Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ järkyttyi kun tajusi, että opintojen aloituksesta (joka oli about juuri äsken) kulunut aika on yhtä pitkä kuin tästä on aikaa eläkkeelle jäämiseen.

Vierailija
21.11.2021 |

😱😱😱

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
2/6 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel. Mut täytyy myöntää, että näin 48v. miettii kymmenen vuoden päästä olevansa melkein 60v. Ja se on kyl jo vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opinnot vielä jatkuvat.

M42

Vierailija
4/6 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse parikymppisenä olen tässä tehnyt hommaa, jossa seulotaan kehitysehdotuksia terveydenhuollon alalle. Näistä käy ilmi, että alan opiskelijoina on yli 50- ja 60-vuotiaita, ja myös teknologisten ehdotusten parhaimmisto näyttäisi tulevan näiltä "vanhemmilta". Eli ei se elämä tuossa iässä mitenkään pääty - opintojakin voi aloitella. 

Kunhan muistaa puuhastella ja liikkua eläkkeelläkin, niin sitä elää vielä pitkän ja laadukkaan elämän. Ongelmana on usein se, että heti eläkkeelle päästyä puuhastelu loppuu, ja joutamattomana keho ja mieli veltostuu.

Vierailija
5/6 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse parikymppisenä olen tässä tehnyt hommaa, jossa seulotaan kehitysehdotuksia terveydenhuollon alalle. Näistä käy ilmi, että alan opiskelijoina on yli 50- ja 60-vuotiaita, ja myös teknologisten ehdotusten parhaimmisto näyttäisi tulevan näiltä "vanhemmilta". Eli ei se elämä tuossa iässä mitenkään pääty - opintojakin voi aloitella. 

Kunhan muistaa puuhastella ja liikkua eläkkeelläkin, niin sitä elää vielä pitkän ja laadukkaan elämän. Ongelmana on usein se, että heti eläkkeelle päästyä puuhastelu loppuu, ja joutamattomana keho ja mieli veltostuu.

Mitä ihmettä nämä oikein vielä opiskelee? Yli 60 vuotias opiskelemassa, pääsee töihin niin työuraa jäljellä maksimissaan muutama vuosi jos sitäkään?? Ja kuka tuollaisen ylipäätään edes palkkaa?

Vierailija
6/6 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opiskelen toista ammattia.

N51

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi