Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa minu treffiprofiilini kanssa

Vierailija
13.02.2015 |

Alla on se mitä tällä hetkellä profiilissani lukee. Olisi kiva jos saisin jotain vinkkejä miten voisin parantaa sitä :)

"Olen 22-vuotias yksinäinen miespuolinen henkilö. En etsi mitään oikeaa suhdetta vaan haluan läheisyyttä ja ajan viettämistä naisen seurassa. En ole kiinnostunut seksistä, joten jos ajattelit "en etsi oikeaa suhdetta" tarkoittavan pelkkää panemista niin olit väärässä sillä en ole kykeneväinen seksiin.

Haluan siis halikaverin jonka kanssa voisi viettä aikaa esim leffoja katsellen, ulkoillen, jutustellen jne. Ihan pelkkä jutustelu netissäkin riittää minulle :) 

Minua ei myöskään haittaa se jos seurustelet, koska minulla ei ole mitään seurusteluun liittyviä suunnitelmia, koska tiedän etten kykene seksiin ja monelle se seksi on tärkeä osa parisuhdetta.

Eli ihan kaveria vain etsin :)

Laittakaa ihmeessä edes jotain viestiä ja piristäkää päivääni :)

Kuvankin saa jos haluaa, mutta ensin toivon parempaa tutustumista."

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:16"]

Mitä helvettiä? Pissavehkeiden läpsyttely? What? "Helpompi kieltäytyä kokonaan" kuin puhua naisensa kanssa asiasta ja esim. tyydyttää naisensa vaikka vibralla, kädellä, suulla...? Miksi sen, ettet kykene laittamaan kullia pimppaan, pitäisi olla riittävä syy sille että nainen luopuu seksistä? Todella itsekästä ettei ole valmis tyydyttämään kumppaniaan muuten. Sulla taitaa olla aika isoja estoja. Itse muistan yhden yhdyntään kykenemättömän miehen, jota tapailin ja joka tyydytti minut aina aivan loistavasti. Hänellä oli hyvin pieni, siis aivan poikkeuksellisen pieni siitin, kovettuneena lapsen peukalon kokoinen, ja se oli myös "toimintakyvytön" ison osan aikaa mutta sain miehen rentoutumaan vähitellen, että tuli mahdollisesti että tyydytin hänet suulla. Yhdyntään hän ei kyennyt. Olet nuori, hae apua ongelmiisi, myös korvien välissä oleviin.

MISSÄ. VITUN. VAIHEESSA. OLEN. NÄIN. SANONUT? Käsittääkseni kavereiden ei edes kuulu harrastaa seksiä. Harrastatko sinä seksiä kavereidesi kanssa ja tyydytät heidät? Voisi toki olla, että kondomin kanssa pystyisin harrastamaan ihan yhdyntääkin, mutta minua ei seksi edes niin kiinnosta vaan tykkäisin ihan vain siitä kun joku käpertyisi kainaloon ja olisi halittavana. Pidän seksiä jokseenkin kuvottavana vaikka sitä välillä haluankin. "Pidän seksiä jokseenkin kuvottavana vaikka sitä välillä haluankin." No löytyihän se todellinen ongelma, eikä se ole liian kireä esinahka. Miksi seksi on sinusta kuvottavaa? Mitä pahaa voisi tapahtua, jos olisit intiimisti jonkun kanssa? Mikä sinua pelottaa? Ikävä kyllä harva nainen on valmis vain halimaan ja pusimaan miehen kanssa, vaan nainen useimmiten haluaa ihmissuhteen tai sitten satunnaista seksiä, jossa on toki tuota halittelua. Ja jos sinusta seksi on kuvottavaa niin susta tulee vähän pimee olo... Naiset haistaa aika nopeasti pimeät tapaukset ja kaikki lässähtää siihen. Hae apua ei ainoastaan jalkojen vaanmyls korvien väliin. Tsemppiä!

