Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä jos olenkin narsisti?

Vierailija
01.05.2015 |

Alkoi nyt ahdistaa, että jospa olenkin narsisti. Luin tuohon Seinäjoen juttuun liittyviä kirjoituksia ja ajattelin tappajan vanhempia ja sitä kautta omaa vanhemmuuttani ja lapsiani. Mitä jos olenkin narsisti ja pilannut lasteni lapsuuden ja tehnyt heistäkin tunnevammaisia ja mahdollisia tappajia? Tai mitä jos olen lytännyt heidät täysin, niin että he kantavat koko loppuikänsä raskasta häpeää syyttä suotta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 11:59"]

Et ole. Narsisti olisi ainoastaan ylpeä siitä että on narsisti, jos siis on itsetietoinen narsisti.

[/quote]

Vierailija
2/7 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 11:57"]

Joo, niinhän sitä sanotaan, mutta mäkin kyllä tunnen, että mun empaattisuudellani on raja, ja voin joskus olla todella tunnekylmä.

ap

[/quote]

Eiköhän nuo ole ihan yleisinhimillisiä piirteitä, ei narsismin merkkejä. Jokaisen empaattisuudella varmaan on jossain kohtaa raja ja omista mielialoista jne johtuen joskus voi olla aika kylmäkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko tehnyt niin?

Vierailija
4/7 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kykenet tuntemaan ja ajattelemaan tollasia ajatuksia, et tod. näk. ole narsisti

Vierailija
5/7 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ei välitä tekemisistään muille.

Vierailija
6/7 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niinhän sitä sanotaan, mutta mäkin kyllä tunnen, että mun empaattisuudellani on raja, ja voin joskus olla todella tunnekylmä.

ap

Vierailija
7/7 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Narsisti olisi ainoastaan ylpeä siitä että on narsisti, jos siis on itsetietoinen narsisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme