G: Pituutesi, painosi ja ikäsi?
Ja oletko mies vai nainen? Kuinka paljon haluat laihduttaa vai oletko tyytyväinen nykyiseen vaiko pitäisi saada lisää massaa?
Kommentit (136)
N55, 161, 54. Ei tarvetta laihduttaa, mutta seurattava on ettei, vyötärölle kerry lisää, näin tuppaa käymään tässä iässä aika helposti. Vielä tärkeämpää kuin vyötärölaskien seuraaminen on kuitenkin hyvän kunnon ylläpitäminen, sekä lihas- että aerobisen.
Lol, miten onkin, et Suomessa elää maailman toiseksi lihavin kansa, mutta av:lla ei näytä olevan muuta kuin tätä "oon 175cm ja painan 55kg, oon kyllä vähän läski, pitäisi laihduttaa" -porukkaa :D
Olen sanonut tämän täällä aiemminkin, ja voin jauhaa sitä maailman tappiin saakka: lihas ja läski ei paina saman verran (ts. samaan kilomäärään saa läskiä huomattavasti enemmän kuin lihasta), vaikka se näyttääkin täällä olevan totuus.
t. laiheliin
M35 189/96 Olen tyytyväinen painooni, treenattu kun olen.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 08:43"]Mitä alapeukutettavaa toisten painossa on?
[/quote]
Mä alapeukutan kaikki ne jotka ovat selkeästi laihempia kuin minä
N31, 173 cm, 59 kg. Sopusuhtainen mutta löysä. ;)
N39, 56kg ja pit 162cm, Kyllä laihdutan 3-4 kiloo, koska olo on tukala ja housut kiristää. Muutoin olen itseeni oikeen tyytyväinen.
N25, 164cm ja 63kg.
Pari kiloa jo karistettu ja semmoinen about 5 kiloa vielä saisi hyvinkin lähteä. Treenaan kuntosalilla ja jumpissa, lasken kaloreita ja pyrin syömään puhdasta ravintorikasta ruokaa.
28-vuotias, 163cm ja 57kg. Haluaisin neljä kiloa pois, koska olin 53-kiloinen kymmenen vuotta ja nyt viime vuonna paino pompsahti :(
N23, 166cm, 62kg. Täysin tyytyväinen itseeni. Olen useamman vuoden käynyt salilla ja jumpissa ja sen huomaa kropasta :)
N27 163cm 49kg, tyytyväinen olen!
180/90 yritän puottaa 80.