Kyllä se esinahka on se todellinen ongelma, mutta mielestäni seksissä ei ole mitään kaunista. Kaksi ihmistä ähkii toistensä päällä hikisenä kusiset vehkeet kiinni toisissaan. Sovitaan sitten, että olen ihan kukkuu päästäni. Täytyy kyllä sanoa, että tuntuu oikeasti pahalta kun mielenterveyttäni arvostelevat ihmiset jotka eivät tiedä mitään tilanteestani. Ihan samoin voisin sanoa sinua päästäsi vialliseksi kun et ole samanlainen tai ajattele samalla tavoin kuin minä.

Vierailija
22/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pidän seksiä jokseenkin kuvottavana vaikka sitä välillä haluankin." No löytyihän se todellinen ongelma, eikä se ole liian kireä esinahka. Miksi seksi on sinusta kuvottavaa? Mitä pahaa voisi tapahtua, jos olisit intiimisti jonkun kanssa? Mikä sinua pelottaa? Ikävä kyllä harva nainen on valmis vain halimaan ja pusimaan miehen kanssa, vaan nainen useimmiten haluaa ihmissuhteen tai sitten satunnaista seksiä, jossa on toki tuota halittelua. Ja jos sinusta seksi on kuvottavaa niin susta tulee vähän pimee olo... Naiset haistaa aika nopeasti pimeät tapaukset ja kaikki lässähtää siihen. Hae apua ei ainoastaan jalkojen vaanmyls korvien väliin. Tsemppiä!

Tähän piti vielä tarttua, että jos naiset haistaa pimeät tapaukset niin miksi suomessakin päivittäin mies hakkaa naista? Eikö se naisten tutka olekaan pettämätön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kuin ensimmäisen sivun ja minusta tämä on täyttä puppua. Miksikö? Ensimmäiseksi siksi, että ko. kullia ja sen kantajaa olisi autettu jo pikkupoikana tuollaisen esinahkaongelman kanssa, sehän on jo pelkästään terveysriski jos nahka on niin kireä, että sitä ei voi vetää taakse, silloin jää pesu myös suorittamatta ja sinne terkan ja esinahan väliin jää paljon bakteeripitoista töhnää.

Toiseksi, kukaan tuollaisen ongelman kanssa kamppaileva ei olisi av-palstalla kyselemässä treffi-ilmoitukseensa neuvoja, pikemminkin kyselisi hoitoa ja kokemuksia kireän esinahan hoitoon.

Tekstisi perusteella et ole koskaan kyennyt pesemään kullisasi esinahan alta? Et ole koskaan saanut orgasmia? Et ole koskaan kokenut erektiota?

Jos kertomasi olisi totta, niin siihen on olemassa saatavilla apua, turha selittää, että olet käynyt lääkäreillä jotka vain vähättelevät asiaa, paskapuhetta!

Minulla kasvaa korvasieniä persereiässä ja niitä ei voi poimia/poistaa, koska lääketiede ei tunne asiaa ja minua vähätellään.

Vierailija
24/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:11"]

"Pidän seksiä jokseenkin kuvottavana vaikka sitä välillä haluankin." No löytyihän se todellinen ongelma, eikä se ole liian kireä esinahka. Miksi seksi on sinusta kuvottavaa? Mitä pahaa voisi tapahtua, jos olisit intiimisti jonkun kanssa? Mikä sinua pelottaa? Ikävä kyllä harva nainen on valmis vain halimaan ja pusimaan miehen kanssa, vaan nainen useimmiten haluaa ihmissuhteen tai sitten satunnaista seksiä, jossa on toki tuota halittelua. Ja jos sinusta seksi on kuvottavaa niin susta tulee vähän pimee olo... Naiset haistaa aika nopeasti pimeät tapaukset ja kaikki lässähtää siihen. Hae apua ei ainoastaan jalkojen vaanmyls korvien väliin. Tsemppiä!

Tähän piti vielä tarttua, että jos naiset haistaa pimeät tapaukset niin miksi suomessakin päivittäin mies hakkaa naista? Eikö se naisten tutka olekaan pettämätön?

