Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 30v seurustelematon mies vielä joskus harrastaa seksiä?

Vierailija
21.11.2021 |

Vai onko juna mennyt jo?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Vierailija
2/17 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voi. Monet harrastavat yli kasikymppisinäkin vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, vedät hanskaan tai tilaat fleshlightin. Solo-seksi on huomattavasti helpompaa eikä rasita psyykkisesti mitenkään.

Römpsät on yliarvostettuja

Vierailija
4/17 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuohon ikään mennessä takana jo 15 vuotta aktiivista seksielämää ja lähemmäs 100 seksikumppania. Onhan tuo todella outo tilanne mikä sulla on.

M42

Vierailija
5/17 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, vedät hanskaan tai tilaat fleshlightin. Solo-seksi on huomattavasti helpompaa eikä rasita psyykkisesti mitenkään.

Römpsät on yliarvostettuja

Luulisi että maailmasta löytyy jotain seksinukkeja.           Niiden nylkyttäminen ei  tunnu niin sairaalta.

Vierailija
6/17 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tuohon ikään mennessä takana jo 15 vuotta aktiivista seksielämää ja lähemmäs 100 seksikumppania. Onhan tuo todella outo tilanne mikä sulla on.

M42

Et kelvannut kenellekään toista kertaa 🤭?

Vierailija
7/17 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa ja hevosella pääsee..

Vierailija
8/17 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksella tehty miehestä sama versio, kuin naisella oli. Jahas. Haetaan jälleen vastakkainasettelua.

Vierailija
9/17 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin voi, miksei voisi? Ei se ikä ole este. Liikaa ikää tuijotetaan, perusteettomasti.

Vierailija
10/17 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verrattain vaatimattomalla summalla saat naisen sänkyysi vaikka heti

Vierailija
11/17 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä koko ajan vanhetessa tekee vähemmän mieli seksiä. Eli sun kanssa seksi on vähenemään päin, naisia ei enää kiinnosta seksi +30v niin paljoa kuin nuorempana :l

Vierailija
12/17 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi:)

Vierailija
13/17 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä koko ajan vanhetessa tekee vähemmän mieli seksiä. Eli sun kanssa seksi on vähenemään päin, naisia ei enää kiinnosta seksi +30v niin paljoa kuin nuorempana :l

Mun kokemuksien mukaan naisia ei ole koskaan kiinnostanut seksi. Lukioaikojen tyttöystävä ei koskaan halunnut seksiä eikä opiskelijabileiden tytöt myöskään olleet kiinnostuneet seksistä. Naiset eivät halua seksiä.

Vierailija
14/17 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksiä tai parisuhdetta tahtoo, kannattaa käyttää aikansa hyödyksi itsekehityksellisessä mielessä jotenkin muuten kuin tänne kirjoittelemalla tai näitä keskusteluja lueskelemalla. (Neuvo, jota voisin noudattaa myös itse.)

Vierailija
15/17 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksien mukaan naisia ei ole koskaan kiinnostanut seksi. Lukioaikojen tyttöystävä ei koskaan halunnut seksiä eikä opiskelijabileiden tytöt myöskään olleet kiinnostuneet seksistä. Naiset eivät halua seksiä.

Lopeta(than?) Yleistämisen?

Tarkoitat varmaan, että kohtaamasi naiset eivät näkemyksesi mukaisesti ole olleet seksistä kiinnostuneita?

Suurin osa naisista harrastaa seksiä, sillä pitävät siitä ja se on yksi luonnollisista perustarpeista.

-N

Vierailija
16/17 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin voi. Monet harrastavat yli kasikymppisinäkin vielä.

30-vuotias haluaakin kuulla että voi mennä niin että vasta 80-vuotiaana pääse vasta touhuun, yök.

Vierailija
17/17 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksiä tai parisuhdetta tahtoo, kannattaa käyttää aikansa hyödyksi itsekehityksellisessä mielessä jotenkin muuten kuin tänne kirjoittelemalla tai näitä keskusteluja lueskelemalla. (Neuvo, jota voisin noudattaa myös itse.)

Kiitos tästä neuvosta ja muistutuksesta! :)

N30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi