Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten naismaku ei vanhene, vaikka mies itse vanhenee

Vierailija
21.11.2021 |

Niin miehet kuin naisetkin ovat oletettavasti huomanneet oman iän karttuessa, ettei miesten naismaku vanhene. Tämä siis siitä huolimatta, että mies itse tietenkin vanhenee. Syy tähän on helposti ymmärrettävissä biologian näkökulmasta. Toki historian hämärässä on ollut myös vanhempia naisia suosineita miehiä, mutta he eivät ole biologisista syistä jättäneet läheskään vastaavaa määrää jälkeläisiä. Voidaan siis yksinkertaistaen sanoa, että nykyisin elävät miehet ovat nuoria naisia suosineiden miesten jälkeläisiä.

Olen huomannut ilmiön todeksi nyt, kun oma ikä alkaa nelosella. 18-vuotiaana 18-vuotiaat naiset olivat ihanimpia. 28-vuotiaana 18-vuotiaat naiset olivat ihanimpia. 38-vuotiaana 18-vuotiaat naiset olivat ihanimpia ja oletan, että sama linja jatkuu niin 48-, 58- kuin 68-vuotiaanakin. Kävin mielenkiinnosta läpi omaa kaveripiiriäni kysellen heidän kantaansa, ja kyllä: saman ovat hekin havainneet.

Noin käytännössä parinvalinta ei tietenkään mene näin yksinkertaisesti, ja hyvä niin. Ikä on vain yksi tekijä parinvalinnassa, ja kun omakin ikä lisääntyy, alkaa niitä muita ominaisuuksia arvostaa koko ajan enemmän. Eikä kysymys ole siitä kuuluisasta ”tyytymisestä” vaan siitä, että 45-vuotiaan miehen käytännön arkielämä on varmasti helpompaa 45-vuotiaan naisen kuin 18-vuotiaan naisen kanssa.

Naisillahan vastaavaa ilmiötä ei esiinny, vaan naiset suosivat yleensä suunnilleen (ehkä +/- 5 vuotta) itsensä ikäisiä miehiä läpi elämän.

Edellä kuvattu ei ole hyvä tai huono asia. Se vain on.

Miehet: oletteko huomanneet itsessänne ilmiön?
Naiset: oletteko huomanneet miehissä ilmiön?

Kommentit (454)

Vierailija
201/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viiskymppinen nainen ja kyllä minua kiinnostaa keskustella nuorten miesten kanssa niitä näitä ihan niin kuin kenen tahansa muunkin kanssa. Mutta kyllä jotenkin jälkeenjäänyt tai henkiseltä kehitykseltään pysähtynyt täytyisi olla, että joku 23 v mies kiinnostaisi parisuhdemateriaalina millään lailla.

Johtuu varmaan siitä, että olet nainen ja haluat parisuhteesta myös henkistä yhteyttä ja kumppanuutta, etkä vain jotain sexyä jäbää tyydyttämään sun seksuaaliset tarpeet ja tekemään kotitöitä.

Miehissä taas on paljon niitä, joille nainen on esine ja hyödyke eikä tasavertainen ihminen, eli nuoruus ja seksikkyys naisessa riittää parisuhteeseen asti.

Ei nyt ihan noinkaan, mutta fiksuille miehille ei riitä fiksuja naisia, niin osan on pakko tyytyä vähempään. Jos omat rahkeet riittävät valitsemaan kahdesta ei niin fiksusta naisesta, niin kyllä se harvinaista on, että mies valitsee vanhan ja vähemmän fiksun nuoren sijaan. Onhan sen vanhan naisen kanssa eläminen takuulla tapahtumaköyhempää kuin nuoren ja elämää täynnä olevan naisen kanssa.

Vierailija
202/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstalla on pieni joukko katkeria miehiä joiden missio on selkeästi saada koko oma sukupuoli näyttämään mahdollisimman ällöltä naisille 😂 teidän kirjoitukset osuu vaan omaan nilkkaan.

Tämä. Ihan oikeasti se mitä palstamiehet täällä puuhaa säännönmukaisesti sahaa heidän omaa oksaansa. Ihan kaikki. Sheimaavat into piukeana naisia näiden painosta. --> No sitten kun löytävät itsensä kimpasta ylipainoisen naisen kanssa, nainen ei pysty nauttimaan seksistä koska häpeää kroppaansa. Tätä samaa rataa ihan kaikki :D.

Eivät naiset näiden kanssa kimppaan päädy, ja vähemmän muidenkaan kanssa luettuaan näiden ajatuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstalla on pieni joukko katkeria miehiä joiden missio on selkeästi saada koko oma sukupuoli näyttämään mahdollisimman ällöltä naisille 😂 teidän kirjoitukset osuu vaan omaan nilkkaan.