Tartupa kuule siihen lerssiisi nyt ja vedä esinahka taakse :D

Vierailija
25/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi on tosi hyvä noin. Tekee heti mieli panna sun kanssa. :) N24

Vierailija
26/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi jumalauta, mä nauran melkein pissit housussa! Kerrankin on joku keksinyt johdonmukaisen ja hyvän trollin! Jos saan veikata, niin keski-ikäinen terveydenhoitoalalla oleva naishenkilö palstalle kännykkä kourassa kotisohvalta. Mahtavaa, meinasi mennä multakin läpi tämä trolli! Oot paras, kiitos ja kumarrus! Smegman haju tulee tänne saakka!

Vierailija
27/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tosi hyvä että kerrot ilmoituksessa jo suoraan ettet kykene seksiin, se karsii jo paljon vääränlaisia seuranhakijoita pois.

Vierailija
28/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuuttani kyselen mut miks et pysty seksiin? Itse haen nimittäin parisuhdetta mutta seksiä tekee mieli 2-4 kertaa kuukaudessa

Vierailija
29/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halikaveri täyttää jo tyttöystävän merkit. Teet vain hankalammaksi itsellesi kun vietät naisen kanssa päivän ja nukut kuitenkin yksin. Koulusta tai työpaikalta löytyy kavereita, muistakin harrastuspaikoista. Jos sinulla on rahaa sen avulla on helpompi saada naisia. Sieltä löytyy hyviäkin yksilöitä. Köyhät opiskelijat lähtevät mielellään mukaan.

Vierailija
30/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:50"]

Minusta on tosi hyvä että kerrot ilmoituksessa jo suoraan ettet kykene seksiin, se karsii jo paljon vääränlaisia seuranhakijoita pois.

[/quote]

Ajattelin, että ei tule mitään epäselvyyksiä kun kerron asian suoraan. Nolompaa se olisi sitten tositilanteessa alkaa ulista, että ei ole mahdollista harrastaa seksiä :)

Vierailija
31/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä se itsesäälinen ruma mies?

Vierailija
32/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ole mahdollista harrastaa???

Vierailija
33/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alussa on tosi epäselvästi ilmaistu, ilmaise heti hakevasi kaveria.

Vierailija
34/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:32"]

En jaksanut lukea kuin ensimmäisen sivun ja minusta tämä on täyttä puppua. Miksikö? Ensimmäiseksi siksi, että ko. kullia ja sen kantajaa olisi autettu jo pikkupoikana tuollaisen esinahkaongelman kanssa, sehän on jo pelkästään terveysriski jos nahka on niin kireä, että sitä ei voi vetää taakse, silloin jää pesu myös suorittamatta ja sinne terkan ja esinahan väliin jää paljon bakteeripitoista töhnää.

Toiseksi, kukaan tuollaisen ongelman kanssa kamppaileva ei olisi av-palstalla kyselemässä treffi-ilmoitukseensa neuvoja, pikemminkin kyselisi hoitoa ja kokemuksia kireän esinahan hoitoon.

Tekstisi perusteella et ole koskaan kyennyt pesemään kullisasi esinahan alta? Et ole koskaan saanut orgasmia? Et ole koskaan kokenut erektiota?

Jos kertomasi olisi totta, niin siihen on olemassa saatavilla apua, turha selittää, että olet käynyt lääkäreillä jotka vain vähättelevät asiaa, paskapuhetta!

Minulla kasvaa korvasieniä persereiässä ja niitä ei voi poimia/poistaa, koska lääketiede ei tunne asiaa ja minua vähätellään.

[/quote]

Ole sinä ihan oikeasti hiljaa kun et tilanteestani mitään tiedä! Vittu, että alkaa ihan helvetisti ärsyttää kun tietämättömät ihmiset tulee selittämään kuinka muka puhun paskaa. Kaikki mitä olen kirjoittanut on ihan täyttä totta. Jos ette usko niin älkää vaivautuko kirjoittamaan mitään, koska en tule enää näihin paskapuhe väittämiin vastaamaan. 

