Nainen 40-50 vuotta: jos eroaisit, haluaisitko enää parisuhdetta?
Kommentit (88)
Olen 49 ja minulla on ihana aikuinen parisuhde, jossa vietetään paljon aikaa yhdessä mutta molemmat asuvat omissa kodeissaan.
En ole varma, haluanko koskaan muuttaa virallisesti yhteen. Tämä toimii hyvin. Jos tulee ero, tuskin enää tapaan ketään yhtä ihanaa, joten sitten olisin varmaan loppuelämäni aika lailla yksin. Ajatuksena se ei ole kovin pelottava, koska olen sellainen ihminen, joka on aina viihtynyt hyvin omissa oloissaan.
En missään nimessä. Onneksi ei ole suhdetta nytkään.
En varmaan haluaisi. Ehdottomasti ei ainakaan mitään yhteisasumista, ennen kuin lapset ovat lentäneet pesästä. Juuri laskeskelin, että olen 58 kun nuorimmainen kirjoittaa ylioppilaaksi.
Minulla on hyvä mies, ja on tosi vaikea uskoa, että löytäisin toisen yhtä hyvän ja minulle sopivan. Vähän kuin salama iskisi kahdesti samaan paikkaan.
En. Miehet ovat turhia, passattavia aikuiskakaroita.
Erosin pitkästä suhteesta ollessani 35. Silloin halusin ehdottomasti uuden suhteen. Jos nykyinen suhteeni päättyisi, en usko että enää aktiivisesti etsisin mitään. Tuskin rakkaudesta kieltäytyisin, jos sellainen sattumalta vastaan tulisi, mutta en jaksaisi enää etsimällä etsiä mitään.
En. Minulla on jo paras, ei salama kahdesti iske.