Mä olen analysoinut, että nämä miehet eivät ole itse saaneet parisuhteita, joten heidän elämän ainoa ilo ja määränpää on yrittää antaa niin inhottavaa kuvaa miehistä ettei naiset halua parisuhteita enää kenenkään muunkaan kanssa. Normaalisti mies, joka on saanut rakkautta naisilta ja rakastanut itse aidosti, arvostaa yleensä naisia ikään katsomatta eikä yritä loukata varsinkaan niin absurdilla tavalla kuin ikääntymisestä haukkumalla.

Vierailija
204/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tämäkin ketju pursuaa kurpparaivoa. Kyllä se vaan on luonnonlaki, että miehet tykkää uittaa kikkeliään ennemmin nuoren naisen pimpsassa kuin kuivahtaneen harpun. 

Vierailija
205/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viiskymppinen nainen ja kyllä minua kiinnostaa keskustella nuorten miesten kanssa niitä näitä ihan niin kuin kenen tahansa muunkin kanssa. Mutta kyllä jotenkin jälkeenjäänyt tai henkiseltä kehitykseltään pysähtynyt täytyisi olla, että joku 23 v mies kiinnostaisi parisuhdemateriaalina millään lailla.

Johtuu varmaan siitä, että olet nainen ja haluat parisuhteesta myös henkistä yhteyttä ja kumppanuutta, etkä vain jotain sexyä jäbää tyydyttämään sun seksuaaliset tarpeet ja tekemään kotitöitä.

Miehissä taas on paljon niitä, joille nainen on esine ja hyödyke eikä tasavertainen ihminen, eli nuoruus ja seksikkyys naisessa riittää parisuhteeseen asti.

Ei nyt ihan noinkaan, mutta fiksuille miehille ei riitä fiksuja naisia, niin osan on pakko tyytyä vähempään. Jos omat rahkeet riittävät valitsemaan kahdesta ei niin fiksusta naisesta, niin kyllä se harvinaista on, että mies valitsee vanhan ja vähemmän fiksun nuoren sijaan. Onhan sen vanhan naisen kanssa eläminen takuulla tapahtumaköyhempää kuin nuoren ja elämää täynnä olevan naisen kanssa.

Iän myötä preferenssit muuttuvat ja jossain vaiheessa tapahtumaköyhyys alkaa olla pikemminkin tavoiteltava asia elämässä ;)

Vierailija
206/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen analysoinut, että nämä miehet eivät ole itse saaneet parisuhteita, joten heidän elämän ainoa ilo ja määränpää on yrittää antaa niin inhottavaa kuvaa miehistä ettei naiset halua parisuhteita enää kenenkään muunkaan kanssa. Normaalisti mies, joka on saanut rakkautta naisilta ja rakastanut itse aidosti, arvostaa yleensä naisia ikään katsomatta eikä yritä loukata varsinkaan niin absurdilla tavalla kuin ikääntymisestä haukkumalla.

Nuoren ihmisen (tai sellaisen tasolle jääneen) ajatusmaailmaa tuo, että ikä on loukkaus. Yhtä mielekästä ja loukkaavaa on lällätellä vaikkapa vasenkätisyydestä. "Niin...?"

Vierailija
207/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä muista miehistä, mutta itse tykkään saman ikäisistä naisista.

Onko se outoa?

M.55

Vierailija
208/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että ne naiset on elämää täynnä? Ne ei ole vielä eläneet miehen kanssa :D. Telkkarista tuli takavuosina jenkkiläinen vaimot vaihtoon, jossa keski-ikäinen punaniskan vaimo vaihdettiin päittäin homomiehen puolison kanssa. Lopputulos, oltuaan viikon homomiehen kanssa "suhteessa", nainen sanoi että tältä minusta tuntui viimeksi nuorena tyttönä. Ja sitten ne yritti saada sitä toivotonta punaniskamiestä tsemppaamaan vähän, mutta eihän sitä voi kauhalla ottaa jos on lusikalla annettu.

Vierailija
209/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin säälittää nämä miehet jotka haikeilee nuorten tyttöjen perään vielä haudan partaalla. Elävät jossain utopiassa eivätkä koskaan kasva aikuisiksi.

Minua ei säälitä. Minuun nuo jutut on vaikuttaneet vain niin, että olen ällöksynyt vanhempia miehiä ihan nuoresta saakka.

Tämän palstan jututkin saa vain kiertämään keski-ikäiset miehet kaukaa.

Nämä saavat kiertämään nuoretkin miehet kaukaa. Mitä hyötyä on alkaa suhteeseen nuoren miehen kanssa koska hänestä tulee keski-ikäinen joka kuolaa edelleen vain nuorison perään. Mieluummin opettelee olemaan alusta alkaen yksin kuin on hetken suhteessa ja tulee jätetyksi kun vähän ikääntyy.