Minulla tosiaan nuorempana jäi se nahka jumiin kun vedin sen taakse. Sairaalassa nahkaan tehtiin joku leikkaus jolla se löyseni ja meni ainakin peniksen ollessa löysänä terskan taakse. En enää leikkauksen jälkeen uskaltanut venytellä nahkaa, koska pelkäsin kovasti sitä, että se nahka jää taas jumiin enkä halunnut kokea sitä kipua mikä terskaan tuli. Minulta kyseltiin, että olenko huolehtinut asiasta, mutta valehtelin aina päin naamaa, että "joo homma on kunnossa". Tiedän ja myönnän tehneeni siinä ison virheen, mutta minulle ei ihan oikeasti kerrottu mitään helpottavaa siitä kivusta joka terkassani oli aina kun sitä kosketti. Ajattelin silloin, että se kipu on aina sellaista.

Mistä tiedät etten ole kysellyt netistä neuvoja siihen kireään esinahkaani? No totta helvetissä tiedät etten ole kysellyt kun näytät tietävän elämästäni niin vitun tarkasti ihan kaiken.

Jos luet ne muutkin sivut niin olen kertonut runkkaavani ja pystyväni jo jotenkin pesemään terskaakin. Tästä joku sinua viisaampi voi päätellä, että olen saanut erektionkin kun olen kyennyt runkkaamaankin. Sinä vitun tattiperse et tajua vaikka sinulle selittäisi kuvien kanssa miten se tapahtuu.

Toivottavasti ihan oikeasti kuolet niihin sieniisi siellä perseessä, koska sen verran pahasti kävit hermooni tuolla kirjoituksellasi!

Vierailija
35/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:50"]

Ihan uteliaisuuttani kyselen mut miks et pysty seksiin? Itse haen nimittäin parisuhdetta mutta seksiä tekee mieli 2-4 kertaa kuukaudessa

[/quote]

Ongelma on se, että minulla on tiukka esinahka. Tiedän, että sen esinahan voi leikata pois, mutta en kestä sitä kipua joka terskaani iskee kun sitä koskettaa. Terskan arkuushan johtuu siitä, että se on ollut liian kauan nahkan alla turvassa kosketukselta. Nuorempana nahkani jäi terskan taakse jumiin ja terskani oli kuukauden ajan paljaana lääkärin määräyksestä eikä se siinä ajassa tottunut kosketukseen lainkaan.

Vierailija
36/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keep going, keep going! Paras ketju aikoihin! Stay strong, sister! Let's feed the troll <3

Vierailija
37/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mainita, että etsit frigidiä akkaa. Koska lähes jokainen terve nainen syttyy tollasesta läheisyydestä, hellyydestä ja yhdessä tekemisestä/olemisesta.

Vierailija
38/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan ihan oikeasti pitää tätä jo kiusaamisena. En ole mikään trolli vaan halusin apua tuohon ilmoitukseeni, mutta nyt minua pidetään trollina, valehtelijana, mielisairaana ja ties minä kun kerroin ongelmastani. Uskoin vielä ihmisten hyvyyteen ja siihen, että autetaan, mutta näköjään heikomman kimppuun käydään heti. Tuntuu ihan yhtä ahdistavalta kuin silloin kun en saanut siihen kipuuni mitään apua. Kukaan teistä ei varmasti ole kokenut samaa kun tuollaista paskaa väitätte minusta. Suuri kiitos niille muutamalle asialliselle vastaajalle, arvostan sitä, että yrititte auttaa ja otitte ongelmani todesta. En vastaa enää asiattomiin kommentteihin.

Vierailija
39/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:08"]

Kannattaa mainita, että etsit frigidiä akkaa. Koska lähes jokainen terve nainen syttyy tollasesta läheisyydestä, hellyydestä ja yhdessä tekemisestä/olemisesta.

[/quote]

No eiköhän se riitä, että olen kahteen kertaan profiilissa todennut sen, että en kykene seksiin. Jos ei nainen tajua mitä se tarkoittaa niin ei se minun ongelmani ole.

Vierailija
40/90 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette äitejä niin ihan oikeasti käy sääliksi lapsianne joilla on joku ongelma elämässään. Varmaan saavat hyvää apua kun alatte heti vähättelemään ja haukkumaan sitä ongelmaista. Säälittävää! TSemppiä ap:lle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi