin ja monelle se seksi on tärkeä osa parisuhdetta.
Eli ihan kaveria vain etsin :)
Laittakaa ihmeessä edes jotain viestiä ja piristäkää päivääni :)
Kuvankin saa jos haluaa, mutta ensin toivon parempaa tutustumista."
Kommentit (90)
olet vielä nuori, hae apua! oikeesti!
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:59"]
Ota ja rauhoitu ja menet heti ensitilassa urologin juttusille saamaan apua siihen trollikulliisi, siksi ajaksi kannattaa unohtaa ne treffijutut.
Se korvasienipersereikä
[/quote]
Minä hoidan ongelmani ihan itse. On mielestäni liian noloa mennä enää urologille kun on se yksi loistava mahdollisuus annettu jo hoitaa ongelma kuntoon.
Käy ihmeessä sexpossa Siis S.... Ry. neuvoa hakemaan tai vaikka Dextrassa .
Varmaan uskotaankin sun nyyhkytarina ahistavasta esarista... Tero Nuppi ja Esa Nahka!
Kuva siitä tiukkaesinahkaisesta kullista, kukaan ei usko muuten. Trolli!
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:35"]
Varmaan uskotaankin sun nyyhkytarina ahistavasta esarista... Tero Nuppi ja Esa Nahka!
[/quote]
Usko mitä haluat, ei liikuta minua eikä nahkaani (kirjaimellisesti) :)
En tiedä mut mä ainakin voisin haluta tollasen halailukaverin. Mulla on mies jolta saan seksiä mutten hellyyttä eikä kavereitakaan oo tarpeeksi.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:11"]
Kuva siitä tiukkaesinahkaisesta kullista, kukaan ei usko muuten. Trolli!
[/quote]
Kävi oikeasti mielessä, että voisin laittaakin. Luulen tosin, että jos kuvan laitan niin saan bannit ja keskustelu poistetaan. Tuosta syystä en ole mitään havainnollistavia kuviakaan linkkaillut.
Muna pimppiin vaan ja lopetat sen itkemisen.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:14"]
En tiedä mut mä ainakin voisin haluta tollasen halailukaverin. Mulla on mies jolta saan seksiä mutten hellyyttä eikä kavereitakaan oo tarpeeksi.
[/quote]
Noniin hurraa! :) Itse ainakin uskon siihen, että on naisia joille kelpaa pelkkä halailu ja läheisyyskin, hankkikoot seksinsä jostain muualta.
Pitäiskö sun vielä laittaa jotain, millasen naisen haluaisit?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:19"]
Pitäiskö sun vielä laittaa jotain, millasen naisen haluaisit?
[/quote]
Ei sillä ole minulle mitään väliä. Sen näkee sitten jos jonkun kanssa alkaa juttu luistamaan.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:43"]
Muna pimppiin vaan ja lopetat sen itkemisen.
[/quote]
Siitä se itku vasta pääseekin jos munallani alan sohimaan. Toisekseen ei varmaan kovin paljoa sitä munaa mihinkään tungeta kun erektio lakkaa sillä sekunnilla kun terska ottaa kipeää. Millä tavalla päätökseni olla harrastamatta seksiä vaikuttaa teihin?
Vaarana on tietty, että sulle vastaa naiset jotka haluaa "parantaa" sut.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:56"]
Ootko sä se itsesäälinen ruma mies?
[/quote]
VOITKO VASTATA?!?!?!?! Tai...hiljaisuus on myöntymisen merkki. ;)
Sulla on jonkin sortin henkinen ongelma jos et halua antaa lääkärin korjata tuota elimellustä pikkuvaivaa. Face the truth.
Jospa aloittaisit ajanvarauksella urologille. Hoida fyysinen puoli ensin kuntoon. Sitten keskityt seuraelämään.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:55"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:56"]
Ootko sä se itsesäälinen ruma mies?
[/quote]
VOITKO VASTATA?!?!?!?! Tai...hiljaisuus on myöntymisen merkki. ;)
[/quote]
No en ole mikään komeakaan ja minussa on kohtia joita häpeän. En kyllä tosin sääli itseäni.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:25"]
Vaarana on tietty, että sulle vastaa naiset jotka haluaa "parantaa" sut.
[/quote]
Siihen minulla on suunnitelma. Sanon, että lapsena sattuneen onnettomuuden vuoksi en kykene saamaan erektiota ja penikseeni sattuu aivan valtavasti jos sitä käsittelee rajummin. Erektion kyllä saan, mutta täytyy teipata penis reiteen niin ettei se aiheuta näkyvää pullotusta silloin kun nainen on lähettyvillä. Jos nainen taas sattuu "erehdyksissä" koskemaan penikseeni niin heitän oscarin arvoisen näytöksen siitä kuinka nyt sattui ja kovaa kun hän hipaisi penistäni.
Ota ja rauhoitu ja menet heti ensitilassa urologin juttusille saamaan apua siihen trollikulliisi, siksi ajaksi kannattaa unohtaa ne treffijutut.
Se korvasienipersereikä