Vierailija
210/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut linkkejä tutkimuksiin, jotka mainittiin.

Totuus on se, että miehet keskimäärin pitävät kauniista naisista olipa heidän ikänsä mikä hyvänsä. Toinen totuus on se, että miehet ovat erittäin huonoja arvioimaan naisen ikää eli mitä kauniimpi nainen sitä nuoremmaksi häntä kuvitellaan.

Suuri osuus naisista on kauniita nuorina, mutta vanhemmiten kauniita on vähemmän ja heidän kysyntänsä on suurempi kuin koskaan. Sitä en tiedä mistä tämä johtuu, mutta olen sitä itsekin hämmästellyt. Lisäksi miesten laatu on myös korkeampi kuin nuorempana.

Miehet ovat parempia arvioimaan ikää kuin kuvittelet.

Kaunista naista kehutaan nuorekkaaksi koska oletetaan että naiset pitävät siitä kun heidän ikänsä arvioidaan alakanttiin.

Minua ei ole ikinä onneksi kehuttu nuorekkaaksi, se vasta olisikin törskiä. Olen tehnyt asiasta kyselyn ihan itse julkkisnaisten ja tavisnaisten ikiä arvuuttelemalla.

Vierailija
211/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin säälittää nämä miehet jotka haikeilee nuorten tyttöjen perään vielä haudan partaalla. Elävät jossain utopiassa eivätkä koskaan kasva aikuisiksi.

Minua ei säälitä. Minuun nuo jutut on vaikuttaneet vain niin, että olen ällöksynyt vanhempia miehiä ihan nuoresta saakka.

Tämän palstan jututkin saa vain kiertämään keski-ikäiset miehet kaukaa.

Nämä saavat kiertämään nuoretkin miehet kaukaa. Mitä hyötyä on alkaa suhteeseen nuoren miehen kanssa koska hänestä tulee keski-ikäinen joka kuolaa edelleen vain nuorison perään. Mieluummin opettelee olemaan alusta alkaen yksin kuin on hetken suhteessa ja tulee jätetyksi kun vähän ikääntyy.

Jep. Nämä jutut kannustavat pysymään sinkkuna ja harrastamaan pelkkää hauskanpitoa komeiden miesten kanssa, eli siihen kuuluisaan karusellliin…

Vierailija
212/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iän myötä preferenssit muuttuvat ja jossain vaiheessa tapahtumaköyhyys alkaa olla pikemminkin tavoiteltava asia elämässä ;)

Varmaan makuasia, mutta itse tykkään, kun on nuori ja eloisa vaimo, sekä pari pientä lasta. Oman ikäisen naisen kanssa ainoa tapahtuma saattaisi olla pelkkä sauvakävely ja tukisukkien asettelu "säihkysääriin".

Vierailija
213/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tämäkin ketju pursuaa kurpparaivoa. Kyllä se vaan on luonnonlaki, että miehet tykkää uittaa kikkeliään ennemmin nuoren naisen pimpsassa kuin kuivahtaneen harpun. 

Sinun voi olla vaikea ymmärtää, että sanomasi kertoo enmmän sinusta kuin miehistä yleensä. Älykkyyden tasohan on ollut selvillä ketjussa jo pisempään. 😂

Vierailija
214/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei voi edes erottaa ulkonäöllisesti onko nainen 18-v. vai 25-v. Moni nuori nainen meikkaa itsensä niin tunkkaisesti että näyttää paljon ikäistään vanhemmalta. Sitten on näitä naisi joita voisi luulla vaikka 23-vuotiaiksi vaikka ovat oikeasti 35-vuotiaita.

Vierailija
215/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, ap on haluttu ymmärtää väärin.

Siis se, että miehet pitävät nuoria naisia viehättävinä, vaikka itse vanhenevat(vanhenemme) ei tarkoita sitä, 'että nämä miehet jahtaisivat ja yrittäisivät iskeä itseään 30-40 vuotta nuorempia naisia.

Tarkoittaa vain sitä, että nuori nainen on kaunis katsella ja ihastella. Ja joo, en tarkoita tuijottamista kuola valuen.

Vierailija
216/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan makuasia, mutta itse tykkään, kun on nuori ja eloisa vaimo, sekä pari pientä lasta. Oman ikäisen naisen kanssa ainoa tapahtuma saattaisi olla pelkkä sauvakävely ja tukisukkien asettelu "säihkysääriin".

60+?

Vierailija
217/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ei voi edes erottaa ulkonäöllisesti onko nainen 18-v. vai 25-v. Moni nuori nainen meikkaa itsensä niin tunkkaisesti että näyttää paljon ikäistään vanhemmalta. Sitten on näitä naisi joita voisi luulla vaikka 23-vuotiaiksi vaikka ovat oikeasti 35-vuotiaita.

Ihmiset ovat aika huonoja arvioimaan toisten ikiä, minä itsekin välillä. Näen siis iät papereista, joskus menee kymmenenkin vuotta pieleen. Miesten kohdalla kauneus vaikuttaa valtavasti arvioon, ei kuitenkaan enempää alemmas kuin 5-10 vuotta yli nelikymppisissä. Ylöspäin voidaan erehtyä enemmän, jopa 15 vuotta.

Vierailija
218/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän, että hyvä n.18v peppu kääntää jopa vanhainkodin miesten päät.

Vanhainkodissa on pilvin pimein parikymppisiä hoitajia ja harjottelijoita. Aika ruusuinen käsitys asukkaiden kunnosta.

Terveydenhoidossa työskenteleville naisille voisi harkita työasuksi hametta, entisaikojen tapaan😁

Mies53v

Hameet kuuluvat siviiliin, töissä ollaan töissä. Työvaatteet ovat mikrokuitua, ja niistä tulee käytöstä poiston jälkeen puutarhakalusteita. Konsultoi vaikkkapa Imagewearia mikäli aihe kiinnostaa enemmän.

Aihe kyllä kiinnostaa, mutta ei ihan tuon materiaalin "mikrokuidun" suhteen.

mies53v

Sääli, nimittäin kyse ei ole ihan pikkubisneksestä. Riepua kuluu, kuten potilaillakin. Ehkä toivot heillekin hameita, säästyy materiaalikustannuksissa.

Jos on skottipotilaita, niin mikä ettei. Hameen avulla saisit toteuttaa naiseuttasi puhtaimmillasi.

mies53v

Vierailija
219/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romeo ja Julia: Julia on muistaakseni 16-18v.

Shakespeare oli ehkä kaikkien aikojen suurin ihmistuntija.

Jos tällainen älykäs tarkkailija ei tee laajassa tuotannossaan kertaakaan 30+ naisesta suuren halun ja himon kohdetta, olisikohan siinä jotain perääkin?

Vai voisiko ko näytelmässä olla kyse siitä että päähenkilöt olivat molemmat nuoria ja kypsymättömiä ja siksi intohimo ja "aito rakkaus" oli niin totaalista että mieluummin kuolivat kuin elivät ilman toisiaan?

En nyt ihan tuollaista johtopäätöstä mitä esitit menisi Shakespearen ja Romeon ja Julian perusteella allekirjoittamaan.

Kuka tahansa vaikuttava kirjailija kuvaa nuoriin tyttöihin ja naisiin kohdistuvaa mieshimoa. Tai melkein kaikki draamat ja sarjat. Ja melkeinpä kaikki taiteilijat ja muusikot.

Et ehkä pidä tästä, mutta todellisuus ei välitä.

Miksi luulet, että tuollaiset asiat johtaisivat mihinkään muuhun kuin miesvihaaan?

Ei naiselle tule näistä sun viesteistä mitenkään sellainen olo, että voi passka oon jo liian vanha ollakseni miesten silmissä kaunis, vaan päinvastoin tulee sellainen että miehet on ällöjä eikä kiinnosta niiden mielipiteet.

Ja tietty osa naisista sitten välttelee pariutumista, ja keskittyy vain hauskanpitoon komeiden nuorten miesten kanssa.

Ja tämä on sen jälkeen kun naiset ovat tehneet selväksi että täyttä jätettä ovat miehet jotka ovat lyhyitä, liian laihoja tai käyttäytyvät epävarmasti.

Sitä niittää mitä kylvää.

Vierailija
220/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että ne naiset on elämää täynnä? Ne ei ole vielä eläneet miehen kanssa :D. Telkkarista tuli takavuosina jenkkiläinen vaimot vaihtoon, jossa keski-ikäinen punaniskan vaimo vaihdettiin päittäin homomiehen puolison kanssa. Lopputulos, oltuaan viikon homomiehen kanssa "suhteessa", nainen sanoi että tältä minusta tuntui viimeksi nuorena tyttönä. Ja sitten ne yritti saada sitä toivotonta punaniskamiestä tsemppaamaan vähän, mutta eihän sitä voi kauhalla ottaa jos on lusikalla annettu.

No, nyt kun asetat tilanteen Suomeen, niin ymmärrät, miten mies kokee olevansa yhtä hyvissä sielun ja ruumiin voimissa, kuin parikymppisenä, kun on vaihtanut vanhan punaniskaisen vaimonsa nuoreen ja raikkaaseen, elämään täynnä olevaan neitoseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi